نکات آرایشی طبیعی برای بیدار شدن با پوست شفاف و موی درخشان
لانج معکوس با هالتر
لانج معکوس با هالتر
۱۴۰۰-۰۱-۰۷
تمرین پرس سینه هالتر دست جمع
تمرین پرس سینه هالتر دست جمع
۱۴۰۰-۰۱-۰۷

نکات آرایشی طبیعی برای بیدار شدن با پوست شفاف و موی درخشان

درمان های شبانه برای پوست و مو بهترین است و در هنگام استراحت موثر است و نکات زیبایی را به شما می دهد. واقعیت این است که درمان ها روی پوست و موهای شما طولانی تر می شوند و شما با زیبایی پوست و مو بیدار می شوید. به دنبال برخی از روش های درمانی یک شبه هستید؟ در زیر نکات مورد علاقه ما در مورد زیبایی یک شبه آورده شده است که باید حتماً امتحان کنید.

 

درمان شبانه آکنه:

برای تهیه یک درمان آکنه شبانه ، می توانید ماسک خواب آلوئه درست کنید. در یک کاسه ، 3 قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا آلی تجاری اضافه کرده و چند قطره روغن اساسی درخت چای به آن اضافه کنید. از این به عنوان ماسک خواب استفاده کنید.

پاهای نرم و صاف:

 

برای صاف کردن پوست خشن زیر پایتان عالی عمل می کند. به سادگی یک لایه ضخیم از ویکس استفاده کنید و قبل از خواب پاهای خود را با یک جفت جوراب بپوشانید. کره شی و آلوئه ورا از خواص نرم کنندگی و تغذیه کننده پا بسیار خوبی برخوردار هستند. می توانید 2 قاشق غذاخوری کره قلم نرم شده و 3 قاشق غذاخوری آلوئه ورا را با هم بزنید تا کره ای کرکی درست کنید. چند قطره روغن نعناع به آن اضافه کنید. مقدار زیادی سخاوتمندانه را روی پاها ماساژ دهید و جوراب بپوشید. صبح بشویید.

 

درمان شبانه پوست لب:

اگر لب هایتان را شکاف زده اید ، این بهترین درمان یک شبه است. 1 قاشق غذاخوری گیوه (کره شفاف) و 1 قاشق غذاخوری عسل را با هم مخلوط کنید. آن را در یک بطری رول بریزید. قبل از خواب آن را روی لب های خود بمالید. شما همچنین می توانید 3 قاشق غذاخوری کره شی و 1 قاشق چای خوری عسل خام را با هم بزنید. قبل از خواب آن را روی لب ها استفاده کنید.

 

دستان خشک : قهوه یا شکر و روغن زیتون استفاده شده را برای مالش دستان خود مخلوط کنید. همانطور که کره درخت روغن قلم و روغن جوجوبا برای پای شما کار می کند ، برای خشکی دست ها نیز مفید است. بعلاوه می توانید مقداری روغن نارگیل اضافه کرده و شلاق بزنید. مقدار سخاوتمندانه ای را روی دستان خود ماساژ دهید و دستکش بپوشید. صبح بشویید.

رشد ناخن:

2-3 غلاف سیر را له کرده و روغن زیتون گرم به آن اضافه کنید. همه چیز را در بطری تمیز لاک ناخن بریزید. قبل از خواب سرم سیر را برای رشد سریع ناخن روی ناخن خود بمالید. همچنین می توانید 1 قاشق چایخوری موم ذوب شده و 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون را مخلوط کرده و در یک شیشه نگهداری کنید. قبل از خواب مقدار ناچیزی را روی ناخن ها صاف کنید تا ناخن های محکم تری داشته باشید.

برطرف کردن تیرگی دور چشم:

 

ترکیبی از قهوه و روغن گل محمدی بهترین نتیجه را برای سیاهی حلقه ها دارد. در یک کاسه ، روغن گل سرخ و پودر زردچوبه یا شیرین بیان را اضافه کنید. آن را به یک بطری کهربا منتقل کرده و قبل از خواب از زیر چشم خود استفاده کنید.

 

صاف کردن پوست ( اسکارها و رنگدانه های پوستی)

برای بیدار شدن از طریق پوست سالم ، روغن دانه گل محمدی را اضافه کنید ، این روغن غیر comedogenic است و برای انواع پوست مناسب است ، آن را همراه با چند قطره روغن درخت چای مخلوط کنید. یا مقدار مساوی روغن گل محمدی را با کره روغن خام مخلوط کنید ، آن را در نوک انگشتان گرم کنید تا کره قلیایی ذوب شود و قبل از خواب 5 دقیقه آن را ماساژ دهید تا گردش خون افزایش یابد.

ماساژ پوست شما را محکم و سفت می کند و روغن پوست شما را سالم و درخشان نگه می دارد. صبح آن را بشویید.

شما می توانید ماسک خواب شبانه خود را با خوبی زردچوبه تهیه کنید که دارای خاصیت روشن کنندگی است.

چشم بزرگتر – من مدتی است که از روغنهای اساسی روی موهایم استفاده می کنم و آن را دوست دارم. این بار در حالی که مخلوط روغنی برای ابروهایم درست کردم ، از روغنهای اساسی در آن استفاده کردم و دوست دارم ابروهایم فقط در حدود 3 ماه استفاده ، ضخیم تر شده باشند. تهیه – 2 قاشق غذاخوری روغن کرچک سیاه برداشته ، 2 قطره روغن اساسی رزماری و 2 قطره روغن ضروری نعناع فلفلی اضافه کنید. از چوب ریمل استفاده کنید و آن را به آرامی بر روی ابروهای خود برس بزنید. عصای ریمل هر مو را پوشانده و همچنین به آرامی ناحیه را برای رشد سریع مو لایه برداری می کند. اطمینان حاصل کنید که روغنهای اساسی در چشمان شما قرار نمی گیرد. ** تست پچ قبل از استفاده برای بررسی هرگونه واکنش آلرژیک از روغنهای اساسی.

مژه های بلندتر:

برای مژه های طولانی تر ، مقدار مساوی روغن نارگیل و روغن کرچک سیاه را مخلوط کنید. آن را به یک لوله ریمل مایع خالی منتقل کرده و با استفاده از عصا روغن را از طریق مژه های خود قبل از خواب مسواک بزنید.

موهای بلندتر

شب از این ماسک مو برای آبرسانی و تغذیه مو استفاده کنید. شوره سر را کاهش می دهد و فولیکول های مو را تقویت می کند. رشد مو را تقویت می کند و موها را به تدریج ضخیم و بلندتر می کند.

احتیاط – تست پچ قبل از استفاده برای بررسی هرگونه واکنش آلرژیک. اگر برای اولین بار با روغنهای اساسی آشنا نیستید و یا قبل از استفاده از آنها با پزشک خود مشورت کنید.

 

منبع

Comments are closed.