زیباترین پارک های تهران را بشناسید!
وقتی زمان زایمان به تاخیر افتاده چه باید کرد؟
وقتی زمان زایمان به تاخیر افتاده چه باید کرد؟
۱۴۰۰-۰۵-۱۱
چطور 48 ساعته تهران را بگردیم؟,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون
چطور 48 ساعته تهران را بگردیم؟
۱۴۰۰-۰۵-۱۱

زیباترین پارک های تهران را بشناسید!

پایتخت ایران ملموس و پر سر و صدا است، اما هر از چند گاهی با واحه ای از آرامش برخورد می کنید. تهران در واقع خانه تعدادی از پارکهای چشمگیر و غالباً محوطه سازی شده است که استراحت کامل را ارائه می دهند. ما بهترین تجسمات قرن بیست و یکم از باغ ایرانی را در این مقاله از بخش گردشگری مجله اینترنتی وبگردون لیست می کنیم.

پارک جمشیدیه

پارک جمشیدیه,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

در دامنه کوههای البرز، در شمالی ترین قسمت شهر، پارک جمشیدیه قرار دارد که برای کوهنوردان، کوهنوردان و هر کسی که از منظره خوب لذت می برد، مورد علاقه است. این پارک از دامنه کوه بالا می رود و هرچه از آن بالاتر بروید، منظره پانورامای شهر زیر با ارزش تر است. هوا تازه است و با فاصله زیاد از شهر تهران، احساس حریم خصوصی وجود دارد که باعث محبوبیت این پارک در بین زوج های جوان ایرانی می شود. این پارک به ویژه پس از اولین بارش برف در زمستان، دارای رستوران و چایخانه در مرکز است.

 

پارک ملت

پاسخ تهران به پارک مرکزی، پارک ملت در بین ایرانیان از هر نظر جمعیتی محبوب است. این فضای سبز وسیع که در مرکز قرار دارد، سایه و آرامش را ارائه می دهد و دارای یک دریاچه مرکزی کوچک و آرام است. پیک نیک و اسکیت روی خط در اینجا معمول است، اما برای پیاده روی های انفرادی و مکانی برای تماشای مردم مناسب است. هنگامی که برگها در فصل پاییز قرمز و طلایی می شوند، از آن لذت ببرید، پارک ملت بهترین پناهگاه درون شهری است.

 

پارک آب و آتش

پارک آب و آتش,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

به معنای واقعی کلمه “آب و آتش”، آب و آتش پارکی است که به تازگی در شمال تهران افتتاح شده است و علی رغم فرض حیله گر، اگر نه به خاطر آن، باید از آن لذت برد. چندین آب نما در اطراف پارک وجود دارد که برای بازی کودکان در روزهای گرم ایده آل است، و همچنین چهار برج آتش نشانی برجسته که به طور پراکنده شعله های بزرگی را به سمت آسمان منفجر می کنند. علاوه بر این، مجموعه ای از رستوران ها و کافه ها، تورهای بدمینتون، و حتی آمفی تئاتر وجود دارد که به طور منظم عینک هایی از این نوع را در خود جای می دهد. این پارک همچنین توسط پل طبیعت که برنده چندین جایزه شده است به پارک جنگلی طالقانی متصل می شود.

تهران، چهارراه مدرس-حقانی

پارک شهر

پارک شهر

تنها چند بلوک در شمال بازار بزرگ ، پارک شهر (“پارک شهر”) یکی از قدیمی ترین پارک های تهران است و مکانی عالی برای استراحت در نیمه جنوبی شهر است. این پارک با بلوارهای سایه دار و تخت گلهای مجلل، لذت بردن از تماشای آن و گردش در آن است. یک رستوران سنتی عالی در مرکز پارک وجود دارد، همچنین یک باغ کوچک مرغداری و یک دریاچه، که امکانات فوق العاده ای را ارائه می دهد. سرگرمی پدال های مبتنی بر پارک.

تهران، خیابان خیام

 

پارک نهج البلاغه

پارک نهج البلاغه

پارک نهج البلاغه که در غرب شهر و در جاده کرج واقع شده است نمونه ای از بهترین آثار عمومی ایرانی در دهه های اخیر است. این پارک بصورت خلاقانه در دره ای وسیع طراحی شده است، وسیع و سرسبز است و رودخانه کوچکی از مرکز آن عبور می کند. این پارک که عصرها بسیار مورد استقبال خانواده های ایرانی قرار گرفته است، فضای زیادی برای پیک نیک و سایر فعالیت های تفریحی متداول مانند بدمینتون، تنیس روی میز و سیگار کشیدن شیشا فراهم می کند. وقتی آنجا هستید، می توانید یک ذرت شور و خوشمزه را بردارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *