بهترین هتل ها و اقامتگاههای زوریخ

بهترین هتل ها و اقامتگاههای زوریخ

زوریخ یک مرکز مالی شلوغ بین المللی است که در اطراف رودخانه لیمت ساخته شده است و از دریاچه زوریخ در شمال غربی احاطه شده توسط کوه های آلپ به سمت شمال غربی جریان دارد. خانواده ها، زوج ها و مسافران تجاری باید در آلتشتات یا شهر قدیمی، که هر دو طرف رودخانه را در مرکز شهر اشغال کرده و از تپه لیندنهوف قابل مشاهده است، اقامت کنند. بسیاری از بناها در اینجا مربوط به دوره رنسانس هستند و در دیوارهای اصلی شهر قرار داشتند. اما اجازه ندهید که شما هتل ها را گول بزنید و دکوراسیون داخلی خود را با وسایل تزئینی معاصر به روز کرده اند تا متناسب با نیاز مشتریان جهانی باشد.


شهر قدیمی در فاصله کمی پیاده روی از همه جاذبه های دیدنی اصلی در این شهر 400000 نفری قرار دارد، مانند مغناطیسی Bahnhofstrasse ، شیک ترین منطقه خرید در شهر، و قلب مالی Paradeplatz آن ، و همچنین خانه اپرا و Schifflände ، منطقه ای محبوب که قبلاً “ریویرای زوریخ” نامیده می شد، جایی که تورهای قایق در آن موجود است و قدم زدن توصیه می شود.

حتی ایستگاه اصلی قطار، به نام Bahnhof Enge، تنها چند دقیقه با هتل های شهر قدیمی فاصله دارد و خانواده ها، گروه ها، زوج ها و مسافران انفرادی را به تمام نقاط اروپا و فراتر از آن متصل می کند.

 

 

برای اقامت در زوریخ برای لوکس بودن

بهترین هتل ها و اقامتگاههای زوریخ

مرکز شهر زوریخ

پارک هایات زوریخ موقعیت مکانی عالی آنها در نزدیکی Bahnhofstrasse را دوست دارد ، همانطور که مهمانان در معماری پر نور خود معاصر هستند. توجه به جزئیات ویژگی بارز این ویژگی است ، که توسط ظرافت کارکنان خدمات چشمگیر نشان داده می شود. هتل همه چیز را از رستوران های درجه یک تا منوی کامل آبگرم ارائه می دهد و دکوراسیون مجلل شامل هنرهای دیواری جذاب است. کاشی کاری به یاد ماندنی در حمام ؛ و لمس های مدرن مانند شارژر باتری ، پلاگین ها و Wi-Fi رایگان در همه 138 اتاق و سوئیت بزرگ.

B2 Boutique Hotel + Spa 60 اتاق و سوئیت مجزا ارائه می دهد و چیز خاصی را به افراد، گروه ها و خانواده ها ارائه می دهد. از ساختمان مرمت شده مرکز شهر متصل به Thermalbad & Spa Zurich ، تا تصور کارکنان خدمات آنها به عنوان “سفیر مهمان” ، تا کتابخانه و سالن خیره کننده آنها با بیش از 33000 کتاب ، اقامت در اینجا تجمل یک تجربه منحصر به فرد را به مسافران می بخشد. از موارد خاص سلامتی آنها بپرسید.

Baur au Lac جادویی را برای هر مهمان خوش شانس با پاستیک ویژگی های مجلل در محیطی شبیه به پارک مشرف به دریاچه زوریخ و کوه های آلپ از جایگاه خود در شهر قدیمی ایجاد می کند. سنت برجسته 170 ساله از هر گوشه اتاق های مخملی، سوئیت ها، محل غذاخوری و مناطق مشترک سرازیر می شود. حمام های آرت دکو، تحت سلطه سنگ مرمر، جادار هستند و به اتاق هایی با سیم بلوتوث با بالاترین کیفیت ملافه منتهی می شود و هر اتاق آیپد مخصوص خود را دارد. چای بعد از ظهر را که توسط کارکنان خدمات چند زبانه و دستکش سفید سرو می شود، امتحان کنید.

 

 

کجا می توانید در زوریخ اقامت کنید تا بهترین قیمت را داشته باشید

بهترین هتل ها و اقامتگاههای زوریخ

خیابان سنگفرش در زوریخ

هتل هلمهاوس دارای 24 اتاق راحت است اما انتظارات را فراتر می برد و یک بلوک فاصله دارد که قبلاً “ریویرای زوریخ” نامیده می شد ، که اکنون شیفلاند نامیده می شود. وقتی اینجا می مانید نیازی به ماشین ندارید و آن تاکسی های گران قیمت زوریخ را فراموش می کنید. این مکان آدرس دیدنی کاملی را برای مهمانان فراهم می کند. صبحانه شامل می شود ، دمای اتاق به صورت جداگانه کنترل می شود ، و ارتقاء اخیر آنها شامل پنجره های فوق العاده عایق صدا است.

هتل الکساندر انتخاب اقامتی در هتل سه ستاره تحت مدیریت مالک یا مهمانخانه دو ستاره در آلتشتات یا شهر قدیمی را ارائه می دهد . در هر صورت ، این اقامتگاه با ارزش خوب است و دارای اتاق های راحت و ارتقا یافته است. حمام های تزیین شده ؛ پنجره های عایق صوتی ؛ و صبحانه رایگان به همه دیدنی ها قدم بزنید ، از سیستم تراموا برای یک تور ارزان در شهر استفاده کنید، یا یک قایق تفریحی در نزدیکی را برای یک دیدگاه کاملاً منحصر به فرد امتحان کنید.

هتل Schweizerhof Zurich به خانواده ها ، گروه ها و یا زوجین بکرترین منطقه شهر ، بلافاصله در نزدیکی ایستگاه قطار ، مغازه های Bahnhofstrasse و گشت و گذارهای اصلی می دهد. این هتل با خدمات فوق العاده ، منویی از امکانات رفاهی که معمولاً در آدرس های بسیار گران تر ، پهنای باند رایگان (همیشه مورد استقبال) قرار می گیرد و شامل یک بوفه خوشمزه/صبحانه la carte می شود ، باعث می شود هر مهمان احساس کند که بخشی از چیزی خاص است.

 

 

کجا می توان با بودجه در زوریخ اقامت کرد

بهترین هتل ها و اقامتگاههای زوریخ

نمایی از رودخانه لیمت

هتل آدلر در شهر قدیمی ، در سمت شرقی رودخانه لیمت ، در نزدیکی Bahnhofstrasse و در فاصله پیاده روی دلپذیر تا اکثر دیدنی ها ، مکان ها و مغازه ها قرار دارد. اتاق هایی که به تازگی به روز شده اند ، سایتی با سابقه طولانی مهمان نوازی را ارتقا می دهند و تیرهای نمایان ، رنگ های گرم و 52 نقاشی دیواری جذاب ، میراث آنها را برجسته می کند. حیاط داخلی جذاب پس از گشت و گذار در تمام طول روز ، یک استراحتگاه فوق العاده را فراهم می کند.

هتل Coronado از جمعیت مرکز زوریخ حذف شده است و مستقیماً روبروی برکه Irchelpark واقع شده است ، جایی که می توانید از یک پیاده روی دلپذیر لذت ببرید. چندین تراموا محلی به عنوان یک کاوش با تخفیف در اطراف شهر عمل می کنند ، در حالی که محله محلی مغازه های جالب ، انواع غذاخوری ها و حتی دانشگاه زوریخ را ارائه می دهد. اتاقهای تمیز و مدرن شامل تمام امکانات رفاهی عشایر در سفر است و پارکینگ رایگان و Wi-Fi این هتل غیر سیگاری را به یک معامله تبدیل می کند.

25 ساعته هتل زوریخ وست آخرین آدرس برای هنرمندان و کارآفرینانی است که به دنبال پس انداز و مجاورت با موزه هنرهای دیجیتال و دانشگاه هنر هستند. کمی بیرون از مرکز شهر ، در عین حال هنوز نزدیک به رودخانه لیمت ، تمام جنبه های این هتل طرحی جدید و تازه به پا می کند و برخی از این ملک به عنوان “رنگارنگ ترین هتل زوریخ” یاد می کنند. 126 اتاق دارای تخت بلوتوث دارای Wi-Fi رایگان با سرعت بالا هستند و ایستگاه های کاری iMac موجود در سراسر این ساختمان چشمگیر را خواهید یافت. دوچرخه های رایگان Schindelhauer نیز در دسترس هستند ، همچنین یک گوشه دویدن نیز وجود دارد ، و هر دو سونا و مرکز تناسب اندام دارای منظره ای دیدنی از شهر هستند.

 

 

محل اقامت در زوریخ برای عاشقانه

بهترین هتل ها و اقامتگاههای زوریخ

کلیسای قوها و فرامونستر ، زوریخ

هتل ویدر مستقیماً در مقابل خیابان عرشه دیدنی هیلند لیندنهوف قرار دارد، یک نقطه دید تاریخی تاریخی بر فراز دریاچه زوریخ ، رودخانه لیمات و این پایتخت تاریخی. درک عمیق ریشه ای از معنای مهمان نوازی توسط یک کارمند بی نظیر دستکش سفید در یک ساختار نفس گیر تزئین شده با لمس های سلطنتی ارائه می شود تا مهمانان احساس آرامش کنند. در اینجا، عاشقانه در همه جا است که چشم خود را به خود جلب می کنید.

هتل رومانتیک اروپا همه چیز را به نام خود می گوید، با چشم اندازی زیبا بر دریاچه زوریخ در حالی که به رودخانه لیمات در آلتشتات می ریزد و بلافاصله در کنار خانه اپرا قرار گرفته است. در مناطق مشترک قدم بزنید تا احساس کنید وارد دوران دیگری شده اید ، یا در آرامش عمیق اتاقها و سوئیتهای مدرن استراحت کنید و خدمات اتاق معروف و خوشمزه آنها را سفارش دهید.

Waterfront Storchen Zurich به طور کامل زمینه را برای مهمانانی که عاشقانه در قلب خود هستند آماده می کند تا از تمام وسایل تزئینی محل قدیمی شهر خود ، با 65 اتاق و سوئیت های باشکوه لذت ببرند. این بنای تاریخی زیبا یک اثر هنری در هر زمان از شبانه روز است که محله محبوب را در عصرها به زیبایی جلوه می دهد و از نقاط دیدنی متعدد در دریاچه قابل مشاهده است. این هتل بزرگ در زوریخ با تغییر مجدد در سرتاسر هتل ، غذاخوری، خدمات و راحتی را با لمس معروف متخصصان مجرب انجام می دهد.

 

 

محل اقامت در زوریخ برای خانواده ها

بهترین هتل ها و اقامتگاههای زوریخ

تور قایق زوریخ

خانواده هایی که در جستجوی ماجراجویی در فضای باز هستند، آتلانتیس توسط ژیاردینو در پایه کوه اوتلیبرگ را دوست خواهند داشت. این هتل حدود 15 دقیقه با ماشین از مرکز شهر فاصله دارد و در دوران شکوفایی خود در دهه 1970 به عنوان یک استراحت محبوب برای ستاره های راک و گروه هایی مانند فرانک زاپا، فردی مرکوری و The Who عمل کرد. این هتل از آن زمان تعطیل و بازگشایی شده است و امروزه دارای 95 اتاق و سوئیت زیبا و جادار است که در رنگهای خنثی طراحی شده اند. امکانات رفاهی شامل دو رستوران، استخرهای سرپوشیده و روباز و آبگرم با درمان آیورودا است. رفت و آمد رایگان بین مرکز شهر و هتل یک مزیت است.

هتل Glaernischhof یکی دیگر از هتل های خوب خانوادگی است که در موقعیت مرکزی تری واقع شده است، فقط دو بلوک تا Bahnhofstrasse. این ملک با ارزش خوب نیز به دوستدار محیط زیست می بالد. اتاق ها روشن و تمیز هستند و دارای تشک های Airlux هستند که می توانند برای سفتی تنظیم شوند. صبحانه و وای فای و همچنین میان وعده های رایگان در نرخ گنجانده شده است. مهمانان همچنین به یک باشگاه بهداشتی مجاور دسترسی دارند.

هتل Greulich Design & Lifestyle طیف وسیعی از اتاق ها و سوئیت ها را ارائه می دهد، از جمله اتاق هایی که خانواده ها از آن قدردانی می کنند، با آشپزخانه و مبل های خواب. در منطقه ای نسبتاً مرکزی زوریخ قرار دارد که برای حمل و نقل عمومی مناسب است. این ملک با رنگ آبی و چهار ستاره همچنین دارای طراحی منحصر به فردی است که شامل یک حیاط داخلی با نخلستان درختان توس است که کلاس های یوگا در آن برگزار می شود. هتل دارای چند رستوران در محل است و پارکینگ با پرداخت هزینه در دسترس است.

ACASA Suites همچنین با تمام اقامتگاههای سوئیت، که دارای آشپزخانه کوچک است، راحتی را برای خانواده ها ارائه می دهد. آنها کمی دورتر از مرکز شهر هستند، اما موقعیتی بین آن و فرودگاه دارند. با این اوصاف، هتل تنها چند دقیقه پیاده تا ایستگاه قطار فاصله دارد که شما را مستقیماً به شهر می رساند. امکانات عبارتند از رستوران با تراس، آبگرم، سونا فنلاندی و اتاق بخار. برای کودکان زمین بازی نیز وجود دارد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *