چگونه میتوان از نو شروع کرد؟
چگونه به خود انگیزه دهیم؟
چگونه به خود انگیزه دهیم؟
۱۴۰۰-۰۸-۲۳
چگونه در مسیر اهداف بمانیم؟
چگونه در مسیر اهداف بمانیم؟
۱۴۰۰-۰۸-۲۹

چگونه میتوان از نو شروع کرد؟

شروع مجدد یکی از سخت ترین کارهایی است که می توان از فرد خواسته انجام دهد. اما اکثر ما، در برهه ای از زندگی خود، مجبور هستیم دقیقاً همین کار را انجام دهیم. این که آیا از دست دادن یکی از عزیزان خود غصه می خورید، از هم پاشیدن شریک زندگی خود یا جدایی از شغل، کنترل شرایط جدید خود بخش مهمی از تغییر زندگی شما است. در اینجا نکاتی در مورد چگونگی انجام دقیق آن وجود دارد.

روش 1

بعد از طلاق یا جدایی

 

چگونه میتوان از نو شروع کرد؟

حواس خود را پرت کنید. شاید طلاق طولانی مدتی را پشت سر می گذارید که استرس زا است و انرژی را از شما می گیرد. یا شاید به سادگی از کسی که دوستش داشتید جدا شده اید. هر چه که هست، ماندن روی از دست دادن خود دستوری برای فاجعه است. ذهن شما ابزار زیبایی است، اما وقتی به گذشته می پردازد شما را از لذت بردن از زمان حال باز می دارد. هدف این نیست که گذشته را از بین ببریم – که غیرمسئولانه خواهد بود – بلکه این است که گذشته را کنار بگذاریم تا زمانی که به اندازه کافی سالم باشیم که بتوانیم با آنچه اتفاق افتاده کنار بیاییم.

  • به دوستان و خانواده خود تکیه کنید. به خصوص دوستان شما حواس پرتی خوبی دارند. شاید یک شب بستنی و فیلم با دوست دخترتان برنامه ریزی کنید، جایی که فیلم های تلخ (اما واقعا عالی) را با افرادی که شما را بهتر درک می کنند تماشا کنید. یا با بهترین غنچه‌هایتان به کمپینگ بروید، جایی که ماهی‌گیری می‌کنید و صید خود را روی آتش کباب می‌کنید (اگر آن را بدون کبریت شروع کنید، آفرین به شما!). هر کاری که انتخاب کردید، دوستانتان را درگیر کنید. آنها به شما کمک می کنند به یاد بیاورید که در زندگی چیزی بیش از یک نفر وجود دارد.
  • تمام یادگارهای عشقی را که از دست داده اید از جلوی چشم ها حذف کنید. لازم نیست تمام عکس های همسر سابق یا عشق سابق خود را بسوزانید، اما احتمالا باید آنها را در امان نگه دارید. باز هم، هدف انکار وجود شخص دیگر نیست. این است که آنها را از دید و ذهن دور نگه دارید تا زمانی که از نظر احساسی به اندازه کافی در مکان امنی قرار نگیرید تا به طور بالغانه و مسئولانه با این واقعیت برخورد کنید.
  • اشکالی ندارد برای مدتی دور شوید. اگر احساس می کنید تمام خاطرات زندگی قبلی شما به یک مکان گره خورده است، یک تعطیلات کوتاه را در نظر بگیرید. به جایی بروید که همیشه می خواستید بروید اما هرگز فرصتی برای بازدید نداشتید: شاید هند، شاید اروپا، شاید جایی در این نزدیکی که هنوز احساس می کنید خارجی است. این مربوط به شماست ، پس از اینکه کمی با خودتان رفتار کنید نترسید. بودن در یک مکان جدید، خاطرات عشق قبلی شما را حداقل برای مدتی از شما دور نگه می‌دارد، و شما می‌توانید حس کنجکاوی خود را مانند بچه‌ای در یک مغازه شیرینی‌فروشی از بین ببرید. برنامه ریزی کنید که حداکثر بعد از یک ماه به خانه برگردید.

 

 

چگونه میتوان از نو شروع کرد؟

2 بفهمید چه اشتباهی رخ داده است. امیدواریم هنوز هم می‌خواهید خودتان را در آنجا قرار دهید و در نهایت کسی را پیدا کنید که عمیقاً با او ارتباط برقرار کنید. برای انجام این کار، اذعان کنید که ممکن است لازم باشد چند چیز در مورد عادات، شخصیت و واکنش‌هایتان اصلاح کنید. هیچ یک از ما کامل نیستیم، اما آنهایی که در روابط موفق می شوند، می توانند در مواقع لزوم تغییراتی را انجام دهند.

  • صحبت با یک متخصص روابط یا روانشناس را در نظر بگیرید. متخصصان روابط می‌دانند که چه چیزی باعث می‌شود روابط کار کند و چه چیزی آنها را محکوم به مرگ می‌کند. صحبت کردن با یک متخصص به شما کمک می کند تا جنبه های رابطه قبلی خود را که باید در حرکت رو به جلو تغییر دهید، درک کنید.
  • نامه یا ایمیلی برای سابق خود بنویسید و بازخورد بخواهید. هر کاری که انجام می دهید، متخاصم نباشید، یا آنها را به خاطر رابطه شکست خورده سرزنش نکنید. هدف شما در اینجا تسویه حساب نیست، این است که بفهمید چه اشتباهی رخ داده است. به آنها بگویید که به عنوان یک انسان در حال پیشرفت هستید و از کسی که شما را به خوبی می شناسد بازخورد صادقانه بخواهید. از او بخواهید مودبانه هر یک از مواردی را که به عقیده آنها به طور جدی به رابطه آسیب می زند و آنچه ممکن است در یک دنیای عالی انجام داده اید را فهرست کند. چیزهایی را که می گویند به دل بگیرید. آنها سعی نمی کنند به شما صدمه بزنند، حتی اگر اینطور به نظر برسد. یک نامه خوب و خوش نیت می تواند تا حد زیادی به بهبود رابطه شما با آن شخص کمک کند. حتی اگر این فقط به این معنی باشد که شما در شرایط دوستانه باقی بمانید، گام بزرگی در مسیر درست است.
  • خودتان را ببخشید و سابق خود را ببخشید. جدا شدن از کسی که خیلی دوستش دارید می تواند احساس بسیاری را در شما ایجاد کند. فقط طرف مقابل را به خاطر اشتباهی که پیش آمده سرزنش نکنید: سرزنش بازی یک خیابان دو طرفه است. به جای اینکه اجازه دهید آن احساس گناه یا کینه در درون شما تبخیر شود، آن را رها کنید. سرزنش فقط شما را به یک فرد تلخ تبدیل می کند. اگر برای رفع مشکلاتی که در رابطه قبلی داشتید تلاش می کنید، دلیلی برای احساس گناه وجود ندارد. سعی کن تمام این بدخواهی ها را پشت سر بگذاری تا دفعه بعد که عاشق شدی، تمام اعتمادی که لیاقتش را دارد و تمام اعتمادی که داری به معشوقت بدهی.

 

 

چگونه میتوان از نو شروع کرد؟

3 به آرامی دوباره خودت را بیرون بیاور. قرار گذاشتن پس از جدایی بسیار شبیه بازگشت به بازار کار است: اگر بین زمان نامزدی خیلی طولانی منتظر بمانید، مردم شروع به تعجب می کنند که آیا مشکلی در شما وجود دارد (حتی اگر این یک سوء ظن کاملاً مضحک باشد). عزاداری برای از دست دادن یکی از عزیزان اشکالی ندارد، اما هر چه بیشتر خود را از دیگران دور نگه دارید، وقتی قطار دوباره شروع به حرکت کند، بازگشت به قطار سخت‌تر می‌شود.

  • از دوستان خود بخواهید که شما را راه اندازی کنند. دوستان شما قضاوت بزرگی برای شخصیت شما هستند. آن‌ها می‌دانند چه چیزی باعث کلیک و چه چیزی شما را عصبانی می‌کند. از آنها بخواهید که شما را با کسی هماهنگ کنند می تواند مفید باشد. هر دوی شما یک فرد یا گروهی از افراد را می شناسید، به این معنی که احتمال اینکه با هم کنار بیایید، بیشتر است. فقط دوستان خود را سرزنش نکنید اگر شما دو نفر آن را نکوبید. منظور دوستان شما خوب بود و نمی‌دانستند که کلیک کنید یا نه. با این حال، خوشبین باشید که در زندگی مستحق عشق هستید و از ملاقات با یک فرد جدید هیجان زده هستید.
  • دوستیابی اینترنتی را امتحان کنید. اینترنت شیوه تعامل و ارتباط ما با مردم را در قرن بیست و یکم متحول کرده است. دوستیابی اینترنتی کم استرس و پاداش بالایی دارد. شما می توانید افرادی را که می خواهید برایشان پیام ارسال کنید انتخاب کنید، بدون اینکه افرادی را که می خواهید از آنها دور بمانید شرمنده کنید. اگر تصمیم دارید به دوستیابی اینترنتی سرعت دهید، مطمئن شوید که نمایه خود را صادقانه پر کنید. این به این معنی است که یک تصویر دقیق (اما چاپلوس کننده!) قرار دهید و در مورد علاقه و ناپسندی خود صریح باشید. شما نمی خواهید با کسی قرار ملاقات بگذارید و بفهمید که او کاملاً با آنچه نمایه او نشان می دهد متفاوت است، پس چرا این کار را با شخص دیگری انجام دهید؟
  • امتحان کردن آب اشکالی ندارد، به شرطی که صادق باشید. خوب، پس شاید شما نمی خواهید در حال حاضر چیزی متعهد باشد، زیرا می بینید که چگونه به تازگی از یک رابطه جدی خارج شده اید. ورود به روابط کم تعهد اشکالی ندارد، فقط تا زمانی که طرف مقابل بداند که این چیزی است که در حال رخ دادن است. شاید نباید فوراً در مورد رابطه دیگر خود به آنها بگویید، بلکه به آنها بگویید – قبل از اینکه همه چیز صمیمی شود – که به دنبال یک رابطه متعهدانه نیستید. این به هر دو طرف کمک می کند: افراد مناسب را به سمت خود جذب می کند و از دلشکستگی که اخیراً احساس کرده اید، از طرف مقابل در امان می ماند.

 

 

روش 2

پس از مرگ یکی از عزیزان

 

چگونه میتوان از نو شروع کرد؟

1 از عزاداری نترسید. مرگ یکی از عزیزان یک اتفاق دردناک و گاهی ناگهانی است که بخشی از زندگی است. به جای اینکه وانمود کنید که مرگ هرگز اتفاق نیفتاده است، تصدیق کنید که شخصی که دوستش داشتید مرده است، و به خود یادآوری کنید که زندگی آنقدر با ارزش است که نمی توانید آن را بدیهی فرض کنید. عزاداری همان قدر که ادای زندگی است، ادای احترام به عزیزان است.

  • اگر مذهبی هستید با تعالیم دین خود آرامش داشته باشید. متون مذهبی الهام بخش مؤمنان در سراسر جهان است. در مورد آنچه دین شما درباره مرگ می گوید بخوانید – ممکن است چیزی را یاد بگیرید که قبلاً نمی دانستید. اگر جزء امت مؤمنان هستید، با آنها نماز بخوانید و عبادت کنید. از تکیه بر آنها در مواقع ضروری نترسید. برای همین آنجا هستند.
  • هر چقدر که لازم داری گریه کن احساس نکنید که باید روش خاصی در مقابل دیگران رفتار کنید. شما باید همانطور که احساس می کنید رفتار کنید: اگر غمگین هستید، گریه کنید. گریه باعث می شود بیشتر مردم احساس بهتری نسبت به قبل از گریه داشته باشند. وقتی گریه می‌کنید شانه‌ای داشته باشید که به آن تکیه کنید، زیرا گریه کردن می‌تواند باعث شود که احساس کنید در دنیا تنها هستید، در حالی که نیستید. افراد زیادی در آنجا وجود دارند که نه تنها می‌دانند چه چیزی را تجربه می‌کنید، بلکه شما را برای آنچه هستید دوست دارند.
  • مراسم مرگ عمومی، مانند تشییع جنازه، مهم هستند. هر قدر هم که یادبود مرگ عزیزتان را انتخاب می کنید، به یاد داشته باشید که مراسم رها کردن مراسم مهمی است. تشریفات به ما کمک می کند تا از نظر فکری مرگ یک فرد را تصدیق کنیم، حتی اگر ممکن است در روزهای منتهی به تشییع جنازه این واقعیت را در ذهن خود انکار کرده باشیم. مراسم عمومی به یادبود فرد متوفی کمک می کند و ما را در مسیر شفا قرار می دهد.

 

 

 

چگونه میتوان از نو شروع کرد؟

2 به مرحله پذیرش برسید. در حالی که ممکن است از دست دادن عزیزتان به شدت ناعادلانه باشد، سعی کنید کینه یا عصبانیت در خود نداشته باشید. هنگامی که به وضعیت پذیرش رسیدید، سالم تر و شادتر خواهید بود. پذیرش در این مورد، تصدیق این است که شما قدرت محدودی دارید و نمی‌توان زندگی‌تان را به طور کامل به فردی متوفی وابسته کرد، هر چند در زمانی که هنوز زنده بودند او را دوست داشتید.

  • یادداشت برداری را به عنوان وسیله ای برای پذیرش از دست دادن خود امتحان کنید. هر روز 15 دقیقه وقت بگذارید – بیش از 15 دقیقه در هر روز ممکن است غم و اندوه را بدتر کند و در مورد احساس خود بنویسید، این شخص چقدر برای شما ارزش دارد و چرا، و تصور کنید زندگی شما در یک سال آینده چگونه خواهد بود. . نوشتن افکارتان می تواند یک رهایی عاطفی قدرتمند باشد. همچنین به عنوان یک رکورد مکتوب از احساسات شما عمل خواهد کرد. این ممکن است به عمق بخشیدن به درک عاطفی شما در حین نگاه کردن به نوشته خود کمک کند.
  • سعی کنید مدیتیشن یا دعا کنید. مدیتیشن و دعا به همان باور اساسی برای پذیرش می‌چسبند: چیزهایی در جهان وجود دارد که ما هنوز آنها را نمی‌فهمیم (و ممکن است هرگز نفهمیم)، همانطور که چیزهایی در دنیا بزرگ‌تر یا بزرگ‌تر از ما هستند. در صورت مدیتیشن، سعی کنید به حالت بی فکری برسید. تمام افکار منسجم را از تخیل فعال خود دور کنید و اجازه دهید لحظه شما را غرق کند. تنها در ناتوانی کامل خود به قدرت دست خواهید یافت. اگر دعا می کنی، به نیروی برترت بخوان تا فهم را در تو القا کند. تصدیق کنید که ناقص هستید، اما به دنبال یادگیری باشید. این دعا به همان اندازه که دستیابی به نیروی برتر شماست، یک عمل توکل است.

 

 

 

 

چگونه میتوان از نو شروع کرد؟

3 اجتماعی باشید. درد عاطفی و فقدان متحمل شده از مرگ عزیزتان هرگز شما را رها نخواهد کرد و همچنین نباید. با این حال، با گذشت زمان کاهش می یابد. با کمک دوستان و خانواده، زخم شما به یک زخم تبدیل می‌شود – نه در لمس دردناک، بلکه خاطره‌ای از درد قبلی، و پیامی به بقیه جهان که زنده مانده‌اید.

  • از خانواده خود حمایت کنید. صرف نظر از اینکه چقدر به خانواده خود نزدیک هستید، بدانید که آنها شما را عمیقاً به واسطه شخصیتی که هستید دوست دارند. در آنها راحت باشید. در صورت امکان برای مدتی با آنها بمانید. به آنها بگویید که امیدوارید بتوانید در زمان نیاز از آنها حمایت کنید، زیرا آنها نیز ممکن است بسیار اندوهگین باشند. اندکی بده و زیاد خواهی گرفت. عشق بین خانواده چیزی است که حتی مرگ هم نمی تواند آن را از شما بگیرد.
  • اطراف خود را با دوستان احاطه کنید. اگر دوستانتان تا به حال دور شما هجوم نیاورده‌اند و غذا و همراهی و عشق ارائه نکرده‌اند، یک صفحه از کتاب ابتکار را بردارید و خودتان بروید و آنها را ببینید. مانند خانواده، دوستان خوب شما را دوست خواهند داشت و سعی می کنند بفهمند که در چه شرایطی هستید. کمی حواس خود را با دوستانتان پرت کنید. شما احتمالاً مدت زیادی است که در یک رویای وحشتناک زندگی می کنید. بیرون رفتن به سینما، دیدن طبیعت در تمام شکوهش، یا صحبت کردن در مورد مد، سیاست، یا ورزش فقط چیزی است که دکتر دستور داده است. دوستان به شما یادآوری خواهند کرد که تا حد امکان از زمان خود استفاده کنید.
  • اگر فردی که مرده بود عاشق بود، دوباره دوستی را در نظر بگیرید. از خود بپرسید: آیا معشوقه تان می خواست که شما ادامه دهید، یک زندگی شاد و سرشار از رضایت داشته باشید، یا روی عدم وجود آنها تمرکز کنید و خود را با شب های بی عشق و تنهایی مجازات کنید؟ ممکن است کمی طول بکشد تا دوباره برای قرار ملاقات آماده شوید، به خصوص اگر دهه ها را با هم سپری کرده باشید. در پایان، تصمیم گیری در مورد اینکه آیا دوباره قرار ملاقات بگذارید، یک تصمیم عمیقاً شخصی است که فقط شما می توانید آن را بگیرید. اما مطمئن باشید که عشق به اشکال مختلف روی زمین راه می‌رود، و شاید بزرگترین ادای احترامی که می‌توانید به معشوق سابق خود بدهید این باشد که به انسان دیگری بیاموزید که واقعاً دوست داشته شدن چیست.

 

 

 

روش 3

پس از از دست دادن یا ترک شغل

 

چگونه میتوان از نو شروع کرد؟

1 اهداف خود را بررسی کنید. از زندگی چی میخوای؟ پاسخ به این سوال احتمالا به شما کمک می کند تا بفهمید از شغل بعدی خود چه می خواهید. آیا به بودن در بیرون و در طبیعت اهمیت می دهید؟ در مورد کمک به مردم؟ شاید شما می خواهید بسیار ثروتمند باشید و بدش نمی آید که وقت خود را با خانواده و شب های بی خوابی فدا کنید. دریابید که اهداف شما چیست و چگونه سفر شغلی بعدی به شما کمک می کند تا به آنها دست یابید.

  • آیا می خواهید در همان زمینه شغلی بمانید یا شغل خود را تغییر دهید؟ کارشناسان می گویند که یک فرد به طور متوسط ​​در طول عمر کاری خود تا هفت تغییر شغلی ایجاد می کند.  از خود بپرسید که در آخرین کار خود چقدر خوشحال بودید. اگر راضی نبودید، سعی کنید تعیین کنید که آیا دلیل آن شرایط شغلی است (مثلاً رئیس بد، یک رئیس خوب شغل شما را شگفت‌انگیز می‌کرد) یا شرایط صنعت.
  • هنگامی که به یک رشته جدید فکر می کنید، از خود بپرسید: اگر پول مشکلی نبود، من فقط به این دلیل که عاشق انجام آن هستم، می خواهم چه کار کنم؟ پاسخ هرچه که باشد، احتمال زیادی وجود دارد که شخصی مایل باشد شما را برای انجام این کار استخدام کند. اگر هیچ شغلی وجود ندارد که با پاسخ شما مطابقت داشته باشد، خدمات خود را ارائه دهید یا کسب و کار خود را راه اندازی کنید. مزایای رئیس شما زیاد است و شاید مهمترین چیز این باشد که حقوق خود را تعیین می کنید.
  • شاید پاسخ سوال بالا را نداشته باشید. شاید شما می دانید چه کاری را نمی خواهید انجام دهید، اما نمی دانید چه کاری را می خواهید انجام دهید. نگران نباشید: افراد زیادی دقیقاً در همان قایق شما هستند. یک تست شخصیت را انتخاب کنید – طبق برخی تخمین ها بیش از 2500 وجود دارد – یا شروع به خواندن یک کتاب خودیاری کنید. هزاران کتاب آموزنده، جذاب و ادراکی برای افرادی که در حال تغییر شغل هستند و به دنبال شغل هستند وجود دارد. چتر نجات شما چه رنگی است؟ نوشته ریچارد نلسون بولز، کاری که هستید توسط باربارا بارون-تایگر، و ماجراهای جانی بونکو نوشته دانیل اچ پینک سه گزینه عالی برای شروع شما هستند.

 

 

 

 

 

چگونه میتوان از نو شروع کرد؟

2 شبکه ای مانند زندگی شما به آن وابسته است. چون این کار را می کند. بسیاری از مردم فقط برای مشاغلی که به صورت آنلاین در مورد آنها می شنوند بدون استفاده از قدرت شبکه انسانی خود درخواست می دهند. شبکه شما افرادی در اطراف شما هستند که به عنوان حرفه ای کار می کنند و احتمالاً می توانند به شما در یافتن شغل کمک کنند. (همچنین به یاد داشته باشید که شبکه‌سازی همچنین به معنای پرسیدن اینکه چگونه می‌توانید به دیگران کمک کنید.) چیزی که مردم نمی‌دانند این است که بسیاری از مشاغل توسط شرکت‌ها در Monster.com یا Craigslist.org فهرست نشده‌اند، یا اینکه بسیاری از شرکت‌ها این کار را انجام خواهند داد. شغلی برای فردی که دوست دارند

  • به مصاحبه های اطلاعاتی بروید مصاحبه‌های اطلاعاتی، مصاحبه‌های رسمی کمتری هستند که در آن شما اصولاً در تلاش برای کسب اطلاعات هستید و انتظار ندارید شخصی که با او مصاحبه می‌کنید به شما پیشنهاد شغلی بدهد. مصاحبه اطلاعاتی همه چیز در مورد به دست آوردن اطلاعات داخلی عالی و گسترش دامنه شبکه شما است. یک حرفه ای را در یک زمینه جالب برای صرف ناهار یا قهوه دعوت کنید، به آنها بگویید که فقط 20 دقیقه آنها را نگه دارید و از آنها سؤالات جدی در مورد حرفه و شغلشان بپرسید. در پایان مصاحبه، از آنها سه مرجع بخواهید که ممکن است با آنها نیز مصاحبه کنید. اگر خوش شانس باشید و آنها تحت تأثیر شما قرار بگیرند، می توانند در همانجا به شما کاری پیشنهاد دهند.
  • زمین آسانسور خود را توسعه دهید. زمین آسانسور یک داستان 30 ثانیه به شما بگویم حرفه ای دیگر در مورد کسی که شما و آنچه به اهداف خود می باشد. طرح آسانسور شما برای رویدادهای شبکه ای ضروری است که در آن افراد زیادی را ملاقات می کنید و باید درباره خود به آنها بگویید. به یاد داشته باشید که مسیر آسانسور خود را کوتاه و جذاب نگه دارید. وقتی کسی از شما می‌خواهد کمی در مورد خودتان به او بگویید، نمی‌خواهد پنج دقیقه خلاصه‌ای از روزهای دانشگاه یا یک شغل شما را بشنود، به خشکی صحرا در تابستان. آنها چیزی کوتاه، سریع و به یاد ماندنی می خواهند. شما خوب خواهید بود آنچه را که می خواهند به آنها بدهید!
  • در رویدادهای صنعت و شبکه شرکت کنید. شاید شما با یک پایگاه بزرگ و سیار فارغ التحصیلان به کالج رفته اید، و آنها شام های شبکه ای هفتگی یا دو ماهانه برگزار می کنند. یا شاید در یک رویداد صنعتی که در آخرین شغل خود به طور منظم در آن شرکت می کردید، کلید خورده اید. به هر شکلی که باشد، به یاد داشته باشید که بیرون بروید و با مردم ملاقات کنید. ملاقات با متخصصان دیگر بهترین راه برای یافتن شغل است. اگر باهوش، جذاب، بامزه و دوست‌داشتنی باشید، مردم توجه می‌کنند و می‌خواهند به شما کمک کنند. به یاد داشته باشید که همین کار را برای افراد دیگر نیز انجام دهید. زیبایی شبکه در این است که همه طرفین توافق می کنند که به یکدیگر کمک کنند.

 

 

چگونه میتوان از نو شروع کرد؟

3 سنگفرش را بکوبید. خب، پس احتمالاً قبلاً این را می دانستید. اگر دنبال کار نباشید نمی توانید شغلی پیدا کنید. پس از روی مبل بلند شوید، بازی های ویدیویی را متوقف کنید، یک کت و شلوار یا دامن زیبا بپوشید و خودتان را بیرون بیاورید! تنها راهی که می توانید شغل پیدا کنید این است که به جای اینکه منتظر بمانید تا آنها با شما تماس بگیرند، به سراغ افراد دیگر بروید.

  • تحقیق کن فهرستی از مکان ها و افرادی که بیشتر دوست دارید برای آنها کار کنید تهیه کنید. سپس تا آنجا که می توانید در مورد آنها اطلاعات کسب کنید. تاریخچه آنها، بیانیه ماموریت آنها، بهترین شیوه های آنها را تحقیق کنید. در صورت امکان با یکی از کارمندان خود ناهار بخورند. هنگامی که به دنبال شغل هستید چیزهای کمی وجود دارد که کنترل می کنید، اما اینکه چقدر برای انجام تکالیف خود تلاش می کنید یکی از آنهاست. در تحقیق در مورد شرکت هایی که می خواهید برای آنها کار کنید بیشتر از هر نامزد دیگری کار کنید. اگر مصاحبه بگیرید، کار سخت شما نتیجه داده است.
  • تماس سرد می توانید این کار را به صورت تلفنی یا حضوری انجام دهید. فهرست سازمان‌ها، شرکت‌ها یا افرادی را که می‌خواهید برای آنها کار کنید جمع آوری کنید و یا با آنها تماس بگیرید یا در دفاترشان ملاقات کنید. بخواهید با نماینده منابع انسانی (HR) خود صحبت کنید و از نماینده منابع انسانی بپرسید که آیا در حال استخدام هستند. اگر چنین هستند، در مورد روش هایی که از طریق آنها برای این موقعیت واجد شرایط هستید صحبت کنید و دانش آنها را در مورد اقدامات و اهداف آنها نشان دهید. رزومه خود را تحویل دهید یا در پایان مکالمه آن را به شرکت ایمیل کنید. اگر روی نماینده منابع انسانی تأثیر گذاشته اید، وقتی برای مصاحبه دعوت می شوید، آن پر را در کلاه خود خواهید داشت.

 

 

 

نکات

  • هرگز نگویید “من باید کارها را طور دیگری انجام می دادم” یا “اگر زودتر آنها را به دکتر می بردم.” سرزنش می تواند مانند سم در بدن باشد. آنچه اتفاق افتاده را بپذیرید و به زندگی خود ادامه دهید زیرا واقعا نمی توانید چیزی را تغییر دهید.
  • شما همیشه می توانید ادامه دهید. به خودت ایمان داشته باش و اجازه نده این یک حادثه شما را پایین بیاورد.
  • مبلمان را دوباره مرتب کنید. گاهی اوقات به سختی می توان خاطرات یک اتاق یا یک خانه را تکان داد. یک بعدازظهر را انتخاب کنید و مبلمان، عکس‌ها و غیره را دوباره مرتب کنید. احساس جدید و تازگی خواهد داشت و خاطرات مکان جدید شما تماماً مال شما خواهد بود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *