انگشتر زمرد در گالری طلای زمردی
آموزش جامع ارز های دیجیتال و کسب درآمد بالا از آن
آموزش جامع ارز های دیجیتال و کسب درآمد بالا از آن
۱۴۰۱-۰۲-۰۵
طرز تهیه تارت انبه
طرز تهیه تارت انبه
۱۴۰۱-۰۳-۰۵

انگشتر زمرد در گالری طلای زمردی

یکی از سنگ های شفاف و درخشانی که معمولاً به رنگ سبز یافت می شود و طرفداران زیادی دارد زمرد می باشد. معمولاً درجه اصالت این سنگ به طبیعی و مصنوعی بودن آن بستگی دارد. البته بهتر است بدانید که زمرد در دین اسلام جایگاه ویژه ‌ای دارد و از نظر علمی و روایی نیز خواص بسیار زیادی برای آن ذکر شده است. به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می ‌دهند سنگ زمرد را به همراه داشته باشند. بنابراین سعی می کنند از جواهراتی مانند گردنبند یا انگشتر زمرد استفاده نمایند. اما توجه داشته باشید که انتخاب زمرد اصل اهمیت بسیار زیادی دارد و نباید آن را با سنگ های دیگر اشتباه بگیرید. در این مطلب قصد داریم که اطلاعات بیشتری در مورد انگشتر زمرد در گالری طلای زمردی در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم. با ما همراه باشید.

 

انواع انگشتر زمرد در گالری طلای زمردی: 

انگشتر زمرد اصل از یک رکاب و نگین تشکیل شده است. نگین زمرد معمولاً دارای ناخالصی هایی می باشد. در واقع وجود این ناخالصی ها می توانند به شناخت انگشتر اصل از انگشتر مصنوعی کمک نمایند. در ادامه سعی کرده ایم انواع نگین زمرد و همچنین رکاب های زنانه و مردانه ای که برای این انگشتر در گالری طلای زمردی وجود دارد را شرح دهیم.

انواع نگین زمرد: 

نگین چشم گربه ای: 

در واقع حالت این نگین زمرد را شبیه چشم گربه می دانند. به همین دلیل به آن زمرد چشم گربه ای گفته می شود. البته بعضی از افراد به آن دم اژدها نیز می گویند. زمرد چشم گربه ای از جمله کمیاب ترین و نادرترین انواع سنگ زمرد به شمار می رود.

نگین سبز برزیلی: 

به زمردی که از معادن کشور برزیل استخراج می گردد زمرد سبز برزیلی یا تورمالین سبز گفته می‌شود‌. این سنگ به وفور در کشور برزیل وجود دارد. علاوه بر آن امروزه در بعضی از معادن آفریقا نیز یافت شده است.

نگین سبز تراپیچ: 

این نگین زمرد معمولاً در معادن کلمبیا یافت می شود و دارای حالت و شکل ستاره ای مانند می باشد. به همین دلیل ممکن است بعضی از افراد آن را به نام زمرد سبز ستاره ای نیز بشناسند.

نگین زامبیایی: 

این نوع از نگین انگشتر زمرد متعلق به کشور زامبیا می باشد. این کشور در قاره آفریقاست و محل کشف زمرد زامبیایی است. زمرد زامبیایی معمولاً دارای شفافیت و همین طور رنگ بسیار خاصی می باشد. همین موضوع باعث معروفیت آن شده است. علاوه بر این موارد این نوع از زمرد دارای کیفیت بسیار بالایی است. به طور کلی می ‌توان گفت که با کیفیت ترین و بهترین انواع سنگ زمرد که در جهان استخراج شده اند از معادل کلمبیا هستند.

انواع رکاب انگشتر زمرد: 

معمولا در گالری طلای زمردی از رکاب سفید رنگ برای ساخت انگشتر زمرد استفاده می ‌شود. زیرا رنگ سفید در کنار نگین زمرد باعث ایجاد زیبایی و جذابیت بی‌نظیری در انگشتر می گردد. البته طراحان و هنرمندانی که به طراحی جواهرات می‌ پردازند مدل های متفاوتی را برای رکاب انگشتر ها طراحی نموده اند. جالب است بدانید که طراحی رکاب انگشتر زنانه و مردانه با یکدیگر متفاوت خواهد بود.

 

طرح های مختلف رکاب انگشتر زمرد زنانه: 

  • رکاب موج دار
  • رکاب دوشاخ
  • رکاب ساده یا صاف
  • رکاب پایه دار

طرح مختلف رکاب انگشتر زمرد مردانه: 

  • رکاب چهار اشک طاووسی
  • رکاب خورشیدی
  • رکاب جواهری
  • رکاب حصیری انگشتر زمرد
  • رکاب شیاری
  • رکاب شکوفه
  • رکاب گوار سر زلفی یا دوره تاپان
  • رکاب ناودانی
  • رکاب هشت ترک
  • رکاب ریزدیش
  • رکاب فیلی
  • رکاب چنگ
  • رکاب شیخ احمد زنجان یا شیخ احمد ملیله

فواید انگشتر زمرد: 

در واقع استفاده از انگشتر زمرد می تواند مزایای بسیار زیادی برای فرد به همراه داشته باشد. این موضوع در اسلام و به خصوص در مذهب شیعه بیان شده است. به باور مسلمانان استفاده از این انگشتر موجب رفع فقر و تنگدستی خواهد شد. همچنین برخی بر این باورند که در دست داشتن آن به گره گشایی کارها و همچنین آسان شدن آن ها کمک خواهد کرد. از جمله مزایای دیگر آن می توان به دریافت انرژی و کمک به آرامش فرد اشاره نمود. جالب است بدانید که استفاده از این انگشتر برای جلوگیری از ابتلا به بیماری صرع مناسب است. از دیگر مزایای آن می ‌توان به افزایش ایمان، ایجاد ذهنی آرام و افزایش حکمت، خرد و منطق اشاره نمود. علاوه بر تمام این موارد استفاده از انگشتر زمرد باعث می گردد تا پلی میان عاشق و معشوق ایجاد گردد.

نحوه نگهداری از انگشتر زمرد: 

افرادی که از انگشتر زمرد استفاده می کنند باید بدانند که این سنگ بسیار حساس است و نیاز به نگهداری مناسبی دارد. زیرا اگر به آن ضربه وارد شود ممکن است نگین انگشتر خرد شود زیرا در این سنگ ترک های طبیعی ریزی وجود دارد که احتمال خرد شدن سنگ را افزایش می ‌دهند. علاوه بر آن توجه داشته باشد که بهتر است انگشتر را در دست غالب خود استفاده نکنید تا برخورد آن با اجسام کمتر شود. همچنین در هنگام مرطوب کردن دست ها یا شستن آن ها بهتر است انگشتر را از دست خارج کنید تا درخشندگی آن کاهش پیدا نکند.  خانم ها نیز توجه داشته باشند که بهتر است ابتدا آرایش خود را تکمیل کرده یا لباس های خود را بپوشند. سپس انگشتر زمرد را دست کنند. زیرا سشوار، مواد آرایشی و حتی برس می تواند به نگین زمرد آسیب وارد کند.

خرید انگشتر زمرد اصل:

خرید انگشتر زمرد اصل اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا امروزه نگین های تقلبی بسیار زیادی وجود دارند که مشابه نگین های اصل هستند. از جمله آن ها می ‌توان به زمرد چتم اشاره کرد. این نگین زمرد در کارخانه چتم و به روش همجوشی و حرارتی ساخته می شود. علاوه بر آن زمرد ژیلسون نیز نوعی دیگر از زمردهای مصنوعی می باشد که به شیوه ی آزمایشگاهی و حرارتی تولید می گردد. همچنین زمرد لش لایتنر نیز نوعی دیگر از زمردهای تقلبی است که از یک لایه نازک زمرد بر روی یک همجوش و بریل زینتر استفاده می شود. این نگین های تقلبی بسیار مشابه با زمرد اصل کلمبیایی می باشند. به همین دلیل تشخیص آن ها برای شما سخت خواهد بود.

بنابراین برای خرید انگشتر زمرد اصل باید حتماً به فروشگاه ها و گالری های معتبر مراجعه نمایید تا با خیال راحت خرید نمایید. گالری طلای زمردی از معتبرترین و بهترین گالری های فروش طلا و جواهرات می باشد. شما می توانید با خرید از گالری زمردی خیال خود را بابت تنوع، کیفیت ساخت و خدمات پس از فروش انگشتر زمرد محبوبتان راحت کنید.

Instagram: https://www.instagram.com/zomorodijewelry/

Twitter: https://twitter.com/zomorodijewelry

Aparat: https://www.aparat.com/zomorodi_jewelry

Pinterest: https://www.pinterest.com/zomorodijewelry

اگر در انتخاب انگشتر زمرد رویاهایتان سردرگم هستید، زمردی می تواند بهترین راهنما برای شما باشد، کافی است با آنها تماس بگیرید:

021-55622715

09121509364

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *