معرفی خدمات کارخانه قالیشویی ادیب
آیا اضطراب ژنتیکی است؟
آیا اضطراب ژنتیکی است؟
۱۴۰۰-۰۷-۲۴
نحوه گرم کردن شیر مادر از یخچال و فریزر
نحوه گرم کردن شیر مادر از یخچال و فریزر
۱۴۰۰-۰۷-۲۴

معرفی خدمات کارخانه قالیشویی ادیب

کارخانه قالیشویی ادیب اولین قالیشویی رسمی و مجاز ثبت شده در تهران می باشد. ادیب از سال 1340 تا کنون در امر شستشوی انواع فرش و خشکشویی مبل فعالیت دارد. شستشوی اعلاو رفوی عالی فرش ها همواره در اولویت کار کارخانه می باشد. این کارخانه اکنون در سطح سه استان تهران، البرز (کرج) و آذربایجان شرقی ( تبریز) فعالیت دارد.

افتخارات ادیب

ادیب تنها قالیشویی کشور است که مفتخر به دریافت 5 دوره لوح رعایت حقوق مصرف کنندگان از سازمان صنعت معدن و تجارت شده است. و در سالهای 95، 96، 97 ، 98 و 99 به عنوان قالیشویی نمونه انتخاب شده است.

لازم به ذکر است ادیب علاوه بر شستشوی فرشهای عموم مردم، خدمات قالیشویی و رفوی برخی موزه های کشور را نیز در کارنامه خود دارد.

معرفی خدمات کارخانه قالیشویی ادیب

دستگاه های مخصوص قالیشویی

ادیب به عنوان پیشرو در امر قالیشویی با به کار گیری تجهیزات مدرن قالیشویی، بهترین نوع شستشو را فراهم کرده است. لازم به ذکر است تمامی مواد شوینده مورد استفاده در کاخانه بالاترین کیفیت را داشته و شستشوی فرش ها به صورت اسلامی انجام می شود.

خدمات شستشوی فرش، اعلاشویی، همچنین رفو و ترمیم فرش دارای گارانتی بوده؛ و در صورت عدم رضایت مشتری از خدمات شستشو و یا رفو، خدمات مجددا به به صورت دلخواه مشتری انجام می شود.

ادیب تنها خدمات فرش را ارائه نمیکند. اگر تمایل به شستشوی مبل و ناهارخوری و تشک خوشخواب خود و… را دارید نیز میتوانید از خدمات ادیب استفاده کنید. لازم به ذکر است ادیب خدمات خشکشویی فرش و موکت در محل نیزانجام میدهد.

تخفیف برای همه مشتریان ادیب

ادیب همواره در جهت کسب رضایت هرچه بیشتر مشتریان کوشیده است. و برای تمامی مشتریانی که سفارش آنلاین قالیشویی و مبلشویی ثبت کنند؛ 20% تخفیف آنلاین در نظر گرفته است. برای اطلاعات بیشتر به صفحه قالیشویی آنلاین مراجعه نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کارخانه قالیشویی ادیب، خدمات و قیمت ها به سایت این کارخانه به آدرس adibcarpet.ir  مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *