چطور از نرم کننده مو درست استفاده کنیم؟
آیا ویتامین ها می توانند موهای سفید را سیاه کنند؟
آیا ویتامین ها می توانند موهای سفید را سیاه کنند؟
۱۳۹۹-۱۰-۰۸
روزه آب چیست؟ مزایا و عوارض جانبی
روزه آب چیست؟ مزایا و عوارض جانبی
۱۳۹۹-۱۰-۰۸
کدام روش صاف کردن مو برای شما بهتر است؟

کدام روش صاف کردن مو برای شما بهتر است؟

چطور از نرم کننده مو درست استفاده کنیم؟

وقتی موهایتان خشک و غیر قابل کنترل به نظر می رسند حتی پس از استفاده از بسیاری از محصولات مو ، چه کاری انجام می دهید؟ در این مرحله ، به جای سرزنش محصولات پیشرفته خود ، شروع به مراقبت از موهای خود با مقداری رطوبت رسان به شکل نرم کننده استفاده کنید. نرم کننده های مرطوب کننده عمیق می توانند از موهای شما در برابر آسیب محافظت کنند. این ها محصولات مراقبت از مو هستند که باید به آنها اضافه شود و به موهای شما اضافه شود زیرا اگر موهای خشک ، آسیب دیده یا وز دارید بسیار مفید هستند. در این مقاله ، ما در مورد مزایای تهویه مطبوع مرخصی ، نحوه استفاده از آنها ، تفاوت بین تهویه مطبوع معمولی و مرخصی ، و برخی از عوارض جانبی بالقوه بحث کرده ایم. به پایین بروید تا بیشتر بدانید!

 

نرم کننده مو مرخصی چیست؟

نرم کننده مرطوب مرحله بعد از شستشو و حالت دهی موهای شما است. این ماده معمولاً قبل از حالت دادن به موهای حوله ای زده می شود. و موهای شما را مرطوب می کند ، از آنها در برابر صدمه گرما محافظت می کند ، و یک سطح از بین رفتن برای حالت دادن مو به طور موثر را ارائه می دهد. بر خلاف نرم کننده معمولی ، نرم کننده  با قدرت مرطوب کنندگی بالا از بین نمی رود. تقریباً در هر نوع مویی می توانید از این نرم کننده های ضد آبکشی استفاده کنید. برخی از مزایای تهویه مطبوع را در بخش بعدی بررسی کنید!

 

مزایای نرم کننده مو

نرم کننده های مرطوب باعث افزایش سطح رطوبت در موهای شما می شوند که به نوبه خود به بهبود سلامت کلی موهای شما کمک می کند. در زیر مزایای استفاده از نرم کننده مناسب ذکر شده است:

 

1. موهای خشک را مرطوب میکند!

اگر موهای خشک دارید ، استفاده از نرم کننده مرطوب بهترین گزینه است. این رطوبت شدید موهای شما را تأمین می کند و باعث استحکام آن می شود. نرم کننده های مرطوب حاوی مواد مرطوب کننده ای هستند که رشته های خشک و شکننده را هیدراته می کنند. اگر می خواهید نرم کننده مرخصی بخرید ، فرمولی با پایه آب انتخاب کنید که به راحتی از تارهای مو به تارهای مو نفوذ کند.

 

2. موهای گره ای را از بین میبرد!

نرم کننده مرطوب بهترین محصول مراقبت از مو برای از بین بردن موهای بی نظم و گره خورده شماست. این ماده دارای موادی است که موهای شما را صاف می کند. به کاهش شکستگی مو کمک می کند و موهای شما را نرم می کند. همچنین ، حالت دادن به موهای شما را آسان می کند.

 

3. از مو در برابر آسیب های محیطی محافظت می کند!

عوامل محیطی – مانند قرار گرفتن بیش از حد در معرض آفتاب – می توانند باعث کمبود آب در موها شوند ، باعث کمرنگ شدن رنگ و شکاف انتهای آن می شوند. نرم کننده های رها شده هر رشته را می پوشند تا موهای شما را از هوای سرد و خشک محافظت کند. همچنین قبل از برخورد به استخر یک نرم کننده مرخصی استفاده کنید زیرا از آسیب کلر و نمک به موهای شما جلوگیری می کند.

 

4. حالت دادن به موهای شما را راحت تر می کند!

نرم کننده مرطوب کننده می تواند قابلیت کنترل موهای شما را بهبود بخشد ، و سبک کردن آن را با استفاده از ابزارهای حالت دهنده گرما مانند موهای فر و موهای صاف ، راحت تر کنید. مواد موجود در نرم کننده های مرطوب موهای شما را صاف می کنند. علاوه بر این ، شما را قادر می سازد انعطاف پذیر و گزاف گویی به فرهای شما.

 

5- به عنوان مانعی در برابر گرما عمل می کند!

برای محافظت از مو در برابر صدمات ناشی از گرما ، قبل از سشوار کشیدن ، پیچش یا صاف کردن آن از یک محافظ حرارتی استفاده کنید. سپس ، یک نرم کننده مرخصی استفاده کنید تا رطوبت موهای شما حفظ شود و از شکاف انتهای آن جلوگیری کند.

 

6. جلا را به موهای رنگ شده اضافه می کند!

نرم کننده مرطوب کننده باعث احیا و صاف شدن موهای آسیب دیده تحت درمان با رنگ شده و از آن در برابر اشعه های مضر آفتاب که منجر به تیرگی و تغییر رنگ می شود ، محافظت می کند. ظاهر رنگ موهای شما را بهبود می بخشد و لباسهای شما را با درخشش زیبایی ترک می کند. نرم کننده های مخصوص مرخصی وجود دارند که برای موهای رنگ شده فرم داده می شوند تا رنگ را آب بندی کرده و ماندگاری بیشتری داشته باشند.

 

7. مبارزه با موی خشک

اگر موهای خشک و وز دارید ، افزودن نرم کننده مرطوب به رژیم مراقبت از مو وضعیت او را بهبود می بخشد. یک روش استفاده نرم کننده مناسب با قدرت رطوبت در ساقه مو ، کنترل طولانی مدت وز وز را فراهم می کند. همچنین ، این نرم کننده ها کمک می کند تا اصطکاک  ناشی از الکتریسیته ساکن ارام شوند.

نرم کننده های داخلی موهای گره ای را از بین می برد و موهای خشک را مرطوب می کند. اما ، چگونه از آن به درستی استفاده می کنید؟ برای یافتن مطالعه را ادامه دهید!

 

نحوه استفاده از نرم کننده مو عمیق

نرم کننده مرطوب پس از شستن موها اعمال می شود. این می تواند جای نرم کننده معمولی را که هنگام دوش گرفتن عادت کرده اید ، قرار دهد ، اما در صورت تمایل می توانید از هر دو استفاده کنید – مخصوصاً اگر موهای شما خشک یا آسیب دیده باشد. راهنمای گام به گام ما را در مورد استفاده از تهویه مطبوع ترک مانند یک حرفه ای دنبال کنید.

 

مرحله 1: موهای خود را بشویید:

کار خود را با شستن و تهویه مو شروع کنید. از شامپو و نرم کننده ای استفاده کنید که مخصوص موهای شما فرموله شده و با نرم کننده مرطوب کننده ای که می خواهید استفاده کنید هماهنگ است.

 

مرحله 2: نرم کننده را اعمال کنید:

دستورالعمل هایی را که روی بطری ذکر شده است دنبال کنید و نرم کننده مرطوب را بر این اساس به موهای خود بمالید. هنگام استفاده از ریشه ها خودداری کنید و بیشتر تمرکز خود را روی قسمتهای میانی و انتهای مو قرار دهید تا از ظاهر چرب آن جلوگیری کنید. به طور کلی ، یک محصول کوچک بسیار طولانی خواهد شد. با این حال ، اگر موهای بلندی دارید ، ممکن است لازم باشد بیشتر استفاده کنید.

 

مرحله 3: موهای خود را شانه کنید:

سعی کنید از یک شانه دندانه پهن استفاده کنید تا موهای شما خیس شود. موهای شما بیشتر خیس در معرض شکستگی است. بنابراین ، پس از استفاده از نرم کننده مرطوب ، موهای خود را به آرامی شانه کنید تا همه گره ها و گره ها از بین برود.

 

مرحله 4: موهای خود را حالت دهید:

موهای شما اکنون بدون گره ، نرم و ابریشمی و آماده حالت دادن است. بسته به نوع علاقه خود ، اکنون می توانید آن را سشوار بزنید یا بگذارید خشک شود.

همه تهویه های مطبوع ترکیبی فرمول یکسانی ندارند. بنابراین ، باید از نکاتی که باید در نظر بگیرید برای انتخاب بهترین مورد برای موهای خود آگاه باشید. بیایید در بخش بعدی بیشتر بدانیم.

 

در تهویه مطبوع مرخصی به دنبال چه چیزی باشید؟

این واقعاً به نوع موهای شما بستگی دارد. نرم کننده های مرطوب با فرمول های مختلفی مانند اسپری ، مومیایی کردن ، روغن ها و کرم ها تولید می شوند.

اگر موهای خوبی دارید ، از اسپری سبک استفاده کنید که موهایتان را سنگین نمی کند و در عوض ، آن را ابریشمی و صاف می کند.
اگر موهای خشک و آسیب دیده دارید ، نرم کننده مرطوب و مرطوب و غنی از مواد مغذی با خاصیت مرطوب کنندگی را انتخاب کنید.
برای موهای رنگ شده ، به دنبال فرمول های فاقد سولفات و بدون رنگ باشید.

همچنین باید مراقب موادی مانند عصاره های گیاهی ، آنتی اکسیدان ها ، روغن های طبیعی ، ویتامین ها و خواص محافظ حرارت باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زمان استفاده از نرم کننده مرطوب به موهای خود ، قسمت بعدی را بررسی کنید.

چه زمانی باید نرم کننده مرطوب را به موهای خود بزنید؟

بعد از شستن و حالت دادن موها ، نرم کننده مرطوب را بگذارید. از آنجا که نیازی به شستشوی نرم کننده مرطوب ندارید ، می توانید آن را به راحتی روی موهای مرطوب خود بمالید.

اگر قبل از خواب نرم کننده مرخصی استفاده کنید ، رشته های شما آن را هنگام خواب جذب می کنند.
همچنین می توانید آن را قبل از سشوار کشیدن یا حالت دادن به حرارت موهایتان استفاده کنید تا از صدمات ناشی از گرما محافظت کند.

نرم کننده های مرطوب از نظر فرمولاسیون با نرم کننده های معمولی متفاوت هستند. به پایین بروید تا بیشتر بدانید!

تهویه مطبوع مرخص شده با تهویه مطبوع معمولی چه تفاوتی دارد؟

نرم کننده های مرطوب فرمول های سبک دارند که موهای شما را سنگین نمی کند. آنها جلوه ای آویزان برای کمک به شانه زدن ایجاد می کنند و تمایل دارند که دقیقاً قبل از آرایش مو استفاده شوند.

نرم کننده های منظم پس از شستن موها با شامپو اعمال می شوند. آنها همچنین بعد از 3-5 دقیقه شستشو داده می شوند. از طرف دیگر ، تهویه های مطبوع نیازی به شستشو ندارند. آنها همچنین می توانند پس از حالت دادن موهای شما با نرم کننده معمولی استفاده شوند.

در زیر برخی از نکات مربوط به مراقبت از مو برای استفاده از تهویه مطبوع ذکر شده است. آنها را بررسی کنید!

نکاتی برای استفاده از نرم کننده مو

فهمیدن نوع موی شما اولین قدم برای یافتن نرم کننده عالی است. برخی از نرم کننده ها به طور خاص برای موهای رنگ شده ، موهای آسیب دیده ، موهای خشک و … ساخته شده اند بنابراین شما باید موردی را تهیه کنید که کاملاً متناسب با نوع موهای شما باشد!
فرمول مخصوص تهویه مطبوع را انتخاب کنید که بهترین نوع مو را داشته باشد. دانستن اینکه چه نرم کننده ای برای نوع مو شما مناسب است مهم است. اسپری ترک کننده سبک برای موهای ریز ایده آل است. برای موهای متوسط ​​تا ضخیم ، یک محصول مرطوب یا کرم یا ژل مناسب برای کنترل کل حجم بهتر است.

هر روز از تهویه مطبوع استفاده نکنید. ممکن است به نظر برسد که حالت دهی روزانه برای موهای شما بسیار مناسب است ، اما حقیقت این است که می تواند انباشته شدن موها و پوست سر شما را پشت سر بگذارد. فقط یک یا دو بار در هفته نرم کننده مرخصی استفاده کنید. علاوه بر این ، استفاده بیش از حد از نرم کننده مرطوب باعث تجمع موهای شما می شود و آن را کسل کننده و غیر قابل کنترل می کند.

اما آیا قبل از شروع استفاده از آن ، آیا باید از عوارض جانبی استفاده از نرم کننده های مرخصی مطلع باشید؟ برای اطلاعات بیشتر به پایین پیمایش کنید.

اقدامات احتیاطی و عوارض جانبی

تهویه مطبوع ترک چند خطر دارد. واکنش های آلرژیک به مواد موجود در تهویه مطبوع بسیار نادر است ، اما ممکن است اتفاق بیفتد. اگر این محصول باعث تحریک پوست سر شما می شود ، بلافاصله موهای خود را بشویید و استفاده از آن را قطع کنید. سعی کنید هیچ نرم کننده مرخصی در چشم خود نبینید ، زیرا می تواند بسوزد. افرادی که موهای چربی دارند باید از استفاده از نرم کننده های مرطوب خودداری کنند زیرا این کار باعث چربی گرفتن موهای شما می شود.

نرم کننده رطوبت باعث افزایش رطوبت و از بین رفتن موهای شما می شود. اگر موهایتان خشک باشد یا به طور مرتب از ابزارهای حالت دهنده گرما استفاده کنید ، می تواند بسیار مفید باشد. آنها برای صاف شدن موهای وز ، خشک یا آسیب دیده و ابریشمی نگه داشتن قفل های شما ایده آل هستند. برای تجربه موهای صاف و ابریشمی نکات ذکر شده در بالا را امتحان کنید!

 

منبع

Comments are closed.