معروف ترین هتل های لندن

اقامتگاههای سلطنتی، مکانهای دیدنی تاریخی و مکانهای معروف فیلم تقریباً در هر گوشه ای از مرکز لندن کمین کرده اند. و در یکی از شناخته شده ترین شهرهای جهان، مکانهای زیادی برای اقامت با اعتبار یکسان وجود دارد. شاید به دنبال جایی هستید که مهر تایید هالیوود را دارد یا می خواهید خود را در سوئیتی که کیت میدلتون شب قبل از ازدواجش با شاهزاده ویلیام در آنجا گذراند، دوست داشته باشید. هتلهای لندن دارای شهرت و زرق و برق هستند. در این مقاله از بخش گردشگری مجله اینترنتی وبگردون معروفترین هتل های لندن را بررسی میکنیم.

 

ساووی، کاون گاردن

معروف ترین هتل های لندن,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون
معروف ترین هتل های لندن,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

4.8 /5 ( 962 نظر)

ساووی به عنوان خامه محصول، به اندازه بیگ بن و کاخ باکینگهام بخشی از لندن است. در سال 1889 افتتاح شد و در آن زمان به لطف نصب چراغ ها و بالابرهای برقی، پیشگام بود. اکنون که در فهرست درجه 2 قرار گرفته است، در سال 2010 بازسازی کاملی انجام شد و طراحان به ظاهر تاریخی خود پایبند بودند اما راحتی بیشتری به همراه داشت.

The Ritz London ، Piccadilly

معروف ترین هتل های لندن,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون
معروف ترین هتل های لندن,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

4.6 /5 ( 925 نظر)

ریتز لندن، خواهر هتل پاریس، احتمالاً بیشتر بخاطر چای های بعد از ظهر خود معروف است. که روزانه از ساعت 11.30 صبح تا 7.30 بعد از ظهر سرو می شود. و شامل مجموعه ای از ساندویچ های خوشمزه، کیک و شیرینی است. این هتل زیبا در فیلم Notting Hill (1999) ظاهر شد، زمانی که شخصیت هیو گرانت برای مصاحبه با جولیا روبرتز وانمود کرد که نویسنده Horse & Hound است. یک شب جمعه در این هتل برای شام و رقص بمانید و احساس خواهید کرد که به گذشته سفر کرده اید.

دورچستر، میفیر

 

4.6 /5 ( 242 نظر)

این هتل تاریخی در پارک لین در سال 1931 افتتاح شد و هنوز هم دارای بسیاری از دکورهای دهه 1930 است. در طول چند دهه، میزبان تعدادی از چهره های معروف، از جمله ریچارد برتون و الیزابت تیلور بوده است، که اغلب در پنت هاوس جمع می شدند. شاهزاده فیلیپ قبل از ازدواج با اعلیحضرت ملکه، گوزن خود را در اینجا انجام می داد. از نظر داخلی، همه چیز همانطور که انتظار دارید سنتی، مجلل و مجلل است. واقعیت جالب: این هتل مدعی است که عمیق ترین حمام ها را در لندن دارد.

هتل پورتوبلو ، ناتینگ هیل

معروف ترین هتل های لندن,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون
معروف ترین هتل های لندن,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

4.4 /5 ( 179 نظر)

جانی دپ و کیت ماس ​​این هتل را در دهه 1990 پس از پر کردن حمام با شامپاین روی نقشه گذاشتند. اما صادقانه، یک نگاه به آن وان های افسانه ای ویکتوریایی بیندازید و خواهید دید که چرا وسوسه شده اند. این هتل کوچک، با 21 اتاق به سبک دوران معاصر، ادغام دو عمارت نئوکلاسیک در خیابانی آرام در ناتینگ هیل مرسوم، در غرب لندن بود. هر اتاق دارای ویژگی های جوی و تخت های گرد است و به لطف مهمانانی مانند آلیس کوپر و رابی ویلیامز، در بین مجموعه های راک اند رول مورد علاقه قرار گرفته است.

 

رویال لنکستر لندن ، پدینگتون

معروف ترین هتل های لندن,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون
معروف ترین هتل های لندن,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

4.5 /5 ( 981 نظر)

با پرش و پرش از هاید پارک، رویال لنکستر لندن پس از ظاهر شدن در فیلم گیشه مایکل کین با عنوان The Italian Job (1969) به شهرت رسید. این دکور به دوران اوج خود باز می گردد، با بسیاری از لمس های درجه یک دهه 1960 مانند مبل های مخملی لاجوردی و فرش یکپارچه. پنجره هایی با تصویر بزرگ یک لمس منظم هستند-بنابراین می توانید عصرهای خود را با تماشای غروب آفتاب در پشت آسمان شهر از راحتی کتانی های لوکس تختخواب کینگ اندازه خود بگذرانید. روز خود را با صبحانه در رستوران پارک شروع کنید: سنتی کامل انگلیسی آن نظرات درخشانی را به ارمغان می آورد.

گورینگ، وست مینستر

معروف ترین هتل های لندن,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون
معروف ترین هتل های لندن,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

4.9 /5 ( 417 نظر)

گورینگ معروف جایی است که کیت میدلتون شب قبل از ازدواجش با شاهزاده ویلیام در سال 2011 در آنجا گذراند. این هتل در بین خانواده های سلطنتی مورد علاقه است، تنها هتلی است که برای خدمات مهمان نوازی به ملکه حکم سلطنتی دریافت کرده است. تمام قبیله میدلتون در اینجا ماندند – والدین کیت، کارول و مایکل، و خواهران و برادران پیپا و جیمز. موقعیت مکانی وست مینستر که در پشت کاخ باکینگهام قرار دارد، برای کلیسای جامع سنت پل مناسب است، اما فضای داخلی سنتی انگلیسی است که به هتل جذابیت واقعی می بخشد. صاحبان آن می گویند این هتل اولین اتاقی بود که اتاق های مستقل ارائه می داد و تا به امروز در خانواده گورینگ باقی مانده است.

هتل سنت ارمین ، وست مینستر

هتل بوتیک

4.6 /5 ( 970 نظر)

هتل سنت ارمین، ساخته شده در سال 1899، در انتهای یک رانندگی با شاخه ها و فضای سبز در کنار پارک سنت جیمز واقع شده است، مرکز عملیات مخفی در طول جنگ جهانی دوم بود. از آن زمان، فیلمسازان به نمای بزرگ ویکتوریایی آن، محیط سلطنتی (کاخ باکینگهام چند دقیقه فاصله دارد) و فضای داخلی تزئینی به سبک باروک کشیده شده اند. پشت بام به عنوان محیطی برای بازی تفریحی اسباب بازی و تپانچه سید و نانسی در فیلم زندگی نامه پانک سال 1986 عمل کرد و دکور جذاب هنر نوین زمینه ای برای دیدار عجولانه جورج و سیمون در مونالیزا (1986) بود. اتاق ها به همان اندازه با حمام های مرمر، لوازم آرایشی لوکس شرکت سفید و سرویس اتاق 24 ساعته، کلاسیک هستند.

 

هتل هازلیت، سوهو

4.5 /5 ( 862 نظر)

این ساختمان متعلق به قرن هجدهم که در خیابان فریت در سوهو واقع شده، محل سابق مقاله نویس ویلیام هازلیت است که در سال 1830 در فقر درگذشت، با این حال حتی تا به امروز نیز از اعتبار فوق العاده ای برخوردار است. تخته های کف هنوز شیب دارند، قاب درها را می توان تزیین کرد و اتاق ها با نقاشی های سنتی تزئین شده اند. البته، آن را با بسیاری از جذابیت، از جمله کابینت کنجکاوی Hazlitt و یک نوار صداقت همراه است، بنابراین شما مطمئن هستید که در خانه خود احساس می کنید.

هتل سنت پانکراس رنسانس لندن، کینگ کراس

4.4 /5 ( 988 نظر)

این هتل در سال 1873 افتتاح شد ، در کنار ایستگاه راه آهن سنت پانکراس، قبلاً به عنوان میدلند گرند شناخته می شد. تا سال 1930، پس از گرمای بیش از حد گران قیمت ، به عنوان دفاتر مورد استفاده قرار گرفت و پس از یک بازسازی بزرگ، در سال 2011 دوباره باز شد. طرفداران کتاب خاطرات بریجت جونز (2001) یا هری پاتر و اتاق اسرار (2002) احتمالاً آن را تشخیص خواهند داد اما گردشگران احتمالاً متوجه ساختمان چشمگیر نیز شده اند. فضای داخلی تقریباً به اندازه نما جلوه گر است، با تعداد زیادی ورق طلا و سنگ مرمر و یک راه پله بسیار جذاب.

لانگهام، مایفر

معروف ترین هتل های لندن,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

4.7 /5 ( 962 نظر)

لانگهام که بین سالهای 1863 و 1865 ساخته شد و با 300000 پوند (در آن زمان) عظیم ، اولین هتل بزرگ لندن محسوب می شد. این شهر لندن است و امروزه بر تجربه تمرکز دارد. بار آرتزیان چهار سال پیاپی (2011-2015) به عنوان بهترین بار جهان انتخاب شد، بنابراین برای خوردن یک کوکتل به اینجا بروید و جهان را تماشا کنید.

 

 

کلاریج، میفیر

 

4.6 /5 ( 353 نظر)

Claridge’s یک موسسه Mayfair زیبا است که اغلب به عنوان “ضمیمه کاخ باکینگهام” نامیده می شود – اگرچه هرگز اینقدر بی احتیاط نخواهد بود. در سال 1812 تأسیس شد، در طول سالهای دهه 1920 شکوفا شد، در دهه 1940 حقوقی را به ارمغان آورد و در طول 1950 در ستارگانی مانند Cary Grant ، Audrey Hepburn و Bing Crosby نقش محرمانه را بازی کرد. اما این در گذشته در حال غفلت نیست: دیان فون فورستنبرگ، که برای اولین بار در 1970s در اینجا اقامت داشت، برای لباس پوشیدن اتاق ها به خدمت گرفته شد و طراحان دیگری که آثار خود را برجسته کرده اند عبارتند از David Linley ،Thierry Despont و David Collins. لازم به ذکر است سوپر مدل کیت ماس تولد ​​30 سالگی خود را در اینجا برگزار کرد.

 

آتش نشانی چیلترن، مریلبون

معروف ترین هتل های لندن,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون
معروف ترین هتل های لندن,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

2014 افتتاح شد ، Chiltern Firehouse به سرعت تبدیل به پاتوق مشهورترین افراد مشهور در لندن شد. با هدایت آندره بالاز، مغول در پشت Château Marmont در هالیوود، شهرت خود را به عنوان عقب نشینی برای افراد ثروتمند و مشهور حفظ کرده است. دسترسی به جداول در رستوران تقریباً غیرممکن است، در حالی که ورود به نوار مخفی Ladder Shed در واقع غیرممکن است-با وجود مقالات متعدد در مورد نحوه ترفند خود. رزرو اتاق شما را برای ورود به آخرین دیدنی ها تضمین می کند -مقصد مهمانی دیده شد و شایعات حاکی از آن است که بیل کلینتون یک شب روی عرشه پرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *