آیا قهوه باعث ایجاد جوش می شود؟
قهوه سیاه چطور به کاهش وزن کمک می کند؟
قهوه سیاه چطور به کاهش وزن کمک می کند؟
۱۳۹۹-۰۹-۱۹
7 روش ساده استفاده از پوست موز برای درمان جوش
7 روش ساده استفاده از پوست موز برای درمان جوش
۱۳۹۹-۰۹-۱۹
آیا قهوه باعث ایجاد جوش می شود؟

آیا قهوه باعث ایجاد جوش می شود؟

آیا قهوه باعث ایجاد جوش می شود؟

متاسفانه قهوه خبر بدی برای آکنه و جوش است.

همه معتادان قهوه در آنجا ، اگر از شما بخواهم از غذای خود فاصله بگیرید ، آزرده نخواهید شد. می دانم چقدر سخت است. من یک فرد شیفته قهوه هستم و هر وقت فکر می کنم فنجان اسپرسو را کنار بگذارم به یک “افسردگی” تبدیل می شوم. اما پس از آن ، زندگی در مورد انتخاب های سخت است. بنابراین ، آیا واقعاً بیش از حد قهوه برای آکنه شما مضر است؟ جواب شما در این مقاله است!

 

قهوه باعث آکنه نمی شود (خبر خوب!) اما ، خبر بد این است که می تواند آکنه شما را بدتر کند. چرا؟ و چطور؟

 

آیا قهوه باعث ایجاد جوش می شود؟

آیا قهوه باعث ایجاد جوش می شود؟

قهوه یک گلدان فوق العاده پیچیده از صدها ترکیب شیمیایی است. همه این مواد شیمیایی توانایی فوق العاده ای در تقویت روحیه دارند. قهوه حاوی:

  • ترکیبات فنلی رژیم غذایی
  • اسیدهای کلروژنیک
  • کوینید
  • تری گونلین و البته کافئین

 

کافئین باعث واکنش بیش از حد غدد فوق کلیه می شود ، که باعث افزایش تولید کورتیزول ، هورمون استرس در سیستم شما می شود. افزایش سطح استرس می تواند باعث بدتر شدن آکنه شود.

 

استرس می تواند غدد چربی فعال شما را بیش از حد فعال کند. و به نظر می رسد که سلولهای سبوسیت (سلولهای تولید کننده سبوم) گیرنده های هورمون استرس دارند. روغن اضافی ترشح شده توسط منافذ در نهایت باعث مسدود شدن آنها می شود و تمام آلودگی ها، آلودگی ها و باکتری ها را به دام می اندازد و باعث شعله ور شدن آکنه می شود

 

همچنین، وقتی به قهوه معتاد هستید و هر روز تعداد فنجان های مختلفی دارید، بر خواب شما تأثیر می گذارد. اگر بدن شما به اندازه کافی استراحت نکند، استرس دارد. ساعت کمتر خواب به معنای استرس بیشتر است. این روش دیگری است که قهوه می تواند آکنه موجود شما را خراب کند.

 

در اینجا چند مورد دیگر از قهوه برای بدتر شدن آکنه وجود دارد:

آیا قهوه باعث ایجاد جوش می شود؟

آیا قهوه باعث ایجاد جوش می شود؟

1.باعث مقاومت در برابر انسولین می شود!

هنگام نوشیدن قهوه ، بدن نمی تواند کربوهیدرات ها را به طور موثر پردازش کند. این باعث افزایش سطح قند خون در سیستم شما می شود و در نهایت پوست شما ترشح چربی بیشتری می کند. همچنین ، سلول های پوست شروع به تکثیر می کنند ، که باعث التهاب ، قرمزی و تورم می شود.

 

یک مطالعه نشان داد که مصرف قهوه همراه با یک وعده غذایی با GI کم حساسیت به انسولین را کاهش می دهد . مطالعه دیگری نشان داد که مقاومت به انسولین ممکن است چندین هفته پس از مصرف قهوه ادامه داشته باشد. اصلا خبر خوبی نیست!

 

2.قهوه میل شما به شیرینی را افزایش می دهد!

و شما همیشه تعجب می کردید که چرا آن پودینگ کاراملی گوی پس از اینکه یک فنجان قهوه نوشیدید ، شما را مانند یک آهنربا جذب کرد! خوب ، کافئین موجود در قهوه درک طعم شیرین را کاهش می دهد ، که باعث افزایش میل شما به شیرینی می شود. همچنین مشخص شد که مصرف قند می تواند باعث شکستگی شود.

 

اما صبر کنید این به اینجا ختم نمی شود! رابطه بین آنچه می خورید و جوش های آکنه بسیار پیچیده است. رژیم شما روی پوست و سلامت کلی شما نیز تأثیر می گذارد.

 

 

3.شیر و شکر موجود در قهوه ممکن است باعث ایجاد آکنه شود

آن معجونات شیری غول پیکر را از کافی شاپ مورد علاقه خود دوست دارید؟ خوب ، قبل از سفارش آنها دوباره فکر کنید – زیرا مصرف شیر می تواند باعث ایجاد آکنه شود. علاوه بر این ، شیر همچنین می تواند سطح انسولین شما را افزایش دهد ، که می تواند باعث آکنه شود. شکر هم همینطور.

 

بنابراین ، آیا این بدان معناست که شما باید میزان مصرف قهوه خود را کاهش دهید؟ اگر در این کار زیاده روی می کنید ، منظورم این است که اگر به معنای واقعی کلمه از قهوه زنده مانده اید، بله!

 

همانطور که در ابتدا اشاره کردم ، قهوه باعث ایجاد آکنه نمی شود. اما ، وقتی مقدار زیادی قهوه می نوشید ، و آن هم با شیر ، خامه ، شکر و دونات و شیرینی های شیرین ، آکنه خود را بدتر می کنید. لازم نیست که به طور کلی قهوه را بریزید. اما ، شما می توانید مصرف کافئین خود را کاهش دهید. حداقل سعی کنید می توانید روش های زیر را امتحان کنید.

 

چگونه می توانم از دام کافئین خلاص شوم؟

آیا قهوه باعث ایجاد جوش می شود؟

آیا قهوه باعث ایجاد جوش می شود؟

 

1.به تدریج آن را قطع کنید!

هر بار یک فنجان. اگر قهوه زیادی بنوشید ، ممکن است نتوانید یک صبح خوب آن را به صفر برسانید. اگر معمولاً 10 فنجان در روز می نوشید ، تعداد را به 5 کاهش دهید و سپس ، آن را فقط به 3 فنجان در روز محدود کنید. به آرامی پیش بروید. با این حال ، هنوز هم می توانید کافئین را از منابع دیگر مانند شکلات دریافت کنید. مصرف شکلات را نیز محدود کنید.

 

2.به نوشیدنی های دیگری بروید!

در اینجا یک معامله وجود دارد – اگر نمی توانید آن را به طور کامل رها کنید، دکاف را امتحان کنید (بله!). قهوه بدون کافئین حاوی کافئین است ، اما می تواند به شما در کاهش مصرف کافئین کمک کند. این را امتحان کنید تا زمانی که بتوانید به طور کامل به نوشیدنی دیگری (شاید آب سم زدایی یا لیموناد!) بروید.

 

3.آب ، آب و آب بیشتر

هوا گرم یا سرد باشد ، مقدار زیادی آب مصرف کنید. هر زمان که تمایل به استراحت قهوه دارید، بر روی آب بنوشید. از لیوان قهوه برای نگهداری آب با طعم استفاده کنید (دم کرده های گیاهی را امتحان کنید) و مدام بنوشید. وقتی هیدراته می شوید، احساس هوشیاری و انرژی بیشتری می کنید.

 

4.چای سبز چطور؟

من می دانم که چای سبز حتی از راه دور به قهوه نزدیک نیست ، اما می توانید آن را امتحان کنید. حاوی یک سوم کافئین قهوه است. روزی امتحان کنید

 

5.از شکر اجتناب کنید و از آن مافین ها صرف نظر کنید

با کاهش میزان قند در نوشیدنی خود شروع کنید. جفت شدن قهوه خود را با کلوچه و دونات متوقف کنید. این ممکن است به کنترل شکستگی های شما کمک کند.

 

همچنین اطمینان حاصل کنید که بعد از ظهر و درست قبل از خواب قهوه نمی نوشید. ضربه کافئین می تواند خواب شما را مختل کرده و شعله ور شدن آکنه را دیوانه کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *