چرا هنگ کنگ را ببینیم؟
بازدید از کولوسئوم
بازدید از کولوسئوم
۱۴۰۰-۰۷-۰۹
عفونت های گوش,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون,webgardoon
علت ایجاد کیست چربی چیست؟
۱۴۰۰-۰۷-۰۹

چرا هنگ کنگ را ببینیم؟

هنگ کنگ شهری است که انرژی بالایی دارد. در اینجا به این دلیل است که هر کس باید حداقل یکبار در طول زندگی خود از آن دیدن کند.مستعمره سابق بریتانیا ، هنگ کنگ جایی که شرق و غرب ملاقات برای ایجاد یک فرهنگ منحصر به فرد است. همچنین مجموعه ای عالی از جاذبه ها، از آسمان خراش های بلند و بازارهای خیابانی گرفته تا سواحل و پارک های سرسبز.

غذاهایی که شما را مجذوب میکند!

چرا هنگ کنگ را ببینیم؟

هنگ کنگ سرآشپزها و رستوران داران را از سراسر جهان به خود جذب می کند و دارای بیشترین رستوران سرانه در آسیا است. این شهر دارای منظره ای غنی از غذا، با غذاهای اصیل چینی و جهانی، غذاهای محلی نودل روستایی ، غذاخوری های خوب، میکرو آبجوهای هیپستر و کافه های سالم وگان است. شما حتی می توانید ارزان ترین وعده غذایی ستاره میشلن جهان را در شعبه اصلی مرکز افسانه ای دم سام، تیم هو وان، نمونه گیری کنید. تجربیات فراموش نشدنی ناهار خوری که در هنگ کنگ ارائه می شود شامل غرفه های بیشمار غذاهای خیابانی است که همه چیز را از توفوی بد بو و توپ ماهی گرفته تا چای پوتین و شیر سرو می کنند.

 

مراکز خرید مجلل و بازارهای محلی

هنگ کنگ به سختی می تواند به عنوان یک مکه خرید خریداری شود، زیرا مراکز خرید، مغازه ها و بازارها متناسب با هر بودجه ای هستند. کسانی که به دنبال مد لباس های بلند از برندهایی مانند Chanel ،Gucci یا Hermès هستند می توانند به یکی از مراکز لوکس شهر مراجعه کنند-از IFC Mall یا Pacific Place در جزیره هنگ کنگ یا Elements in Kowloon دیدن کنید. شکارچیان معامله کننده که به دنبال عتیقه جات، سوغات یا کالاهای الکترونیکی هستند در فروشگاه های بی شمار محلی و بازارهای خیابانی در مونگ کوک، از جمله بازار افسانه ای بانوان و بازار شبانه خیابان خیابان معبد، برای انتخاب خراب می شوند.

 

 

 

مسیرهای پیاده روی زیبا ، طبیعت گردی را آسان می کند!

چرا هنگ کنگ را ببینیم؟

 

با چشم انداز متنوع به اندازه جمعیت آن، هیچ وقت برای انجام کارهای هنگ کنگ کمبودی وجود ندارد. همه این را نمی دانند، اما آسمان خراش های شلوغ و بلوک های آپارتمانی که هنگ کنگ به آن شهرت دارد تنها یک سوم قلمرو را اشغال می کند. دو سوم دیگر از پارک ها و جنگل های سرسبز و کوهستانی ملی تشکیل شده است. اگر می خواهید سمت سبزتر و آرام تر شهر را ببینید، به یکی از مسیرهای پیاده روی شهر بروید تا از طبیعت، هوای تازه و چشم اندازهای زیبا از شهر و دریا لذت ببرید. دو مورد از بهترین مسیرها برای مبتدیان، Dragon’s Back و Lion Rock Country Park است.

 

جزایر و سواحل دلربا برای کشف

در تابستان ، برنزه کردن ، ساختن قلعه های شن و شنا قطعاً روی میز است. در اطراف جزیره هنگ کنگ چند جزیره کوچک وجود دارد که از طریق قایق های معمولی از اسکله مرکزی به راحتی قابل دسترسی هستند. بازدید از جزایر چونگ چائو، لاما یا لانتاو-که همه آنها غذاهای دریایی، غرفه های غذاهای خیابانی ، مسیرهای پیاده روی، مغازه های بوتیک خنک و سواحل آرامش بخش را ارائه می دهند- یک راه دوست داشتنی برای لذت بردن از یک روز آفتابی است اگر در ماه های گرم سفر کنید.

از MTR تا Star Ferry، رفت و آمد آسان است!

چرا هنگ کنگ را ببینیم؟

سیستم حمل و نقل عمومی هنگ کنگ یکی از تمیزترین و کارآمدترین سیستم های جهان است. و فقط MTR – مترو فوق العاده هنگ کنگ – نیست که شایسته ستایش است. از ترامواهای دو طبقه شگفت انگیز که قسمت شمالی جزیره هنگ کنگ و طولانی ترین سیستم پله برقی در فضای باز جهان را طی می کنند، گرفته تا کشتی فری جذاب که مسافران را از بندر ویکتوریا عبور می دهد، وسایل نقلیه عمومی هنگ کنگ باعث گشت و گذار مناسب می شود. یک تجربه چشم نواز به خودی خود

هنر خیابانی پر جنب و جوش

چرا هنگ کنگ را ببینیم؟

صحنه هنر خیابانی هنگ کنگ در حال رونق است و نقاشی های دیواری رنگارنگ گواه جنب و جوش خلاق شهر است. بسیاری از هنرمندان مشهور بین المللی خیابانی در هنگ کنگ اثری از خود برجای گذاشته اند، با ارزش ترین نقاشی های دیواری در اینستاگرام از جمله نقاشی دیواری خیابان شینگ وونگ از دو ماهی کوی توسط هنرمند دانمارکی کریستین استورم ، ادای احترام به بروس لی در خیابان تانک توسط هنرمند کره جنوبی Xeva. و ساختمان کاملاً نقاشی شده توسط Man Fung توسط هنرمند خیابانی ساکن مادرید Okuda San Miguel. تور هنری خیابانی خود را در تالار مشاهیر مونگ کوک یا در Art Lane در سان وای ادامه دهید.

شبهای هیجان انگیز

چرا هنگ کنگ را ببینیم؟

برای تجربه زندگی شبانه هنگ کنگ ، Lan Kwai Fong مکان مناسبی است. این محله جمع و جور در مرکز مملو از کلوب ها و رستوران های مجلل است و دارای برخی از بهترین بارها و مهمانی های آسیا است. علاوه بر Lan Kwai Fong، منطقه شب زنده داری در امتداد جاده Lockhart در Wanchai و Knutsford Terrace در Tsim Tsa Tsui و تعدادی کلوپ کمدی مانند The Punchline و TakeOut Comedy وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *