قهوه سیاه چطور به کاهش وزن کمک می کند؟
آیا استفاده از سرکه سیب برای درمان آکنه بی خطر است؟
۱۳۹۹-۰۹-۱۸
آیا قهوه باعث ایجاد جوش می شود؟
آیا قهوه باعث ایجاد جوش می شود؟
۱۳۹۹-۰۹-۱۹
قهوه سیاه چطور به کاهش وزن کمک می کند؟

قهوه سیاه چطور به کاهش وزن کمک می کند؟

قهوه سیاه  چطور به کاهش وزن کمک می کند؟

آیا می دانید قهوه سیاه که همیشه نوشیدنی مورد علاقه همه بوده و همچنین از کاتالیزورهای کاهش وزن است؟ تعجب آور است ، نه؟ سرشار از کافئین ، به دلیل مزایای مختلف سلامتی مانند پیشگیری از سرطان ، افسردگی خفیف و درد سر شناخته شده است. حدود 80٪ از مردم جهان هر روز مقادیر مختلف قهوه می نوشند. اما تعداد کمی از ارتباط کاهش وزن قهوه سیاه را می دانند.

قهوه سیاه برای کاهش وزن مفید است!

اکنون این “لینک مخفی” است که به شما یک تصویر واضح در مورد مزایای نوشیدن قهوه سیاه برای کاهش وزن می دهد.

 

آ. نقش اسید کلروژنیک به عنوان یک ضد اکسیدان:

قهوه سیاه چطور به کاهش وزن کمک می کند؟

قهوه سیاه چطور به کاهش وزن کمک می کند؟

ترکیبات خاصی در قهوه سیاه مانند اسید کلروژنیک وجود دارد که نقش عمده ای در کاهش وزن دارند.

هنگامی که بعد از غذا قهوه سیاه مصرف می کنید ، اسید کلروژنیک موجود در آن تولید گلوکز را در بدن کند می کند. در عین حال ، تولید سلولهای چربی جدید کاهش می یابد.

 

این فرآیند فقط در صورت نوشیدن قهوه سیاه که غنی از کافئین و اسید کلروژنیک است ، انجام می شود. در حالی که افزودن شیر یا خامه به قهوه طعم بهتری نسبت به یک قهوه سیاه معمولی دارد اما به کاهش وزن کمک نمی کند. قهوه سیاه به غیر از اسید کلروژنیک، حاوی آنتی اکسیدان نیز هست که یک ترکیب اساسی برای کاهش وزن است.

 

ب گرسنگی را سرکوب می کند:

 

کافئین موجود در قهوه سیاه فعالیت متابولیکی را تحریک کرده و سطح انرژی را افزایش می دهد که به نوبه خود گرسنگی را سرکوب می کند. یک فنجان قهوه سیاه حاوی 5.4 کالری است و به عنوان یک نوشیدنی بدون کالری نیز شناخته می شود.

با افزودن شکر یا خامه ، میزان کالری افزایش می یابد.

 

ج تأثیر قهوه سیاه بر میزان کالری شما:

نوشیدن قهوه سیاه می تواند تغییرات زیادی در میزان کالری روزمره شما ایجاد کند. از آنجا که قهوه سیاه فعالیت متابولیکی را تحریک می کند ، شما را فعال نگه می دارد و کالری بیشتری می سوزاند. بنابراین می توانید روزانه مقدار زیادی کالری کاهش دهید که به نوبه خود به کاهش وزن کمک می کند.

نوشیدن قهوه سیاه قبل از تمرین بهترین راه برای سوزاندن کالری بیشتر است.

 

 

د محتوای آب را کاهش می دهد:

برخی از افراد به دلیل چربی یا آب اضافی در بدن خود سنگین هستند. نوشیدن قهوه سیاه به دلیل تکرر ادرار ، مقدار زیاد آب را کاهش می دهد.

با کمک این روش ، پوند اضافی به دلیل محتوای زیاد آب بدون هیچ گونه عوارض جانبی تهدیدکننده کاهش می یابد.

 

ه کاهش وزن موقت و کاهش وزن دائمی را پشتیبانی می کند:

قهوه سیاه چطور به کاهش وزن کمک می کند؟

قهوه سیاه چطور به کاهش وزن کمک می کند؟

قهوه سیاه باعث کاهش موقت وزن می شود. یعنی از طریق دفع ادرار ، پساب ناخواسته و تجمع مایعات در بدن را از بین می برد. این به دلیل محتوای کافی کافئین موجود در آن است.

 

کاهش وزن دائمی فقط زمانی اتفاق می افتد که محتوای چربی در بدن کاهش یابد. قهوه سیاه با سوزاندن کالری بیشتر به کاهش وزن دائمی کمک می کند. این امر با کاهش وزن در ارتباط است زیرا سوزاندن کالری بیشتر به تدریج باعث کاهش وزن می شود.

 

احتیاط:

هر چیزی که بیش از حد مصرف شود عوارض جانبی دارد. به همین ترتیب ، وقتی قهوه سیاه بیش از حد مصرف شود ، باعث فشار خون می شود.

 

نوشیدن 2 فنجان در روز توصیه می شود. بنابراین مقدار اضافی را دور بریزید و به نظر عالی برسید. در صورت تمایل از تجربه خود برای ما بگویید و پیام را به همه منتقل کنید.

 

منبع

Comments are closed.