جاذبه های لوگانو، لوکارنو و تیچینو
سوره ناس,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون,webgardoon
سوره ناس
۱۴۰۰-۰۷-۱۴
بهترین جاذبه های گردشگری باری
بهترین جاذبه های گردشگری باری
۱۴۰۰-۰۷-۱۶

جاذبه های لوگانو، لوکارنو و تیچینو

دریاچه لوگانو که توسط کوه ها احاطه شده است، مرکز منطقه Ticino سوئیس است، کانتون جنوبی که زبان ایتالیایی زبان رسمی آن است. شما بیشتر از یک لهجه متمایز ایتالیایی در آشپزی، معماری، نگرش ها و سبک زندگی آرامتر نسبت به سایر نقاط سوئیس متوجه خواهید شد.

 

لوگانو بزرگترین و مهمترین شهر در تیچینو است. زیبایی و محیط زیبا آن را به یکی از محبوب ترین استراحتگاههای سوئیس تبدیل کرده است. لوگانو تنها دریاچه منطقه نیست. انتهای شمالی دریاچه مگیوره از ایتالیا تا تیچینو سوییس امتداد دارد و در بالای آن لوکارنو قرار دارد، ویلاها و باغهای آن بر فراز دریاچه بلند شده اند. لوکارنو و آسکونا در مجاورت آن با شهرهای دریاچه ای ایتالیا از طریق قایق معمولی و از طریق جاده ای در کنار ساحل متصل می شوند.

 

 

نمایی از دریاچه لوگانو

نمایی از دریاچه لوگانو

افتتاح دسامبر 2020 تونل پایگاه Ceneri، آخرین بخش در مسیر جدید کوتاهتر راه آهن از طریق گذرگاه سنت گوتهارد، زمان سفر بین لوسرن و لوگانو را به یک ساعت و 45 دقیقه کاهش می دهد. اما لازم نیست یکی از افسانه ای ترین سفرهای دیدنی راه آهن در کوه های آلپ را کنار بگذارید. سرویس روزانه منظم در مسیری قدیمی ادامه می یابد که از طریق یک سری تونل های چوب پنبه ای صعود می کند و به چشم اندازهای وسیع کوهستان می رسد.

تیکینو مکانی عالی برای بازدید کسانی است که عاشق سفرهای فعال هستند، با فرصت های بی پایان برای پیاده روی، پیاده روی، دوچرخه سواری، کوهنوردی یا فقط سوار شدن به مناظر بالای کوه برای لذت بردن از مناظر. مطمئناً می توانید با این فهرست مفید از جاذبه های گردشگری برتر لوگانو، لوکارنو و منطقه تیچینو، بهترین کارها را انجام دهید.

 

1. سفر دریایی به دریاچه لوگانو

 

دریاچه لوگانو

دریاچه لوگانو

دریاچه زیبای لوگانو جاذبه ستاره تیچینو است و گردشگران می توانند به طرق مختلف از آن لذت ببرند: گشت و گذار در یکی از بخارهای سفید (قایق های تفریحی از سال 1848 در دریاچه حرکت می کنند)، اجاره یک قایق برای قایقرانی به تنهایی یا انتخاب هر کدام از دهها منظره کوه یا ساحل و خیره شدن به آن.

دامنه های شیب دار کوهستانی که قسمت اعظم ساحل سرسبز آن را تشکیل می دهند، ظاهری وحشی و دست نخورده به همه دره ها به جز چند دره که رودخانه ها از کوه ها از آنجا سرازیر می شوند، می بخشد. کوه ها نه تنها از هر زاویه ای به دریاچه لوگانو چشم انداز خیره کننده ای می دهند، بلکه برخی از بهترین دیدگاه های اروپا را برای تحسین آن فراهم می آورند.

دسترسی به برخی از نقاط مورد علاقه در اطراف دریاچه با قایق، راهی مناسب برای دسترسی به غارهای سنتی یا رستوران های کوچک غیررسمی در ساحل آن است. یکی از دیگر کارهایی که در اینجا انجام می شود، ترکیب یک سفر با قایق با پیاده روی، سوار شدن به یک قایق به گاندریا و پیاده روی به سمت لوگانو در امتداد سنتیرو دل اولیو است.

2. در امتداد پارک ها و گردشگاه های کنار دریاچه لوگانو قدم بزنید

 

پارک کنار دریاچه لوگانو

پارک کنار دریاچه لوگانو

پارکهای سبز وسیع در مجاورت دریاچه در انتهای شمالی لوگانو قرار گرفته است که سایه آن درختان است و باغهای گل آنها را روشن کرده است. در محاصره درختان و گیاهان نیمه گرمسیری Parco Municipale ، مرکز همایش های Palazzo dei Congressi و 1843 Villa Ciani قرار دارد که مجموعه های تاریخی و هنری را در خود جای داده است.

تفرجگاه طولانی کنار دریاچه ساحل را در تمام طول لوگانو تا جنوبی ترین قایق که در Paradiso فرود می آید دنبال می کند. در مکانها، پارک با باغهای نیمه گرمسیری و مجسمه های مدرن در کنار راهرو گسترش می یابد. در مقابل آن ساختمانهای قدیمی متمایزی از جمله Palazzo Riva قرن 18 وجود دارد. از هر نقطه در تفرجگاه ، نماهایی از کارت پستال دریاچه، که توسط کوه های اطراف قاب شده است، مشاهده می شود.

 

3. کوههای آلپ را از مونت سان سالواتوره ببینید

 

مونت سان سالواتوره

مونت سان سالواتوره

اگرچه ارتفاع آن تنها 912 متر است، قله مونت سن سالواتوره یکی از زیباترین و چشم اندازهای دیدنی را در کل کوه های آلپ ارائه می دهد. در زیر می توانید دریاچه لوگانو را مشاهده کنید که مسیر دایره ای خود را در میان دامنه های شیب دار و جنگلی که آن را در بر گرفته است می بافد. سقف های کاشی قرمز لوگانو در سراسر تپه های شهر پراکنده شده است و روستاهای دیگر در اطراف ساحل جمع شده اند.

به دریاچه و شهر پشت کنید تا دریایی از قله های آلپی را ببینید که تا افق کشیده شده و تاج آن توسط مونتا رزا و آلپ والس تاجگذاری شده است. شما می توانید از مونت سان سالواتوره بالا بروید، اما بیشتر گردشگران 10 دقیقه سوار شدن بر روی مسیل قرمز از ایستگاه ساحلی لوگانو در پارادیسو را ترجیح می دهند. در ایستگاه فوقانی، یک رستوران، تراس مشاهده و مسیرهای پیاده روی که به Carona  Melide  Morcote و Figino منتهی می شوند، خواهید یافت. شما می توانید از هر یک از این موارد با راه آهن، اتوبوس پستی یا قایق به لوگانو برگردید.

سایت رسمی: http://www.montesansalvatore.ch/it/home/

 

 

4. سانتا ماریا دگلی آنژیولی

سانتا ماریا دگلی آنژیولی

سانتا ماریا دگلی آنژیولی

کلیسای صومعه سابق، سانتا ماریا دگلی آنژیولی، رو به دریاچه در انتهای شیک ترین خیابان خرید لوگانو است. در داخل یکی از چشمگیرترین گنجینه های هنری تیچینو وجود دارد، یک دیوار کامل پوشیده از یک نقاشی دیواری، شاهکار اولیه قرن شانزدهم برناردینو لوئینی که مصائب و مصلوب شدن را به تصویر می کشد.

ابعاد این نقاشی دیواری 30 متر در 12 متر است و با چهره های بزرگتر از زندگی الگوبرداری شده از مشتریان و اعضای خانواده پر شده است. در یک دیوار جانبی شام آخر لوینو قرار دارد که از صومعه ای که در مجاورت آن قرار داشت به اینجا منتقل شده است.

 

 

5. واله ورزاسکا

واله ورزاسکا

واله ورزاسکا

سد ورزاسکا 220 متری یکی از بلندترین سدها در اروپا است، اما در جهان به دلیل جهش جانیز باند در صحنه افتتاحیه GoldenEye معروف است. اما سد یک نفوذ مدرن است که یکی از زیباترین دره های رودخانه تیچینو را خراب نکرده است.

با پایین آمدن رودخانه از مسیر صخره ای خود، آبهای سبز و زمردی مشهور آن آبشارها و حفره های شنا را برای آفتاب گرفتن با لبه هایی احاطه کرده است. از زیر پل های سنگی و از طریق روستاهای کوهستانی باستانی عبور می کند. لاورتزو ( Lavertezzo ) معروف ترین آنها – و همچنین دارای یک آبشار زیبا – است.

در اینجا، پل قوسی سنگی Ponte dei Salti از رودخانه عبور می کند، و از کلیسای روستا، می توانید مسیر پیاده روی Revöira را در مسیری مشخص قرار دهید که طی قرن ها توسط روستاییان گله ها و خانواده های خود را به مراتع کوهستانی آورده بودند. برای تابستان. در طول مسیر، بقایای سیستم های آب باستانی و مخازن حک شده روی سنگ ها را مشاهده خواهید کرد.

در مورد این مهاجرت های نیمه سالانه، به نام transhumance، در موزه دره Verzasca در Sonogno، یک روستای سنگی آرام در انتهای دره، بیاموزید. یک مسیر اتوبوس از لوگانو در نزدیکی رودخانه با توقف های مکرر دنبال می شود، بنابراین می توانید پیاده شوید و مسیرهای دهکده به روستا را بدون دو برابر شدن پیاده روی کنید.

 

 

6. سوار بر تئاتر بالای Monte Brè بروید

نمایی از دریاچه لوگانو از قله مونت بره

نمایی از دریاچه لوگانو از قله مونت بره

مونت برو، که مخروط متمایز آن در انتهای شمالی لوگانو بالا می آید، می تواند از طریق یک جاده باریک، مسیرهای پیاده روی یا از طریق تله کابین به قله 933 متری آن برسد. در کنار یک تراس زیبا، دو رستوران خواهید یافت. در دامنه شرقی روستای Brè، یک شهرک کوچک از خانه های سنتی به سبک Ticino است که مورد علاقه هنرمندان است.

شما می توانید مسیر هنرمندان را دنبال کنید و موزه ویلهلم اشمیت آثار نقاش سوئیسی را به نمایش می گذارد. گفته می شود مونته بر آفتابی ترین نقطه سوئیس است و همچنین یکی از دیدنی ترین مکان ها است، تا چشم اندازی تا آلپ دارد.

 

 

7. قلعه های بلینزونا

قلعه های بلینزونا

قلعه های بلینزونا

سه قلعه بلینزونا در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده و ارزش کاوش را دارد. بلینزونا به عنوان نقطه ملاقات سه مسیر مهم شمال به جنوب بر فراز گذرگاه های آلپی سنت گوتهارد، سن برناردینو و لوکامانیو، دژ مهمی بود. در گذشته هر سه مورد می تواند با سدی در امتداد جاده بلینزونا بسته شود و موقعیت استراتژیکی برای قرن ها به آن داده شود.

سه قلعه که هنوز بر شهر تسلط دارند از مهمترین نمونه های معماری دفاعی قرون وسطایی در کوه های آلپ هستند. اینها، به همراه مدار دوگانه دیوار، توسط حاکمان میلانی در نیمه دوم قرن پانزدهم ساخته یا تقویت شدند.

قدیمی ترین، Castelgrande، در بالای مرکز شهر بر روی یک قلعه رومی ساخته شده است. Castello di Montebello در امتداد تپه ای در ضلع شرقی بلینزونا کشیده شده و جالب ترین نمونه هنر استحکام بخشی است که از قرن 13 تا 15 ساخته شده است. Castello di Sasso Corbaro به شکل مربع در کمتر از شش ماه در سال 1479 ساخته شد تا دفاع دره را پس از نبرد تقویت کند.

امروزه قلعه ها موزه های مختلفی را در بر می گیرند که تاریخ، هنر، باستان شناسی و لباس های محلی را پوشش می دهند. شهر قدیمی نیز به دلیل خانه های زیبا شهری به سبک ایتالیایی و نقاشی های دیواری باشکوه هنرمندان لومبارد قرن 16 در کلیسای سابق فرانسیسکن Sta Maria delle Grazie ارزش کاوش دارد.

 

جاذبه های لوگانو، لوکارنو و تیچینو

نقشه Bellinzona – جاذبه ها (تاریخی)

 

 

8. شهر قدیمی لوگانو

 

بهترین زمان برای سفر به سوئیس

شهر قدیمی لوگانو

شهر قدیمی لوگانو به طور ناگهانی از سه میدانی که Palazzo Civico (تالار شهر) آن را احاطه کرده اند ، بالا می رود، در خیابانی که مجموعه ای از راه پله ها و تراس ها است. در کنار آن، یک بندر به ایستگاه راه آهن در بالا بالا می رود.

تراس گسترده ای در مقابل کلیسای سان لورنزو، کلیسای جامع لوگانو باز می شود. در اصل رومانسک بود، در قرن های 13 و 14 بزرگ شد و در قرن های 17 و 18 به طور گسترده ای تغییر کرد. اما نقاشی های دیواری قرون وسطایی زیبا را در فضای داخلی باروک حفظ می کند. می توانید از خیابان های پرپیچ و خم شهر قدیمی پایین بیایید یا راه پله هایی را که بین خیابان های موازی متصل می شوند دنبال کنید تا مستقیماً به ساحل دریاچه راه پیدا کنید.

 

 

9. سوار راه آهن Centovalli شوید!

 

جاذبه های لوگانو، لوکارنو و تیچینو

سنتوالی

یکی از دیدنی ترین قطارهای اروپایی از لوکارنو خارج می شود، به دنبال ریل های بلندی که در بالای رودخانه ملازا و شاخه های آن قرار گرفته است. در طول هزاران سال، ذوب شدن برف از کوه های آلپ باعث شده است که هر یک از این رودخانه ها دره ای عمیق را حک کنند – که احتمالاً 100 مورد از آنها وجود دارد، از این رو نام centovalli نامگذاری شده است.

با حرکت قطارها از 83 پل در مسیر دومودوسولا ، شهر ایتالیایی در پای گذرگاه سیمپلون، واگن های جذاب راه آهن به قدری آهسته حرکت می کنند که امکان دیدن چشم اندازها به این دره های شیب دار و جنگلی را فراهم می کند.

 

 

10. با پیاده روی سنتیو دل اولیوو به گاندریا بروید!

 

جاذبه های لوگانو، لوکارنو و تیچینو

گاندریا و سنتیرو دل اولیوو

یک گردشگاه ساحلی را از طریق پلکانی پارکو دگلی اولیوی در انتهای شمالی گردشگاه لوگانو ردیابی می کند و به مسیر پیاده روی گسترده ای تبدیل می شود که شیب مونت برو را همزمان با ساحل در آغوش می گیرد. منظره بعد از نمای باز می شود که مسیر از خیابان های باریک روستاهای کنار دریاچه و در میان باغهای بین آنها، سایه دار سرو، کاج و درختان زیتون عبور می کند.

پانل هایی در طول مسیر تاریخچه و پرورش درختان زیتون را توضیح می دهند. این Sentiero dell’Olivo، مسیر زیتون، به روستای پلکانی زیبا Gandria منتهی می شود. در میان خطوط تند و باریک و کوچه های طاقدار آن، کلیسای سنت ویجیلیو را می بینید که در سال 1463 ساخته شده است، اما نمای باروک آن تنها در اواخر دهه 1800 تکمیل شده است.

دریاچه در اینجا بسیار باریک است و درست روبرو (می توانید با قایق سوار شوید) یک رستوران غار و موزه گمرک سوئیس با نمایشگاه هایی در مورد قاچاق و تجارت غیرقانونی قرار دارد.

 

 

11. مدونا دل ساسو

 

جاذبه های لوگانو، لوکارنو و تیچینو

مدونا دل ساسو

تله کابین از Via Ramogna، درست در زیر ایستگاه قطار لوکارنو و به سمت میدان گراند، به بالای صخره ای جنگلی منتهی می شود که کلیسای زیارتی مدونا دل ساسو از دریاچه مشرف است. همچنین می توانید در مدت 30 تا 45 دقیقه با پای پیاده، از مسیری با ایستگاه های صلیب، به کلیسا و معبد کاپوچین آن صعود کنید.

 

مدونا دل ساسو

این کلیسا در سال 1480 تأسیس شد و در سال 1616 بازسازی شد و در قرن نوزدهم تزئین مجدد شد. آثار هنری برجسته ترین کلیسا هستند پرواز به مصر، یک کار بزرگ توسط Bramantino در سال 1536، و دفن توسط A. Ciseri از حدود سال 1865. برای اولین بار است که در سمت راست ورودی و Ciseri در کلیسای کوچک طرف دوم است. در موزه صومعه مجموعه ای از هنرهای کلیسایی و نسخه های خطی وجود دارد. چشم اندازهای دریاچه مگیور از تراس فوق العاده است.

آدرس: Via Santuario 2 ، Orselina

 

 

12. واله دی موجیو

 

واله دی موجیو

یک موزه در فضای باز منحصر به فرد که به بررسی زندگی سنتی روستایی می پردازد در سراسر دره موجیو دور افتاده بین دریاچه های لوگانو و کومو گسترش می یابد. Museo Etnografico Valle di Muggio به همراه یک ساختمان بزرگ موزه مملو از نمایشگاه ها و مصنوعات جذاب، شامل آسیاب پولنتای آبی ، پنیر سازان، خشکشویی روستایی در فضای باز، سوله خشک کن شاه بلوط و دیگر مناظر است. از روستای کابیو شروع کنید، جایی که یک نقشه برجسته بزرگ دره را نشان می دهد و جاذبه هایی را که بخشی از موزه هستند، نشان می دهد، که کیلومترها طول می کشد و در چندین شهر پراکنده می شود.

Mulino di Bruzella، آسیاب سنگی که از چرخ آب استفاده می کند ، در اعماق دره قرار دارد و از طریق جنگل به مسیری وسیع – حدود 30 دقیقه پیاده روی از جاده، به آن می رسد. این آسیاب ذرت قرمز کمیاب محلی را آسیاب می کند، یک محصول میراثی که از طریق پرورش مجدد احیا شده و فقط در این منطقه رشد می کند. می توانید آسیاب آسیاب شده را تماشا کنید و پولنتا را از اینجا بخرید.

در مزارع سراسر دره، می توانید عسل محلی، شاه بلوط و پنیرهای تهیه شده از شیر بزهایی را که در مراتع کوهستان می چرند تهیه کنید. این شیوه زندگی، با یک پا در قرن دوم و پای دیگر در قرن دوم، تضادی شدید با شهرهای تفریحی زیبا و شیک دریاچه ای است که تنها چند دقیقه با آن فاصله دارند.

آدرس: Casa Cantoni ، Cabbio

 

 

13. ایزول دی بریساگو

جاذبه های لوگانو، لوکارنو و تیچینو

 

در دریاچه مگیوره، درست در نزدیکی روستای زیبا رونکو، دو جزیره کوچک بریساگو قرار دارند. در باغ بزرگتر یک باغ گیاه شناسی از گیاهان مدیترانه ای قرار دارد که حدود 1500 گونه از گیاهان عجیب و غریب را بر اساس منشاء جغرافیایی مرتب کرده است. گیاهان بومی مناطق نیمه گرمسیری در فضای باز در این عرض جغرافیایی به دلیل گرم شدن دریاچه رشد می کنند.

باغها در سال 1885 توسط بارونس آنتونیتا سنت لگر شروع به کار کردند، که نه تنها گیاهان را جمع آوری کرد، بلکه آنها را با جزئیات فهرست بندی کرد. کار او در دهه 1920 توسط یک تاجر آلمانی ادامه یافت، وی ویلائی را که امروز در اینجا می بینید ساخت.

در کنار گیاهان عجیب و غریب بومی آسیا، آفریقای جنوبی و آمریکا، باغهای وسیع شامل بخشی از سبزیجات میراث محلی ، از جمله ذرت کمیاب قرمز Ticino قرمز است. می توانید با قایق از پورتو رونکو، درست در شمال مرز ایتالیا، به این جزیره برسید.

 

 

14. آسکونا

جاذبه های لوگانو، لوکارنو و تیچینو

آسکونا

در جنوب لوکارنو در دریاچه مگیوره، آسکونا از یک دهکده ماهیگیری کوچک به یکی از محبوب ترین استراحتگاههای سوئیس تبدیل شده است، با ساعات طولانی آفتاب و زمستان معتدل. متأسفانه، محبوبیت آن توسعه مدرن گسترده ای را به همراه داشت که روستای قدیمی را تا حد زیادی بلعیده است، اما منطقه بندری آن هنوز ترکیبی جذاب از معماری ایتالیایی و سوئیسی با چند ساختمان قدیمی است.

Casa Serodine قرن هفدهمی، که امروزه به نام Casa Borrani شناخته می شود، دارای نمای باشکوهی از گچ گچی باروک با کریسی از موجودات اسطوره ای و صحنه های کتاب مقدس است و Collegio Pontificio Papio از سال 1584 دارای یکی از بهترین حیاط های دوران رنسانس در سوئیس است که دارای دو حیاط می باشد. لجگی های داستان

در کلیسای دومینیکن سانتا ماریا دلا میسریکوردیا، ساخته شده از سال 1399 تا 1442، چرخه ای از نقاشی های دیواری گوتیک متاخر است. یک مستعمره هنری در اینجا هنرمندانی از جمله پل کلی را جذب کرد که آثار آنها را می توانید در Museo Comunale d’Arte Moderna مشاهده کنید.

 

 

جاذبه های لوگانو، لوکارنو و تیچینو

نقشه Ascona (تاریخی)

 

15. Ticino from a Swing را ببینید!

یکی از ویژگیهای جدید گردشگران Ticino در سال 2021 ابتکار Swing the World است که بازدیدکنندگان را تشویق می کند تا برخی از زیباترین مکانهای منطقه را از روی طناب مشاهده کنند. تا کنون، این تاب های چوبی محکم نشسته در نه مکان به ویژه خوش منظره قرار داده شده است. اکثر آنها با وسایل نقلیه عمومی یا پیاده روی کوتاه قابل دسترسی هستند و برخی از آنها نیاز به پیاده روی یا دوچرخه سواری دارند، بنابراین برای هر سبک سفر یک تاب وجود دارد.

مکانهای این تاب های دست ساز، که دو نفر را به راحتی در خود جای می دهد، شامل روستای کوهستانی رسا در دره Centovalli (پنج دقیقه تله کابین از ایستگاه قطار است)، ساحلی در ویرا گامبارنوگو با منظره غروب آفتاب بر روی دریاچه مگیوره، Parco San Grato مشرف به لوگانو، و در پیازا در کنار دریاچه آسکونا. در دره باوونا، یک چرخش بین دو درخت با دید مستقیم به آبشار 110 متری فروغلیو آویزان است.

سایت رسمی: http://www.swingtheworld.ch/project.html

 

 

 

محل اقامت در لوگانو برای گشت و گذار

بهترین مکان های هتل در لوگانو نزدیک دریاچه و گردشگاه در امتداد ساحل آن است. در یک انتهای آن پارادیزو قرار دارد، جایی که مسیول برای مونت سان سالواتوره شروع می شود، و در انتهای دیگر آن ناحیه کاساراته، با مفتول بالای مونته بر قرار دارد. تقریباً در نیمه راه، خیابان اصلی خرید، ویا نسا، و خیابانهای کوچکی وجود دارد که به سرعت به کلیسای جامع و ایستگاه راه آهن می روند. این هتلهای دارای رتبه بالا در لوگانو برای گشت و گذار مفید هستند:

هتل های لوکس :

  • رو به دریاچه و تفرجگاه و پنج دقیقه پیاده روی تا خیابان خرید شیک، هتل Splendide Royal دارای چشم انداز دریاچه از اتاقهای زیبا و تزئین شده و توجه به جزئیات از اعضای برجسته هتلهای جهان است.
  • Grand Hotel Villa Castagnola در یک محله زیبا در کنار دریاچه، چند دقیقه پیاده تا Parco Civico، با استخر، زمین تنیس و چشم انداز دریاچه قرار دارد.
  • لوگانو دانته مرکز سوئیس کیفیت هتل مشرف به شهر و دریاچه از شیب دار، خیابان pedestrianized است در نزدیکی کلیسای جامع، نزدیک به مغازه ها و رستوران ها.

هتل های میان رده:

  • در ایستگاه راه آهن، با چشم انداز خوب بر شهر و دریاچه، Continental Parkhotel دارای پارکینگ رایگان، استخر، باغ نخل و اتاقهایی با بالکن است.
  • در گردشگاهی در گوشه خیابان پیاده رو از طریق Via Nassa، هتل خانوادگی International International au Lac پر از جذابیت های دنیای قدیمی است.
  • Novotel Lugano Paradiso در هنگام فرود قایق Paradiso و در مجاورت فونیکولر Monte San Salvatore، هتلی مدرن با مرکز تناسب اندام و استخر است.

هتل های ارزان قیمت:

  • در مرکز شهر مشرف به دریاچه Parco Ciani، اتاقهای تازه بازسازی شده در هتل Pestalozzi Lugano دارای بالکن هستند. صبحانه و پارکینگ رایگان است.
  • هتل آتلانتیکو با اتاقهای بالکن و نزدیک به چندین رستوران، نزدیک ایستگاه بخار Monte Bre و بخار دریاچه Cassarate واقع شده است.
  • Ibis Budget Lugano Paradiso در حال فرود قایق Paradiso، در مجاورت تله کابین Monte San Salvatore است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *