معرفی 15 جاذبه دیدنی در برلین
13 دلیل که باید از این جزیره قشم دیدن کنید!,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون
13 دلیل که باید از این جزیره قشم دیدن کنید!
۱۴۰۰-۰۵-۲۵
راهنمای سفر عاشقانه به مونیخ
راهنمای سفر عاشقانه به مونیخ
۱۴۰۰-۰۵-۲۵

سفر به برلین بدون بازدید از رایشتاگ، گالری ایست ساید یا برج تلویزیونی نمادین شهر کامل نخواهد بود. جاذبه های دیدنی پایتخت آلمان شامل موزه های سطح جهانی، هنر خیابانی تکان دهنده و معماری حیرت انگیز است. در برلین، با تاریخ غنی و پر تلاطم، جاذبه های اصلی فرصتی را برای آشنایی با گذشته پیچیده شهر به شیوه های جذاب و پویا فراهم می کند – از کاخ های پروس و سال های جنگ جهانی دوم تا جنگ سرد و پس از آن. پس در این مقاله از بخش گردشگری مجله اینترنتی وبگردون با ما همراه باشید.

عکس های فوری از نقاشی های دیواری در گالری ایست ساید

واقع در بانک شرق ولگردی و قانونی شکنی در Friedrichshain ، گالری سمت شرق یک گالری در فضای باز هنر از نقاشی های دیواری نقاشی شده در بخش طولانی ترین باقی مانده، 1316 متر (4318 فوت)، دیوار برلین است. آثار اصلی، که در سال 1990 نقاشی شد، به عنوان بنای یادبود سقوط شکاف و “مذاکره مسالمت آمیز مرزها و قراردادها بین جوامع و مردم”، با توجه به ابتکار هنرمندان پشت آن، ایجاد شد. شما می توانید آن را به صورت رایگان کاوش کنید ، اما برای به دست آوردن زمینه کامل آن دوران – و کاوش در تاریخ و خرده فرهنگ های برلین شرقی کمی عمیق تر – ارزش آن را دارد که یک تور راهنما را در نظر بگیرید.

بهترین مناظر شهر را از برج تلویزیون تجربه کنید!

معرفی 15 جاذبه دیدنی در برلین,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

معرفی 15 جاذبه دیدنی در برلین,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

برج تلویزیونی که به عنوان نماد قدرت شوروی در برلین شرقی ساخته شده است، در برلین قرار دارد و برج ایفل در پاریس در مورد نمادهای شهر معماری است. با یک نوار کوکتل و چشم اندازهای عالی از بالا در انتظار شما، چرا وقتی می توانید به یک بلیط خط مستقیم ارتقا دهید، در صف دیگران بایستید؟ نکته مهم: سعی کنید زمان بازدید خود را برای غروب آفتاب تعیین کنید.

در موزه پرگامون گم شوید!

 

در موزه پرگامون جزیره موزه، که شامل سه مینی موزه است، زمینه های زیادی برای پوشش وجود دارد : مجموعه آثار باستانی کلاسی، موزه شرق نزدیک باستان و موزه هنرهای اسلامی. با این حال، این فقط نقاشی نیست. در اینجا، می توانید به دروازه بازسازی شده ایشتار بابل خیره شوید و به زیمر حلب در قرن 17 هجری زیبا، اتاقی از خانه یک بازرگان از شهر سوریه نگاه کنید. این یکی از محبوب ترین جاذبه های برلین است.

غرق زیبایی مجسمه های موزه بوده شوید!

معرفی 15 جاذبه دیدنی در برلین,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

موزه Bode که در سال 1904 به عنوان چهارمین موزه در Museumsinsel معروف برلین تکمیل شد، مکانی برای مجسمه سازی و هنرهای خیره کننده بیزانسی است. با این حال، موارد بیشتری وجود دارد، از جمله قطعات مربوط به رنسانس ایتالیا و مجموعه سکه گسترده. با توجه به محبوبیت موزه های جزیره، خرید بلیط به صورت آنلاین بسیار توصیه می شود تا بتوانید از زمان طولانی انتظار جلوگیری کنید.

خود را غرق آثار هنری در Alte Nationalgalerie کنید!

 

گالری ملی اصلی برلین، که در سال 1861 تأسیس شد، بهشتی برای دوستداران هنر است. در داخل ساختمان بی نظیر، مجموعه ای باورنکردنی از آثار از نئوکلاسیسیسم و ​​رمانتیسم تا امپرسیونیسم فرانسوی و مدرنیسم اولیه وجود دارد که شامل قطعاتی از مانه، مونه و سزان است. با توجه به اینکه این مجموعه یکی از بزرگترین مجموعه آثار هنری قرن نوزدهم کشور است، مردم معمولاً برای آن صف می کشند.

فرهنگ های باستانی را در موزه Neues کشف کنید!

معرفی 15 جاذبه دیدنی در برلین,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

معرفی 15 جاذبه دیدنی در برلین,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

موزه Neues در سال 2009 پس از بازسازی های گسترده بازگشایی شد، یکی از جواهرات در میان 170 موزه برلین است. در این موزه، می توانید نیم نگاهی به نیم تنه معروف نفرتیتی بیاندازید، درباره فرهنگهای مصر باستانی و نوبیایی بیاموزید و رد پای پدران ما را از طریق آثار باستانی از عصر حجر تا قرون وسطی دنبال کنید. با چیزهای زیادی که می توانید ببینید، شرم آور است که وقت خود را در صف انتظار بگذرانید.

از پیک نیک در Tempelhof لذت ببرید!

معرفی 15 جاذبه دیدنی در برلین,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

 

 

تابستان ها، برلینی ها به باندهای قدیمی Tempelhof می روند تا سوسیس های سوخاری را در grillplatz (منطقه کبابی) فرودگاه که به پارک عمومی تبدیل شده است ، کباب کنند. با این حال، این تنها قرعه کشی نیست. راهنمای ساختمان ترمینال قدیمی-که 1.2 کیلومتر (0.7 مایل) از انتها تا انتها اجرا می شود.

با تاریخ آلمان در موزه DDR آشنا شوید!

 

یکی از جاذبه های دیدنی برلین برای بازدیدکنندگان، موزه DDR یک موزه تعاملی در مورد زندگی آلمان شرقی در دوران جنگ سرد است. این یک لذت واقعی برای کودکان و بزرگسالان است. پشت فرمان یک خودروی ترابانت آلمان شرقی قرار بگیرید و در یک آپارتمان معتبر دوران جنگ سرد قدم بزنید. همچنین، فایل های یک پست گوش دادن مخفی Stasi را بررسی کنید. این موزه یکی از مشهورترین موزه های شهر است و دارای صف طولانی است که اغلب از در خارج از محوطه و در کنار رودخانه قرار می گیرد.

از توپوگرافی ترور دیدن کنید!

 

تاریخ در برلین بسیار بزرگ است و مکانهای کمی بیشتر از توپوگرافی ترور. آنجا زمانی مقر پلیس مخفی دولت نازی، SS بود. بیش از 1.3 میلیون نفر در سال 2018 از این سایت دیدن کردند و این مکان را به یکی از پربازدیدترین جاذبه های برلین تبدیل کرد. در حالی که ورود رایگان است، گشتی که در آن سایت متوقف شود، به بازدیدکنندگان زمینه و تاریخچه کاملی می دهد.

در میراث یهودی برلین در موزه یهودی برلین اطلاعات کسب کنید!

 

بزرگترین موزه یهودی اروپا که در سال 2001 افتتاح شد، بخش مهمی از میراث یهودیان برلین است و باید برای هر بازدید کننده ای از این شهر توقف شود. پیاده روی جامع آن در طول تاریخ فرهنگی یهود نه تنها جذاب و آزاردهنده است، بلکه تعامل با معماری دانیل لیبسکیند به موزه بخش قدرتمندی از این تجربه است. با توقف در آنجا به عنوان بخشی از تور راهنمایی، از زمان خود در موزه حداکثر استفاده را ببرید.

در Teufelsberg یک آبجو بخورید!

 

پایتخت آلمان بیش از سهم عادلانه خود از تجربیات منحصر به فرد خود را ارائه می دهد و پیشرو این گروه، توفلسبرگ، در اعماق جنگل گرون والد است. این سایت یک ایستگاه جاسوسی سابق ایالات متحده است که در زمان جنگ سرد برای گوش دادن به بلوک شرق تحت کنترل شوروی ساخته شده است. اگرچه این مکان فوق العاده ای برای گردش است – حتی یک مهد کودک بی نظیر در آنجا وجود دارد – بدون شک یک تور راهنمایی بهترین راه برای آشنایی با تاریخ بسیار تاریک سایت است.

از غرفه های قدیمی در Mauerpark دیدن کنید!

معرفی 15 جاذبه دیدنی در برلین,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

برلینی ها Mauerpark را به عنوان محل برگزاری یکشنبه های کارائوکه در بازار هفتگی معروف کک (و محل مکرر پیشنهاد ازدواج) می شناسند، اما وسعت سبز در اصل محل یک نوار مرزی بین برلین شرقی و غربی بود. قدم زدن در غرفه های لباس های قدیمی و دست دوم و غذاهای خوشمزه خیابانی همیشه یک لذت است-به خصوص اگر بتوانید یک کارائوکه بسیار پرشور را تماشا کنید. با این حال، یک تور راهنما یک راه عالی برای به دست آوردن اطلاعات تاریخی نیاز است.

از غذا خوردن در Reichstag لذت ببرید!

معرفی 15 جاذبه دیدنی در برلین,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

هر کسی که علاقه مند به تاریخ سیاسی یا امور جاری است باید از رایشتاگ برلین، محل پارلمان آلمان و یک اثر معماری خیره کننده دیدن کند. این یک طراحی نئو باروک با گنبد آینده نگر است که در بالای آن ساخته شده است. بازدید از اینجا قطعاً باید با توقف در رستوران ساختمان – تنها ساختمان پارلمان در جهان که برای عموم آزاد است – آغاز شود.

در موزه تاریخ طبیعی کنجکاوی خود را برآورده کنید!

معرفی 15 جاذبه دیدنی در برلین,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

معرفی 15 جاذبه دیدنی در برلین,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

بازدید از موزه شهر für Naturkunde یا موزه تاریخ طبیعی با یک دایناسور آغاز می شود و در سالن های نمایش موضوعاتی مانند کیهان، مواد معدنی، تکامل در عمل و حتی بیشتر دایناسورها را پوشش می دهد. تنها در موزه موسوم به “مجموعه مرطوب”، بیش از 1 میلیون حیوان در الکل نگهداری می شوند. مطمئناً مکانی عالی برای گذراندن روز با بچه ها است.

 

در کاخ شارلوتنبورگ قدم بزنید!

 

برای یک عصر خاص در برلین، در سفر به کاخ شارلوتنبورگ احساس سلطنتی خواهید داشت. بزرگترین قصر برلین که در غرب شهر واقع شده است، تنها برای پیاده روی در سفرهای یک روزه در دسترس نیست. همچنین میزبان رویدادهای خاصی است، مانند تجربه کنسرت که اعضای ارکستر برلین رزیدنس در آن اجراهای معاصر باخ و هندل را اجرا می کنند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *