دانلود رایگان نت minuet
دانلود رایگان نت waka waka از shakira
دانلود رایگان نت waka waka از shakira
۱۳۹۹-۰۴-۰۷
چگونه نتهای پایین در یک فلوت بنوازیم؟
چگونه نتهای پایین در یک فلوت بنوازیم؟
۱۳۹۹-۰۴-۰۸

دانلود رایگان نت minuet

نت minuet  در گام های مختلفی ارائه شده است. و جز نت های مشهوریست که توسط باخ نوشته شده. اگر به دنبال نت های زیبا برای تمرین ساز خود میگردید. این نت تمرین خوبی برای شماست. برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

تاریخچه

در اواخر قرن 17 مسیحی پتزولد در Sophienkirche (به معنای کلیسای سوفیا) از درسدن ارگانیست شد. در زمان شروع یوهان سباستین باخ به بازدید از درسدن ، پتزولد به خوبی با بسیاری از نوازندگان شهر از جمله ویولن یوهان جورج پیسندل آشنا شد ، که باخ نیز با آنها آشنا بود. در سال 1720 ، پتزولد موسیقی را برای افتتاح ارگان جدید سیلبرمن Sophienkirche آهنگسازی کرد. باخ وقتی در سپتامبر 1725 در درسدن دیدار کرد ، کنسرت خود را بر روی آن عضو گذاشت.  

دفترچه مربوط به آنا مگدالنا باخ:

نوت بوک دوم برای آنا مگدالنا باخ در سال 1725 آغاز به کار کرد. با دو مجموعه سوارکاری ، یعنی Partitas BWV 827 و 830 که توسط یوهان سباستین باخ تهیه و تنظیم شده است ، افتتاح شد. آنا مگدالنا باخ احتمالاً در پاییز سال 1725 این دفترچه را از همسرش دریافت کرد ، به عنوان هدیه ای برای تولد خود (22 سپتامبر) یا سالگرد عروسی آنها (3 دسامبر).
  • شماره 3 تا 11 در این نوت بوک قطعات صفحه کلید هستند که توسط آنا مگدالنا نوشته شده است ، احتمالاً اندکی پس از انتشار این جلد. شماره 3 ، اولین قطعه پس از دو Partitas هفت جنبش ، یک مینوت در F major توسط یک آهنگساز ناشناخته است (احتمالاً باخ نیست)
  • شماره 113 در ضمیمه دوم (به آلمانی: Anhang ، Anh.) تصویب شده است. ضمیمه ترکیبات مشکوک در Bach-Werke-Verzeichnis (BWV) است. Minuets Petzold در G major و G جزئی ، BWV آنه. 114 و 115
  • دو مدخل بعدی در دفترچه (شماره 4 و 5) هستند. احتمال این هست که وی این قطعات را هنگام بازدید از این شهر در سپتامبر 1725 توسط یوهان سباستین از درزدن برگردانده باشد. باخ احتمالاً قصد رقص های باینری ساده موجود در نوت بوک های آنا مگدالنا ، از جمله مینوئت ها را بدون عنوان آهنگساز وارد کرده بود.

نت minuet :

نت موسیقی, دانلود نت رایگان, نت موسیقی ویولون,نت موسیقی پیانو, نت موسیقی گیتار,نت موسیقی فلوت,نت موسیقی تار,نت موسیقی سنتور

نت موسیقی, دانلود نت رایگان, نت موسیقی ویولون,نت موسیقی پیانو, نت موسیقی گیتار,نت موسیقی فلوت,نت موسیقی تار,نت موسیقی سنتور

   

Comments are closed.