زیباترین سواحل اکوادور
برترین جاذبه های گردشگری کیتو
برترین جاذبه های گردشگری کیتو
۱۴۰۰-۱۱-۱۷
زیباترین سواحل پاناما را بشناسید!
زیباترین سواحل پاناما را بشناسید!
۱۴۰۰-۱۱-۱۷

زیباترین سواحل اکوادور

سواحل اکوادور مملو از سواحلی است که حتی مسافرانی را که به خوبی سفر می کنند، از خود بیزار می کنند. برای چنین کشور کوچکی، پیشنهادات بسیار زیاد است. از شهرهای ساحلی خواب‌آلود و طبقه کارگر مانند Muisine گرفته تا منطقه تفریحی ساحلی شلوغ سالیناس ، بازدیدکنندگان این کشور کوچک و در عین حال پرجنب‌وجوش آمریکای جنوبی از آب و هوای زیبا، موج‌سواری، شن و ماسه و مجموعه‌ای از امکانات رفاهی مرتبط کنار اقیانوس لذت خواهند برد.

تأثیر فرهنگ‌های متعدد در این منطقه تجربه‌ای بی‌نظیر را برای گردشگران به ارمغان می‌آورد. سواحل موج سواری مورد علاقه کسانی است که دوست دارند 10 نفر را آویزان کنند و البته جزایر گالاپاگوس طبیعت و ساحل دریا را به بهترین شکل ترکیب می کند.

یافتن یک ساحل در اکوادور در امتداد تقریباً 2253 کیلومتر خط ساحلی زیبا نسبتاً آسان است، زیرا اکثر آنها با ماشین های کوتاهی از شهرهای بزرگ و فرودگاه های کشور فاصله دارند. و در حالی که گالاپاگوس به تلاش بیشتری نیاز دارد – آنها در حدود 620 مایلی شرق سرزمین اصلی واقع شده اند – آنها به شما با دستاوردهای ارزشمند و حقوق لاف زدن پاداش می دهند.

انتخاب مقصد ساحلی برای بازدید سخت ترین قسمت سفر است. تعداد آنها بسیار زیاد است که اکثر بازدیدکنندگان به سختی می توانند با یک مورد بسنده شوند. برای یافتن ساحل مورد علاقه خود در کنار اقیانوس ، حتما لیست بهترین و زیباترین سواحل اکوادور مجله اینترنتی وبگردون را مطالعه کنید.

1. سالیناس، استان سانتا النا

 

زیباترین سواحل اکوادور

نقطه لا لوبریا در سالیناس

سالیناس که در استان سانتا النا این کشور واقع شده است، بزرگترین منطقه تفریحی ساحلی در اکوادور است. این همچنین غربی ترین شهر در سرزمین اصلی است و میزبان بازی های موج سواری جهانی نوجوانان ISA است. همچنین خانه چند باشگاه قایق‌رانی لوکس است که بازدیدکنندگان را از سراسر جهان جذب می‌کنند.

با رستوران‌ها، مغازه‌ها، اسکله تفریحی و سواحل ماسه‌ای بی‌پایان، به راحتی می‌توان فهمید که چرا ساحل‌روان به اینجا سرازیر می‌شوند. اگر می‌خواهید موج‌سواری کنید یا فقط در شن‌ها استراحت کنید، ساحل چیپ (Playa de Chipipe) مناسب خانواده‌ها بهترین مکان برای رفتن است.

مزیت دیگر این واقعیت است که سالیناس حدود 144 کیلومتر با فرودگاه بین المللی خوزه خواکین د اولمدا و شهر گوایاکیل، اکوادور فاصله دارد، بنابراین رسیدن به اینجا آسان است.

 

 

 

2. Ayangue، استان سانتا النا

 

 

زیباترین سواحل اکوادور

ساحل Ayangue در اکوادور

شهر زیبای Ayangue، همچنین در Santa Elena، حدود یک ساعت از Salinas در امتداد مسیر توریستی محبوب “La Ruta del Sol” فاصله دارد. با این حال، به نظر می رسد دنیایی دور از شلوغی و شلوغی شهر تفریحی شلوغ است. سواحل اینجا برای آن دسته از آفتاب‌گیرانی که فقط می‌خواهند استراحت کنند عالی است و مناظر صخره‌ها تماشایی است.

به دلیل موقعیت مکانی، مقصد اصلی غذاهای دریایی است، پس حتما اشتهای خود را به همراه داشته باشید. رستوران های این منطقه به خاطر غذاهای دریایی شگفت انگیزشان معروف هستند. و در حالی که Ayangue خارج از مسیر مورد نظر است، مکان دور آن فرار از جمعیت را آسان می کند.

 

 

 

 

3. Puerto Cayo، استان Manabí

 

زیباترین سواحل اکوادور

پورتو کایو، اکوادور

Puerto Cayo، در استان Manabí، یک شهر ساحلی ساده است که برای کسانی که می خواهند فرار از ساحل خود را با فرصتی برای ارتباط با طبیعت و حیات وحش ترکیب کنند، عالی است. در واقع در اینجا خیلی بیشتر از دراز کشیدن در ساحل وجود دارد.

فرصت‌های گشت و گذار برای بازدیدکنندگان شامل ماجراجویی‌های تماشای نهنگ، منشور ماهیگیری، موج‌سواری (از جمله یادگیری موج‌سواری)، یا حتی یک سفر کوتاه در داخل خاک برای لذت بردن از تجربه مزرعه و تور جنگل است.

پشت این بهشت ​​ساحلی کوه هایی قرار دارد که حسی دلپذیر و خلوت به آن می بخشد. این شهر کوچک و دوستانه است، اما همچنان در دسترس است، زیرا حدود 48 کیلومتر از دو فرودگاه و شهر گوایاکیل فاصله دارد.

 

 

 

4. ژنرال ویلامیل پلیاس، استان گوایاس

 

 

زیباترین سواحل اکوادور

ژنرال ویلامیل پلیاس

شهر ساحلی جنرال ویلامیل پلیاس که عموماً به سادگی به «Playas» خلاصه می‌شود، مملو از تاریخ و سواحل شنی عالی است. این دهکده ماهیگیری کوچک که در ساحل جنوبی اکوادور در حدود 72 کیلومتری شهر گوایاکیل واقع شده است، به سرعت تبدیل به یک مقصد ساحلی محبوب در اکوادور می شود و در عین حال بخشی از جذابیت اصلی خود را حفظ کرده است.

Playas با همان امکانات رفاهی درجه یک ساحلی Salinas پر شده است، اما بدون شلوغی. آب های آرام آن برای خانواده ها و شناگران تازه کار عالی است، سواحل بکر و مردم محلی گرم و دعوت کننده هستند.

وقتی اینجا هستید، کلیسای Iglesia San Jacinto del Morro را از دست ندهید . این مکان دیدنی جذاب به عنوان یکی از قدیمی ترین کلیساهای ساحل جنوبی اکوادور قابل توجه است. و با تعداد زیادی رستوران و غذاهای خیابانی برای انتخاب، این ساحل رویای عاشقان غذاهای دریایی است.

یکی دیگر از ایستگاه های محبوب در شهر نانوایی سانفرانسیسکو است. این مکان محبوب غذایی هنوز از اجاق سنگی اصلی خود استفاده می کند که بیش از 125 سال قدمت دارد و هنوز هم روزانه نان شیرین تازه پخته شده تولید می کند. این غذای خوشمزه سنتی اکوادوری هنگام پرسه زدن یا نشستن در ساحل، خوردن آن لذت بخش است.

 

 

 

5. مومپیچه، استان اسمرالداس

 

 

زیباترین سواحل اکوادور

دهکده ماهیگیری کوچک Mompiche در شمال خط ساحلی اقیانوس آرام اکوادور واقع شده است.

وقتی پا به سواحل ماسه‌ای طلایی مومپیچه در استان اسمرالداس می‌گذارید، دیگر هرگز نمی‌خواهید آنجا را ترک کنید، آن‌قدر زیباست. ساحل در اینجا با پس زمینه خیره کننده درخت نخل پوشیده شده است. علاوه بر آفتاب گرفتن و شنا کردن، یکی از محبوب ترین مکان های موج سواری در این کشور نیز هست.

خود شهر حال و هوای مفرح و آرامی دارد و گشت و گذار با پای پیاده لذت بخش است. مطمئن شوید که کمی زمان اضافی را برای کاوش اختصاص دهید، زیرا تجربه‌های واقعاً فوق‌العاده‌ای در خارج از محدوده شهر نیز دارد.

علاوه بر ورزش‌های آبی مفرح مانند بادبادک و موج سواری در ساحل، به بیرون شهر بروید و می‌توانید از فعالیت‌هایی مانند پیاده‌روی در جنگل، بازدید از منابع طبیعی اطراف و تماشای پرندگان لذت ببرید. همچنین می توانید برای لذت بردن از چیزهای بیشتر به نزدیکترین شهر بزرگ اسمرالدا بروید.

 

 

 

6. Muisine، Muisine استان

 

زیباترین سواحل اکوادور

ساحل Muisne | دیگو تیریرا / عکس اصلاح شد

Muisine یک مقصد محبوب در اکوادور، در استانی به همین نام واقع شده است و به خاطر سواحل شنی نرمش شناخته شده است . این شهر در نوک شمالی Isla de Muisine در خلیج Mompiche قرار دارد و یکی از مناطقی بود که زلزله سال 2016 به شدت آسیب دید.

این ساحل آرام و دست نخورده مکانی عالی برای ماهیگیری، آفتاب گرفتن و لذت بردن از غروب های دیدنی خورشید است. با توجه به این واقعیت که این جزیره یک جزیره است، مکان دورافتاده آن باعث می شود بازدیدکنندگان کمتری نسبت به سرزمین اصلی داشته باشند، بنابراین برای کسانی که می خواهند فرار کنند و از برخی از سواحل محبوب تر اجتناب کنند، عالی است.

خرج کردن دلارهای توریستی با مردم محلی راهی عالی برای کمک به آنها در بهبودی است، در حالی که از یک تعطیلات آرام برای شارژ کردن لذت می برند. از ساحل درختان نخل در پشت جزیره دیدن کنید و برخی از حراهای حفاظت شده را ببینید که برای محیط اطراف بسیار مهم هستند.

Muisine حدود 193 کیلومتر از کیتو و 136 کیلومتر تا سانتا دومینگو فاصله دارد، که این نقطه تعطیلات را تبدیل به یک سفر یک روزه از هر دو می کند.

 

 

7. ساحل خلیج تورتوگا، جزیره سانتا کروز، گالاپاگوس

 

 

زیباترین سواحل اکوادور

ساحل شنی زیبای خلیج تورتوگا در سانتا کروز، جزایر گالاپاگوس

خلیج تورتوگا یک نقطه شنی برای کاوش در بسیاری از ایگواناهای دریایی است که سانتا کروز را خانه می نامند. فصل لانه سازی لاک پشت ها زمان دیدنی برای بازدید است، اگرچه دسترسی به ساحل را می توان در آن زمان محدود کرد.

آب های فیروزه ای و تنوع تماشای حیات وحش این خلیج را به یکی از محبوب ترین خلیج ها در جزایر گالاپاگوس تبدیل کرده است. با تاکسی آبی از Puerto Ayora یا از طریق یک مسیر پیاده‌گردی محبوب از همان شهر می‌توان به این ساحل بکر و دست نخورده رسید.

 

 

 

8. آتاکامس، استان اسمرالداس

 

 

زیباترین سواحل اکوادور

ساحل آتاکامس در اسمرالداس

اگر به دنبال شب زنده داری، هیجان و فعالیت های زیاد هستید ، بازدید از ساحل آتاکامس در ساحل شمالی اقیانوس آرام اکوادور باید در لیست مکان های دیدنی شما باشد. این شهر ساحلی شلوغ در حدود 48 کیلومتری از اسمرالداس و حدود چهار یا پنج ساعت رانندگی از کیتو، میزبان گردشگران بسیاری از خارج از کشور و از سراسر آمریکای جنوبی است.

این منطقه در فصل اوج خود پر جنب و جوش است. بسیاری از ساکنان این شهر آفریقایی-اکوادوری هستند، بنابراین این شهر به شهر رنگ و بوی کارائیب می بخشد. علاوه بر ورزش های آبی معمولی مانند غواصی، جت اسکی و قایق سواری، یک آکواریوم چشمگیر و همچنین یک شهر منحصر به فرد برای کشف وجود دارد.

 

 

 

9. Playa Los Frailes، پارک ملی Machalilla

 

زیباترین سواحل اکوادور

ساحل Los Frailes، پارک ملی Machalilla، اکوادور

مسلماً یکی از زیباترین سواحل اکوادور، ساحل لوس فرایلز (Playa Los Frailes) از مسیری دور افتاده است، اما ارزش سفر برای رسیدن به اینجا را دارد. این ساحل هلالی شکل که توسط صخره ها احاطه شده است، یک سفر یک روزه آسان از پورتو لوپز است.

می توانید پس از یک پیاده روی کوتاه به ساحل برسید، یا می توانید مسیر خوش منظره ای را انتخاب کنید که به احتمال زیاد در طول مسیر شاهد حیات وحش خواهید بود. وقتی به بالای صخره می‌رسید، گردشگران با تماشای خیره‌کننده‌ترین مناظر آب شفاف، سواحل وسیع با شن‌های سفید، و مدارس ماهی‌های رنگارنگ که در زیر آن شنا می‌کنند، پاداش می‌گیرند.

به دلیل موقعیت نیمه دورافتاده، Los Frailes به ندرت شلوغ است و مکان مناسبی برای کسانی است که فقط آفتاب و شن می خواهند.

 

 

 

10. ساحل مونتانیتا، استان سانتا النا

 

 

زیباترین سواحل اکوادور

نمای هوایی از ساحل مونتانیتا

اگر به دنبال یک شهر ساحلی شلوغ هستید، ساحل مونتانیتا برای شما مناسب است. این شهر کوچک پر از گردشگرانی است که به دنبال سوار شدن بر امواج عظیم و شنا در آب های آبی کریستالی هستند . ساحل مونتانیتا که به عنوان پایتخت موج‌سواری کشور شناخته می‌شود، مملو از رستوران‌ها و هتل‌هایی است که هر ساله پذیرای انبوه گردشگرانی است که به اینجا سرازیر می‌شوند.

وقتی اینجا هستید، می توانید در مدرسه اسپانیایی مونتانیتا دروس اسپانیایی بخوانید و در فرهنگ محلی غرق شوید یا 10 نفر را با برخی از موج سواران محلی آویزان کنید.

 

 

 

11. ساحل کانوا، استان مانابی

 

 

زیباترین سواحل اکوادور

ساحل کانوا

این ساحل طولانی سفید و شنی برای یک تعطیلات آرام مناسب است . در کنار ساحل، مهمانخانه های کوچکی خواهید یافت. تعطیلات زمان شلوغی است، پس حتما از قبل رزرو کنید.

در این منطقه بسیار بیشتر از ساحل وجود دارد. به مزرعه پایدار Rio Muchacho بروید تا در مورد کشاورزی در منطقه بیاموزید یا اسب سواری کنید. از آنجایی که امواج به اندازه ساحل مونتانیتا چالش برانگیز نیستند، بازدیدکنندگان می‌توانند با شجاعت در آب‌ها مقاومت کنند و در آکادمی موج‌سواری کانوآ در کلاس‌های موج‌سواری شرکت کنند.

رسیدن به ساحل کانوا ممکن است کمی طول بکشد. برای یک روز سفر از کیتو برنامه ریزی کنید، زیرا سفر با اتوبوس حدود هفت تا نه ساعت طول می کشد تا به اینجا برسید. از آنجایی که اتوبوس توقف می کند، اجاره ماشین یا استفاده از وسایل حمل و نقل خصوصی سفر شما را تسریع می کند.

 

 

 

12. ساحل سن لورنزو، استان مانتا

 

 

زیباترین سواحل اکوادور

جنگل پشت ساحل در سن لورنزو، اکوادور

اگر ساحلی می‌خواهید که دارای امکانات رفاهی و همچنین خلوت باشد، ساحل سن لورنزو بهترین گزینه برای شماست. این ساحل با خلیج‌های آرامی که با شن‌های طولانی و آب‌های آرام مخلوط شده‌اند، ساحلی عالی برای خانواده‌ها، زوج‌ها و مسافران انفرادی است.

مسافران فعال ساحلی، پیاده روی چالش برانگیز تا صخره ها را دوست خواهند داشت. این برای افراد ضعیف نیست، اما وقتی به قله می‌رسید، مناظر دیدنی است و خوشحال خواهید شد که مسیر را طی کرده‌اید.

 

 

 

 

13. ساحل پورتو لوپز، استان مانابی

 

 

زیباترین سواحل اکوادور

ساحل پورتو لوپز

پورتو لوپز مظهر یک شهر ساحلی است و برای یک آخر هفته طولانی در ساحل عالی است. با کلبه های کوچک و تعداد زیادی از ورزش های آبی برای انتخاب، می توانید در ساحل آفتاب بگیرید، غواصی کنید یا شیرجه بزنید. اگر می خواهید به ماجراجویی بروید، دوچرخه کرایه کنید و حومه اطراف یا پارک ملی ماچالیلا را کشف کنید .

اگر در ماه های ژوئن تا سپتامبر از ساحل پورتو لوپز بازدید می کنید، حتماً تور تماشای نهنگ را برای یک بار در زندگی فرصتی برای دیدن این موجودات شگفت انگیز از نزدیک و شخصی رزرو کنید. همچنین مکانی عالی برای دیدن حیات وحشی است که معمولاً در مناطق عجیب و غریب یافت می شود. این مقصد که با نام «گالاپاگوس انسان فقیر» شناخته می‌شود، امکان برخورد نزدیک با سگ‌های پا آبی بدنام و سایر موجودات را فراهم می‌کند.

 

 

 

14. ساحل سالانگو، استان مانابی

 

 

زیباترین سواحل اکوادور

نمایی از روستای سالانگو، واقع در سواحل اکوادور

ساحل سالانگو با 30 دقیقه رانندگی از پورتو لوپز فاصله دارد. این ساحل برای کسانی که غواصی می کنند جذاب است، زیرا میزبان یک صخره مرجانی چشمگیر است. آب های آرام و موج های کوچک برای خانواده ها و ورزش های آبی مناسب است.

بازدیدکنندگان از حال و هوای آرام و سواحل آرامی که هنگام غروب آفتاب روشن می شوند و جادویی می شوند، لذت خواهند برد. این ساحل نیز مورد علاقه ماهیگیران است، زیرا شایعه شده است که بهترین ماهیگیری در استان را دارد. همچنین مناظر بی نظیری از پارک ملی ماچالیلا ارائه می دهد.

 

 

 

15. جزیره بارتولوم، جزایر گالاپاگوس

 

 

زیباترین سواحل اکوادور

جزیره بارتولوم در جزایر گالاپاگوس

صخره نمادین Pinnacle نه یک، بلکه دو سواحل هلالی شکل در جزیره Bartolome را مشخص می کند.

حیات وحش در اینجا فراوان است، با لاک‌پشت‌های دریایی، پنگوئن‌های بازیگوش، و شیرهای دریایی سریع‌السیر که معروف هستند با حرکات باله‌مانند خود، از طرفداران غواصی عبور می‌کنند. آب آرام آن را به مکانی عالی برای کاوش در زندگی زیر دریا تبدیل کرده است.

 

 

 

16. جزیره رابیدا، پارک ملی گالاپاگوس

 

 

ساحل ماسه قرمز در جزیره رابیدا در پارک ملی گالاپاگوس

اغلب مسافران در کاوش های خود ساحلی با ماسه قرمز پیدا نمی کنند. رابیدا و رنگ منحصربه‌فرد شن محل زندگی بوبی‌های پا آبی، شیرهای دریایی، پلیکان قهوه‌ای و بسیاری از پرندگان دیگر است.

آفتاب گرفتن هدف اصلی در اینجا نیست، اما اگر به دنبال پیاده روی و کشف گونه های جدید حیات وحش هستید، این مکان عالی است. وقتی نور مناسب باشد، شن‌های قرمز یک پس‌زمینه سلفی بسیار عالی نیز ایجاد می‌کنند.

 

 

 

17. جزیره ایزابل، جزایر گالاپاگوس

 

 

جزیره ایزابل، جزایر گالاپاگوس

فلامینگوهای صورتی و ایگواناهای دریایی با ظاهر ماقبل تاریخ ساکنان اصلی جزیره ایزابل به همراه جمعیت انسانی حدود 2000 نفر هستند. یکی از طولانی ترین امتداد ساحل در جزایر گالاپاگوس را می توان در اینجا یافت که در کمتر از دو مایلی در امتداد Puerto Villamil قرار دارد.

این بندر یک توقفگاه محبوب با ملوانانی است که راهی جزایر مارکز در پلی‌نزی فرانسه می‌شوند. در قسمت جنوب شرقی جزیره یک کانال گدازه وجود دارد که در آن کوسه های نوک سفید اغلب دیده می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *