چطور پوست سرچرب و ساقه شکننده مو را درمان کنیم؟
25 غذای عالی برای داشتن پوستی سالم
25 غذای عالی برای داشتن پوستی سالم
۱۳۹۹-۰۹-۱۹
10 غذایی که پوستتان را شفاف میکند!
10 غذایی که پوستتان را شفاف میکند!
۱۳۹۹-۰۹-۲۰
چطور پوست سرچرب و ساقه شکننده مو را درمان کنیم؟

چطور پوست سرچرب و ساقه شکننده مو را درمان کنیم؟

چطور پوست سرچرب و ساقه شکننده مو را درمان کنیم؟

بیشتر زنان در سراسر جهان این حالت مو را تجربه می کنند. “پوست سر ما یکی دو روز پس از شستشو تمایل به چسبندگی و چربی پیدا می کند اما موهای سر شکننده ، خشک و دچار موخوره می شوند.”تلاش برای جلوگیری گاهی اوضاع را خیلی بدتر می کند!

با حفظ روال مناسب مراقبت از مو برای این نوع موها به راحتی می توان آن را متعادل کرد. موهای ما بیشتر به احتمال زیاد در فصول موسمی که هوا رفتار عجیبی دارند ، به این نوع حالت می رسند. و تا آنجا که ممکن است بخواهیم آن را نادیده بگیریم و آرزو کنیم که یک شستشوی منظم با آن مقابله کند ، این اتفاق نخواهد افتاد.

در این مقاله چند ایده جالب و همچنین ساده درباره نگهداری مو و درمان موهای چرب برای مبارزه همزمان با پوست چرب و انتهای خشک مو را بررسی کنید.

درمان پوست سر چرب و مدیریت ساقه موی شکننده

چطور پوست سرچرب و ساقه شکننده مو را درمان کنیم؟

اگر موهای شما تحت تأثیر خشکی بیش از حد قرار بگیرد ، ممکن است بد شکسته شده باشد. برای جلوگیری از شکافتن بیشتر موها ، باید یک اصلاح و کوتاهی کوچک انجام دهید. تقسیم از نوک شروع می شود اما اگر زودتر از آن مراقبت نشود ، می تواند ساقه مو را رشد دهد. خود را در سالن خود مرتب کرده و مراقبت از مو را برای ترمیم و به دنبال آن سیستم منظم مراقبت از مو شروع کنید. این امر به رشد سلامت و بافت مو کمک زیادی می کند.

 

شرایط با مراقبت:

شما باید موهای خود را پس از هر بار شستشو ، با یک نرم کننده غنی برای از بین بردن خشکی و شکاف انتهای آن ، حالت دهید. هنگامی که پوست سر شما از قبل چرب است ، نیازی نیست که نرم کننده خود را در آنجا استفاده کنید. این فقط چربی را دو برابر می کند و موهای شما را لنگ می کند. موها و پوست سر خود را با یک شامپوی ملایم شامپو کرده و بدن خود را با نرم کننده اضافی مغذی به خوبی حالت دهید. این به حفظ نرمی موهای شما بدون خشک ماندن کمک می کند و در عین حال از چربی اضافی پوست سر جلوگیری می کند. در ریشه هایی که بیشتر به آن نیاز است لیبرال باشید!

 

درمان Fuller’s earth and Olive Oil:

چطور پوست سرچرب و ساقه شکننده مو را درمان کنیم؟

آیا از خود می پرسید که چگونه موهای چرب را درمان کنیم؟ بگذارید برای مقابله با این مشکل چربی پوست سر و شکنندگی پوست ، یک مخلوط ساده برای درمان مو درست کنیم. نیمی از کاسه زمین را پر کنید گلاب به آن اضافه کنید تا یک خمیر خامه ای ایجاد شود. با استفاده از نوک انگشتان تمیز یا برس مو این کرم را به طور یکنواخت روی پوست سر خود قرار دهید. روغن زیتون را گرم کنید و آن را روی بدن مو بمالید و بیشتر در قسمت انتهایی آن متمرکز شود. این دو ماده را به مدت 1 ساعت روی پوست سر و موهای خود بگذارید و موهای خود را با یک شامپوی ملایم بشویید. اینها موهای شما را جادو می کنند و به شما موی نرم و بدون وز می دهند بدون اینکه پوست سرتان چرب شود و بدون اینکه موهایتان خشک شود.

توجه:

از استفاده از اتوی خشک کن و خشک کن مو روی موی سر و پوست خودداری کنید تا از این نوع موهای روغنی و موهای خشک استفاده نکنید. استفاده از تجهیزات مو باعث خشک شدن مو و پوست سر می شود ، در نتیجه شکاف های انتهایی ایجاد می شود و ترشح بیش از حد روغن روی پوست سر ایجاد می شود تا خشکی متعادل شود.

منبع

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *