چرا موفقیت مالی برای زنان مهم است؟
چای رویبوس و گلابی
چای رویبوس و گلابی
۱۴۰۱-۰۹-۰۶
سالاد کلم، کلم پیچ، کدو سبز و سیب با بادام
سالاد کلم، کلم پیچ، کدو سبز و سیب با بادام
۱۴۰۱-۰۹-۰۶

چرا موفقیت مالی برای زنان مهم است؟

به عنوان یک زن، موفقیت مالی مهمتر از همیشه است. وقتی پول خود را کنترل می کنید، آزادی مالی و توانایی کار برای آینده ای که می خواهید دارید. موفقیت مالی شما را قادر می سازد استقلال داشته باشید و به شما کمک می کند تا برای رویدادهای غیرمنتظره آماده شوید.

موفقیت شما به نوبه خود به شما کمک می کند تا با آمارهای مالی فعلی در مورد زنان مقابله کنید. به همین دلیل است که ایجاد یک برنامه و برداشتن گام هایی برای موفقیت بسیار مهم است.

5 دلیل مهم بودن موفقیت مالی

در ادامه پنج دلیل وجود دارد که چرا باید زنان در امور مالی خود مدیریت محکمی داشته باشند و چرا موفقیت مالی مهم است

1. زنان به طور متوسط ​​بیش از هر زمان دیگری درآمد کسب می کنند

در مقایسه با نسل های قبلی، زنان بیش از هر زمان دیگری در نیروی کار حضور دارند. بسیاری از ما سرپرست خانوار خود هستیم، یا اگر در رابطه هستیم، بسیاری از ما به طور قابل توجهی بیشتر از نیمه بهتر خود درآمد کسب می کنیم. ما بیرون هستیم و پول در می آوریم و کارهایی برای خودمان انجام می دهیم. دلیل بیشتر این است که چرا باید پولی را که برای آن سخت کار می کنیم مدیریت کنیم.

2. زنان هنوز به طور قابل توجهی کمتر از همتایان مرد خود درآمد دارند

علیرغم اینکه زنان بیشتر از هر زمان دیگری درآمد دارند، ما برای انجام کارهای مشابه با همتایان مرد خود در تقریباً هر شغل و صنعت، دستمزد کمتری دریافت می کنیم . به طور متوسط، ما به عنوان زن، 20 درصد کمتر از مردان درآمد داریم .

اگر بخواهیم آن را از نظر جمعیتی بیشتر تجزیه کنیم، اعداد حتی دلسرد کننده تر می شوند. زنان سیاه پوست 35 درصد کمتر و زنان اسپانیایی تبار تقریبا 50 درصد کمتر درآمد دارند.

3. زنان، بیشتر از مردان عمر می کنند و زمان بیشتری را از نیروی کار مرخصی می گیرند

ما چندین سال بیشتر از مردان عمر می کنیم. این بدان معناست که ما برای موفقیت مالی خود در دوران بازنشستگی به پول بیشتری نسبت به مردان نیاز داریم.

علاوه بر اینکه دستمزد کمتری دریافت می کنیم، بسیاری از ما زمانی را از نیروی کار دور می کنیم و از دنبال کردن مسیرهای شغلی به طور موقت یا دائم برای داشتن و بزرگ کردن فرزندان دور می مانیم، که این امر باعث کاهش بیشتر درآمد ما در طول عمر می شود. آیا مجرد هستید؟ در اینجا بهترین نکات پولی ما برای خانم های مجرد آمده است!

4. زنان نسبت به مردان نسبت به مسائل مالی احساساتی ترند

بر اساس یک نظرسنجی، زنان نسبت به مردان استرس بیشتری در مورد بدهکاری دارند. و این استرس با بدتر شدن خواب، افزایش وزن و بر اعتماد به نفس مالی ما تأثیر می‌گذارد، و این امر به وضوح نشان می‌دهد که زنان از داشتن بدهی راحت‌تر هستند.

5. 90 درصد از زنان در مقطعی از زندگی خود به تنهایی مسئول امور مالی خود خواهند بود

یکی دیگر از دلایل مهمی که موفقیت مالی برای زنان بیش از هر زمان دیگری مهم است، این واقعیت است که بسیاری از زنان، علیرغم اینکه در جنبه دیگری از زندگی خود در راس امور قرار دارند، مانند مدیریت خانه، مراقبت از فرزندان و غیره . بسیاری از ما وقتی نوبت به مدیریت امور مالی می‌رسد، عقب‌نشینی می‌کنیم.

با این حال، دریافت آموزش و حمایت لازم برای قرار دادن خود در صندلی راننده در مورد مسائل مالی بسیار مهم است، زیرا در مقطعی از زندگی، 90 درصد از ما تنها مسئول امور مالی خود خواهیم بود یا از مجرد ماندن. طلاق گرفته یا بیشتر زندگی می کنند.

 

7 توصیه مالی برای خانم های مجرد

 

گام های کلیدی برای موفقیت مالی

اگر از نظر مالی کاملاً در جایی که می‌خواهید نیستید، این مراحل کلیدی را برای شروع موفقیت بردارید!

1. سازماندهی کنید و بودجه داشته باشید

سازماندهی امور مالی  و برنامه ریزی برای هزینه، پس انداز و سرمایه گذاری (معروف به بودجه ریزی) یکی از اولین گام ها برای دستیابی به موفقیت مالی است. ممکن است در ابتدا آن را دوست نداشته باشید، اما همه چیز در مورد یافتن یک روش بودجه بندی است که به بهترین وجه برای شما مناسب باشد. تمرین کامل می کند.

2. اهداف مشخص و قابل اندازه گیری ایجاد کنید

اهدافی که ایجاد می کنید باید برای کوتاه مدت (سال آینده)، میان مدت (1 تا 5 سال) و برای بلند مدت (5 سال به علاوه) باشد. این در مورد تلاش برای پیش بینی آینده نیست. در عوض، اینگونه به آن نگاه کنید. هدف گذاری و برنامه ریزی بلندمدت کار در حال انجام است و می توانید با تغییر شرایط زندگی خود، همه چیز را تنظیم کنید.

اما بهتر است اهداف مشخصی برای زندگی و امور مالی خود داشته باشید تا اینکه اصلاً هیچ هدفی نداشته باشید. این به شما کمک می کند تا در مورد آنچه واقعاً می خواهید با امور مالی خود به انجام برسانید، روشن شوید و به شما انگیزه می دهد تا موفقیت مالی کسب کنید.

3. امور مالی خود را خودکار کنید

این دانش عمومی است که افرادی که  امور مالی خود را خودکار می کنند، بیشتر از افرادی که این کار را نمی کنند، پول بیشتری پس انداز می کنند. یک دلیل چرا؟ آنها فرصتی برای دیدن پول قبل از پس انداز ندارند، که باعث می شود کمتر آن را خرج کنند. هیچ فرصتی برای بحث ذهنی یا خود مذاکره وجود ندارد.

شما می توانید همه چیز را از پرداخت صورتحساب گرفته تا پس انداز و سرمایه گذاری خود به طور خودکار انجام دهید. اگر با خودکارسازی راحت نیستید، با یک یا دو بخش از امور مالی خود شروع کنید و ببینید چه احساسی دارید.

4. شروع به سرمایه گذاری کنید

وقتی نوبت به سرمایه‌گذاری می‌رسد ، شما اساساً پول خود را برای شما کار می‌کنید، و سرمایه‌گذاری راهی است که در نهایت ثروت ایجاد می‌کنید، اما باید از زمانی که اکنون در اختیار دارید استفاده کنید تا رشد کنید.

با این حال، قبل از سرمایه گذاری (به عنوان مثال، در برنامه بازنشستگی کارفرما ، در IRA ، در حساب های غیر بازنشستگی، در یک کسب و کار یا املاک و غیره)، مهم است که تحقیقات خود را انجام دهید، اهداف روشنی تعیین کنید و اهداف خود را درک کنید. تحمل ریسک، بنابراین شما یک ایده کلی دارید که انتظار چه چیزی را دارید.

5. به طور مکرر امور مالی خود را بررسی کنید

همان روشی که شما سالانه با پزشکان یا ویزیت های دندانپزشکی انجام می دهید تا مطمئن شوید همه چیز با سلامتی شما مرتب است و در بین ویزیت ها خود را در سلامت کامل نگه می دارید، مثلاً خوب غذا خوردن، مسواک زدن و غیره، همان روشی است که می خواهید. به بررسی وضعیت مالی خود فکر کنید.

زمانی را در برنامه خود قرار دهید تا هفته به هفته، ماه به ماه و سال به سال امور مالی خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که همه چیز در برنامه های مالی شما مرتب است.

می توانید از نظر مالی موفق شوید

ما به عنوان زن، مدیون خود فعلی و آینده خود هستیم که روی امور مالی خود نظارت محکمی داشته باشیم و با وجود هر گونه شانسی که ممکن است وجود داشته باشد، توانایی دستیابی به موفقیت مالی را داریم. به یاد داشته باشید که مدیریت بهتر پول خود را با بودجه بندی، ایجاد اهداف و بررسی منظم امور مالی خود شروع کنید .

این اقدامات کوچک به نتایج بزرگی منجر می شود و شما را در مسیر موفقیت هدایت می کند. می توانید با دوره ها و کاربرگ های کاملاً رایگان مالی موسسات شروع کنید . بیایید این کار را انجام دهیم، خانم ها!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *