پوکی استخوان و مشکلات عاطفی
خطر پوکی استخوان در مردان
خطر پوکی استخوان در مردان
۱۴۰۰-۰۶-۰۱
درمان پوکی استخوان
۱۴۰۰-۰۶-۰۱

پوکی استخوان و مشکلات عاطفی

تلفات عاطفی پوکی استخوان واقعی است. افسردگی در افراد مبتلا به این بیماری شایع است. در این مقاله از بخش سلامت جسمی مجله اینترنتی وبگردون به بررسی راهکارهایی برای پوکی استخوان و مشکلات عاطفی ناشی از آن میپردازیم.

پس از تشخیص، تصویر خود را می توانید تغییر دهید. ممکن است خودتان را شکننده تر از قبل ببینید. پس از شکستگی یک استخوان، بسیاری از افراد مبتلا به پوکی استخوان آنقدر می ترسند که ممکن است دوباره زمین بخورند و به خود آسیب برسانند و از انجام فعالیت های مورد علاقه خود دست بردارند.

این بیماری می تواند تصویر بدن شما را تحت تأثیر قرار دهد و این می تواند عزت نفس شما را کاهش دهد. به عنوان مثال، پوکی استخوان می تواند باعث شکستگی های کوچکی در استخوان های پشت شما شود که مهره ها نامیده می شوند. این می تواند منجر به کیفوز، گرد شدن شدید قسمت جلویی کمر به جلو شود. چنین تغییراتی در بدن می تواند با احساسات شما بازی کند.

چه کنیم؟

این که بتوانید نگرانی ها و ترس های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید می تواند به شما کمک کند از تجربیات آنها درس بگیرید و احساس تنهایی کمتری کنید. ممکن است بخواهید درمان را در نظر بگیرید.

گروه های حمایتی راه خوبی برای گفتگو با دیگران است که از یک طریق عبور می کنند. بنیاد ملی پوکی استخوان از گروههای حمایتی محلی به نام Building Strength Together حمایت می کند. هر کسی می تواند یکی را در جامعه خود شروع کند. می توانید یکی را پیدا کنید، به یکی بپیوندید یا یکی را در وب سایت آنها شروع کنید.

ورزش را فراموش نکنید!

ورزش هنوز هم برای شما خوب است. این به حفظ سلامت استخوان ها کمک می کند و می تواند به افزایش عزت نفس و خلق و خو و تسکین اضطراب و استرس کمک کند. از پزشک خود در مورد ورزش هایی که برای شما بی خطر است بپرسید. با فعال بودن، می توانید بدن خود را قوی نگه دارید و همزمان به مقابله با افسردگی نیز کمک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *