طرز تهیه کوفته تبریزی مجلسی، کوفته مرغ بدون برنج، کوفته برنجی ساده

طرز تهیه کوفته تبریزی مجلسی، کوفته مرغ بدون برنج، کوفته برنجی ساده

کوفته ها یکی از خوشمزه ترین غذا های سنتی ما ایرانی ها می باشد که بسیار خوشمزه می باشد و می توانید کوفته ها را برای مهمانی و مجالس مختلف استفاده کنید. کوفته یکی از غذا های اصیل و قدیمی ما ایرانی ها می باشد که در ترکیه و بعضی از کشور های خاورمیانه تهیه می شود. شما می توانید کوفته ها را با گوشت یا مرغ تهیه و با نان تازه و سالاد یا سبزی خوردن سرو کنید. اما روش پخت کوفته از گذشته تا به امروز هیچ تغییری نکرده است و اگر تمام نکات گفته شده را رعایت کنید کوفته بدون ترک و وا رفتگی خواهید داشت. در ایران انواع و اقسام کوفته ها در شهر های مختلف تهیه می شوند که بعضی از آن ها بسیار مشهور و محبوب هستند. در گذشته مواد کوفته داخل هاون ریخته می شده است و خوب می کوبیدند تا در حین پخت وا نرود ولی امروزه می توانید از غذاساز برای تهیه کوفته استفاده کنید. اما امروز تصمیم گرفتیم سه نوع از بهترین و محبوب ترین کوفته ها را به شما آموزش دهیم که عبارت است از کوفته تبریزی، کوفته مرغ، کوفته برنجی را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

 

طرز تهیه کوفته تبریزی

طرز تهیه کوفته تبریزی

کوفته تبریزی یکی از محبوب ترین و مشهور ترین کوفته ها می باشد که می توانید به راحتی در خانه تهیه کنید. این کوفته همان طور که از نام آن پیداست برای شهر تبریز می باشد ولی به قدری محبوب است که در همه شهر ها تهیه می شود. شما به دلخواه می توانید بین این کوفته از گردو و آلو و یا تخم مرغ استفاده کنید. اما برای مشاهده دستور تهیه کوفته تبریزی به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

 

 

طرز تهیه کوفته مرغ

طرز تهیه کوفته مرغ

کوفته مرغ یکی دیگر از انواع کوفته ها می باشد. این کوفته مخصوص کسانی می باشد که طعم و مزه گوشت را دوست ندارند و یا گوشت چرخ کرده در دسترس ندارند. کوفته مرغ همان طور که از نام آن پیداست از ران و سینه مرغ چرخ شده تهیه می شود و تمام مراحل مانند تهیه دیگر کوفته ها می باشد و شما می توانید آن را با سس دلخواه خود سرو کنید. اما برای مشاهده دستور تهیه کوفته مرغ به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

 

 

طرز تهیه کوفته برنجی

طرز تهیه کوفته برنجی

کوفته برنجی یکی دیگر از کوفته های خوشمزه و سنتی ایرانی می باشد. کوفته برنجی همان طور که مشخص است از برنج و گوشت چرخ کرده و لپه تهیه می شود. شما می توانید کوفته برنجی را با نان تازه و سبزی خوردن سرو کنید. کوفته برنجی بیشتر با گردو و زرشک و سبزی معطر تهیه می شود. اما برای مشاهده دستور تهیه کوفته برنجی به سایت آلامتو مراجعه کنید.

منبع: parsiday

One thought on “طرز تهیه کوفته تبریزی مجلسی، کوفته مرغ بدون برنج، کوفته برنجی ساده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *