مزایای خرید ملک در قبرس شمالی
جاذبه های توریستی بنارس
جاذبه های توریستی بنارس
۱۴۰۰-۱۱-۱۹
آموزش جامع ارز های دیجیتال و کسب درآمد بالا از آن
آموزش جامع ارز های دیجیتال و کسب درآمد بالا از آن
۱۴۰۱-۰۲-۰۵

مزایای خرید ملک در قبرس شمالی

موقیعت قبرس شمالی

قبرس شمالی واقع شده در جزیره قبرس که در دریای مدیترانه قرار دارد. پایتخت قبرس شمالی، نیکوزیا است، و جمعیت قبرس شمالی چهارصد هزار نفر می باشد. این کشور دارای فرهنگی سکولار می باشد و از هر دین و مذهب در جزیره زندگى میکنند، ارز رایج در قبرس شمالی لیر ترکیه است، اما برای خرید ملک در قبرس شمالی و فروش ملک از پوند انگلیس استفاده می شود.

موقعیت استراژتیک این جزیره در بین قاره هاى اروپا، آسیا و آفریقا قرار دارد، که این امر آن را به یکی از مهمترین مقاصد استراتژیکى جهان براى داد وستد تبدیل می کند. به دلیل کشف مخزنهای گازی در دریای مدیترانه که متعلق به کل قبرس  می باشد، این جزیره داراى موقعیت قدرتی بالایی از نظر   صادرات به اروپا به دست می آورد که بسیارى شرکتهاى بزرگ آمریکایى و اروپایى و حتى ژاپن صرفا جهت استخراج گاز اعلام آمادگى کرده اند و پایگاه هاى اختصاصى خود را بنا نهاده اند.

مجله فوربز در سال 2021، قبرس شمالی را به عنوان بهترین مکان در جهان برای سرمایه گذاری املاک ساحلی معرفی می کند.

فوربز: اگر در مرحلهای از زندگی هستید که هم به دنبال ماجراجویی هستید، هم می خواهید بودجه بازنشستگی خود را برای خرید یک زندگی لوکس افزایش دهید، قبرس شمالی باید در صدر لیست جدول شما باشد.

هم اکنون قبرس شمالی یکی از اولین مرکزهای سرمایه گذاری برای اروپاییان است.

نحوه خرید ملک در قبرس شمالی و گرفتن اقامت و سرمایه گذاری در قبرس شمالی

روش اول

قبرس شمالی به شما این اجازه را می دهد که با پرداخت 30 درصد از مبلغ کل ملک، سندی را به نام خود داشته باشید و مابقی مبلغ باقی مانده را در اقساط 2 تا 4 ساله پرداخت کنید. به محض پرداخت 30 درصد از مبلغ کل ملک، به شما اقامت قبرس شمالی داده می شود. ( افراد بالای 60 سال و زیر 18 سال نیازی به گرفتن اقامت ندارند). با اخذ اقامت قبرس شمالی به راحتی می توانید ویزای شنگن خود را دریافت کنید و در هر زمانی که اراده کردید به اروپا سفر کنید.

 

 

مزایای خرید ملک در قبرس شمالی

 

 

روش دوم

یکی دیگر از روش های خرید ملک و سرمایه گذاری در قبرس شمالی به این شکل است که شما برای خرید واحد آماده با پرداخت 50 درصد از مبلغ کل ملک اقدام می کنید. سند خانه که به نام شما شده است را برای وام و اقساط 10 ساله به بانک می دهید و قراردادی مبنی بر شرط به اجاره با شرکت سازنده می بندید. مبلغی که از اجاره دریافت می کنید را به بانک برای پرداخت اقساط می دهید و شما با این روش با پرداخت 50 درصد از مبلغ ملک در قبرس شمالی سرمایه گذاری کرده اید.

کسب درآمد حاص از خرید ملک در قبرس شمالی

شما با پرداخت کامل و نقدی مبلغ کل ملک، می توانید خانه ای آماده یا خانه ای که یک سال دیگر آماده میشود را خریداری کنید. همزمان با امضای سند قرارداد شرط به اجاره را با شرکت سازنده ببندید. در این صورت شما درآمدی به پوند انگلیس را ماهیانه دریافت می کنید که با یک مثال برای شما توضیح می دهیم.

بر فرض خانه ای به قیمت صد هزار پوند خریداری می کنید و آن را برای اجاره به شرکت سازنده می سپارید. در صورتی که قرارداد اجاره، بلند مدت باشد ( به صورت سالانه)، ماهانه 650 پوند انگلیس اجاره خانه شماست. در صورتی که اجاره کوتاه مدت باشد، اجاره شبانه آن 100 پوند، هفتگی 500 پوند و ماهانه 2400 پوند می باشد.

مزایای پیش خرید واحد مسکونی

در صورتی که شما واحدی در قبرس شما را به صورت پیش فروش خریداری کنید، به شما مکانی برای زندگی برای یک سال به صورت رایگان از طرف شرکت داده می شود تا زمانی که خانه شما آماده شود مکانی برای زندگی داشته باشید.

به طور مثال در صورتی که سوئیت خریده باشید، خانه ای که به شما ارائه می شود سوئیت می باشد و این امر برای هر خانه ای که خریداری کردید و خانه ای که برای اقامت رایگان به شما داده می شود صدق میکند.

 

 

مزایای خرید ملک در قبرس شمالی

 

کسب اقامت دائم و اعضای خانواده

برای گرفتن اقامت قبرس شمالی برای خود و خانواده خود می توانید از طریق خرید ملک اقدام کنید. برای گرفتن اقامت برای یک خانواده چهار نفره، حداقل باید یک خانه دو خوابه خریداری کنید تا بتوانید برای همه اعضای خانواده خود اقامت قبرس شمالی را بگیرید. یک خانواده سه نفره به یک خانه یک خوابه برای گرفتن اقامت نیاز دارند و برای یک خانواده دو نفره خرید یک سوئیت برای گرفتن اقامت کافی می باشد. در صورتی که دو نفر برای گرفتن اقامت اقدام کنند، با هم نسبت فامیلی نداشته باشند، باید حداقل خانه یک خوابه خریداری کنند، و اگر خانوادهای بیش از چهار نفر باشند باید پروژه  ویلایی، ٣ خوابه و یا پنت هاوس را خریداری کنند.

کسب سود حاصل از خرید خانه

قبرس شمالی کشوریست در حال توسعه، خرید ملک چه بخواهد به دلیل سرمایه گذاری باشد، چه به دلیل گرفتن اقامت، سود حداقل 8 درصدی را سالانه به همراه دارد.

کسب حقوق شهروندی

گرفتن اقامت قبرس شمالی، شما را به شهروند قانونی قبرس شمالی تبدیل می کند. سیستم کشور قبرس شمالی بر اساس حقوق شهروندی بنا شده است و حقوق شهروندان و مهاجرین در این کشور در یک رتبه قرار دارد.

اولیت حقوق شهروندی در این کشور با کودکان می باشد، پس از آن بانوان و سپس آقایان در آخرین اولویت قرار دارند.

تحصیل و درمان برای شهروندان در مراکز دولتی کاملا رایگان می باشد.

برای دریافت مشاوره رایگان در مورد امور مهاجرتی به قبرس شمالی، مدیران فروش شرکت سرمایه گذاری بازرگان آماده ارائه خدمات به شما میباشند.

برگرفته شده از وبسایت شرکت مهاجرتی بازرگان: https://bazarganinvestment.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *