کاوش در کانال بزرگ ونیز و جاذبه های آن

کاوش در کانال بزرگ ونیز و جاذبه های آن

گراند کانال نه تنها متصل از جاذبه های توریستی بالا ونیز، آن است یکی از جاذبه های بالای آن است. خیابان اصلی ونیز است که همیشه در ترافیک حرکت می کند و همه چیز را شامل می شود، از گوندولا گرفته تا بارج های حمل محصولات به بازار. این مقاله از بخش گردشگری مجله اینترنتی وبگردون به کاوش در کانال بزرگ ونیز و جاذبه های آن می پردازد.

 

 

 

کانال بزرگ در ونیز
کانال بزرگ در ونیز

 

در دوران اوج ونیز، هر کسی توجه داشته باشید – یا که می خواست به توجه داشته باشید شود – تا به حال به یک قصر رو به گراند کانال، و خود را پالازوها بیان هر سبک معماری، از 12th به قرن اولیه 18.

بهترین راه برای دیدن و قدردانی از همه این کاخ های بزرگ از خود کانال است، زیرا نمای آنها رو به آب است. تماشای این کاخ ها پس از روشن شدن چراغ در فضای داخلی درخشان آنها یکی از کارهای مورد علاقه در ونیز در شب است. جاذبه های زیر به ترتیب نشان داده می شوند که هنگام سفر از سان مارکو به پونته دلا کوستیتوزیون، در انتهای دیگر کانال بزرگ مشاهده می کنید. با این راهنمای مفید برای کاوش در کانال بزرگ هیچ یک از نکات برجسته را از دست نخواهید داد.

 

 

1. گشت و گذار در کانال بزرگ با قایق

 

کاوش در کانال بزرگ ونیز و جاذبه های آن

 

شما می توانید تمام طول کانال بزرگ را روی واپورتو، سیستم حمل و نقل عمومی شناور ونیز، از سان مارکو تا پورتا روما سوار شوید. مطمئن شوید که از خط 1 استفاده می کنید، نه خط 2 سریع، که خیلی سریع از کاخ ها عبور می کند و چندین توقف را رد می کند. شما همچنین می توانید این کار را در تور قایق موتوری انجام دهید، با راهنمایی که نه تنها می تواند به کاخ هایی که از آن ها عبور می کنید اشاره کند، بلکه به آرامی از آن عبور کرده و برای دید بهتر به هم نزدیک می شوید.

چندین گزینه وجود دارد. در تور گروهی یک ساعته قایق بزرگ کانال ونیز، شما نه تنها نقاط برجسته کانال بزرگ را خواهید دید و از آنها مطلع خواهید شد، بلکه از کلیساهای کوچکتر نیز دیدن خواهید کرد و کلیساهایی مانند سانتا ماریا فرموسا و سان جیوانی پائولو را از نزدیک مشاهده خواهید کرد. اب. سفر دریایی کانال ونیز طولانی تر: دو ساعته کانال بزرگ و کانال های مخفی گروه کوچک با قایق همچنین با موتورهای لوکس به نقاط کم بازدید ونیز سفر می کند.

این تور طولانی تر ، همراه با یک تور آموزنده در کانال بزرگ ، محله جذاب Dorsoduro و توقفی برای بازدید از مناظر یهودی نشین یهودی ونیز در Cannaregio.

شاید شما همیشه آرزو داشته اید که در امتداد کانال بزرگ در یک تله کابین حرکت کنید ، و این مطمئناً یک گزینه است. اما این بهترین راه برای دیدن کاخ ها در کنار سواحل آن نیست. با تعداد زیادی کشتی بزرگتر که از سرعت عبور می کنند و دید شما را مسدود می کنند، در واقع دید بهتری – اگر سریعتر – از روی بخار داشته باشید. بهتر است سوار تله کابین خود را برای کانالهای کوچک و رمانتیک “پشت خیابان” ذخیره کنید.

 

2. سانتا ماریا دلا سلام

کاوش در کانال بزرگ ونیز و جاذبه های آن

سانتا ماریا دلا سلام

هنگامی که بخارپای شما ایستگاه سن مارکو را ترک می کند، از دهانه کانال بزرگ می گذرد و تقریباً مستقیماً کلیسای بنایی بنایی سانتا ماریا دلا سالوت را هدف قرار می دهد، که به دلیل سپاس از پایان طاعون 1630 ساخته شده است. به منظور حمایت از آن معمار بالداسار لنگنه مجبور بود بیش از یک میلیون چوب به کف تالاب برساند.

این کلیسا یک نقطه عطف چشمگیر است، در سراسر کانال بزرگ از سن مارکو قابل مشاهده است، و این عظمت همچنان ادامه می یابد و شما به داخل قدم می گذارید و توجه خود را فوراً به گنبد عظیم خود جلب می کنید. حتماً Sacristy را ببینید، جایی که بهترین نقاشی ها وجود دارد، به ویژه ازدواج Tintoretto’s Marriage at Cana. فرود بخار درست در مقابل کلیسا است.

 

3. مجموعه پگی گوگنهایم

کاوش در کانال بزرگ ونیز و جاذبه های آن

مجموعه پگی گوگنهایم

درست گذشته از سانتا ماریا دلا سالوت، ساختمان سفید کم رنگ Ca ‘Venier dei Leoni است، ساختمانی معاصر بر پایه های اولیه. کاخ ورنیه 1749 هرگز تکمیل نشد و در سال 1949، طبقه واحد آن محل موزه نقاشی ها و مجسمه های کوبیستی، انتزاعی و سوررئالیستی ونیز گردآورنده آثار آمریکایی پگی گوگنهایم شد.

این مجموعه شامل آثاری از مکس ارنست، که پگی گوگنهایم با او ازدواج کرده بود، و همچنین پابلو پیکاسو، ژرژ براک، فرناند لگر، خوان میرو ، سالوادور دالی، پل کلی، رنه ماگریت، پیت موندریان، مارک شگال و جکسون پولک است.

با گذر از بخارپو، ممکن است مجسمه سوارکاری مارینو مارینی فرشته شهر را در تراس مشاهده کنید. برای بازدید از موزه، از ایستگاه Santa Maria della Salute یا Accademia voporetto استفاده کنید. گوگنهایم در میانه راه بین آنها قرار دارد.

آدرس: Palazzo Venier dei Leoni  701 Dorsoduro ، ونیز

سایت رسمی: www.guggenheim-venice.it

 

 

4. Palazzo Corner della Ca ‘Grande

کاوش در کانال بزرگ ونیز و جاذبه های آن

Palazzo Corner della Ca ‘Grande

Palazzo Corner della Ca ‘Grande دقیقاً روبروی گوگنهایم، یکی از بهترین نمونه های معماری دوران رنسانس بالا در ونیز است. این کاخ بزرگ – نام آن “Ca ‘Grande” به معنی خانه بزرگ در گویش ونیزی است – در سال 1545 توسط استاد سازنده و مجسمه ساز ایتالیایی Jacopo Sansovino، برای خانواده قدرتمند Cornaro ساخته شد. این یکی از اولین کمیسیون های Sansivino در ونیز بود.

مانند همه این کاخ ها، Ca ‘Grande قرار بود تحت تأثیر قرار گیرد، با ستون های ایونی مجلل در طبقه اول و ستون های Corinthian در طبقه دوم.

 

5. Ponte dell’Accademia و آکادمی هنرهای زیبا

کاوش در کانال بزرگ ونیز و جاذبه های آن

Ponte dell’Accademia

برای قرن ها، پونته دی ریالتو تنها پل روی کانال بزرگ بود، تا اینکه در سال 1854، اتریشی ها که ونیز را از سال 1815 اشغال کرده بودند، یک پل آهنی کوچک که سن مارکو را به دورسودورو متصل می کرد، نصب کردند. این پل در سال 1932 با یک پل چوبی “موقت” جایگزین شد، اما محبوبیت آن در بین ونیزی ها آنقدر زیاد شد که هیچ گاه آن را با سنگی که مورد نظر بود جایگزین نکردند.

در انتهای دورسودورو، بهترین مجموعه هنری ونیز، Accademia، در صومعه سابق قرن شانزدهم سانتا ماریا دلا کاریتا قرار دارد. مجموعه از هنر ونیزی از قرن 14 و 18 به ونیز چه اوفیتزی است به هنر فلورانس هستند، اما برجسته آن به آثار ونیزی محدود نمی شود. این موزه آثار قابل توجهی از تیتیان، تینتورتو، پائولو ورونسی، بلینی ها، کانالتو، کارپاچیو و تیپولو را در خود جای داده است.

برای دوستداران هنر ، توقف Accademia vaporetto یک سفر دوگانه ارائه می دهد و به دو مکان مهم برای بازدید در ونیز دسترسی دارید.

آدرس: دورسودورو ، ونیز

 

6. پالازو گراسی

پالازو گراسی

در ساحل روبرو، نمای سه طبقه Palazzo Grassi ویژگی های باروک و کلاسیک را نشان می دهد. آخرین کاخی که قبل از فروپاشی جمهوری ونیز در سال 1797 بر روی کانال بزرگ ساخته شد، از روی نقشه های جورجیو ماساری ساخته شد که از یک طرح زمینی غیر معمول در ونیز استفاده می کرد، با چهار بال در اطراف یک حیاط مستطیل شکل.

هنگامی که شرکت فیات موتور این کاخ را به دست آورد، مرمت و بازسازی های گسترده شامل پوشش حیاط بود که از آن، به همراه بقیه کاخ، برای نمایشگاه استفاده می شود. این ساختمان به دلیل ترکیب هماهنگ از سبک معماری نئوکلاسیک اصلی و مدرن جالب است.

آدرس: Campo San Samuele ، San Marco ، ونیز

 

 

7. Ca ‘Rezzonico و موزه قرن 18 ونیز

کاوش در کانال بزرگ ونیز و جاذبه های آن

Ca ‘Rezzonico و موزه قرن 18 ونیز

در سمت چپ، هنگامی که کانال منحنی طولانی خود را به سمت راست آغاز می کند، عظیم Ca ‘Rezzonico کار دو معمار معروف است. در سال 1660 توسط Baldassare Longhena، بزرگترین معمار باروک در ونیز آغاز شد، تقریباً یک قرن بعد توسط جورجو ماساری تکمیل شد.

امروزه موزه ونیز قرن 18 وجود دارد، جایی که می توانید نمایی جذاب از زندگی ونیزی ها در دوره روکوکو را مشاهده کنید. 40 اتاق آن سبک های تزئینی و مبلمان مجلل را نشان می دهد که شامل چینی و مبلمان لاک دار است که در آن زمان بسیار محبوب بود. ظروف چینی و سفال ونیزی، برنز، عروسک و لباسهای اصلی ونیزی متعلق به قرن 18 وجود دارد. یک داروخانه قرن هجدهمی با دقت بازسازی شده است و یک تئاتر در طبقه سوم قرار دارد.

ایستگاه بخارپو با برچسب Ca ‘Rezzonico درست در قصر نیست. شما باید از Calle Traghetto تا Campo San Barnaba پیاده بروید و از پل به Fondamenta Rezzonico بروید.

آدرس: Fondamenta Rezzonico 3136 ، ونیز

 

 

8. تراگتی

کاوش در کانال بزرگ ونیز و جاذبه های آن

عبور تراگتو از کانال بزرگ

 

توقف Ca ‘Rezzonico و فرود San Samuel در امتداد کانال از طریق آن با نوع دیگری از حمل و نقل قایق، تراگتی متصل می شود. تراگتو نوعی تله کابین است که از تزیینات و صندلی های شیک آن محروم شده است تا اتاق ایستاده و نیمکت های باریک (که ونیزی ها تمسخر می کنند، ایستادن را ترجیح می دهند) را برای عبور از کانال بزرگ در چند نقطه بین پل ها فراهم کند.

تراگتی ارزان هستند (2 یورو) و راه خوبی برای جلوگیری از پیاده روی طولانی به نزدیکترین پل است. یکی دیگر از توقف های سان آنجلو و سان توما وجود دارد، یکی در بازار ماهی فراتر از ریالتو، یکی در ایستگاه سان مارکولا و چهارم در انتهای دیگر کانال نه چندان دور از میدان سان مارکو.

 

9. Ca ‘Foscari

کاوش در کانال بزرگ ونیز و جاذبه های آن

Ca ‘Foscari

 

هنگامی که دوژ فرانچسکو فوسکاری ساختمان خود را در قرن پانزدهم سفارش داد، Ca ‘Foscari، درست در نزدیکی Ca’ Rezzonico، دارای یک نوآوری ناشناخته بود: چهار طبقه داشت. امروزه این کاخ یکی از مهمترین بناهای گوتیک متاخر در ونیز است.

ثروت فسکاریس پس از آنکه دوژ مجبور شد شرق مدیترانه شرقی را در سال 1454 به ترکان واگذار کند، تغییر کرد و پسرش ژاکوپو از ونیز تبعید شد. در سال 1574، هنری سوم پادشاه فرانسه از این کاخ به عنوان اقامتگاه استفاده کرد.

 

10. Ponte di Rialto (پل ریالتو)

کاوش در کانال بزرگ ونیز و جاذبه های آن

پل ریالتو (پل ریالتو)

 

همانطور که کانال بزرگ مجدداً شروع به صاف شدن می کند، شکل آشنای پل ریالتو در پیش رو قرار می گیرد، اگرچه سخت است که چشم از کاخ هایی که در هر دو طرف خط می روند بردارید. اولین پل چوبی در اوایل سال 1180 در اینجا ساخته شد، بعداً با یک پل کشویی جایگزین شد، که در سال 1444 هنگامی که جمعیت زیادی برای تماشای حرکت قایق روی آن جمع شدند، سقوط کرد.

تقریباً 150 سال بعد، در سال 1588، ونیزی ها این پل سنگی را که توسط آنتونیو د پونته طراحی شده بود، ساختند. پل 22 متری توسط 6000 شمع چوب در هر طرف پشتیبانی می شود. ریالتو بهترین توقف برای کاوش در محله سانپولو و البته خود پل معروف است.

 

 

11. Fondaco dei Tedeschi (بورس کالای آلمان)

Fondaco dei Tedeschi (بورس کالای آلمان)

 

از حداقل 1228 بازرگانان “آلمانی” (اصطلاحی که شامل لهستانی ها ، چک ها و مجارها نیز می شد) که در ونیز تجارت می کردند در این مکان اصلی در انتهای سان مارکو در انتهای پل ریالتو زندگی و کار می کردند. این واقعیت که ونیز هزینه بازسازی آن را پس از آتش سوزی پرداخته و از افرادی مانند تیتیان برای تزئین فضای داخلی آن استفاده کرده است، نشان می دهد که تجارت آنها چقدر برای جمهوری سودمند بوده است – برای هر خرید و فروش باید کمیسیون بالایی به ونیز پرداخت می شد.

به همین دلیل است که در قرن 16 و 17، فونداکو “کشتی طلایی سنا” نامیده می شد. این مبادله هم محل تجارت و هم پناهگاه تجار بود که اجازه نداشتند به تنهایی در آنجا حضور داشته باشند و یا کاری را در خارج از فونداکو انجام دهند.

نمایی که در سمت راست مشاهده می کنید، رو به روی کانال گراند، طبق سنت ونیزی سه طبقه است. در وسط یک رواق پنج طاقی قرار دارد. مغازه ها و انبارها در طبقه همکف بودند، در حالی که طبقات بالای آن محل زندگی و ادارات بود.

امروزه این ساختمان دارای یک مرکز خرید است، با سکوی پشت بام که در آن می توانید چشم اندازهای وسیعی از شهر را مشاهده کنید. برای جلوگیری از خطوط تراس، می توانید از قبل رزرو رایگان کنید.

 

12. Ca ‘da Mosto

کاوش در کانال بزرگ ونیز و جاذبه های آن

 

Ca ‘da Mosto که یکی از برجسته ترین کاخ های مشرف به کانال بزرگ نیست ، قدیمی ترین و از نظر معماری بسیار مهم است. دوستیابی از قرن 13 ، در اصل یک fondaco، خانه و محل کار یک تاجر ونیزی است.

برخلاف بسیاری از کاخهای بعدی، نمای کناری کانال آن نامتقارن است و سه طاق (یکی از دیگرها گسترده تر) در یک طرف طبقه سطح آب و درب کوچکتر به طرف دیگر قرار گرفته است. در بالا، پنجره های نواب نو پیانو – طبقه اصلی بالا – دارای طاق های باریک و بلند است، سبکی که بعداً به قوس های برجسته ونیزی تبدیل شد. این مهمترین نمونه ونیز از قصر قرن سیزدهم است، بقیه در عصر خود با بازسازی های بعدی کاملاً تغییر کرده اند.

این زادگاه Alvise دا Mosto، 15 بود هفتم قرن هدایتگر توسط شاهزاده هنری پرتغال ناوبر، و اولین اروپایی به چشم استخدام جزایر کیپ ورد. این خانه در وضعیت فرسوده ای قرار دارد، اما صحبت هایی مبنی بر بازسازی آن به عنوان یک هتل لوکس مطرح شده است.

 

13. بازار ماهی

ماهی فروشی

سالن بازار فروش ماهی (Pescheria)، واقع در سمت چپ پل ریالتو ، تنها از سال 1907 قدمت داشت و به سبک گوتیک با سرستون های زیبا تراشیده شده که از طاقهای آن حمایت می کردند. ماهی های سنگی و دیگر موجودات دریایی با نگاه ناخوشایند به صبح نگاه می کنند در حالی که سرآشپزها و زنان خانه دار در جستجوی غذاهای تازه دریایی هستند.

اگرچه این یک ساختمان نسبتا مدرن است، اما طبق روش قرن ها روی بیش از 18000 شمع چوب درخت کاج ساخته شده است. بین Pescheria و Rialto بازار رنگارنگ مواد غذایی و محصولات وجود دارد. مرور در این مکان شلوغ و رنگارنگ یکی از کارهای رایگان مورد علاقه در ونیز است. نزدیکترین ایستگاه Rialto است.

 

 

14. Ca ‘d’Oro

Ca ‘d’Oro

 

در ساحل سمت راست، یکی از زیباترین مناظر روی کانال ، Ca ‘d’Oro، گوتیک ونیزی در بهترین حالت خود است. اگرچه رنگ و تذهیب اصلی خود را که باعث ایجاد نام آن شد – خانه طلا – از دست داده است، اثر سنگ مرمر بارتولومئو بون، که همچنین Porta della Carta را در کاخ دوج ساخته است، شاید بدون آن حتی زیباتر باشد.

فضای داخلی، که اکنون موزه است، نحوه زندگی اشراف ونیزی در اواخر قرون وسطی را به وضوح نشان می دهد. موزاییک طبقه همکف یکی را در کلیسای سنت مارک کپی می کند و یک چاه مرمر قرمز زیبا در حیاط وجود دارد. آثار هنری مجموعه هنری Galleria Franchetti مکمل محیط تاریخی کاخ است.

در کنار ناهید تیتیان قبل از آینه، پرتره یک نجیب زاده توسط ون دیک، و سنت سباستین ناتمام مانتگنا ، مجسمه های مرمری، برنز و تراکوت های برنینی، جامبولونیا ، تولیو لومباردو، ریچی و دیگران را مشاهده خواهید کرد. قطعاتی از نقاشی های دیواری توسط جورجیونه و تیتیان که زمانی نمای Fondaco dei Tedeschi را آراسته بودند. این یکی از ساده ترین مکانهایی است که می توانید از واپورتو دیدن کنید، زیرا ایستگاه مخصوص خود را دارد.

آدرس: Calle Ca ‘d’Oro ، ونیز

سایت رسمی: www.cadoro.org

 

 

15. Ca ‘Pesaro

کاوش در کانال بزرگ ونیز و جاذبه های آن

دورتر ، در سمت چپ، Ca ‘Pesaro بین 1652 و 1710 توسط استادان باروک اواخر ونیز، Baldassare Longhena و Antonio Gaspari ساخته شد. نمای باشکوه از کتابخانه سانسوینو در پیازتا الهام گرفته شده است.

طراحی داخلی مجلل ممکن است خانه ای غیر معمول برای Galleria d’Arte Moderna، یکی از مهمترین مجموعه های هنر مدرن در ایتالیا به نظر برسد. اما این کاخ تضاد جالبی با آثار فرانتس ون لنباخ، آگوست رودن و مارک شاگال دارد. در طبقه سوم، Museo d’Arte Orientale دارای یک مجموعه برجسته از هنرهای شرق دور است که شامل گلدان های چینی، نقاشی های ژاپنی و مجسمه سازی هندی است. برای رسیدن به Ca’Pesaro، در ایستگاه vaporetto San Stae پیاده شده و به سمت چپ راه بروید.

مکان: سانتا کروچه ، ونیز

 

16. سان استای

نام رسمی کلیسا در مرحله فرود در سمت چپ سان استای Sant’Eustachio است، اما به ندرت کسی آن را چنین نامیده است. این بنا در سال 1678 توسط جیووانی گراسی و به شکل صلیب یونانی ساخته شد و نمای آن بر روی کانال بزرگ سی سال بعد توسط استاد سازنده دومنیکو روسی اضافه شد.

هزینه آن را دوج آلویس موچنیگو دوم، که در کلیسا دفن شده است، پرداخت کرده است. همچنین در داخل نقاشی هایی از هنرمندان اولیه قرن 18، از جمله تیپولو و پلگرینی وجود دارد. سان استای ایستگاه مخصوص خود را دارد.

 

 

17. Palazzo Vendramin-Calergi

کاوش در کانال بزرگ ونیز و جاذبه های آن

 

این کاخ در سمت راست، کمی قبل از سان استای، نمونه ای کامل از معماری رنسانس ونیزی است که بسیاری از کاخ های ونیزی دیگر از آن الگو گرفته اند و در دوران احیای اواخر قرن نوزدهم، بسیاری از عناصر آن در سراسر کپی شده است. اروپا بین سالهای 1480 تا 1504 توسط مائورو کدوسی ساخته شد.

ریچارد واگنر، آهنگساز اپرای آلمانی و خانواده اش چندین بار در اینجا اقامت کردند، و او در اینجا در سال 1883 درگذشت. او توسط یک موزه کوچک واگنر در داخل پالازو یاد می شود.

 

 

18. Fondamenta Turchi و موزه تاریخ طبیعی

کاوش در کانال بزرگ ونیز و جاذبه های آن

Fondamenta Turchi و موزه تاریخ طبیعی

 

این ساختمان به طرز عجیب و غریب تقریباً روبروی Palazzo Vendramin-Calergi در اصل یک قصر متعلق به قرن نهم و یکی از قدیمی ترین کاخ های ونیز بوده است، اما شکل فعلی آن به اواسط قرن سیزدهم برمی گردد. در قرون 14 و 15، قبل از اینکه به دفتر و محل زندگی تجار ترک تبدیل شود، محل اقامت دوک های فرارا بود که در 1452 و 1469 امپراتور فردریش سوم را به عنوان مهمان در اینجا پذیرایی کردند. در اوایل قرن 19، کاملاً ویران شده بود، بنابراین شهر آن را تصاحب کرد و سعی کرد آن را به سبک اصلی قرن 13 بازسازی کند.

نتایج هر چه باشد، هنوز نمونه خوبی از ترکیب سبکهای معماری بیزانس و ونیز در قرون وسطی محسوب می شود. این موزه موزه تاریخ طبیعی را در خود جای داده است، جایی که می توانید با زندگی حیوانات در دریای آدریاتیک آشنا شوید و مجموعه های زمین شناسی و جانورشناسی را ببینید. طبقه همکف نیز دارای یک نمایشگاه عالی از سرهای خوب ونیزی است. از نقطه فرود سان مارکولا استفاده کنید و یک تراگتو در سراسر کانال بزرگ به موزه ببرید.

آدرس: سانتا کروچه ، ونیز

سایت رسمی: http://msn.visitmuve.it/

 

19. سانتا ماریا دی ناصرت

سانتا ماریا دی نازارت

 

کلیسای باروک زیبا در سمت راست، در کنار ایستگاه راه آهن سانتا لوسیا، در دهه 1670 توسط Baldassare Longhena ساخته شد و نمای باشکوه ستون ها و مجسمه های آن توسط Giuseppe Sardi اضافه شد. این کلیسا که برای سفارش کارملیت های منحصر به فرد ساخته شده است، در بین مردم با نام Gli Scalzi شناخته می شود.

فضای داخلی باروک به همان اندازه تزئین شده است، پر از ستون های مرمری مارپیچی رنگ، مجسمه ها ، نقاشی های دیواری و شکوفایی طلا. در کلیسای دوم در سمت راست، نقاشی دیواری Tiepolo به نام “شکوه سنت ترزا ” و کلیسای سوم در سمت چپ شامل نقاشی دیواری او از مسیح است که در باغ گتسمانی دعا می کند.

کوچکترین پل پل بزرگ ، Ponte degli Scalzi ، از مقابل کلیسا عبور می کند، که اغلب در هجوم گردشگران و مسافران رفت و آمد به ایستگاه نادیده گرفته می شود.

آدرس: Fondamenta Scalzi ، ونیز

 

 

20. Ponte della Costituzione (پل مشروطه)

 

همه ونیزی ها در مورد پل معمار اسپانیایی سانتیاگو کالاتراوا، ساخته شده در 2007 توافق ندارند. اما آنها موافق هستند که داشتن پل در انتهای کانال بزرگ، جایی که خط بخار در ایستگاه اتوبوس و پارکینگ به پایان می رسد، مفید است.

این طرح هیچ گونه تظاهری برای منعکس کردن سبک های سنتی ونیزی ندارد و پلهای قبلی را فقط در منحنی فراگیر برازنده خود منعکس می کند. سازه فولادی و بتنی در ترکیبی از سنگ مرمر و شیشه استریا روبرو شده است و مانند کارهای کالاتراوا در جاهای دیگر، به جذابیت خاص خود تبدیل شده است.

 

 

نکات: چگونه می توان از گردش خود در کانال بزرگ بیشترین استفاده را کرد؟

  • بلیط Vaporetto : سواری در امتداد کانال گراند گران ترین در ونیز است، اما در هر روز یا بیشتر در گذرگاه های حمل و نقل گنجانده شده است. چه گذرنامه بخرید و چه یک بلیط، هنگام سوار شدن حتماً آن را در دستگاه معتبر کنید.
  • زمان بندی : تقریباً در هر ساعتی جمعیت زیادی را روی واپورتو خواهید دید، اما بهتر است از ساعات رفت و آمد صبح و عصر و همچنین عجله ناهار بین ظهر تا 2 بعد از ظهر اجتناب کنید.
  • در شب : اگرچه نمی توانید همه کاخ ها را ببینید، بسیاری از آنها در شب کاملاً روشن هستند، یک منظره جادویی با نمای آنها در نورافکن ها و لوسترهای شیشه ای مورانو از پنجره های بزرگ می درخشد.
  • بهترین چشم اندازها : برای دیدن کاخ های دو طرف کانال، سعی کنید محلی را برای ایستادن در خارج تهیه کنید، جایی که می توانید به راحتی از یک طرف به طرف دیگر حرکت کنید.
  • جهت : در حالی که این تور جاذبه های شروع شده از سان مارکو را لیست می کند، می توانید از هر سو سوار آن شوید. برای به دست آوردن بهترین دید از همه، در هر دو سوار شوید و در یک زمان یک طرف را ببینید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *