نحوه استفاده صحیح از کانسیلر
هر آنچه باید در مورد لیفت و رنگ کردن مژه بدانید!
هر آنچه باید در مورد لیفت و رنگ کردن مژه بدانید!
۱۴۰۱-۱۲-۲۵
چگونه ابروها را مانند یک حرفه‌ای شکل دهیم؟
چگونه ابروها را مانند یک حرفه‌ای شکل دهیم؟
۱۴۰۱-۱۲-۲۷

نحوه استفاده صحیح از کانسیلر

کانسیلر محصولی است که باید در کیف آرایش هر دختری باشد. در موارد بیش از یک نوع برای شما وجود دارد. وقتی میخواهید یک جوش مزاحم را پنهان کنید، حلقه های تیره زیر چشم را بپوشانید و پوست خسته و کدر را روشن کنید. اما آیا ما از پتانسیل کامل کانسیلرتان استفاده می‌کنید؟ احتمالا آخرین چیزی که می‌خواهید این است که کانسیلر شما بر نواحی مشکل دار شما را برجسته کند، به همین دلیل است که ما این راهنمای تخصصی را تهیه کرده ایم. شما را با همه چیز نکات کانسیلر آشنا می‌کنیم، از نحوه انتخاب سایه مناسب کانسیلر گرفته تا اشتباهاتی که باید از آنها اجتناب کنید. پس مثل همیشه با ما همراه باشید.

نحوه انتخاب سایه مناسب کانسیلر

کانسیلر بهترین دوست شما برای ایجاد یک پوست بی عیب و نقص است. اگر می‌خواهید بر بهترین ویژگی‌های خود تأکید کنید و عیوب خود را پنهان کنید، باید سایه مناسب را انتخاب کنید. انتخاب شما بستگی به رنگ آمیزی منحصر به فرد شما دارد و دقیقا چه چیزی را می‎خواهید پنهان کنید. به خاطر داشته باشید که بخش‌های مختلف صورت شما به انواع مختلفی از کانسیلر نیاز دارد. وقتی صحبت از پوشاندن زیر چشم به میان می‎آید، هدف روشن کردن ناحیه است، بنابراین بهتر است کانسیلری را انتخاب کنید که از رنگ پوستتان روشن تر باشد. از سوی دیگر، اگر به دنبال پوشاندن لک ها و/یا قرمزی هستید، به سراغ محصولی بروید که همرنگ پوست شما باشد. مهم نیست در چه ناحیه ای کار می‎کنید، همیشه از یک برس کانسیلر با کیفیت خوب استفاده کنید. این همه تفاوت را ایجاد خواهد کرد.

 

محل استفاده از کانسیلر

در حالی که ممکن است آن را به عنوان محصولی برای پوشاندن لک ها تصور کنید، اما ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم که کانسیلر کاربردهای مختلفی دارد. سه راه اصلی که می‌توانید از آن استفاده کنید، پوشاندن حلقه های تیره زیر چشم، پنهان کردن لکه ها و قرمزی و روشن کردن نواحی تیره است. همانطور که گفته شد، باید از انواع کانسیلر برای نواحی مختلف صورت خود استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: هر آنچه باید در مورد لیفت و رنگ کردن مژه بدانید!

 

نحوه استفاده از پرایمر، فونداسیون و کانسیلر

قبل از استفاده از محصولات آرایشی روی صورت خود، ابتدا پوست را آماده کنید. پرایمر به ماندگاری آرایش شما کمک می‌کند، رنگ پوست را یکدست می‌کند و ظاهر منافذ شما را کاهش می‌دهد. در حالی که برخی از افراد ابتدا از کانسیلر استفاده می کنند، ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم که از شروع با کرم پودر سود بیشتری خواهید برد. این کار از زیاده روی در آن جلوگیری می‌کند. بسته به ترجیح شخصی، می‌توانید از مخلوط کن زیبایی یا برس برای اعمال فونداسیون خود استفاده کنید. در مرحله بعد، می‌توانید به سراغ کانسیلر بروید. شما می‌خواهید روی یک برس با کیفیت خوب سرمایه گذاری کنید تا بی عیب ترین و یکدست ترین رنگ صورت را داشته باشید. محصول را به آرامی به سمت بیرون مخلوط کنید تا از ایجاد خطوط مشخص جلوگیری شود.

 

نحوه استفاده صحیح از کانسیلر

نحوه استفاده از کانسیلر و فونداسیون

فرآیند اعمال آرایش را با زیرسازی به عنوان پایه شروع کنید. یک لایه سبک بمالید، از مرکز صورت شروع کنید و آن را به سمت بیرون مخلوط کنید. برای پوشاندن هرگونه لک یا نواحی کدر، کانسیلر را دنبال کنید. سایه های زیرسازی و کانسیلر باید از نظر بافت مشابه باشند و کاملاً با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشند. این مهم است تا اطمینان حاصل شود که همه چیز به طور بی عیب و نقص با هم ترکیب می‌شود.

 

نحوه استفاده از پرایمر، کانسیلر و کرم پودر روی پوست مشکی

گاهی اوقات پیدا کردن سایه مناسب برای زنانی که پوست تیره‌تری دارند دشوار است. اما لازم نیست غیرممکن باشد! تنها کاری که باید انجام دهید این است که فونداسیون را با ته رنگ پوستتان هماهنگ کنید. گاهی اوقات این ممکن است به این معنی باشد که چندین سایه را با هم مخلوط کنید تا مطابقت کامل را به دست آورید. اگر اینطور است، توصیه می‌کنیم از رنگ روشن‌تر قبل از رنگ تیره استفاده کنید، سپس آن‌ها را با هم ترکیب کنید. کار را با یک کانسیلر در نواحی مشکل خود به پایان برسانید.

 

نحوه استفاده صحیح از کانسیلر

نحوه زدن کانسیلر زیر چشم

ناحیه ظریف زیر چشم مستعد ریزش اشک و آسیب است، بنابراین باید با احتیاط به آن ناحیه نزدیک شوید. برس کانسیلر ملایم ترین گزینه است. قبل از استفاده از هر محصولی، ابتدا آن ناحیه را با کرم دور چشم آماده کنید و آن را زیر چشم و روی پلک بزنید. قبل از آرایش کردن، چند دقیقه صبر کنید تا خودش را بگیرد. برای داشتن ظاهری برجسته تر، توصیه می‌کنیم کانسیلر را به شکل V استفاده کنید. برای ترکیب کردن محصول از یک حرکت آهسته استفاده کنید.

 

نحوه استفاده از کانسیلر برای روی جلد و قرمزی

وقتی صحبت از پنهان کردن جوش‌ها می شود، مهم است که ابتدا پوست را مرطوب کنید. این به محافظت از لکه ها از محرک‌های احتمالی آکنه مانند کرم ضد آفتاب و/یا آرایش کمک می‌کند. با استفاده از یک برس، می‌توانید کانسیلر را درست روی محل قرار دهید. برس را به آرامی روی لکه بکشید و لبه ها را پر کنید تا با پوست اطراف مخلوط شود. با سفت شدن با پودر شل به پایان برسانید.

 

نحوه استفاده از کانسیلر برای جای زخم

اکثر ما با یک یا دو اسکار آکنه مواجه شده ایم. اگرچه آرایش ساده‌ترین راه برای پنهان کردن این عیوب است، برخی فرآیندهای کاربردی می‌توانند به جای کاهش ظاهر آن‌ها بر آن‌ها تأکید کنند. قبل از هر گونه آرایشی، توصیه می‌کنیم برای صاف کردن پوست و پر کردن جای زخم، پرایمینگ کنید. کانسیلرهای مات به دلیل توانایی آنها در نرم کردن ظاهر نواحی بافت دار بهترین هستند. از یک برس کانسیلر با نوک ریز برای ترکیب محصول استفاده کنید. کار را با پاشیدن کمی پودر سفت کننده روی لکه به پایان برسانید.

 

اشتباهات کانسیلر که باید از آنها اجتناب کرد

    • از یک برس کانسیلر استفاده کنید تا محصول را با حرکات ضربه‌ای سبک به جای ضربه‌ای ترکیب کنید.
    • همه ما مقصریم که بیشتر از چیزی که نیاز داریم از محصول استفاده می کنیم، اما وقتی صحبت از کانسیلر به میان می‌آید، مقداری از این محصول بسیار زیاد است. زیاده روی نکنید!
    • بعد از فونداسیون کانسیلر بزنید.
    • برخی ممکن است متوجه نشوند که چرا باید کانسیلر خود را با پودر ست کنید، اما این مهم برای جلوگیری از کنده شدن آن در اواخر روز است.
    • سایه اشتباه انتخاب نکنید! مطمئن شوید که رنگ مطابقت دارد.


سوالات متداول استفاده از کانسیلر

آیا قبل از فونداسیون کانسیلر میزنید یا بعد از آن؟

می‌توانید هر دو را انجام دهید، اما استفاده از آن بعد از کرم پودر باعث می شود که در آن زیاده روی نکنید. از یک برس کانسیلر با کیفیت بالا استفاده کنید و مطمئن شوید که از مرکز به بیرون ترکیب می‌کنید تا رد یا خطوط واضحی نداشته باشید.

 

بهترین راه برای زدن کانسیلر چیست؟

برای درمان زیر چشم، از یک برس کانسیلر استفاده کنید تا مقدار کمی را روی آن بکشید و آن را به آرامی محو کنید. اگر حلقه‌های تیره را می‎پوشانید، کانسیلر را به شکل v زیر چشم خود بزنید. وقتی نوبت به لکه‌ها و لکه‌ها می‌رسد، مطمئن شوید که پوستتان مرطوب شده است، کانسیلر را درست روی محل بمالید و به سمت بیرون محو کنید. می‌توانید آن را با پودر کردن به پایان برسانید. در نهایت، برای پنهان کردن جای زخم، با یک پرایمر خوب شروع کنید تا به پر کردن سطح ناهموار کمک کند. سپس، از یک کانسیلر مات و یک برس با نوک ریز برای ترکیب محصول استفاده کنید.

 

بعد از کانسیلر چیست؟

بعد از کانسیلر، می‌توانید همه چیز را با یک پودر یا فونداسیون پودری در جای خود قرار دهید.

ترتیب آرایش کردن چیست؟

بهترین ترتیب برای آرایش، مرطوب کننده، پرایمر، زیرسازی مایع، کانسیلر، زیرسازی پودری، برنز کننده، رژگونه، هایلایتر، سایه چشم، خط چشم، ریمل (یا کاذب)، خط لب/ رژلب/براق کننده لب و اسپری سفت کننده است.

 

آیا می توانم بدون فونداسیون کانسیلر بپوشم؟

شما می توانید کانسیلر را بدون زیرسازی بپوشید، و این یک راه عالی برای یکنواخت کردن رنگ پوست بدون آرایش کامل است. با یک مرطوب کننده خوب شروع کنید، سپس سایه‌ای را انتخاب کنید که در پوست شما محو شود. یک محصول با پوشش سبک یا متوسط ​​را انتخاب کنید تا ترکیب را قابل کنترل تر کنید و لایه های نازکی را برای ایجاد رنگ اعمال کنید. این کار را با یک پودر سفت کننده نیمه شفاف به پایان برسانید و با حرکات ضربه زدن روی آن بمالید تا همه چیز برای بقیه روز سر جای خود بماند.

 

چگونه می توانم تاریکی خود را بدون کانسیلر بپوشانم؟

چند روش برای کاهش سیاهی دور چشم بدون آرایش وجود دارد. یک کرم رتینول یا لوسیون ویتامین C را امتحان کنید که به آرامی زیر چشم مالیده شود، زیرا می تواند باعث یکنواختی و کاهش ظاهر خطوط و چین و چروک شود. روش دیگر، کافئین را به شکل چای کیسه ای خنک شده در زیر چشم یا سرم امتحان کنید. کافئین می تواند جریان خون را تحریک کرده و رگ های خونی را کوچک کند و پف کردگی را کاهش دهد. همچنین می‌توانید از غلتک یشم برای ماساژ ژل خنک کننده آلوئه ورا زیر چشم خود استفاده کنید. در نهایت، ماسک های زیر چشم را امتحان کنید که پر از مواد مغذی هستند.

 

بیشتر بخوانید: 15 ترفند آرایشی که هر دختری باید بداند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *