نحوه حرکت زبان هنگام نواختن فلوت چگونه است؟

نحوه حرکت زبان هنگام نواختن فلوت چگونه است؟

یک تکنیک مفید برای تکنوازی های غیر متعارف یا فقط چیزی که می توانید با آن بازی کنید ، زبان فلوتر یک مهارت مفید برای پیشرفت در فلوت است. برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید.

یاد بگیرید که چگونه R های خود را بچرخانید. این تکنیک همچنین به عنوان تریل آلوئولار شناخته می شود ، در زبان اسپانیایی برای حرف erre استفاده می شود و راحت تر از بعضی دیگر به برخی دیگر می آید.
اگر بلافاصله نتوانستید این کار را بکنید ، دلسرد نشوید و ادامه دهید، اما اگر نتوانید R های خود را چرخانده باشید ، نمی توانید زبان را لرزاند.
ببینید که چگونه “R” های خود را برای مسیرها بچرخانید. برای اطلاعات بیشتر به مقاله چطور فلوت بنوازیم؟ مراجعه نمایید.
لب های خود را در آغوش صحیح فلوت قرار دهید و یک جریان هوا را باد کنید. حالا قسمت سخت فرا می رسد. در حالی که لب ها و گونه های خود را ثابت نگه دارید ، R خود را بچرخانید و همزمان یک جریان ثابت از هوا را منفجر کنید.
عکس
دهان خود را روی فلوت قرار دهید و R را در حالی که دمیده است ، چرخانید. این باید صدای “FrrFrrr” خاص زبان فلوتر را تولید کند.

عکس

بازی در زبان فلوت در کل فلوت تمرین کنید. استفاده از آن در یادداشت های بالاتر دشوارترین و در عین حال بسیار کم چالش برانگیز است. اگر دوست دارید بدانید چطور تن فلوت خود را بهتر کنید به مقاله سه متد برای بهبود تن فلوت مراجعه کنید.

نکات:

زبان فلوت به ندرت در ادبیات نت یافت می شود ، اما اگر آن را ببینید ، احتمالاً با مخفف fl یا  flt نشان داده می شود.
اگر شما در حال تهیه یک سولو با شکل لاتین یا جاز هستید و یا یک نت طولانی دارید ، می توانید از زبان فلاتر برای افزایش کیفیت استفاده کنید.
برای تمرین بیشتر فلوت میتوانید به صفحه نت موسیقی مراجعه کرده و نت های بیشماری برای تمرین به دست آورید.

 

منبع