چطور انگیزه ورزش در خانه را حفظ کنیم؟
7 تمرین عالی برای ساخت شکم قوی
۱۴۰۰-۰۲-۰۲
9 حرکت ورزشی همسترینگ برای داشتن پاهای قوی تر
۱۴۰۰-۰۲-۰۲

چطور انگیزه ورزش در خانه را حفظ کنیم؟

تمرین به طور کلی برای بسیاری از افراد یک چالش است. ورزش اغلب ناخوشایند است ، وقت گرانبهایی را می گیرد و وقتی احساس می کنید پیشرفت نمی کنید ناامیدکننده است. گذر از همه این موارد در خانه خود – جایی که قبلاً غذا می خورید، می خوابید، استراحت می کنید و شاید کار می کنید – می تواند حتی چالش برانگیزتر باشد. در این مقاله از بخش ورزش مجله اینترنتی وبگردون به این موضوع می پردازیم. پس با ما همراه باشید.

حفظ انگیزه کلیدی برای یک روال ثابت ورزش در خانه است. با این نکات و نکات انگیزه داشته باشید تا در خانه تمرین کنید.

چالش ها هنگام تمرین در خانه

به دلایل مختلفی ممکن است خود را بی انگیزه برای تمرین در خانه ببینید ، از جمله:

  • قبلاً به ورزشگاه می رفتید و اکنون تجهیزات دیگری ندارید
  • شما ترجیح می دهید در یک محیط گروهی یا با یک دوست تمرین کنید
  • مشغله ها ، بچه ها یا محل کار مدام حواس شما را پرت می کند
  • شما صدای کاناپه و برخی تنقلات را احساس می کنید

اینها همه چالشهای معتبری است. با این حال ، با استفاده از ابزارها و ترفندهای مناسب می توانید بر همه این موارد غلبه کنید و در مسیر موفقیت آمیز بودن یک برنامه تناسب اندام در خانه باشید.

 

چگونه می توان برای ورزش در خانه انگیزه ایجاد کرد؟

در میان چالش هایی که ما در خانه با آن روبرو هستیم ، نکات زیادی وجود دارد که شما را در مسیر حرکت قرار داده و انگیزه ای را که بدنبال آن هستید برانگیخته است.

 

یک فضای تمرینی اختصاصی ایجاد کنید

اگر احساس می کنید که فقط نمی توانید در خانه تمرین کنید زیرا به مکان دیگری نمی روید ، با ایجاد یک فضای اختصاصی برای تمرین ، این ناهماهنگی را به حداقل برسانید. با این کار می توانید احساس کنید که بیشتر به ورزشگاه یا استودیوی مورد علاقه خود می روید.

فضا لازم نیست بزرگ باشد – شما فقط به فضای کافی برای حرکت دادن بدن نیاز دارید. تمام وسایل خود را در این فضا نگه دارید و وقتی زمان تمرین است ، در فضا کار دیگری انجام ندهید.

 

عوامل حواس پرتی را از بین ببرید

اگر برای تمرین به تلفن خود احتیاج ندارید ، برای مدت زمان جلسه خود را از فضای تمرین خود دور نگه دارید. بررسی تلفن در بین ست ها باعث طولانی شدن تمرین شما می شود و از همه کاره بودن شما جلوگیری می کند.

اگر از تلفن خود برای قرار دادن تمرینات خود استفاده می کنید ، سعی کنید آنها را به جای آن در یک دفترچه یادداشت کنید. در صورت پخش جریانی ، بررسی کنید که آیا می توانید در تلویزیون یا صفحه دیگری که پیامک ، تماس و ایمیل وارد نمی شود ، این کار را انجام دهید.

 

تعهد به یک قاب زمان تعیین شده (و نوشتن آن)

تمرینات خود را طوری برنامه ریزی کنید که گویی جلساتی هستند که باید در آنها شرکت کنید. تمرینات از بسیاری جهات مهمترین قرارهای هفته شما هستند. رویدادی را در تقویم مجازی خود ایجاد کنید یا آن را در برنامه ریز فیزیکی خود بنویسید.

دیدن زمان مسدود شده برای تناسب اندام شما را آماده می کند تا آن زمان را به تمرین اختصاص دهید.

 

تمرینات خود را به صورت پیشرفته انتخاب کنید!

چیزی شبیه به هیپنوتیزم شدن برای تمرین نیست ، فقط باید 30 دقیقه را صرف جستجوی یک تمرین کنید. با انتخاب تمرینات قبلی از این کار خودداری کنید. برای دسترسی آسان ، تمرینات را روی کاغذ بنویسید یا پیوندهایی را برای تمرینات جریانی ذخیره کنید.

تمام تلاش خود را بکنید تا به تمرینات از پیش تعیین شده خود پایبند باشید ، اما اگر مسئله ای پیش آمد به خود آزادی عمل دهید (به عنوان مثال ، اگر پاهایتان به قدری دردناک است که احساس سرگرمی می کنید ، یک تمرین تمام بدن را برای یک تمرین فقط در قسمت بالاتنه عوض کنید). استفاده از برنامه تناسب اندام می تواند به این امر کمک کند.

 

به یک انجمن تمرین مجازی بپیوندید

از شرایط سخت   COVID-19 خسته شده اید؟ جوامع تناسب اندام آنلاین در حال شکوفایی هستند. وقتی ورزشگاه ها و استودیوهای تناسب اندام خاموش می شوند ، جنبه جامعه تناسب اندام چیزی است که ورزشکاران سابق بدنسازی بیشتر از آن بی بهره اند. از Fitbit تا MyFitnessPal تا Peloton ، ده ها انجمن آنلاین برای علاقه مندان به تناسب اندام وجود دارد.

 

با یک دوست تمرین کنید!

اگر یک جامعه مجازی کامل مورد علاقه شما نیست (ما برای شما هستیم ، درونگرا!) ، شاید کار با یک دوست معتمد از طریق FaceTime یا Zoom بتواند نکات لازم را به شما ارائه دهد.

داشتن یک دوست نه تنها باعث سرگرمی بیشتر تمرینات در منزل می شود بلکه به عنوان منبع پاسخگویی نیز عمل می کند.

روی تجهیزات ورزشی مورد علاقه خود سرمایه گذاری کنید!

بهترین برنامه تمرینی برنامه ای است که شما به آن پایبند باشید و اگر ورزش مورد علاقه شما به تجهیزات نیاز دارد ، مطمئناً ارزش سرمایه گذاری دارد. به عنوان مثال ، اگر عاشق تمرینات کتل بل هستید ، اگر در خانه کتری بل داشته باشید انگیزه شما برای تمرین بیشتر است تا اینکه خود را مجبور به انجام تمرینات با وزن بدن کنید.

 

پیشرفت خود را پیگیری کنید!

اگر برای کاهش وزن ، عضله سازی یا انجام هر هدف مرتبط با سلامتی یا جسمی ، ورزش می کنید ، پیگیری پیشرفت می تواند کلید ثبات باشد. تصاویر پیشرفت ، سیاهههای مربوط به غذا و ورودی های مجله همه روش های خوبی برای پیگیری پیشرفت شما هستند. یک برنامه سلامتی یا تناسب اندام می تواند در این مورد کمک کند.

یک مربی شخصی مجازی استخدام کنید!

اگر برنامه و امور مالی شما اجازه می دهد ، یک مربی شخصی حرفه ای می تواند سرمایه ارزشمندی برای سفر تناسب اندام در خانه شما باشد. یک مربی شخصی خوب برنامه های تمرینی را برای مشتریان خود سفارشی می کند ، به طور منظم پیشرفت و بازخورد را بررسی می کند و پاسخگویی و انگیزه را فراهم می کند.

 

راه های سریع برای روان سازی خود

در بعضی روزها ، برنامه ریزی و برنامه ریزی هوشمندانه کاری از پیش نمی برد. وقتی وسوسه می شوید از ساعت ورزش خود برای برنامه های ورزشی استفاده کنید ، یکی از این نکات انگیزشی سریع را امتحان کنید.

 

آهنگ های ورزشی مورد علاقه خود را پخش کنید!

یک آهنگ خوب باعث می شود که شما روحیه مناسبی برای تمرین داشته باشید ، حتی اگر در زباله دانی ها احساس آرامش کنید. این فقط دارونما نیست: علم از موسیقی به عنوان راهی برای تقویت تمرینات تناسب اندام پشتیبانی می کند 1 و حتی می تواند ورزش با شدت بالا را راحت کند ،  بنابراین پیش بروید و مربا را بالا ببرید.

 

کلمات تشویقی را از همسر خود بخواهید!

اگر با کسی زندگی می کنید ، فریاد بزنید که برای تمرین کردن به کمک گرفتن از نیمکت نیاز دارید. سریع “این را گرفتی!” از طرف همسر یا همسرتان ممکن است همه تشویق مورد نیاز شما باشد.

 

لباس ورزشی مورد علاقه خود را بپوشید!

شنیده اید که وقتی صحبت از حرفه شما می شود باید برای موفقیت لباس بپوشید – همین مفهوم در مورد تناسب اندام نیز صدق می کند. لباس های مورد علاقه خود را برای تقویت فکری بپوشید.
سه موردی را که از تمرین می خواهید صدا کنید

نسخه ای از خود را که بعد از ورزش تجلی می یابد تجسم کنید. چرا تمرین می کنید؟ برای به دست آوردن انرژی ، احساس بهره وری بیشتر ، برای ایجاد عضله؟ با صدای بلند ، آنچه را که از تمرین می خواهید ، بیان کنید. این ترفند ممکن است به احساس ملموس تر شدن تأثیرات ورزش کمک کند ، بنابراین به شما انگیزه می دهد که تمرین کنید.

 

چند نکته از بخش ورزشی وبگردون

تمرین در خانه چندین چالش را به وجود می آورد – کمبود انگیزه یک مانع عظیم است – اما با کمی برنامه ریزی ، برنامه ریزی هوشمند و برخی از کارهای ذهنی ، عاشق روال تمرینی در خانه خواهید شد.

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *