آموزش جامع ارز های دیجیتال و کسب درآمد بالا از آن
مزایای خرید ملک در قبرس شمالی
مزایای خرید ملک در قبرس شمالی
۱۴۰۱-۰۱-۳۱
انگشتر زمرد در گالری طلای زمردی
انگشتر زمرد در گالری طلای زمردی
۱۴۰۱-۰۲-۰۵

آموزش جامع ارز های دیجیتال و کسب درآمد بالا از آن

آموزش ارز های دیجیتال، یکی از دغدغه هایی است که امروزه بسیاری از افراد برای پیشرفت در بازار رمز ارز ها دارند. بازار کریپتو کارنسی، برای کسب درآمد های بالا فرصت بسیار خوبی فراهم می‌کند اما به شرطی که دوره آموزش ارز های دیجیتال راهبران فردا را به خوبی گذرانده باشید.

مطمئن هستم در خط بالا اصطلاحاتی را شنیدید که تا به حال به گوشتان نخورده بود؛ پیشنهاد می‌کنم با بهترین دوره آموزش ارز های دیجتال همراه باشید تا شما را با این بازار پرریسک و پر درآمد آشنا کنیم.

 

ارز دیجیتال چیست؟

ارز دیجیتال که به رمز ارز در ایران شهرت دارد، پولی است که با هدف جایگزینی ارز رایج کشورها تولید شده است. این ارزها، کاملاً غیر متمرکز هستند که در بستری به نام بلاک چین فعال هستند. این ساختار و شبکه به حدی پیچیده و دقیق نوشته شده است که در نوع خود و تا سال 2009 شبکه‌ای بی نظیر محسوب می‌شد.

این امنیت و پیچیدگی شبکه چندین هدف را دنبال می‌کرد، از جمله: امنیت بالا موجب می‌شود تا هکر ها و کلاهبرداران نتوانند در این بازار فعالی و کسب درآمد کنند، نکته دوم که بسیار مهم است، حذف واسطۀ بین خریدار و فروشنده است.

آموزش ارز های دیجیتال به شما کمک می‌کند که به راحتی از این بازار پیچیده و امن کسب درآمد کنید. بیت کوین اولین ارز دیجیتالی است که در سال 2009 اولین بلاک آن توسط فردی به نام ساتوشی ناکاموتو اختراع شد. بیت کوین زمانی که اولین بلاک آن عرضه شد قیمتی کمتر از یک دلار داشت؛ تعجب نکنید این یک داستان نیست، برای شناختن بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری فقط کافی است به تاریخچه قیمت بیت کوین توجه کنید.

چه کسی بیت کوین را اختراع کرد؟

همانطور که در این مقاله  راهبران فردا اشاره شد، بیت کوین اولین ارز دیجیتالی است که به جهان معرفی شد. «Bitcoin» با گذشت بیش از سیزده سال از تولید اولین بلاکش، هنوز هم بیشترین حجم معاملات در بازار را به خود اختصاص داده است و همچنین در رتبۀ یک ارزهای جهانی است.

ساتوشی ناکاموتو «Satoshi Nakamoto» ابتدا در سال 2008 طرح اولیه بیت کوین را به صورت ایمیل برای عده‌ای ارسال کرد، سپس در سال 2009 اولین ارز btc وارد بازار شد.

در واقع می‌توان گفت بیت کوین اولین پول مجازی است که امروزه می‌توانید از آن برای خرید و فروش بسیاری از محصولات، مانند کارت اعتباری خود، از آن استفاده کنید.

شبکه غیر متمرکز بیت کوین چیست؟

تا چندین سال پیش، بسیاری از شرکت های بزرگ برای خرید و فروش‌های بین المللی با مشکلات بسیار جدی رو‌به‌رو بودند. اگر کشوری تحریم بود و توسط بانک مرکزی اجازه جابه‌جایی پول به آن صادر نمی‌شد، پول برای مدت زیادی بلوکه می‌شد ودر بسیاری از مواقع امکان انجام معامله نبود.

امروزه ارزهای دیجیتال با شبکه غیر متمرکز که دارند باعث شده اند تا خرید و فروش و حتی جابه جایی ارزها بدون واسطه هیچ دولتی انجام شود. فروشندگان در این بستر به صورت مستقیم ارزهای مورد نظر خود را برای همدیگر ارسال می‌کنند.

بلاک چین چیست؟

در راهبران فردا سعی کردیم اصطلاحات را به زبانی ساده برای شما عزیزان توضیح دهیم. بلاک چین نیز یکی از مفاهیمی است که گستردگی و پیچیدگی خاصی دارد. این دفتر کل که مانند زنجیر از بلاک های مختلفی تشکیل شده است، به صورت متصل به هم تمام مبادلات ارزهای دیجیتال را در خود ثبت می‌کنند.

بلاک چیست؟

بلاک ها از تعداد بسیار زیادی معامله دیجیتالی تشکیل شده اند. عامل اتصال دهنده این معاملات، هش ها هستند. البته وظیفۀ هش‌ها به همین جا محدود نمی‌شود و بلاک‌ها را نیز به همدیگر متصل می‌کنند.  هش، به بلوک های اطلاعاتی جدید  که متشکل از اطلاعات رمز نگاری شده است، می‌گویند.

نحوه کار ارز های دیجیتال در شبکه

ابتدا فروشنده و یا خریدار اطلاعات ارز دیجیتالی خود را که شامل تعداد ارز خریداری شده و نوع ارز است را مشخص می‌کنند. سپس این اطلاعات به وسیلۀ ماینر ها بررسی و تأیید می‌شود( تایید تراکنش بیت کوین). پس از ثبت اطلاعات و صحت سنجی آن، معامله انجام می‌شود.

 برای انجام معامله هر فرد نیاز به کیف پول ارز دیجیتال دارد که به وسیله آن دارایی خود را ذخیره و همچینین به خرید و فروش بپردازد.

جمع بندی:

آموزش ارزهای دیجیتال توسط استاد مجتبی قدیریان که یکی از افراد موفق در این بازار است، با پشتیبانی توسط تیم مجرب راهبران فردا انجام می‌شود. جهت استفاده از دوره های مهندس مجتبی قدیریان، فرصت را از دست ندهید و همین الان یکی از راهبران فردا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *