پیست اسکی های درجه یک سوئیس

پیست اسکی های درجه یک سوئیس

چه آنها زرق و برق سنت موریتز را تصور کنند و چه چشم انداز خیره کننده ماترهورن که بر فراز کلبه های کلاسیک زرمات قرار دارد، هر اسکی باز رویای اسکی روی آلپ سوئیس را دارد. برخلاف آنچه ممکن است شنیده باشید، همه در اینجا مانند جیمز باند اسکی نمی کنند و این کوههای باشکوه فقط مختص متخصصان نیست.

اکثر استراحتگاه ها دارای سفرهای تفریحی آسان و برنامه های آموزشی عالی هستند. بسیاری از آنها شیب و بالابر اختصاصی فقط برای زبان آموزان و مبتدیان اختصاص داده اند. و در حالی که après-ski ممکن است در برخی از مراکز بزرگ اسکی پر جنب و جوش باشد، پیست های اسکی سوئیس به همان اندازه با نیازهای خانواده تنظیم شده اند، با کارت آسانسور، اقامتگاه و بسته های مناسب خانواده.

برخی از اسکی بازها اولین پیست ها را با پودر تازه دوست دارند، برخی دیگر مسیرهای تمیز را ترجیح می دهند – هر دو از اسکی در کوه های آلپ سوئیس خوشحال خواهند شد. به همین ترتیب، چه به دلیل هجوم آدرنالین یک پیست باریک در ارتفاعات سرگیجه آور یا یک رزمناو وسیع با نمای پانوراما، هرگز از کوه سوئیس که آن را ارائه می دهد دور نیستید.

همه عاشق مناظر عالی، شرایط قابل اطمینان برف و یک شبکه آسانسور هستند. سوئیس همه اینها را انتخاب می کند و انتخاب اقامتگاه هایی است که برای هر سلیقه ای جذاب است. احتیاط: زمین های پشت سرزمین غیرقابل پیش بینی است و نباید بدون راهنمای واجد شرایط و مجهز در کشور عقب اقدام کرد.

تغییرات فصل اسکی 2020/2021 در سوئیس: به دلیل نگرانی های مربوط به سلامتی و ایمنی، دولت سوئیس دستوراتی را در سراسر کشور ارائه کرده است، اما محدودیت های دقیق تر ممکن است در بین 26 کانتون متفاوت باشد. در کانتون وال، جایی که پیست های اسکی وربیه، زرمات، کرن مونتانا و سااس فی واقع شده اند، محدودیت ها فراتر از محدوده های سوئیس به طور کلی است، و مکان های زندگی شبانه و اسکی آپریس به طور کامل بسته شده است. خرید آنلاین بلیط توصیه می شود تا تماس ها و خطوط شخصی را به حداقل برسانید.

 

 

1. زرمات

 

پیست اسکی های درجه یک سوئیس

زرمات

بالاترین منطقه ورزش های زمستانی در کوه های آلپ، با زمین اسکی در ارتفاعات بین 2500 و 3900 متر و بیش از 2133 متر از قطره عمودی – سوئیس بزرگترین – به نظر می رسد تقریبا ناعادلانه است که زرمات همچنین باید کوه نمادین ترین در اروپا است.

هرم جسورانه ماترهورن مستقیماً در پشت شهر بلند شده و از قسمت اعظم مسیر 360 کیلومتری کوهستان که دو کشور و سه شهر تفریحی را به هم متصل می کند قابل مشاهده است. طرف دیگر ماترهورن در ایتالیا است و یکی از بزرگترین لحظات در طول عمر یک اسکی باز اسکی روی گذرگاه تئودول و پایین آمدن به سیستم دنباله دار ایتالیا است.

بلندترین تله کابین 3S جهان پس از 2.5 سال کار ساختمانی برای فصل 2019 افتتاح شد. “یخچال سواری ماترهورن” 2000 اسکی باز را در ساعت به یخچال طبیعی ماترهورن، در ارتفاع 3883 متری می رساند، جایی که می توانید در طول سال اسکی کنید. در دسامبر 2020 گوندولا 10 نفره کومه افتتاح می شود، اولین تله کابین در سوئیس که می تواند بدون کارمند کار کند. اسکی بازان را به منطقه Unterrothorn می برد ، جایی که سیستم جدید برف سازی نیز در این فصل آغاز می شود.

یک برنامه رایگان Zermatt Skiguide از GPS برای کمک به اسکی بازان برای حرکت بین مکان های کوهستانی استفاده می کند و زمان و مسیرها را متناسب با سبک اسکی کاربر، نگرانی های ایمنی، آب و هوا و آسانسورها و پیست های فعلی باز می کند.

در کنار ارائه اسکی و اسنوبورد 365 روز در سال در یک کارت پستال، زرمات به دلیل پیست های طولانی اسکی خود، با زمین برای همه سطوح مهارت مشهور است. اسکی بازان تازه کار و کودکان زمینی بدون تهدید را در Wolli’s Park ، در بالای بندر Sunnegga پیدا می کنند. از اینجا، اسکی بازان با تجربه می تواند گوندولا، تله کابین، و یک ماشین کابل تا مسیرهای پیاده روی و snowfields Rothorn یا لینک به دسترسی Gornergrat pistes در اسکی.

Gornergrat همچنین می تواند با یک راه آهن قفسه ای که از دامنه های Riffelberg بالا می رود قابل دسترسی است، جایی که هتل Riffelhaus 1853 دارای یک رستوران و تراس است، همه با چشم انداز فوق العاده از Matterhorn.

کودکان تا نه سال به همراه بزرگسالان با یک گذرنامه چند روزه در آسانسورهای کوهستانی به صورت رایگان سفر می کنند، و کارت رایگان Wolli ، معتبر به مدت یک سال، به آنها دسترسی به Gornergrat Bahn و اقامت رایگان در برخی از هتل های Zermatt را می دهد.

همه اسکی بازان فقط برای مناطق کوهستانی که اسکی می کنند هزینه می پردازند، با اسکی کارت آسان Easy SkiCard که فقط برای دوچرخه سواری های واقعی صورت حساب می کند. در این فصل Zermatt به اولین مقصد در اروپا تبدیل می شود که در گذرگاه Ikon همکاری می کند و به 41 مقصد اسکی در پنج قاره دسترسی می یابد.

جدید در کوه برای سال 2020 است دامن زده کودکان و نوجوانان باشگاه در Schweigmatten، یک مدرسه ورزش برف است که شدن کمک آموزش و آسانسور تسمه نقاله در زمین بچه پسند. همچنین، منطقه جدید خلاق در Snowpark Zermatt است، دوره ای که سواران را با تونل ها، تپه ها، منحنی ها، پرش ها و موانع به چالش می کشد. همچنین برای اولین بار می توان در پایین ترین ارتفاع سنج کوه های آلپ روی اسنوک حرکت کرد.

اگرچه صحنه پر جنب و جوش اسکی آپارتمانی Zermatt در این فصل وجود نخواهد داشت، اما انواع فعالیت های در فضای باز تجربه ای شلوغ در تعطیلات اسکی را برای همه نوید می دهد.

 

 

2. سنت موریتز

 

پیست اسکی های درجه یک سوئیس

اسکی در Corviglia بالای سنت موریتز اجرا می شود

سنت موریتز یکی از قدیمی ترین و مشهورترین استراحتگاههای ورزشهای زمستانی جهان، دو بار میزبان المپیک زمستانی در سالهای 1928 و 1948 بوده است و پیست اسکی و پیستهای المپیک آن اغلب محل رویدادهای جهانی اسکی است. اما سنت موریتز فقط مختص متخصصان و المپیکی ها نیست. بیش از 20 بالابر آن اسکی بازان را برای تمام سطوح مهارت به زمین می برد، و برای برخی از بهترین زمین های میانی سوئیس شناخته شده است، با چندین دوندگی میانی بسیار طولانی.

برای اسکی برتر و چشم اندازهای وسیع کوهستانی، از شهر به Corviglia، در ارتفاع 2،486 متری، از Funkular Corviglia سوار شوید. با 30 مانع، پارک برفی Corviglia به عنوان یکی از بهترین در اروپا شناخته می شود و برای سواران کم تجربه، پارادیزو سه کیلومتری (دو مایل) ملایم تر وجود دارد. از سنت موریتز باد، در ساحل دریاچه، می توانید Signalbahn را به منطقه اسکی Signalkuppe، در 2150 متر ببرید.

سنت موریتز به خاطر زندگی اجتماعی هوشمند و گران قیمتش مشهور است، اما در چند دقیقه ای در Silvaplana، جایی که یک شیب ملایم و دوستانه برای بچه ها و یک آسانسور و تله کابین به سمت آنجا وجود دارد، اقامتگاه های مناسب خانواده خواهید یافت. منطقه اسکی Corvatsch  در Silvaplana مکان خوبی برای خانواده ها دارد.

در زمستان کارهای زیادی برای انجام در سنت موریتز وجود دارد، از جمله پیست های اسکیت روی یخ، کشیدن سلاح، اسکی نوردیک، قایق سواری، و اسکی بادبادک.

سنت موریتس معمولا میزبان جام جهانی برف یقه دار در ماه ژانویه و سالانه چمن سفید سنت موریتس، یک رویداد مسابقه اسب دوانی در برف، در ماه فوریه، اما هر دو تا 2022. به تعویق افتاد شده است سنت موریتس یخ کریکت رویداد، که جذب کریکت ستارگان از سراسر جهان، طبق برنامه ، 18 تا 20 فوریه 2021 برگزار می شوند.

سایت رسمی: https://www.stmoritz.ch

3. داووس-کلستر و پارسن

داووس-کلستر

داووس-کلستر

داووس یکی از بزرگترین مناطق ورزشهای زمستانی اروپا و یکی از بلندترین ارتفاعات آن، مجموعه ای از پیست های اسکی است که چندین مایل در امتداد دره رودخانه لاندواسر در شرق سوئیس قرار دارند.

دو مرکز اصلی شهرهای کاملاً متفاوت داووس و کلوستر هستند. برای فضای روستای آلپ، Klosters را به عنوان پایگاه انتخاب کنید، اما مناطق اسکی متعدد به هم متصل هستند، بنابراین اسکی کردن هر ترکیبی آسان است. در مجموع، آنها بیش از 300 کیلومتر دویدن مرتب ارائه می دهند، که بیشتر آنها برای وسایل متوسط ​​طبقه بندی شده است. اما زمین فوق العاده خارج از پیست ، طرفداران وفادار متخصصان را به خود جذب می کند.

پارسن، که داووس و کلستر را به هم متصل می کند، منطقه اصلی است، با برخی از چالش برانگیزترین مناطق و برخی از طولانی ترین دوندگی ها در کوه های آلپ. طولانی ترین آن 13 کیلومتر است، از Weissfluhgipfel تا Klisblis، با افت عمودی 2034 متر. می توانید از داووس با استفاده از راه آهن پارسن به پیست اسکی پارسن و از تله کابین گوتشنا از Klosters برسید.

جاکوبشورن و منطقه پیشا هر دو مورد علاقه مسافران هستند، مخصوصاً دومی با زمینهای سواری بدون پیست. داووس همچنین با اسکی بازان اسکاندیناوی به دلیل پیاده روی های 140 کیلومتری خود که برخی از آنها برای اسکی شب روشن هستند، محبوب است. با تشکر از روشی که به عنوان “پرورش برف” شناخته می شود، کارشناسان می توانند از اوایل ماه اکتبر در یک مسیر پیاده روی چهار کیلومتری اسکی در دره Flüela داووس شروع کنند.

اشتباه نکنید: اینها روستاهای کوهستانی کوچک و آرام نیستند، بلکه تفرجگاه های باشکوهی هستند که ممکن است دامنه ها را با اعضای خانواده سلطنتی تقسیم کنید.

سایت رسمی: http://www.davos.ch/fa/

 

 

4. وربیر

 

پیست اسکی های درجه یک سوئیس

وربی

اسکی بازان متخصص توجه دارند: Verbier برای شما مناسب است ، دارای پیست های خوب برای اسکی در مسافت های طولانی و فراوانی زمین های پشت سر هم است که آن را به یکی از بهترین استراحتگاه های جهان برای اسکی خارج از پیست تبدیل کرده است.

Tortin به عنوان یکی از شیب دارترین فرودهای اروپا شناخته می شود . Verbier که در تراس طبیعی واقع شده است، با چشم اندازهای Grand Combin و گروه Mont Blanc، بخشی از منطقه اسکی Four Valleys است که در مجموع بیش از 410 کیلومتر پیست اسکی و 93 آسانسور، به تیهون، Veysonnaz و Nendaz می پیوندد. شامل یک گذر آسانسور است.

اسکی بازانی که تا حد سختی در محدوده زمین تخصصی فعالیت نمی کنند، برخی از دوندگی های متوسط ​​را پیدا خواهند کرد. تله کابین به ارتفاع 2050 متری تورتین شما را به چندین می رساند، و بروسون، در امتداد دره با ارتفاع 1080 متری، شلوغی کمتری دارد و زمین میانی خوبی دارد. فضای شدید شوت ها و قطره ها سواران رایگان پیشرفته ای را به پارک برفی Verbier می رساند، که میزبان رویداد سالانه آزاد Verbier Ride و مسابقات سواری رایگان Verbier Xtreme ، بخشی از تور جهانی Freeride است.

Verbier در مراسم اسکی جهانی 2018 بهترین پیست اسکی سوئیس شناخته شد. انتظار داشته باشید که اقامت در اینجا گران باشد، اگرچه هتل زیبا Les Chamois اتاقهای راحتی را در فضایی به سبک کلبه و با قیمت مناسب تر ارائه می دهد.

سایت رسمی: http://fa.verbier.ch/

 

 

5. گریندل والد ، ونگن ، و یونگفراو

 

پیست اسکی های درجه یک سوئیس

یونگفراو

سه قله توده Jungfrau، همه در ارتفاع 4000 متری، زمینه ای فوق العاده را برای 206 کیلومتر شیب و دوندگی فراهم می کند که شامل کروزرهای میانی فراوان است. سوار Jungfraubahn راه آهن از KLEINE Scheidegg، به راحتی از Lauterbrunnen یا گریندل رسید، به بالاترین ایستگاه راه آهن در اروپا در 3454 متر، و یا هر یک از ده ها تن از آسانسور و طناب برای رسیدن به اجرا می شود تا زمانی که 12 کیلومتر است.

مناطق اسکی Jungfrau به دلیل دویدن های طولانی و همچنین برف های عمیق قابل اعتماد مشهور هستند. مبتدیان و زبان آموزان باید به سراغ دامنه های نزدیک ونگن بروند، در حالی که کارشناسان اجرای مورن را چالش برانگیزترین منطقه می دانند.

گریندلوالد یک روستای آلپ با ارزش عکاسی است و نمای شمالی ایگر در بالای آن قرار دارد و پیست های اسکی خود را با ونگن همسایه ، جایی که می توانید با همان بلیط آسانسور اسکی کنید، مشترک است. روستای کلبه ای روستایی و بدون اتومبیل مورن، در پای Schilthorn ، از لائوتربرونن با تله کابین به Grütschalp و از اینجا، با یک راه آهن 5.5 کیلومتری باریک سنج می رسد.

Schilthorn اسطوره اسکی است به دلیل دویدن با الماس سیاه و سفید Inferno، صحنه مسابقه سالانه Inferno، بزرگترین مسابقه اسکی آماتور جهان، امسال در 20 تا 23 ژانویه. چند روز قبل، 15 ژانویه 17، مسابقه جام جهانی اسکی آلپاین Lauberhorn ، بزرگترین رویداد سالانه ورزشی زمستانی سوئیس است.

Grindelwald-First مورد علاقه مسافران سوپرایپ آزاد سبک ایستگاه Schreckfeld و سوار شدن رایگان در خارج از پیست است. یکی از طولانی ترین آسانسورهای تله کابین اروپا، اسکی بازان و مسافران را به ده ها کیلومتر از مسیرهای اسکی آلپ می برد. Hotel Alpenruh در یک دقیقه پیاده روی تا ایستگاه تله کابین در مورن، دارای چشم اندازهای دیدنی است. همینطور هتل Edelweiss با قیمت متوسط، که برای کسانی که با قطار به مورن می روند راحت تر است.

 

 

6. Saas-Fee

 

پیست اسکی های درجه یک سوئیس

هزینه Saas

برنده جایزه های برتر برای کیفیت و قابلیت اطمینان برف در جوایز بهترین پیست اسکی امسال، Saas Fee نزدیک به یخچال های طبیعی Dom (بلندترین قله به طور کامل در سوئیس) و Allalinhorn ، در منطقه Valais است.

150 کیلومتر مسیرهای پیاده روی و پیست های اسکی در Saas-Fee 1800 متر عمودی را فراهم می کند که همه آنها زمینی است که اسکی بازان میانی در آن احساس راحتی خواهند کرد. در کل، 26 مسیر پیاده روی 96 کیلومتری برای وسایل متوسط ​​طبقه بندی شده است. این، به علاوه 37 کیلومتر مسیرهای مبتدی و شیب و آسانسور تمرین در حاشیه روستای بدون اتومبیل، که برای کودکان و دانش آموزان ایده آل است، Saas-Fee را در بین خانواده ها محبوب می کند.

علیرغم شهرت زیاد آن برای دویدنهای ملایم، زمینه های زیادی برای به چالش کشیدن متخصصان وجود دارد، با 23 کیلومتر مسیرهای الماس سیاه. مسافران می توانند در طول سال، در پارک برفی زمستانی، و در تابستان روی نیم لوله، سوار بر خط یخچال، و بر روی یخچال طبیعی بپرند.

یخچال طبیعی که برای اسکی در طول سال باز است، 12 مایل اسکی را ارائه می دهد. با مترو آلپین، بلندترین خط آهن زیرزمینی جهان، سوار شوید تا در بلندترین رستوران گردان جهان، Drehrestaurant Allalin با دیوارهای شیشه ای غذا بخورید.

سایت رسمی: http://www.saas-fee.ch/fa/

 

 

7. آروسا لنزرهیده

 

 

روز اسکی Bluebird در Arosa Lenzerheide

روز اسکی Bluebird در Arosa Lenzerheide

تا سال 2013 ، زمانی که آنها با تله کابین اردنبن به طول یک مایل به هم متصل شدند، لنزرهیده و آروسا اقامتگاه های جداگانه ای بودند. در حال حاضر آنها 5 دقیقه با هم فاصله دارند و به یک بلیط واحد ملحق شده اند.

ممکن است متخصصان ماجراجویی کمتر بتوانند در اینجا آنها را مجذوب خود کنند، اما این تفرجگاه کمتر شناخته شده مطمئناً مورد توجه اسکی بازان میانی قرار گرفته است، زیرا 140 مایل دوچرخه سواری مرتب از سه کوه مختلف انجام می دهد. اکثر آنها دارای درجه آبی و بالای خط درخت هستند، بنابراین می توانند به مناظر دیدنی در سایر مناطق اختصاص داده شوند که مخصوص متخصصان اسکی در قله است. این منطقه نسبت به بسیاری از اقامتگاههای دیگر آلپ آفتاب بیشتری می گیرد.

اسکی بازان پودر و کشور عقب نمی مانند. مسیر خوش منظره اسکی سافاری سه نزول را با انبارهای پودر عمیق پیوند می دهد و از قله پارپانر روتورن، می توانید از یخچال طبیعی اسکی کنید. در انتخاب پایگاه، آروسا جذاب ترین شهر اسکی است. شما می توانید از طریق ایستگاه قطار با اتوبوس به طراحی خانه هتل Arosa برسید و تعطیلات اسکی بدون ماشین را آسان کنید.

سایت رسمی: https://arosalenzerheide.swiss

 

 

8. انگلبرگ-تیتلیس

 

پیست اسکی های درجه یک سوئیس

انگلبرگ-تیتلیس

کوه تیتلیس تنها 45 دقیقه از شهر لوسرن و کمی بیشتر از یک ساعت تا زوریخ فاصله دارد و یکی از محبوب ترین جاذبه های سوئیس است و گردشگران در طول سال با یک تله کابین گردان مدرن به قله خود صعود می کنند. اما در زمستان، کوه و دهکده کوچک صومعه ای انگلبرگ در پای آن به بزرگترین تفریحگاه خانوادگی ورزش های زمستانی سوئیس مرکزی تبدیل می شوند.

بین برونی و جوچپاس، بیش از 80 کیلومتر دویدن به شدت به اسکی بازان مبتدی و میانی متصل است، با 27 کیلومتر دویدن آسان، 47 کیلومتر میانی و تنها هشت کیلومتر پیست تخصصی.

بسیاری از آسان ترین دویدن ها در دامنه های پایین تر Tr aroundbsee و Gerschnialp است. شیب های تندتر در نواحی مرتفع و بر روی یخچال طبیعی قرار دارد، جایی که بارش برف شدیدتر امکان اسکی را از اکتبر تا می می دهد. با 609 متر افت عمودی، طولانی ترین مسیر منطقه کمتر از 13 کیلومتر است.

کیفیت پودر و مناطق فراوان کوه آلپ در اینجا باعث محبوبیت ویژه آن در بین سواران رایگان و اسکی بازان خارج از پیست می شود. مزیت دیگر این است که بسیاری از زمین های خارج از پیست به راحتی از آسانسور قابل دسترسی هستند.

سایت رسمی: http://www.engelberg.ch/fa/

 

 

9. آدلبدن-لنک

پیست اسکی های درجه یک سوئیس

آدلبدن-لنک

استراحتگاه های به هم پیوسته Adelboden و Lenk دارای مناظر کوهستانی Oberland Bernese هستند و بین آنها چیزی برای همه اسکی بازان – مبتدیان، جسوران، نوردیک ها، و حتی تماشاگران ارائه می دهد.

پیست اسکی Lenk im Simmental احساس یک دهکده اسکی کوچک را دارد و محیط آن در یک دره وسیع و مسطح باعث شده است که در بین کسانی که اسکی نوردیک، کفش برفی و پیاده روی زمستانی را دوست دارند محبوب شود. این ورزش بسیار مناسب خانواده است و اسکی بازان مبتدی و متوسط ​​در بین 44 هکتار و پنج پارک زمینی خود اسکی زیادی خواهند یافت. کارشناسان می توانند چند چالش را بیابند، اما اکثر آنها به پیست های پیشرفته تر در Adelboden نزدیک، که توسط سیستم آسانسور متصل است، مراجعه کنند.

دهکده کلبه Adelboden در ارتفاع 1350 متری قرار دارد و 160 هکتار زمین اسکی به ارتفاع 1000 متر دیگر می رسد. ارتفاع آن شرایط ثابت برفی را تضمین می کند و فراوانی دیگر فعالیت های زمستانی آن را در بین خانواده های اسکی بازان مختلط و غیر اسکی باز محبوب کرده است.

یک گذرگاه اسکی تنها شامل منطقه دریاچه Oeschinen و Sunnbüel در Kandersteg است، و منطقه اسکی Adelboden-Lenk نیز بخشی از SuperPass از Gstaad Mountain Rides است.

هر ماه ژانویه، عادلبودن میزبان جام جهانی اسکی FIS است و برترین اسکی بازان مرد جهان را در یک مسابقه 1290 متری سرازیری و در مسابقه ای که چالش برانگیزترین مسیر اسلالوم غول پیکر جهان محسوب می شود، قرار می دهد. حتی اگر در این فصل مسابقات بدون تماشاگر برگزار شود، اماکن اقامتی اغلب در Lenk، جایی که هتل تازه بازسازی شده Sternen در مرکز شهر قرار دارد، بیشتر است.

سایت رسمی: www.adelboden-lenk.ch

 

 

10. آندرمات-سدرون

 

پیست اسکی های درجه یک سوئیس

اندرمات

این یکی برای تماشا است. شهر کوچک آندرمات که قبلاً خواب آلود بود، در حال تبدیل شدن به بزرگترین منطقه اسکی در مرکز سوئیس است، و شما می توانید ابتدا قبل از ازدحام اجتناب ناپذیر آنجا باشید.

سه آسانسور کاملاً جدید و جایگزینی چندین دستگاه قدیمی در حال انجام است و زمین اسکی Nätschen را به دامنه های Oberalp و Sedrun متصل می کند. اولین آسانسور اصلی اتصال دهنده، یک بالابر با سرعت بالا و شش نفره، در 2018، همراه با یک تله کابین دو مرحله ای که هشت اسکی باز را حمل می کرد، از ایستگاه قطار به گوتچ، در بالای منطقه Nätschen افتتاح شد.

پیوند اسکی Andermatt-Sedrun در SkiArena زمستان گذشته با افتتاح تله کابین Oberalppass-Schneehüenerstock (Schneehüenerstock-Express) و آخرین پیست جدید از Oberalppass به Schneehüenerstock افتتاح شد. تکمیل پروژه، SkiArena Andermatt-Sedrun را به بزرگترین و مدرن ترین پیست اسکی در مرکز سوئیس تبدیل می کند.

اکثر این مسیرهای جدید، مانند مسیرهای فعلی در منطقه Nätschen ، متوسط ​​هستند و کاملاً توسط برف سازی پوشیده شده اند. Gemsstock شمالی آندرمات، در آن طرف دره، دارای مسیرهای پیاده روی زیاد و زمین اسکی خارج از پیست است تا متخصصان را با 900 متر عمودی به چالش بکشد. این یکی از وسیع ترین مناطق جهان برای اسکی پودری است.

بیشتر دامنه های Gemsstock بین 2000 تا 3000 متر ارتفاع دارند و حتی در مواقعی که سایر مناطق سوئیس چنین برفی نمی کنند، نوید برف خوبی را می دهند. همراه با ارتفاع، عاملی که منجر به پوشش قابل اعتماد برف می شود این است که طوفان ها از هر جهت به این منطقه ترکیبی برخورد می کنند. نکته منفی این است که طوفان های شدید می توانند حمل و نقل را تعطیل کرده و دید را کاهش دهند.

اولین هتل چهار ستاره آندرمات، Radisson Blu Hotel Reussen، به همراه مغازه ها و رستوران های اطراف میدان گوتاردو، در حال تکمیل امکانات جدید اسکی و بین پیستهای تازه متصل شده است.

سایت رسمی: www.andermatt.ch/fa

 

 

11. کرانس مونتانا

 

پیست اسکی های درجه یک سوئیس

کرانس مونتانا

منظره های پیست های اسکی سوئیس از Crans-Montana بهتر نیست، از ماترهورن تا مون بلان کشیده می شود. تنها دو ساعت از ژنو و 90 دقیقه از لوزان، Crans-Montana می تواند در تعطیلات آخر هفته شلوغ شود، اما جمعیت به سرعت در 140 کیلومتر شیب ها و دویدنهای وسیع خود که با 27 آسانسور مختلف به آنها می رسند، هوادار می شوند.

این کوه بیشتر بخاطر فراوانی سرزمین میانی n شناخته می شود – 70 کیلومتر مسیر برای وسایل متوسط ​​طبقه بندی می شود – و برای انواع شیب ها و مسیرهای مبتدی . 55 کیلومتر به عنوان آسان ارزیابی می شود.

کودکان با فرش جادویی سرپوشیده، جدید برای فصل 2017، در مهد کودک اسکی توجه ویژه ای دارند و از طریق تله کابین جدید (و رایگان) مونتانا-آرنووا قابل دسترسی هستند. جزیره برفی یک خانواده مورد علاقه برای لوله برف است، با یک فرش جادویی برای اسکی بازان تازه کار و سورتمه سوارها. آخرین مورد اضافه شده Chalet Alaïa است، یک مرکز ورزشی اکشن با ترامپولین، رمپ های سرپوشیده، چاله های فوم، کاسه ها و یک پارک بزرگ اسکیت در فضای باز.

نگهداری و نظافت برف از اولویت های اصلی است و حدود یک سوم دامنه ها و مسیرهای پیاده روی دارای برف سازی هستند. این امر به ویژه مفید است زیرا دامنه های رو به جنوب Crans-Montana بیشتر از سایر پیست های اسکی سوئیس نور خورشید دریافت می کنند. برخی از مسیرها برای اسکی شب روشن هستند و یک پارک برفی اختصاصی برای مسافران وجود دارد.

تعدادی از مسابقات بین المللی اسنوبرد و اسکی در اینجا برگزار می شود، از جمله مسابقات جهانی اسکی آلپاین بانوان Audi FIS ، بانوان، امسال در 23-24 ژانویه. Magic Pass دسترسی به آسانسورهای Crans-Montana را با 25 استراحتگاه کوچکتر، از جمله گریمنتز-زینال، Villars-Gryon و St. Luc ترکیب می کند. پاس برای کل فصل خوب است

سایت رسمی: http://www.crans-montana.ch/hiver/fa/

 

 

 

12. Flims Laax Falera

 

پیست اسکی های درجه یک سوئیس

Flims Laax Falera

سه شهر Flims ، Laax و Falera در دره ای در زیر قله های Vorab Gletscher (3018 متر) و La Siala (2810 متر) قرار دارند که قله های آنها با 235 کیلومتر پیست به شهرها متصل است. چهار پارک برفی؛ و طولانی ترین نیمه لوله در جهان، 200 متر.

همانطور که از اینجا می توانید حدس بزنید، این منطقه مورد علاقه اسنوبوردسازان است و برای آماتورها و حرفه ای ها پیشروترین تفریحگاه آزاد اروپا محسوب می شود. این مسابقات میزبان Burton European Open و European Freeski Open و سایر رویدادهای بین المللی است. بیش از 90 مانع بین چهار پارک برفی تقسیم شده است. پارک برفی Curnius دارای خط Pro-kicker در اندازه المپیک است.

اما این تفرجگاه فقط مخصوص اسنوبوردرها نیست. مسیرها از نظر سطح مهارتهای مختلف در هر تفریحگاه سوئیسی به طور مساوی تقسیم می شوند، با 64 کیلومتر درجه بندی آسان، 70 کیلومتر متوسط ​​و 46 کیلومتر برای متخصصان. حدود 44 کیلومتر مسیرهای سواری رایگان تعیین شده است. پیست اسکی Flims Laax Falera 90 دقیقه از زوریخ، در یکی از بهترین مناطق برفی اروپا فاصله دارد و اسکی در ارتفاعات بین 2000 تا 3000 متر است.

مهد کودک برفی برای کودکان زیر چهار سال یک ساعت آموزش اسکی را با دو ساعت فعالیت تحت نظارت ترکیب می کند، بنابراین والدین می توانند از نیم روز اسکی بی وقفه لذت ببرند.

سایت رسمی: https://www.flimslaax.com/fa

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *