آشنایی با مکانهای هنری پاریس
بهترین نقاط گرمسیری جهان
بهترین نقاط گرمسیری جهان
۱۴۰۰-۰۷-۱۲
سوره یوسف,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون,webgardoon
سوره یوسف
۱۴۰۰-۰۷-۱۲

آشنایی با مکانهای هنری پاریس

پاریس یکی از پایتخت های هنری بزرگ جهان است ، به این معنی که حتی فراتر از موزه های معروف جهان و ده ها میلیون بازدیدکننده سالانه ، مکانهای آرام و آرام دیگری برای کشف و لذت بردن از هنر باقی مانده است. این ده مکان ، روشی صمیمی تر برای تعامل با هنر در پایتخت فرانسه است ، از فضاهای هنری مستقل گرفته تا تولید هنر تجربی ، مجموعه های چند منظوره و باغ های آرامش بخش.

 

 

Les Nymphéas در Musée de l’Orangerie

آشنایی با مکانهای هنری پاریس

اگرچه دقیقاً یک راز نیست ، اما کار گسترده دو اتاق کلود مونه Les Nymphéas(نیلوفرهای آبی) یک تجربه واقعاً غیرقابل قبول برای هر هنردوست باقی می ماند. اتاقهای بیضی که در سال 2006 بازسازی و بازگشایی شد ، محیطی همهجانبه با بوم های بلند ایجاد می کند که بازدیدکنندگان را محاصره می کند ، نور طبیعی پراکنده که درخشندگی مداوم در لایه های امپرسیونیستی رنگ ها را تغییر می دهد. مونه این آثار را – بر اساس باغهای گیورنی – از طریق مشاهده و حافظه ، بدون طرح اولیه یا حاشیه ، خلق کرد و پس از جنگ جهانی اول ، آن را به عنوان مکانی آرامش در نظر گرفت ، جایی که “اعصاب تحت فشار از کار می توانستند آرامش پیدا کنند” و اتاقهای او “پناهگاه مدیتیشن مسالمت آمیز است.” نیمکت ها و محافظ های بیضی بلند که سکوت را تشویق می کنند به این نیت اصلی وفادار می مانند.

 

ریولی

در اصل یک حرکت اسقاطی غیرقانونی توسط هنرمندان در سال 1999 تأسیس شد، تبلیغات ناشی از محبوبیت آن و انتخاب شهردار پاریس از چپ ، که به سازماندهی خرید ساختمان توسط شهر کمک کرد ، باعث شد 59 ریولی تبدیل به یک گروه هنرمند تحریم شده شود، در حال حاضر مسکن 20 هنرمند دائمی و 10 هنرمند در اقامت موقت در چهار طبقه وسیع ساختمان. با یک فضای نمایشگاهی در طبقه همکف که هر دو هفته یک نمایشگاه جدید در آن نمایش داده می شود و مجموعه ای از اجراهای موسیقی ، همیشه چیز جدیدی برای کشف در فضای آزاد و باز هنرمندان منحصر به فرد وجود دارد.

 

Le 104 پاریس

Le 104 که از فضاهای وسیع یک سردخانه سابق در شمال شرقی پاریس و نزدیک به خیابان سنت مارتین تبدیل شده است ، یک مرکز فرهنگی بزرگ است که مجموعه ای متنوع از فعالیت های هنری را شامل می شود: تئاتر ، رقص ، موسیقی ، سینما ، فیلم ، دیجیتال و شهری هنر بنای عظیم 1873 که خود را “تأسیس هنری” می نامد ، میزبان تعدادی رویداد از جمله تاسیسات هنری ، کنسرت ، اجرای رقص و تئاتر و همچنین نمایشگاه هایی است ، مانند 120 سال سینما: Gaomont ، از زمانی که سینما وجود داشته است. همچنین سه غذاخوری ، یک کتابفروشی و یک فروشگاه خیریه و فضایی برای کودکان وجود دارد.

 

 

گالری کامل منور

کامل مننور که از خارج از محافل هنری تأسیس شده است ، به دلیل علاقه بی پایان خود به هنر معاصر ، به یکی از مهمترین هنرمندان پایتخت فرانسه تبدیل شده است ، نماینده هر دو نویدبخش هنرمندان نسل جدید ، مانند کامیل هنروت و آلیکا کواد. ، و افراد قوی مانند آنیش کاپور و دانیل بورن. حیاط گالری ، طبقه بزرگ همکف و نیم طبقه واقع در یک هتل اختصاصی قرن هفدهم در ساحل چپ ، واحه ای عالی است که می توان بهترین ها را در آنچه امروز در هنر اتفاق می افتد پیدا کرد.

 

گالری پروتین

یکی از گالری های قدرتمند در پایتخت فرانسه ، بنیانگذار آن امانوئل پروتین با حمایت اولیه خود از سوپراستارهای بین المللی مائوریزیو کاتلان ، دامین هرست و تاکاشی موراکامی به شهرت رسید و اخیراً دسترسی خود را به نیویورک و هنگ کنگ گسترش داده است. گالری بزرگ پاریس ، همچنین در هتل هتول قرن هفدهم ، در قلب صحنه هنر معاصر ماریه واقع شده است. و در حالی که سبک پرروت پروتین نام مستعار “کابوی هنر معاصر” را برای او به ارمغان آورده است ، او همچنین نماینده نسل رو به رشد هنرمندان با استعداد بین المللی مانند مایکل سیلستورفر ، JR و جسپر جاست است.

 

هاله سنت پیر

آشنایی با مکانهای هنری پاریس

Halle Saint Pierre رو به روی باغهای مون مارتر ، یک فضای هنری چند وجهی است که در درجه اول به آنچه هنر برت یا هنر بیگانه معروف است اختصاص داده شده است. فضای وسیع نه تنها موزه و گالری ، بلکه یک کتابفروشی فوق العاده و کافه ای پر از نور ، مشرف به تپه های سبز Sacré Coeur در مقابل خیابان است. این نمایشگاه میزبان تعدادی نمایشگاه موقت در فضاهای اصلی گالری با تمرکز بر ژانرهای هنری کمتر شناخته شده است ، مانند نمایش فعلی Les cahier dessinés (نوت بوک های دستی) که آثار هفتاد هنرمند متنوع مانند Kiki Smith ، Tomi Ungerer و Victor را نشان می دهد.

بنیاد هنر کادیست

آشنایی با مکانهای هنری پاریس

بنیاد هنری Kadist با حفظ زنده بودن هنر در ارتفاعات مونتمارتر ، یک اتاق فکر هنری است که از محل اقامت هنرمندان و موزه داران پشتیبانی می کند و در آنها می توانند پروژه های مربوط به زمینه پاریسی را توسعه دهند و در نمایشگاه در فضای متوسط ​​کادیست به اوج خود برسند. به دوره تحقیق امکان بررسی عمیق نمایندگی هنر در جامعه معاصر را فراهم می آورد ، که در آن هنرمندانی مانند دان وو و ماریو گارسیا تورس یا متصدیان بین المللی مانند بسام ال بارونی از رویکردهای هنری چند رشته ای برای بررسی مسائل مهم سیاسی و فلسفی در جهان امروز استفاده می کنند. مأموریت این سازمان غیرانتفاعی برای “تشویق سهم هنرها در جامعه”.

 

Maison Rouge

آشنایی با مکانهای هنری پاریس

Maison Rouge واقع در یک کارخانه سابق بازسازی شده در نزدیکی باستیل ، مجتمع بزرگی است که به هنر معاصر اختصاص داده شده است و توسط مجموعه دار هنر آنتوان د گالبرت تأسیس شده است. در حالی که غالباً نمایشگاه هایی از مجموعه های خصوصی برپا می کند ، که به شما امکان می دهد آثار هنری را به ندرت در معرض دید عموم قرار دهید ، این بنیاد همچنین نمایشگاه های دیگری را که هوشمندانه انتخاب شده اند ، نمایش می دهد و هر چهار تا شش هفته دهلیز خود را برای هنرمندان جوان در نظر می گیرد. پروژه کافه پاپ آپ فعلی آنها در محل همکاری با صاحبان هات اسپات پاریس ، رز نانوایی ، و طراح داخلی و تصویرساز امیلی بوناونتوره است ، در حالی که کتابفروشی آنها مجموعه گسترده ای از آثار مربوط به هنر معاصر را در خود جای داده است.

 

 

لو فلاتو

آشنایی با مکانهای هنری پاریس

Le Plateau به عنوان پروژه ای از FRAC -le-de-France (یک سازمان دولتی فرانسوی که از مجموعه هنرهای معاصر منطقه ای به نفع مردم پشتیبانی می کند) ایجاد شده است ، یک نمایشگاه نمایشگاهی است که به طور خاص در منطقه ای از طبقه کارگر پاریس نصب شده است تا انتشار آن افزایش یابد. هنر معاصر ، با تأکید ویژه بر آموزش و آموزش. میزبانی چهار نمایشگاه سالانه ، غالباً تشویق تولید آثار جدید از هنرمندان جوانتر یا برجسته کردن آخرین دستاوردهای این سازمان ، مکانی عالی برای کشف هنرمندان آینده دار از منطقه بزرگ پاریس است. این فضا همچنین از متصدیان برای اقامت دو ساله برای میزبانی برنامه ها دعوت می کند ، مانند نمایشگاه آتی صوتی شخصی توسط فیلیپ دکروزات و ماتیو کوپلند که در 12 مه افتتاح می شود.

باغ های موزه رودین

آشنایی با مکانهای هنری پاریس

سرانجام ، در حالی که موزه رودن برای بسیاری از بازدیدکنندگان از پایتخت فرانسه بسیار شناخته شده است ، باغی که در اطراف عمارت قرن هجدهم قرار دارد ، لذت واقعی هنردوست است و تنها با 2 یورو می توان به طور جداگانه به آن دسترسی داشت. با وسعت بیش از سه هکتار ، می توانید نه تنها شاهکارهای رودن مانند دروازه های جهنم و متفکر برجسته را بیابید ، بلکه یک باغ گل رز ، مسیرهای پر پیچ و خم و وسعت علفی را برای آرامش و لذت بردن از خانه سابق مجسمه ساز ، شاید حتی در ترسیم برخی از آنها پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *