لیفت ابرو یا بوکال فت در کلینیک گونه
6 دلیل که هرگز خود را با دیگران مقایسه نکنید!
6 دلیل که هرگز خود را با دیگران مقایسه نکنید!
۱۴۰۱-۱۱-۰۹
7 توصیه مالی برای خانم های مجرد
7 توصیه مالی برای خانم های مجرد
۱۴۰۱-۱۱-۲۵

لیفت ابرو یا بوکال فت در کلینیک گونه

خدمات ارائه شده در کلینیک گونه

کلینیک های زیبایی زیادی در تهران و ایران وجود دارند که خدماتی مانند لیفت ابرو یا بوکال فت را ارائه می دهند. هر چند بعضی از انها صلاحیت لازم را دارند. این مطلب در مورد این دو عمل جراحی را از دست ندهید تا در انتها با کلینیک گونه نیز آشنا شوید.

 

لیفت ابرو یا بوکال فت در کلینیک گونه

لیفت ابرو

لیفت پیشانی افتادگی پوست پیشانی، پلک های بالایی و ابروها را اصلاح می کند. برخی از افراد همزمان لیفت صورت یا جراحی زیبایی بینی خود را انجام می دهند.

دو نوع لیفت ابرو

دو روش برای بلند کردن ناحیه پیشانی و ابرو وجود دارد:

  • لیفت کلاسیک
  • لیفت آندوسکوپی

لیفت کلاسیک شامل یک برش مداوم است که از سطح گوش شروع می شود و در اطراف خط موهای شما بالا می رود. بسته به اینکه خط موی شما کجاست، جراح برای جلوگیری از زخم قابل مشاهده تلاش می کند.

برای لیفت آندوسکوپی، جراح چند برش کوتاه تر در پوست سر شما ایجاد می کند. آنها یک اسکوپ – یک دوربین کوچک در انتهای یک لوله نازک – را در یکی از برش ها قرار می دهند و از دستگاه دیگری که در برش دیگری قرار داده شده است برای ایجاد تغییرات لازم استفاده می کنند. در لیفت آندوسکوپی، جراح از لنگرهای کوچک برای محکم کردن بافت استفاده می کند. از آنجایی که برش ها کوچکتر هستند، این روش نسبت به لیفت کلاسیک کمتر تهاجمی است. کمترین جای زخم و زمان بهبودی کوتاه‌تری خواهید داشت.

چگونه برای لیفت ابرو خود آماده شوید؟

به عنوان مثال، اگر سیگار می کشید، جراح شما ممکن است از شما بخواهد که حداقل به طور موقت آن را ترک کنید. همچنین ممکن است مجبور شوید از مصرف الکل و برخی داروها اجتناب کنید. اگر به طور منظم آسپرین یا سایر داروهای ضدالتهابی مصرف می کنید، جراح از شما می خواهد که مصرف آنها را برای مدت معینی قبل از جراحی متوقف کنید. این داروها می توانند باعث افزایش خونریزی شوند و باید از مصرف آنها اجتناب شود.

آنچه در خانه بعد از لیفت ابرو نیاز دارید!

مطمئن شوید که خانه شما با مقدار زیادی گاز و حوله تمیز برای زمانی که بعد از لیفت ابرو به خانه می رسید، پر باشد. همچنین مطمئن شوید که موارد زیر را در دست دارید:

  • یخ فراوان
  • ظرفی برای استفاده برای یخ یا آب سرد
  • کیسه های پلاستیکی فریزر برای نگهداری یخ یا کیسه های ذرت یا نخود منجمد برای استفاده به جای یخ
  • بالش (شما باید سر خود را برای مدتی بالا نگه دارید)
  • پماد برای ناحیه برش (که جراح شما می تواند آن را توصیه یا در صورت لزوم تجویز کند)

بوکال فت

مزایا و معایب حذف چربی باکال چیست؟

حال به مزایا و معایب این روش می پردازیم.

مزایا:

  • شما هیچ جای زخم قابل مشاهده ای از کوچک کردن گونه نخواهید داشت زیرا برداشتن از داخل دهان شما انجام می شود.
  • وقتی به درستی انجام شود، حذف چربی باکال به چهره ظاهری «مدل» می‌دهد!
  • نتایج نهایی دائمی است، حتی اگر وزن اضافه کنید.
  • این یک روش جراحی طولانی نیست: برداشتن چربی گونه معمولاً بیش از 1 ساعت طول می کشد.

معایب:

  • پدهای چربی باکال شما به طور طبیعی با گذشت زمان کوچک می شوند، بنابراین گونه های شما ممکن است با افزایش سن بیش از حد توخالی به نظر برسند. برای مقابله با این امر، جراح ما فقط یک جیب کوچک از چربی را برای جلوگیری از خالی شدن بیش از حد گونه های شما برمی دارد.
  • اگر بعد از جراحی وزن کم کنید، ممکن است صورتتان خیلی مات به نظر برسد.
  • از آنجایی که بسیاری از افراد دارای گونه هایی هستند که به طور طبیعی کمی متفاوت هستند، این روش می تواند هرگونه عدم تقارن از قبل موجود را آشکارتر کند.

این عمل چگونه انجام می شود؟

برداشتن چربی باکال در یک بیمارستان دارای مجوز تحت بیهوشی عمومی انجام می شود. جراح شما یک برش کوچک به طول حدود 2 سانتی متر در داخل هر گونه ایجاد می کند. چربی برداشته می شود و سپس برش ها با بخیه های قابل حل بسته می شوند. پس از حدود یک ساعت در ریکاوری، می توانید به خانه بازگردید. با این حال، پس از بیهوشی عمومی، نمی توانید به تنهایی به خانه بروید. شما باید توسط یک بزرگسال مسئول همراهی کنید و همچنین یک نفر را در 24 ساعت اول در خانه همراه خود داشته باشید.

کلینیک گونه

شما باید کلینیک های زیبایی گونه که شهرت برجسته ای دارند را بررسی کنید. به هر حال، شما تا آخر عمر از نتایج استفاده خواهید کرد. شما می خواهید مطمئن شوید که پزشک شما درجه یک است. مهم است که یک مرکز جراحی زیبایی را انتخاب کنید که دارای محیط جراحی کاملاً مجهز، صلاحیت فنی و پروتکل های بهداشتی و استریلی باشد.

چگونه بهترین کلینیک جراحی زیبایی را پیدا کنیم؟

پیدا کردن پزشک مناسب کلید اصلی جراحی زیبایی یا پلاستیک است. اول از همه، همیشه صلاحیت جراح را در نظر بگیرید. آنها باید تحت آموزش های دقیق و بورسیه های مورد نیاز برای ارائه روش های جراحی زیبایی قرار می گرفتند. به دنبال یک جراح پلاستیک زیبایی با سابقه باشید. تجربه بیشتر همیشه بهتر است. مطمئن شوید که پزشک مشاور شما جراح پلاستیک زیبایی واقعی است که عمل شما را انجام خواهد داد.

فراتر از تبلیغات بازاریابی نگاه کنید

مشکل مهمتر از درک تفاوت بین جراحان و پزشکان مختلف این است که بسیاری از افراد به دنبال درمان های زیبایی از ارائه دهندگانی هستند که جراحان زیبایی نیستند. بسیاری از زنجیره‌های تجاری کلینیک‌های پوست و مو به‌ عنوان کلینیک‌های زیبایی به بازار عرضه می‌شوند.

در واقع، آنها پزشکان موقت تازه فارغ التحصیل شده را استخدام می کنند که می خواهند روش های زیبایی مانند لیزر درمانی، لایه برداری شیمیایی یا کاشت مو را بیاموزند. دندانپزشک یا متخصص زنان که تزریق بوتاکس یا فیلر را انجام می دهد، مهارت های فنی و آموزش عالی یا توانایی ارائه نتایج خوب و رسیدگی به عوارض را ندارد. این موارد در کلینیک گونه رعایت شده که با مراجعه به وب سایت آنها goonehclinic.com می توانید این موارد را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *