فوت و فن آرایشی برای کوچک کردن بینی

فوت و فن آرایشی برای کوچک کردن بینی

در این مقاله از بخش بهداشت و آرایش مجله اینترنتی وبگردون به بررسی فوت و فن آرایشی برای کوچک کردن بینی میپردازیم.

1. به سایر ویژگی های بزرگ خود توجه کنید:

فوت و فن آرایشی برای کوچک کردن بینی
فوت و فن آرایشی برای کوچک کردن بینی

اگر بینی شما مشکل دارد، یکی از راه های خنثی کردن آن بازی کردن و تقویت سایر بهترین ویژگی های شما مانند چشم ها، لب ها یا حتی استخوان های گونه بلند است. علاوه بر این، نقص هایی مانند سیاهی تیرگی زیر چشم و کرکی چشم می تواند توجه بینی را جلب کند. اطمینان حاصل کنید که همه چنین نقص هایی را پنهان و پنهان می کنید و از همه مهمتر ، همیشه یک خواب زیبایی 8 ساعته داشته باشید!

 

2. از پرایمر مات کمی تیره تر استفاده کنید:

زنان با بینی پهن باید از استفاده از زیرسازی رنگ روشن در نزدیکی بینی و خط فک خودداری کنند. درعوض، از یک زیرساخت مات کمی تیره و مات برای صورت بریده بریده تر و بینی قلم دار قویتر استفاده کنید. اگر بخواهید از استفاده از پایه تیره برای کل صورت خود اشتباه نکنید، باید آرایش را در هر دو حالت تیره و روشن انجام دهید تا بینی کوچکتر به نظر برسد. ما توصیه می کنیم با شروع از بالای بینی خود از تن های روشن تری در کناره های بینی استفاده کنید و تا پایین سوراخ های بینی خود را ادامه دهید. متناوباً، می توانید از تن های تیره به کناره ها نیز استفاده کنید.

 

3. استخوان های گونه ، پیشانی و بینی خود را کانتور کنید:

با این 8 نکته آرایشی پیشان را کوچکتر نشان دهید!
با این 8 نکته آرایشی پیشان را کوچکتر نشان دهید!

گونه ها و پیشانی خود را با یک پودر جمع و جور سایه تیره یا برنز مات برای ویژگی های تیز منقوش ، کانتور کنید. برای کانتور کردن بینی خود ، یک سایه چشم مات قهوه ای در کناره های بینی خود قرار دهید و به خوبی با پایه خود ترکیب شوید. بعد از آن برخی از هایلایترها را روی انگشت حلقه خود قرار دهید و به آرامی وسط بینی خود را جارو کنید.

 

 

4. یک رژگونه براق بزنید:

برای کوچک تر نشان دادن بینی بزرگ ، نیازی به استفاده از بسیاری از محصولات آرایشی نیست. همانطور که قبلا ذکر شد ، شما می توانید سایر ویژگی های خود را مانند گونه ها بازی کنید تا توجه را به مناطق مختلف جلب کنید. افزودن کمی رژگونه براق به استخوان های گونه می تواند در واقع بینی شما را کمی کوچکتر کرده و توجه را از آن بگیرد. همچنین، به یاد داشته باشید که گونه های خود را برجسته کنید!

 

5. از برنزر مات استفاده کنید:

برنزر
برنزر

برنزر یا برنز کننده چیزی است که هرگز شما را در مواقعی که باید بینی بزرگ یا گونه های چاق خود را مرتب کنید، گنگ نخواهد کرد. مقداری را روی گونه ها، خطوط فک و پیشانی خود بمالید تا صورت شما تیزتر به نظر برسد. برنزرها جلوه ای واضح تر به ظاهر کلی شما می بخشند و شما را متین و زیبا نشان می دهند.

 

6. از کرم پودر مایع استفاده کنید:

یکی از بزرگترین نکات در مورد چگونگی رفع بینی مشکل دار استفاده از محصولات آرایشی مات است. ما به شما توصیه می کنیم همیشه برای تنظیم کل صورت خود از یک پودر شل استفاده کنید. این کمک می کند تا درخشش را در طول روز حفظ کنید! این کار به این دلیل انجام می شود که بینی براق توجه بیشتری را به خود جلب می کند و وقتی بینی گسترده یا مشکل دارید ، واقعاً جذاب به نظر نمی رسد.

 

7. رژ لب پررنگ بزنید:

سرانجام، آخرین و سرگرم کننده ترین نکته برای جلب توجه از بینی بزرگ ، تقویت و بازی با چله است. جدا از همه نکاتی که در بالا ذکر شد، براق و درخشش لب های دوست داشتنی شما می تواند در حواس پرتی افراد به دور از بینی بزرگ کمک کند. بنابراین دفعه بعد که در سرزمین های آب نبات آرایش مانند Sephora یا مک قرار گرفتید ، قسمت های رژ لب مورد علاقه خود را برای مدت کوتاهی خالی کنید و براق کننده های لب شگفت انگیز را بررسی کنید. از دیدن انواع مختلف و فرمول های موجود در آنجا شگفت زده خواهید شد!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *