چطور با محدودیت بودجه استایل گران و شیک داشته باشیم؟

چطور با محدودیت بودجه استایل گران و شیک داشته باشیم؟

برای انتخاب و پوشیدن لباس مشکل دارید؟ نگران نباشید. فهرست مقاله به شما کمک می‌کند تا شروع کنید به اینکه چگونه با بودجه گران‌قیمت به نظر برسید و هر روز بهترین احساس را به شما بدهد!

زیرا چه پول داشته باشید چه نداشته باشید، آخرین گرایش‌های طراحان ممکن است آخرین چیزی باشد که بخواهید پولتان را برایش خرج کنید. و احتمالا شما هم مثل اکثر افراد ترجیح می‌دهید سرمایه گذاری کنید و شاهد رشد پول خود باشید. خوشبختانه، برای شیک به نظر رسیدن نیازی به پرداخت هزینه زیاد ندارید. پس، بیایید استارت کار را بزنیم.

12 راه برای گران به نظر رسیدن با بودجه

در زیر چندین راه وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا با بودجه گران قیمت بپوشید. از این نکات برای راهنمایی شما در هنگام لباس پوشیدن هر روز استفاده کنید. و هنگام خرید نیز آنها را به خاطر بسپارید.

 

1. از رنگ‌های خنثی استفاده کنید!

چطور با محدودیت بودجه استایل گران و شیک داشته باشیم؟

البته در کمد لباس شما جایی برای رنگ های تند وجود دارد. اما وقتی صحبت از ظاهر شیک و باکلاس به میان می‌آید، پوشیدن لباس های خنثی یکی از بهترین نکات برای گران پوشیدن با بودجه است. بنابراین، مشکی، آبی سرمه‌ای، بژ، خاکستری، سفید، سبز کم‌رنگ، قهوه‌ای یا مات را برای لنگر انداختن لباس‌های خود انتخاب کنید.

خنثی ها از مد نمی افتند. این بدان معنی است که شما نیازی به قطعات زیادی در کمد لباس خود نخواهید داشت. و در صورت تمایل می‌توانید به راحتی آنها را با رنگ های روشن و تند استایل کنید.

 

2. روی لباسهای باکیفیت سرمایه گذاری کنید!

چطور با محدودیت بودجه استایل گران و شیک داشته باشیم؟

کلید کیفیت بر کمیت است. قطعات کلاسیک و همه کاره بخرید که به این زودی ها از مد نمی افتند. بنابراین، همان‌قدر که وسوسه‌انگیز است، همگام شدن با روندها سریع‌ترین راه برای خرج کردن بیش از حد و پر کردن کمد لباس‌هایتان با لباس‌هایی است که با استایل شخصی شما همخوانی ندارند یا به خوبی با هم همخوانی ندارند.

دفعه بعد که برای خرید بیرون آمدید، پول خود را پس انداز کنید و شاید یک شلوار جین عالی تهیه کنید که برای چند سال ماندگاری داشته باشد به جای اینکه به دنبال هر چیزی که در حال حاضر مد است بروید. و شاید وقت آن رسیده باشد که با اینفلوئنسرهای سبک زندگی مرسوم که ممکن است باعث شکست شما شوند، جدا شوید!

 

 

3. لباس‌هایی بپوشید که به خوبی تناسب داشته باشند

یکی دیگر از راه‌های گران‌قیمت این است که مطمئن شوید لباس‌هایی می‌پوشید که مناسب اندام شما باشد. ابتدا قطعاتی را انتخاب کنید که شکل شما را صاف می‌کند و به خوبی دوخته شده اند. سپس، قبل از خرید هر چیزی، سبک‌های مختلف را امتحان کنید تا بهترین مورد را پیدا کنید.

زیرا همانطور که می‌دانید دو شلوار را می‌توان به یک اندازه برچسب زد اما همچنان از نظر طول یا عرض متفاوت باشد. و البته، تناسب خوب برای ظاهری صیقلی ضروری است.

 

 

4. مراقب لباس های خود باشید

نکته دیگر در مورد نحوه گران لباس پوشیدن که به راحتی می‌توانید انجام دهید این است که از لباس های خود مراقبت کنید. این شامل اطمینان از این است که آنها تازه اتو شوند یا حداقل چروک نشده باشند. و مطمئن شوید که توصیه‌های شستشو را بررسی می‌کنید و از آنها پیروی می‌کنید، به خصوص برای پارچه هایی مانند ابریشم، پشم یا ترمه.

همچنین بهترین کار این است که بیشتر لباس‌ها را خشک کنید زیرا خشک‌کن‌ها پارچه را می‌شکنند که باعث کوچک شدن و فرسودگی آن می‌شود. و اگر پیراهن های دکمه دار زیادی می‌پوشید، به ناحیه یقه توجه کنید زیرا ممکن است با آرایش یا لوسیون ها لکه دار شود. بنابراین، می‌توانید بلافاصله پس از پوشیدن آنها را بشویید یا خیس کنید.

 

بیشتر بخوانید: چرا مد آهسته مهم و ارزشمند است؟!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *