چرا امور مالی شخصی مهم است؟
سود مرکب چگونه برای شما کار می کند؟
سود مرکب چگونه برای شما کار می کند؟
۱۴۰۱-۱۲-۰۶
چطور در چالشهای مالی قوی بمانیم؟
چطور در چالشهای مالی قوی بمانیم؟
۱۴۰۱-۱۲-۰۷

چرا امور مالی شخصی مهم است؟

فهرست عناوین

مدیریت پول خود می تواند طاقت فرسا باشد. به خصوص اگر درک نکنید که چگونه کار می کند. اگر اینجا هستید تا یاد بگیرید چگونه در تصمیم گیری های مالی اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، به جای درستی آمده اید. شما در حال برداشتن گام هایی برای به دست آوردن مهارت های مالی شخصی هستید و این قابل ستایش است.

مهارت‌های مالی شخصی ضروری هستند، زیرا بدون آن‌ها، افراد می‌توانند تمام زندگی خود را صرف کار برای پول کنند اما هرگز پیشرفت نکنند. به همین دلیل است که امور مالی شخصی مهم است. آموزش در مورد همه چیز پول و نحوه مدیریت خانواده مالی خود می تواند شما را به موفقیت برساند! پس بیایید با جزئیات بیشتر به این موضوع بپردازیم!

امور مالی شخصی چیست؟

امور مالی شخصی به نحوه مدیریت پول خود به عنوان یک فرد یا خانواده اشاره دارد. مدیریت پول شما شامل نحوه پس‌انداز، سرمایه‌گذاری و بودجه می‌شود. به برنامه ریزی مالیات و املاک، برنامه ریزی بازنشستگی و پوشش بیمه نیز اشاره دارد. در ادامه برخی از جنبه های مالی شما وجود دارد که نیاز به مدیریت دارند:

 

درآمد

چه یک یا چند منبع درآمد داشته باشید، باید آن را به خوبی مدیریت کنید، زیرا احتمالاً باید مالیات پرداخت کنید، و همچنین کسورات دیگری مانند بیمه درمانی و … نیز دارید.

بنابراین، درک این نکته مهم است که دستمزد ناخالص شما با مقدار پولی که برای خرج کردن در دسترس است، برابر نیست. پرداخت شما پس از مالیات کمتر از درآمد قبل از مالیات شما خواهد بود.

 

خرج کردن

مخارج شما شامل صورتحساب، اجاره، رهن، خرید، خواربار، پرداخت بدهی و کمک های مالی است. آیا مدام چیزهایی را که به آن نیاز ندارید می خرید یا زیاد خرج میکنید؟ مهارت‌های مدیریت پول به شما کمک می‌کند تا بفهمید هزینه‌های ماهانه‌تان چقدر است و به شما کمک می‌کند تا در درآمدتان بودجه‌بندی کنید.

 

صرفه جویی در

کنار گذاشتن پول برای روز مبادا می تواند شما را از پرداخت بدهی در مواقع اضطراری نجات دهد. همچنین، تقویت مهارت‌های مالی شخصی می‌تواند به شما کمک کند تا راه‌هایی برای پس‌انداز کنید، خواه پول زیادی به دست آورید یا نه.

 

سرمایه گذاری

سرمایه گذاری پول شما را برای آینده افزایش می دهد و به شما کمک می کند سریعتر به اهداف مالی خود برسید. راه های زیادی برای سرمایه گذاری وجود دارد. و با آموزش مالی مناسب، می‌توانید انواع سرمایه‌گذاری مناسب را انتخاب کنید که متناسب با نیازها، شخصیت و اهداف شما باشد.

 

بدهی

بدهی اجتناب ناپذیر است زیرا از آن برای خرید اتومبیل، خانه و سایر دارایی ها استفاده می کنید. اما وقتی بدهی می‌گیرید، باید بدانید که چگونه بر مخارج آینده شما تأثیر می‌گذارد و چگونه آن را مدیریت کنید.

همچنین، یادگیری نحوه پس‌انداز کردن برای خرید به‌جای جمع‌آوری بدهی، می‌تواند تفاوت زیادی در امور مالی شما ایجاد کند.

 

برنامه ریزی بازنشستگی

داشتن یک بازنشستگی راحت در درجه اول به میزان پس انداز شما برای حمایت از شما در آن زمان بستگی دارد. چه هدف شما این باشد که میراثی برای خانواده خود به جا بگذارید یا زودتر بازنشسته شوید، اقدامات شما در مورد برنامه ریزی بازنشستگی در حال حاضر به شدت بر کارهایی که می توانید یا نمی توانید انجام دهید تأثیر می گذارد.

 

بیمه

تامین امنیت مالی خانواده شما بخشی جدایی ناپذیر از امور مالی شخصی است. داشتن پوشش ها و بیمه نامه های کافی می تواند آرامش خاطر را برای شما و عزیزانتان فراهم کند.

 

 

چرا امور مالی شخصی مهم است؟

بنابراین، چرا امور مالی شخصی مهم است؟ خوب، امور مالی شخصی ضروری است، زیرا بر میزان خوب زندگی شما تأثیر می گذارد. هیچ کس نمی خواهد همیشه نگران پول باشد، درست است؟

اگرچه طبق گزارش انجمن روانشناسی آمریکا « استرس در آمریکا: یک بحران ملی سلامت روان »، 64 درصد از بزرگسالان اظهار داشتند که پول منبع اصلی استرس در زندگی آنهاست.

با این حال، یک راه اثبات شده برای مبارزه با استرس و نگرانی، اقدام است. در این مورد، کسب مهارت و دانش برای مدیریت هزینه، پس‌انداز و سرمایه‌گذاری است. همه اینها می تواند به شما کمک کند تا به اهداف مالی خود، هر چه که باشد، برسید.

وقتی نوبت به امور مالی شما می رسد، شما طرف راننده هستید. توصیه های بسیار خوبی برای شروع وجود دارد – و از آنجایی که اینجا هستید، در مسیر درستی هستید. در اینجا چند مثال از اهمیت مالی شخصی آورده شده است:

 

سواد مالی منجر به زندگی سالم تر می شود

داشتن مهارت های مدیریت پول یکی از مهم ترین کارهایی است که می توانید برای داشتن یک زندگی سالم، شاد و مطمئن انجام دهید. سطح درک شما از اصول اولیه بودجه بندی، پس انداز، بدهی و سرمایه گذاری بر هر جنبه از زندگی شما تأثیر می گذارد.

بنابراین، اگر برای به دست آوردن مهارت ها اقدام می کنید، پس در راه آینده مالی بهتر و در نهایت زندگی سالم تر هستید. در اینجا چند مزیت درک امور مالی شخصی شما آورده شده است:

عادات خوب پس انداز را یاد می گیرید

چرا امور مالی شخصی در مورد پس انداز شما مهم است؟ خوب، یکی از مهم ترین آموزش های مالی شخصی، پس انداز منظم است. همه چیز در مورد ایجاد عادت پس انداز مداوم است، خواه هر ماه بیشتر یا کمتر درآمد داشته باشید.

درک اهمیت داشتن یک صندوق اضطراری و افزایش پول شما نیز می تواند تفاوت بین بدهکاری یا رفاه باشد.

آگاهی و مسئولیت پذیری را تشویق می کند

بودجه بندی یک اصل از امور مالی شخصی است که آگاهی و مسئولیت پذیری را ارتقا می دهد. این به شما کمک می کند تا به امور مالی خود نگاه کنید و فعالانه آنها را مدیریت کنید.

وقتی می دانید چقدر پول وارد و خارج می شود، تصمیمات آگاهانه تری در مورد کسب درآمد، پس انداز، خرج کردن و سرمایه گذاری می گیرید. چه پیروزی برای آینده شما! بنابراین مطمئن شوید که بودجه ای را ایجاد کنید که برای شما و وضعیت مالی شما بهترین باشد!

منجر به یک رابطه مثبت با پول می شود

اگر فقر را تجربه کرده اید، احتمالاً پول را منفی می بینید. اگر الگوهای خوبی در زمینه پول نداشتید، به احتمال زیاد همان اشتباهات مالی را که والدینتان به شما یاد داده اند را تکرار می کنید.

اما زمانی که اصول مالی شخصی را درک کنید، می توانید مسیر مالی بهتری را برای خود و خانواده خود ایجاد کنید. همه اینها به درک مثبت از پول منجر می شود.

 

باعث ثبات مالی می شود

دانش قدرت است. درک مدیریت پول منجر به تصمیم گیری های مالی هوشمند می شود. به عنوان مثال، اگر بدانید امتیازات اعتباری چگونه کار می‌کنند و نمره عالی را حفظ می‌کنند، در مقایسه با کسی که این کار را نمی‌کند، زمان آسان‌تری برای درخواست وام و گرفتن تاییدیه برای اجاره یا وام مسکن خواهید داشت.

داشتن ثبات مالی دلیل اصلی اهمیت مالی شخصی است. بنابراین، چه اتفاقی می‌افتد وقتی دانید که امور مالی شما چگونه کار می‌کند؟

 

فقدان دانش مالی بر زندگی شما تأثیر منفی می گذارد

مسائل مالی یکی از دلایل اصلی استرس برای بزرگسالان است. و در زیر برخی از مشکلات مالی وجود دارد که می‌توان با دانش مالی اولیه شخصی از آنها جلوگیری کرد.

بدهی های غیرقابل مدیریت

باز هم “چرا امور مالی شخصی مهم است؟ زیرا یادگیری در مورد آن و مدیریت پول می تواند به شما کمک کند تا از بدهی جلوگیری کنید. بدهی غیرقابل مدیریت می تواند به حداکثر رساندن کارت های اعتباری، عدم پرداخت وام ها و مشکل در پیگیری صورت حساب ها باشد .

 

عدم پس انداز

نداشتن پس انداز میتواند شما را با چالشهای بسیاری رو به رو کند. و برای اکثر خانوارها، این به معنای گرفتن بدهی برای پوشش هزینه های غیرمنتظره است.

 

سلامت ضعیف یا افسردگی

استرس مالی بر سلامت فرد تأثیر منفی می گذارد. این امر به ویژه برای جوامع رنگین پوستی که امنیت مالی آنها ناپایدار است صادق است. یک مقاله Men’s Health بیان کرد که “استرس مالی دقیقاً در لیست مواردی است که می تواند فرد را مستعد بیماری قلبی کند.”

ورشکستگی

اعلام ورشکستگی به مشخصات مالی افراد آسیب می رساند. پس از ورشکستگی، بازسازی اعتبار سال ها طول می کشد. این درست است چه ورشکستگی ناشی از فقدان دانش مالی، انتخاب های مالی ضعیف، یا موارد اضطراری مانند بستری شدن در بیمارستان باشد.

 

 

چگونه آموزش امور مالی شخصی خود را شروع کنیم؟

بنابراین، امور مالی شخصی در مورد مدیریت پول شما برای برآوردن نیازهای اساسی و برآورده کردن اهداف مالی شما است. هدف پولی هر کسی متفاوت است. هیچ راهی هم برای رسیدن به آنجا وجود ندارد. اما تنها یک نقطه شروع وجود دارد و آن سواد مالی است.

شما باید بتوانید درک کنید که وقتی بدهی می گیرید، منافع چگونه کار می کنند. یا اینکه چگونه مخارج و بودجه خود را مدیریت کنید. وقتی در مورد مدیریت امور مالی خود مطمئن هستید، می توانید توصیه های بد را از خوب تشخیص دهید و تصمیمات هوشمندانه بگیرید. (ما لیستی از سوالات عالی در مورد امور مالی شخصی خود داریم که باید از خود بپرسید ).

اکنون که متوجه شدید چرا امور مالی شخصی مهم است، در اینجا چند راه برای شروع افزایش دانش خود در مورد آن وجود دارد:

 

 

1. وبلاگ های مالی شخصی را بخوانید

شما در حال حاضر اینجا هستید، بنابراین فقط این کار را انجام می دهید. به بررسی امور مالی دختر باهوش ادامه دهید. شما مقالات زیادی را خواهید یافت که در مورد چالش های مالی که افراد واقعی با آن روبرو هستند و نحوه غلبه بر آنها صحبت می کنند.

اگر به دنبال موضوعات خاصی مانند بودجه بندی هستید، می توانید آن را در نوار جستجو وارد کنید یا از طریق دسته ها نگاه کنید. تعداد زیادی وبلاگ برای زندگی مقرون به صرفه وجود دارد که می تواند به شما انگیزه دهد که بدهی نداشته باشید و با پول خود هوشیار باشید. به علاوه، حقایق پولی جالبی را خواهید آموخت !

 

 

2. از کتاب های مالی و ارتقا شخصی دانش به دست آورید

کتابهای مالی به شما کمک می کندکه چگونه پس انداز کنید، بودجه بندی کنید، سرمایه گذاری کنید و امور مالی خود را برای ایجاد ثروت واقعی مدیریت کنید. بیاموزید که چگونه سرمایه‌گذاری کار می‌کند، پول خود را افزایش دهید، درباره نحوه کار سرمایه‌گذاری و نحوه استفاده از آن برای ایجاد ثروت صحبت کنید. بنابراین، به آموزش خود در مورد امور مالی شخصی ادامه دهید تا در مورد ایجاد ثروت و دستیابی به موفقیت بیاموزید!

 

 

3. در دوره های آموزشی شرکت کنید

دوره های مالی دختر باهوش کاملا رایگان است! برو آنها را بررسی کن و از جایی شروع کن که بیشتر درگیر آن هستی. دوره هایی در مورد تسلط بر وام های دانشجویی، از بین بردن بدهی های خود و نحوه بودجه بندی برای وضعیت مالی خود خواهید یافت.

و اگر آماده شروع سرمایه گذاری هستید، اجازه دهید بسته سرمایه گذاری شما را در این سفر هیجان انگیز راهنمایی کند. این مجموعه ای از هفت دوره است که به شما می آموزد چگونه سرمایه گذاری خود را برنامه ریزی، انتخاب و مدیریت کنید.

4. با یک متخصص کار کنید

اگر احساس می‌کنید به آن نیاز دارید، در جستجوی کمک از یک مشاور مالی ، مربی مالی یا برنامه‌ریز مالی دریغ نکنید . آنها می توانند به شما در برقراری ارتباط با طلبکاران، ایجاد و اجرای بودجه، برنامه ریزی برای بازنشستگی یا سرمایه گذاری کمک کنند.

مطمئن شوید که فردی واجد شرایط را پیدا می کنید که به او اعتماد دارید. می توانید از دوستان، خانواده یا همکاران توصیه هایی بخواهید.

امور مالی شخصی برای موفقیت شما مهم است!

هنگامی که بدانید چگونه پول خود را مدیریت کنید، می توانید از چالش های مالی غلبه کنید. به همین دلیل است که امور مالی شخصی مهم است. شما می توانید فرصت ها را بشناسید و از آنها استفاده کنید. و مسئولیت پذیری در قبال پول خود می تواند سطح کاملی از اعتماد به نفس را به شما بدهد.

و مهم نیست در حال حاضر در چه وضعیتی هستید، اهداف مالی شما قابل دستیابی هستند. فقط باید شروع کنی. حتما ما را در یوتیوب ، اینستاگرام و فیس بوک برای راهنمایی های مالی و انگیزه دنبال کنید

مدیریت پول خود می تواند طاقت فرسا باشد. به خصوص اگر درک نکنید که کارها چگونه کار می کنند. اگر اینجا هستید تا یاد بگیرید چگونه در تصمیم گیری های مالی اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، به جای درستی آمده اید. شما در حال برداشتن گام هایی برای به دست آوردن مهارت های مالی شخصی هستید و این قابل ستایش است.

مهارت‌های مالی شخصی ضروری هستند، زیرا بدون آن‌ها، افراد می‌توانند تمام زندگی خود را صرف کار برای پول کنند اما هرگز پیشرفت نکنند.

به همین دلیل است که امور مالی شخصی مهم است. آموزش در مورد همه چیز پول و نحوه مدیریت خانواده مالی خود می تواند شما را به موفقیت برساند! بیایید با جزئیات بیشتر به این موضوع بپردازیم!

 

 

 

امور مالی شخصی چیست؟

امور مالی شخصی به نحوه مدیریت پول خود به عنوان یک فرد یا خانواده اشاره دارد. مدیریت پول شما شامل نحوه پس‌انداز، سرمایه‌گذاری و بودجه می‌شود. به برنامه ریزی مالیات و املاک، برنامه ریزی بازنشستگی و پوشش بیمه نیز اشاره دارد.

در اینجا برخی از جنبه های مالی شما وجود دارد که نیاز به مدیریت دارند:

درآمد

چه یک یا چند منبع درآمد داشته باشید ، باید آن را به خوبی مدیریت کنید، زیرا احتمالاً باید مالیات پرداخت کنید، و همچنین کسورات دیگری مانند بیمه درمانی و 401 هزار مشارکت.

بنابراین، درک این نکته مهم است که دستمزد ناخالص شما با مقدار پولی که برای خرج کردن در دسترس است، برابر نیست. پرداخت شما پس از مالیات کمتر از درآمد قبل از مالیات شما خواهد بود.

 

خرج کردن

مخارج شما شامل صورتحساب، اجاره، رهن، خرید، خواربار، پرداخت بدهی و کمک های مالی است. آیا دائماً چیزهایی را که به آن نیاز ندارید زیاد خرج می کنید یا می خرید؟ مهارت‌های مدیریت پول به شما کمک می‌کند تا بفهمید هزینه‌های ماهانه‌تان چقدر است و به شما کمک می‌کند تا در درآمدتان بودجه‌بندی کنید.

صرفه جویی در

کنار گذاشتن پول برای یک روز بارانی می تواند شما را از پرداخت بدهی در مواقع اضطراری نجات دهد. همچنین، تقویت مهارت‌های مالی شخصی می‌تواند به شما کمک کند تا راه‌هایی برای پس‌انداز کنید، خواه پول زیادی به دست آورید یا نه.

سرمایه گذاری

سرمایه گذاری پول شما را برای آینده افزایش می دهد و به شما کمک می کند سریعتر به اهداف مالی خود برسید. راه های زیادی برای سرمایه گذاری وجود دارد . و با آموزش مالی مناسب، می‌توانید انواع سرمایه‌گذاری مناسب را انتخاب کنید که متناسب با نیازها، شخصیت و اهداف شما باشد.

بدهی

بدهی اجتناب ناپذیر است زیرا از آن برای خرید اتومبیل، خانه و سایر دارایی ها استفاده می کنید. اما وقتی بدهی می‌گیرید ، باید بدانید که چگونه بر مخارج آینده شما تأثیر می‌گذارد و چگونه آن را مدیریت کنید.

همچنین، یادگیری نحوه پس‌انداز کردن برای خرید به‌جای جمع‌آوری بدهی، می‌تواند تفاوت زیادی در امور مالی شما ایجاد کند.

برنامه ریزی بازنشستگی

یک بازنشستگی راحت در درجه اول به میزان پس انداز شما برای حمایت از شما در آن زمان بستگی دارد. چه هدف شما این باشد که میراثی برای خانواده خود به جا بگذارید یا زودتر بازنشسته شوید، اقدامات شما در مورد برنامه ریزی بازنشستگی در حال حاضر به شدت بر کارهایی که می توانید یا نمی توانید انجام دهید تأثیر می گذارد.

بیمه

تامین امنیت مالی خانواده شما بخشی جدایی ناپذیر از امور مالی شخصی است. داشتن پوشش ها و بیمه نامه های کافی می تواند آرامش خاطر را برای شما و عزیزانتان فراهم کند.

 

7 توصیه مالی برای خانم های مجرد

اگرچه طبق گزارش انجمن روانشناسی آمریکا « استرس در آمریکا: یک بحران ملی سلامت روان »، 64 درصد از بزرگسالان اظهار داشتند که پول منبع اصلی استرس در زندگی آنهاست.

با این حال، یک راه اثبات شده برای مبارزه با استرس و نگرانی، اقدام است. در این مورد، کسب مهارت و دانش برای مدیریت هزینه، پس‌انداز و سرمایه‌گذاری است. همه اینها می تواند به شما کمک کند تا به اهداف مالی خود، هر چه که باشد، برسید.

وقتی نوبت به امور مالی شما می رسد، شما طرف راننده هستید. توصیه های بسیار خوبی برای شروع وجود دارد – و از آنجایی که اینجا هستید، در مسیر درستی هستید. در اینجا چند مثال از اهمیت مالی شخصی آورده شده است:

 

 

سواد مالی منجر به زندگی سالم تر می شود

داشتن مهارت های مدیریت پول یکی از مهم ترین کارهایی است که می توانید برای داشتن یک زندگی سالم، شاد و مطمئن انجام دهید. سطح درک شما از اصول اولیه بودجه بندی، پس انداز، بدهی و سرمایه گذاری بر هر جنبه از زندگی شما تأثیر می گذارد.

بنابراین، اگر برای به دست آوردن مهارت ها اقدام می کنید، پس در راه آینده مالی بهتر و در نهایت زندگی سالم تر هستید. در اینجا چند مزیت درک امور مالی شخصی شما آورده شده است:

عادات خوب پس انداز را یاد می گیرید

چرا امور مالی شخصی در مورد پس انداز شما مهم است؟ خوب، یکی از مهم ترین آموزش های مالی شخصی، پس انداز منظم است. همه چیز در مورد ایجاد عادت پس انداز مداوم است، خواه هر ماه بیشتر یا کمتر درآمد داشته باشید.

درک اهمیت داشتن یک صندوق اضطراری و افزایش پول شما نیز می تواند تفاوت بین بدهکاری یا رفاه باشد.

آگاهی و مسئولیت پذیری را تشویق می کند

بودجه بندی یک اصل از امور مالی شخصی است که آگاهی و مسئولیت پذیری را ارتقا می دهد . این به شما کمک می کند تا به امور مالی خود نگاه کنید و فعالانه آنها را مدیریت کنید

وقتی می دانید چقدر پول وارد و خارج می شود، تصمیمات آگاهانه تری در مورد کسب درآمد، پس انداز، خرج کردن و سرمایه گذاری می گیرید. چه پیروزی برای آینده شما! بنابراین مطمئن شوید که بودجه ای را ایجاد کنید که برای شما و وضعیت مالی شما بهترین باشد!

منجر به یک رابطه مثبت با پول می شود

اگر فقر را تجربه کرده اید، احتمالاً پول را منفی می بینید. اگر الگوهای خوبی در زمینه پول نداشتید، به احتمال زیاد همان اشتباهات مالی را که والدینتان به شما یاد داده اند را تکرار می کنید.

اما زمانی که اصول مالی شخصی را درک کنید، می توانید مسیر مالی بهتری را برای خود و خانواده خود ایجاد کنید. همه اینها به درک مثبت از پول منجر می شود.

باعث ثبات مالی می شود

دانش قدرت است. درک مدیریت پول منجر به تصمیم گیری های مالی هوشمند می شود. به عنوان مثال، اگر بدانید امتیازات اعتباری چگونه کار می‌کنند و نمره عالی را حفظ می‌کنند، در مقایسه با کسی که این کار را نمی‌کند، زمان آسان‌تری برای درخواست وام و گرفتن تاییدیه برای اجاره یا وام مسکن خواهید داشت.

داشتن ثبات مالی دلیل اصلی اهمیت مالی شخصی است.

بنابراین، چه اتفاقی می‌افتد وقتی نمی‌دانید که امور مالی شما چگونه کار می‌کند؟

فقدان دانش مالی بر زندگی شما تأثیر منفی می گذارد

مسائل مالی یکی از دلایل اصلی استرس برای بزرگسالان است. و در زیر برخی از مشکلات مالی وجود دارد که می‌توان با دانش مالی اولیه شخصی از آنها جلوگیری کرد.

بدهی های غیرقابل مدیریت

باز هم “چرا امور مالی شخصی مهم است؟ زیرا یادگیری در مورد آن و مدیریت پول می تواند به شما کمک کند تا از بدهی جلوگیری کنید. بدهی غیرقابل مدیریت می تواند به حداکثر رساندن کارت های اعتباری، عدم پرداخت وام ها و مشکل در پیگیری صورت حساب ها باشد .

عدم پس انداز

بر اساس گزارش رفاه اقتصادی خانوارهای ایالات متحده، 39٪ پول نقد کافی برای پوشش یک وضعیت اضطراری 400 دلاری ندارند . و برای اکثر خانوارها، این به معنای گرفتن بدهی برای پوشش هزینه های غیرمنتظره است.

سلامت ضعیف یا افسردگی

استرس مالی بر سلامت فرد تأثیر منفی می گذارد. این امر به ویژه برای جوامع رنگین پوستی که امنیت مالی آنها ناپایدار است صادق است. یک مقاله Men’s Health بیان کرد که “استرس مالی دقیقاً در لیست مواردی است که می تواند فرد را مستعد بیماری قلبی کند.”

ورشکستگی

اعلام ورشکستگی به مشخصات مالی افراد آسیب می رساند. پس از ورشکستگی، بازسازی اعتبار سال ها طول می کشد. این درست است چه ورشکستگی ناشی از فقدان دانش مالی، انتخاب های مالی ضعیف، یا موارد اضطراری مانند بستری شدن در بیمارستان باشد.

 

 

 

چگونه آموزش امور مالی شخصی خود را شروع کنیم؟

بنابراین، امور مالی شخصی در مورد مدیریت پول شما برای برآوردن نیازهای اساسی و برآورده کردن اهداف مالی شما است. هدف پولی هر کسی متفاوت است . هیچ راهی هم برای رسیدن به آنجا وجود ندارد. اما تنها یک نقطه شروع وجود دارد و آن سواد مالی است

شما باید بتوانید درک کنید که وقتی بدهی می گیرید، منافع چگونه کار می کنند. یا اینکه چگونه مخارج و بودجه خود را مدیریت کنید. وقتی در مورد مدیریت امور مالی خود مطمئن هستید، می توانید توصیه های بد را از خوب تشخیص دهید و تصمیمات هوشمندانه بگیرید. (ما لیستی از سوالات عالی در مورد امور مالی شخصی خود داریم که باید از خود بپرسید ).

اکنون که متوجه شدید چرا امور مالی شخصی مهم است، در اینجا چند راه برای شروع افزایش دانش خود در مورد آن وجود دارد:

1. وبلاگ های مالی شخصی را بخوانید

شما در حال حاضر اینجا هستید، بنابراین فقط این کار را انجام می دهید. به بررسی امور مالی دختر باهوش ادامه دهید. شما مقالات زیادی را خواهید یافت که در مورد چالش های مالی که افراد واقعی با آن روبرو هستند و نحوه غلبه بر آنها صحبت می کنند.

اگر به دنبال موضوعات خاصی مانند بودجه بندی هستید، می توانید آن را در نوار جستجو وارد کنید یا از طریق دسته ها نگاه کنید . تعداد زیادی وبلاگ برای زندگی مقرون به صرفه وجود دارد که می تواند به شما انگیزه دهد که بدهی نداشته باشید و با پول خود هوشیار باشید. به علاوه، حقایق پولی جالبی را خواهید آموخت !

2. از کتاب های بزرگ بینش به دست آورید

بولا سوکونبی، بنیانگذار و مدیر عامل مالی دختر باهوش، سه کتاب نوشته است تا به شما کمک کند تا مسئولیت سلامت مالی خود را بر عهده بگیرید. کتاب اول، بدهی را کنار بگذارید، پول پس انداز کنید و ثروت واقعی بسازید ، دقیقاً به شما نشان می دهد که چگونه پس انداز کنید، بودجه بندی کنید، سرمایه گذاری کنید و امور مالی خود را برای ایجاد ثروت واقعی مدیریت کنید.

کتاب دوم این مجموعه به‌عنوان یکی از بهترین کتاب‌های سرمایه‌گذاری برای سال 2020 انتخاب شد. بیاموزید که چگونه سرمایه‌گذاری کار می‌کند، پول خود را افزایش دهید، درباره نحوه کار سرمایه‌گذاری و نحوه استفاده از آن برای ایجاد ثروت صحبت کنید.

در نهایت، راهنمای Side Hustle به شما نشان می دهد که چگونه یک برنامه قوی برای برندسازی، بازاریابی و رشد کسب و کار خود، افزایش درآمد و ایجاد ثروت نسلی ایجاد کنید.

همچنین می توانید توصیه های کتاب عالی را از این مقالات بیابید:

  • 56 بهترین کتاب خود کمکی برای زنان
  • 11 کتاب مالی شخصی توسط زنان سیاه پوست
  • 12 بهترین کتاب سواد مالی برای زنان

بنابراین، به آموزش خود در مورد امور مالی شخصی ادامه دهید تا در مورد ایجاد ثروت و دستیابی به موفقیت بیاموزید!

3. در دوره های آموزشی شرکت کنید

دوره های مالی دختر باهوش کاملا رایگان است! برو آنها را بررسی کن و از جایی شروع کن که بیشتر درگیر آن هستی. دوره هایی در مورد تسلط بر وام های دانشجویی، از بین بردن بدهی های خود و نحوه بودجه بندی برای وضعیت مالی خود خواهید یافت .

و اگر آماده شروع سرمایه گذاری هستید، اجازه دهید بسته سرمایه گذاری شما را در این سفر هیجان انگیز راهنمایی کند. این مجموعه ای از هفت دوره است که به شما می آموزد چگونه سرمایه گذاری خود را برنامه ریزی، انتخاب و مدیریت کنید.

4. با یک متخصص کار کنید

اگر احساس می‌کنید به آن نیاز دارید، در جستجوی کمک از یک مشاور مالی ، مربی مالی یا برنامه‌ریز مالی دریغ نکنید . آنها می توانند به شما در برقراری ارتباط با طلبکاران، ایجاد و اجرای بودجه، برنامه ریزی برای بازنشستگی یا سرمایه گذاری کمک کنند.

مطمئن شوید که فردی واجد شرایط را پیدا می کنید که به او اعتماد دارید. می توانید از دوستان، خانواده یا همکاران توصیه هایی بخواهید.

 

 

امور مالی شخصی برای موفقیت شما مهم است!

هنگامی که بدانید چگونه پول خود را مدیریت کنید، می توانید از چالش های مالی غلبه کنید. به همین دلیل است که امور مالی شخصی مهم است. شما می توانید فرصت ها را بشناسید و از آنها استفاده کنید. و مسئولیت پذیری در قبال پول خود می تواند سطح کاملی از اعتماد به نفس را به شما بدهد.

و مهم نیست در حال حاضر در چه وضعیتی هستید، اهداف مالی شما قابل دستیابی هستند. فقط باید شروع کنی. حتما ما را در یوتیوب ، اینستاگرام و فیس بوک برای راهنمایی های مالی و انگیزه دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *