هر آنچه باید در مورد لیفت و رنگ کردن مژه بدانید!
15 ترفند آرایشی که هر دختری باید بداند!
15 ترفند آرایشی که هر دختری باید بداند!
۱۴۰۱-۱۲-۲۲
نحوه استفاده صحیح از کانسیلر
نحوه استفاده صحیح از کانسیلر
۱۴۰۱-۱۲-۲۵

هر آنچه باید در مورد لیفت و رنگ کردن مژه بدانید!

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای تغییر ظاهر، لیفت و رنگ کردن مژه است. پس از انجام سریع، بدون درد و مقرون به صرفه، چشمان شما فوراً روشن تر و بازتر به نظر می رسند و شما را جوان تر و جذاب تر نشان می‌دهند. به علاوه، مژه‌های شما به آن فر و زیبایی که همیشه می‌خواستید، می‌رسد! پس بیایید اطلاعات بیشتری درباره لیفت و رنگ کردن مژه کسب کنیم.

 

لیفت و رنگ کردن مژه چیست؟

لیفت و رنگ کردن مژه شامل دو فرآیند جداگانه است که هر دو طراحی شده اند تا برای هفته‌ها مژه‌هایی زیبا و پرپشت به شما بدهند. لیفت مژه اثر فر کننده مژه را نیز همراه دارد. این امر باعث می‌شود مژه‌های شما به سمت بالا خم شوند و بلندتر به نظر برسند و چشمان شما بازتر و درخشان‌تر شوند. در همین حال، رنگ مژه شبیه به رنگ ابرو است. رنگ کردن مژه، مژه‌های شما را تیره تر، ضخیم تر و پرتر نشان می‌دهد. به ویژه برای کسانی که مژه‌های طبیعی بلوند یا قرمز دارند تاثیر قابل توجهی دارد.

 

هر آنچه باید در مورد لیفت و رنگ کردن مژه بدانید!

لیفت مژه در مقابل اکستنشن مژه

اکستنشن مژه یکی از محبوب‌ترین راه‌ها برای ساختن یک بال زدن پرتر است. در طول درمان، متخصص زیبایی مژه های مصنوعی را با استفاده از چسب مخصوص غیر تحریک کننده به مژه‌های طبیعی شما می‌چسباند. به طور معمول، 80 تا 140 ضربه تار در هر چشم زده می‌شود. بسته به نحوه استفاده از مژه‌ها، می‌توان شکل چشم شما را تغییر داد و مژه‌های موجود بلندتر و پرتر خواهند شد. دوام اکستنشن معمولاً چهار تا شش هفته طول می کشد. در حالی که اکستنشن مژه می‌تواند ظاهر چشمگیرتری به شما بدهد، لیفت مژه به نگهداری بسیار کمتری نیاز دارد و چندین هفته بیشتر دوام می‌آورد و خود درمان سریعتر و ارزانتر است. اکستنشن همچنین می‌تواند مژه‌های طبیعی شما را شکننده‌تر کند، در حالی که لیفت هیچ اثر نامطلوبی ندارد.

 

لیفت مژه قبل و بعد

شکل طبیعی، جهت و ضخامت مژه‌های شما مشخص می‌کند که نتایج شما چقدر چشمگیر است. اگر مژه های شما تقریبا صاف باشد – یا حتی به سمت پایین باشد – بعد از انجام لیفتینگ تفاوت زیادی خواهید دید. اکثر خانم ها متوجه می‌شوند که چشمانشان پس از لیفت مژه بازتر، روشن تر، جوان تر و “بیدارتر” به نظر می‌رسند. علاوه بر این، خود مژه ها بلندتر، پرتر و مشخص تر به نظر می‌رسند.

 

هر آنچه باید در مورد لیفت و رنگ کردن مژه بدانید!

لیفت مژه چگونه کار می کند و چه مدت ماندگاری دارد؟

لیفت مژه یک روش شیمیایی است. ابتدا، آرایشگر شما در مورد نتیجه نهایی مورد نظر شما صحبت خواهد کرد – به عنوان مثال، مژه های خمیده اضافی، جلوه چشم گربه ای، یا ظاهری مشخص و برجسته. در مرحله بعد، مژه های بالا و پایین شما را تمیز و جدا می‌کنند. مژه های بالایی به یک چسب سیلیکونی روی پلک شما چسبیده و در جای خود شانه می‎شوند. سپس، یک محلول پرکننده ایمن برای چشم استفاده می‌شود. این فرآیند مانند پرم مو عمل می‌کند – محلول شیمیایی پیوندهای موجود در مژه را از بین می برد و به آن اجازه تغییر شکل می‌دهد. پس از چند دقیقه، یک محلول تنظیم کننده برای مهر و موم کردن در حلقه اعمال می شود. نتایج بسته به چرخه رشد مژه شما حدود شش تا هشت هفته باقی می‌ماند.

 

مراقبت های بعد از لیفت مژه

تا 24 ساعت اول پس از لیفت از آب، بخار، آرایش چشم و پاک‌کننده‌های آرایش خودداری کنید. مانند هر روش دیگر، قرار گرفتن در معرض رطوبت و رطوبت بلافاصله پس از آن می‌تواند نتیجه را خراب کند. پس از گذشت 24 ساعت، می‌توانید با مژه‌های خود مانند همیشه رفتار کنید – نیازی به تغییر روتین آرایش یا توقف پاکسازی صورتتان نیست. برخی از متخصصان توصیه می کنند از یک درمان حالت دهنده مانند روغن نارگیل برای حفظ سلامت و تغذیه مژه های خود پس از لیفت استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: 15 ترفند آرایشی که هر دختری باید بداند!

 

لیفت مژه چقدر است؟

قیمت لیفت مژه می‌تواند متفاوت باشد. برخی از عوامل عبارتند از محل زندگی شما و سطح تجربه آرایشگر شما. به طور کلی، لیفت مژه بین 60 تا 200 دلار هزینه دارد، که اکثر سالن‌ها برای لیفت و رنگ کردن مژه ترکیبی 100 تا 150 دلار هزینه دارند. برای خانم‌هایی که بودجه کمی دارند، بسیاری از سالن‌ها تخفیف‌های تبلیغاتی و معاملات مقدماتی را برای مشتریان جدید ارائه می‌دهند، بنابراین ارزش جستجوی آنلاین برای گزینه‌های مختلف را دارد.

 

کیت های لیفت مژه حرفه ای

برای صرفه جویی در زمان و هزینه، می‌توانید مژه‌های خود را در خانه با استفاده از کیت‌های حرفه ای لیفت کنید. کیت‌ها با راه حل‌های گیر و تنظیم کافی برای چندین برنامه ارائه می‌شوند و استفاده از آنها آسان است. این روند مانند یک سالن است. ابتدا یک پد سیلیکونی روی پلک خود بزنید، سپس از چسب مژه برای چسباندن مژه‌ها به پد استفاده کنید. پس از چسباندن مژه‌ها، محلول پرمینگ را بمالید و محلول را طبق دستورالعمل تنظیم کنید. نتایج را دوست خواهید داشت!

 


سوالات متداول لیفت و رنگ مژه

آیا لیفت مژه مژه های شما را خراب می کند؟

لیفت مژه از مواد شیمیایی برای تغییر شکل ساقه مو استفاده می‌کند. به این ترتیب، مانند یک پرم معمولی، می‌تواند با استفاده بیش از حد یا نامناسب باعث آسیب شود. یکی از رایج‌ترین شکایات، مژه‌های خشک و شکننده است که اگر محلول برای مدت طولانی روی آن بماند، می‌شکنند. برای جلوگیری از این امر، یک آرایشگر ماهر و با تجربه با سابقه کار خوب انتخاب کنید. – بین زمان‌های لیفت بین شش تا هشت هفته فاصله بگذارید.

 

مدت زمان لیفت مژه چقدر است؟

لیفت مژه شش تا هشت هفته باقی می‌ماند که معمولاً با چرخه های منظم رشد مژه مصادف می‌شود.

 

آیا لیفت مژه ارزشش را دارد؟

لیفت مژه راهی عالی برای احساس زیباتر شدن و درخشندگی چشمان شماست. با این حال، ممکن است گران باشد. اگر پول برای خرج کردن دارید و احساس شگفت انگیزی دارید، پس قطعا ارزشش را دارد. اگر بودجه شما کمی محدودتر است، لیفت مژه می‌تواند یک گزینه عالی برای مناسبت‌های خاص مانند تولد، عروسی یا فصل جشن باشد.

 

آیا لیفت مژه درد دارد؟

لیفت مژه نباید به شما آسیب برساند و اکثر مردم این فرآیند را بسیار آرامش بخش می‌دانند. اما اگر از چیزهای نزدیک چشم خود متنفر هستید یا حساسیت دارید، ممکن است کمی ناراحتی یا حساسیت را تجربه کنید. با این حال، واکنش‌های آلرژیک به محلول می‌تواند عوارض جانبی مانند بثورات، قرمزی یا تاول ایجاد کند، بنابراین اگر نگران هستید، ابتدا آزمایش نقطه ای را بخواهید.

 

بیشتر بخوانید: 6 گام برای روتین آرایش مینیمال با بودجه محدود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *