بهترین ماساژور گردن
10 گام برای ایجاد یک برنامه مالی قوی برای خود
10 گام برای ایجاد یک برنامه مالی قوی برای خود
۱۴۰۱-۱۲-۰۶
سود مرکب چگونه برای شما کار می کند؟
سود مرکب چگونه برای شما کار می کند؟
۱۴۰۱-۱۲-۰۶

بهترین ماساژور گردن

چکیده : این روزها که استفاده از ماساژورهای برقی بیش از پیش رواج پیدا کرده، یکی از راهکارهای کاهش دردهای عضلانی و مفصلی استفاده از دستگاه ماساژور تخصصی است. ماساژور گردن نیز یکی از بهترین مدل های ماساژور برقی به شمار میرود که میتواند به صورت گسترده مورد استفاده قرار گیرد.

بهترین ماساژور گردن

همه ما تقریبا با مزیت های ماساژ درمانی آشنا هستیم و میدانیم که ماساژ علاوه بر تسکین درد در نواحی مختلف بدن میتواند به کاهش استرس و بهبود کیفیت زندگی کمک موثری کند. البته که در صورت بروز دردهای مزمن و ناگهانی به هیچ وجه نباید با روش های خود درمانی، اقدام کرد و توصیه میشود حتما در اولین فرصت به پزشک مراجعه شود. استفاده از ماساژورهای برقی روشی سریع برای کاهش دردهای عضلانی و مفاصل به شمار میرود و در ادامه به معرفی یکی از بهترین ماساژورهای برقی برای تسکین درد نواحی گردن، کتف و ستون فقرات یعنی ماساژور گردن پرداخته خواهد شد.

ماساژور گردن

اگر کمی با اصول ارگونومی آشنا باشید، میدانید که استفاده روزانه از کامپیوتر، رانندگی برای طولانی مدت و یا استفاده از گوشی موبایل به دلیل خم بودن سر برای مدت طولانی، چه آسیب هایی به گردن وارد میکند. عدم رعایت اصول ارگونومی تنش هایی بیش از حد معمول به گردن وارد کرده که خود باعث ایجاد سردردهای مزمن، گردن درد و حتی مشکلات جسمی میشود.

از آنجایی که شاید مراجعه به پزشک در هر صورت ممکن نباشد و استفاده از داروهای مسکن تنها برای مدت کوتاهی درد را تسکین میدهند، روش های ساده تر مانند استفاده از ماساژور گردن میتوانند به راحتی در زمان نیاز درد را کاهش دهد.

انواع ماساژور گردن

از آنجایی که ماساژور گردن یکی از انواع پرکاربرد دستگاه ماساژور به شمار میرود، در انواع و مدل های مختلفی عرضه میشود. این موضوع این فرصت را در اختیار فرد قرار میدهد تا بر اساس نیاز و هزینه مورد نظر خود، اقدام به خرید بهترین مدل ماساژور گردن کنند. در ادامه به معرفی دو مدل از شناخته شده ترین ماساژورهای گردن پرداخته خواهد شد.

ماساژور گردن دستی

  • ماساژور گردن دستی

ساختار ماساژور گردن دستی بسیار ساده بوده و در ناحیه پشت گردن دو گوی غلتکی قرار دارند که به راحتی میتوان با دست به هدایت و ماساژ نواحی گردن پرداخت. قیمت این مدل ماساژور به نسبت ماساژور برقی پایین تر بوده و گزینه ای اقتصادی برای تسکین دردها به شمار میرود.

  • ماساژور گردن برقی

ماساژورهای برقی ساختار پیچیده تری داشته و از متریال با کیفیت تری در حین ساخت آنها استفاده شده است که این موضوع میتواند کارایی ماساژور را تا حد زیادی بالا ببرد. در ماساژورهای برقی گردن مانند سایر دستگاه های ماساژور امکان ویبره، گرمایش مادون قرمز و همچنین استفاده از گوی غلتکی؛ باعث افزایش کارایی و بهره وری ماساژور شده است. البته امکانات و ویژگی های ماساژور گردن در تمامی ماساژورها یکسان نبوده و باید با توجه به ویژگی های ماساژور و همچنین قیمت آن، تصمیم گیری کرد.

فواید استفاده از ماساژور گردن

همانطور که اشاره شد، استفاده از ماساژور گردن مزایای بسیاری با خود به همراه دارد و میتواند سطح رضایت و عملکرد فردی را افزایش دهد. در ادامه لیستی از مزیت ها و فواید استفاده از ماساژور گردن تهیه شده است که به معرفی آنها پرداخته خواهد شد:

  • انعطاف پذیری و استحکام گردن افزایش میابد.
  • گردش خون بالا رفته و از تجمع اسید لاکتیک در سطح خون، جلوگیری میشود.
  • سیستم ایمنی بدن را بهبود میبخشد.
  • از مشکلاتی مانند درد گردن، میگرن و سردردهای ناشی از گردن درد، تا حد زیادی جلوگیری میشود.
  • به کاهش استرس و بالا رفتن کیفیت خواب کمک میکند.

استفاده از ماساژور گردن به چه افرادی توصیه نمیشود؟

استفاده از بهترین ماساژور گردن

به طور کلی استفاده از ماساژور گردن محدودیتی با خود به همراه ندارد و میتوان برای تسکین روزانه درد نواحی کتف و گردن از آن استفاده کرد. هرچند که پیشنهاد میشود در هر سطح از استفاده از ماساژور گردن، در ابتدا با پزشک معالج و یا فیزیوتراپیست در این زمینه مشورت شود. در ادامه به معرفی گروه های حساسی که بهتر است در استفاده از ماساژور گردن، جانب احتیاط ر رعایت کنند، پرداخته خواهد شد:

  • توصیه میشود استفاده از ماساژورهای برقی به خصوص برای خانم های باردار، با احتیاط انجام شود، چرا که ایجاد لرزش و ویبره در سطح بدن میتواند مشکلاتی را با خود به همراه داشته باشد.
  • افراد مسن و مبتلا به دردهای مفصلی، به خصوص افرادد مستعد پوکی استخوان، نباید از ماساژور گردن استفاده کنند.
  • با وجود اینکه استفاده از ماساژورهای گردن روشی ایمن برای درمان و تسکین دردهای آرتروز به شمار میرود، اما استفاده از آن برای طولانی مدت به هیچ عنوان توصیه نمیشود و باید در کنار روشهای درمانی و دارو، به تسکین درد با ماساژور پرداخت.

در هنگام خرید ماساژور گردن به چه نکاتی توجه کنیم؟

توجه به ویژگی های ماساژور گردن، میتواند به کاربر به خصوص در زمان انتخاب و کارایی محصول کمک شایانی کند. چرا که امکان مقایسه و خرید بهترین گزینه وجود دارد. اگر برای اولین بار با دستگاه ماساژور گردن آشنا میشوید، ممکن است با ویژگی هایی که در هنگام خرید ماساژور اهمیت دارد، آشنا نباشید. به همین جهت در ادامه به معرفی فاکتورهای دارای اهمیت در خرید ماساژور گردن، پرداخته خواهد شد.

  • نوع ماساژ دستگاه

یکی از اصلی ترین فاکتورهای خرید ماساژور، توجه به نوع ماساژ است. به طور معمول در دستگاه های ماساژور از روش های متنوعی مانند شیاتسو، ویبره و کوبه ای استفاده میشود و باید پیش از خرید تصمیم بگیرید که کدام مدل ماساژ برای شما مناسب است.

  • توجه به کارایی ماساژور

اگر مایلید بدون محدودیت زمانی نسبت به ماساژ نواحی گردن اقدام کنید، توجه به کارایی دستگاه، ظرفیت باتری و همچنین نوع بیسیم یا باسیم بودن ماساژور اهمیت بالایی دارد. در صورتی که میخواهید از ماساژور برای زمانی طولانی استفاده کنید بهتر است از ماساژورهای با ظرفیت بالاتر استفاده کنید.

  • قیمت محصول

بدون شک توجه به قیمت کالای مورد نظر یکی از مواردیست که باید با دقت بالا انجام شود و میتواند به طور مستقیم در انتخاب و خرید موثر باشد. البته قیمت کالا به عواملی همچون ویژگی های محصول، گارانتی و خدمات پس از فروش و کاربرد آن بستگی دارد.

  • گارانتی و خدمات پس از فروش

خرید از فروشگاه ها و برندهای معتبر ماساژور این امکان را فراهم میکند تا در صورت نیاز از خدمات پس از فروش یا گارانتی محصول استفاده کنید. این موضوع به خصوص در مواردی که میخواهید برای زمانی طولانی از محصول استفاده کنید، اهمیت بالایی دارد.

سوالات متداول در زمینه استفاده از ماساژور گردن

  • آیا امکان خوابیدن با ماساژور گردن وجود دارد؟

+ به طور کلی پیشنهاد میشود از ماساژور گردن به صورت محدود در روز استفاده شود و بیش از 30 دقیقه در روز به طول نیانجامد. اما با این حال بهره گیری از تشک ها و بالش های طبی با خاصیت ماساژ نواحی گردن، میتواند گزینه مناسبی برای استفاده طولانی مدت به شمار برود.

  • استفاده از ماساژور گردن تا چه میزان در روز مجاز است؟

+ استفاده از ماساژور گردن باید با توجه به میزان درد، دستورالعمل سازنده دستگاه ماساژور، توصیه های پزشک یا فیزیوتراپیست انجام شود. اما به طور کلی یکی از مرسوم ترین روش های استفاده از دستگاه های ماساژور روزانه به مدت نیم ساعت است.

  • آیا استفاده بیش از حد از ماساژور گردن باعث آسیب میشود؟

+ به طور کلی افراط در استفاده از هر نوع ماساژوری، میتواند آسیب هایی با خود به همراه داشته باشد. ماساژور گردن نیز از این قاعده مستثنی نیست. بهتر است در صورتی که در حین استفاده از ماساژور با مشکلاتی مانند ناراحتی، درد یا سوزش رو به رو شدید، استفاده از ماساژور را متوقف کنید.

  • آیا میتوان از ماساژور گردن در زمان بارداری استفاده کرد؟

+ استفاده از ماساژورهایی که با ویبره و لرزش کار میکنند تا ماه سوم بارداری خطری به همراه ندارد. با این حال توصیه میشود در زمان بارداری با روش های کم خطر مانند ماساژ دست، نسبت به تسکین دردهای مفصلی و عضلانی بپردازید.

نمایندگی خرید بهترین ماساژور گردن

خرید ماساژور گردن به خصوص ماساژورهای برقی باید با دقت زیادی انجام شود، چرا که به طور مستقیم با سلامت انسان در ارتباط است. توصیه میشود در این مسیر برای خرید انواع دستگاه ماساژور از فروشگاه های شناخته شده و معتبر خرید خود را انجام دهید. مستر رست یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه ها در زمینه فروش انواع دستگاه ماساژ است که علاوه بر کیفیت بسیار بالا میتواند یکی از بهترین انتخاب ها به شمار برود. شما میتوانید به منظور خرید و یا کسب مشاوره رایگان، از وبسایت این مجموعه بازدید نمایید و خرید خود را ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *