همه چیز درباره لیپوساکشن زانو
با این 8 نکته آرایشی پیشان را کوچکتر نشان دهید!
با این 8 نکته آرایشی پیشان را کوچکتر نشان دهید!
۱۴۰۰-۰۲-۲۳
فوت و فن آرایشی برای کوچک کردن بینی
فوت و فن آرایشی برای کوچک کردن بینی
۱۴۰۰-۰۲-۲۴

همه چیز درباره لیپوساکشن زانو

لیپوساکشن، لیپوپلاستی با کمک مکش نیز نامیده می شود، یک عمل زیبایی رایج است که رسوبات چربی اضافی را در مناطق هدف بدن شما از بین می برد. در این مقاله از بخش سلامت مجله اینترنتی وبگردون به بررسی لیپوساکشن زانو میپردازیم.

لیپوساکشن زانو یکی از چنین مناطقی است که ممکن است مورد توجه باشد. اگرچه یک روش درمانی مناسب برای کاهش وزن نیست، اما این روش برای هدف قرار دادن مجموعه های کوچکی از چربی که کاهش آنها فقط با رژیم غذایی و ورزش به راحتی انجام می شود، ایده آل است.

هنوز هم لیپوساکشن زانو برای همه مناسب نیست. دیدار با یک جراح پلاستیک دارای مجوز هیئت مدیره برای بحث در مورد تمام مزایا، خطرات و هزینه های بالقوه مرتبط با این روش بسیار مهم است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش کار ، اینکه آیا شما کاندیدای خوبی هستید و همچنین نحوه یافتن یک ارائه دهنده واجد شرایط، به مطالعه ادامه دهید.

 

لیپوساکشن زانو چیست؟

لیپوساکشن زانو یک روش جراحی است که شامل برداشتن رسوبات چربی از زانوی داخلی است. این روش غالباً همراه با لیپوساکشن ران ها برای دستیابی به یک شکل منحنی تر انجام می شود.

به طور کلی ، نتایج یک روش لیپوساکشن زانو تا زمانی که وزن و سطح تناسب اندام خود را حفظ کنید ، دائمی در نظر گرفته می شود. بسته به اهداف کانتورینگ شما ، ممکن است بیش از یک جلسه لازم باشد.

همه چیز درباره لیپوساکشن زانو

همه چیز درباره لیپوساکشن زانو

 

چه کسی کاندید مناسبی برای لیپوساکشن زانو است؟

اگر کشش پوست خوبی داشته باشید و در وزنی مناسب برای نوع بدن خود باشید ، ممکن است نامزد خوبی برای لیپوساکشن زانو باشید. این روش برای افرادی طراحی شده است که قبلاً از یک شیوه زندگی سالم پیروی می کنند اما در رسوبات چربی در مناطق خاصی از بدن خود مشکل دارند.

اگر دچار نوساناتی در وزن هستید یا در حال حاضر سعی در کاهش وزن دارید ، ممکن است کاندید مناسبی برای این روش نباشید. توصیه می شود قبل از انجام لیپوساکشن در 30 درصد از وزن ایده آل خود باشید.

لیپوساکشن زانو به طور کامل از شر سلولیت یا شلی پوست خلاص نمی شود. اگرچه این نگرانی های پوستی بیشتر در ناحیه ران وجود دارد، اما گاهی اوقات می تواند در اطراف زانو نیز ایجاد شود. شما می توانید سایر گزینه های حذف را با جراح پلاستیک خود در میان بگذارید.

لیپوساکشن برای افرادی که سیگار می کشند یا بیماری های مزمن جدی دارند نیز توصیه نمی شود.

 

روش کار چگونه است؟

می توانید روند زیر را برای لیپوساکشن زانو انتظار داشته باشید:ابتدا بیهوشی به شما داده می شود تا در حین لیپوساکشن زانو درد نداشته باشید. این ممکن است به صورت بی حسی موضعی یا بیهوشی عمومی باشد که شما را در تمام مراحل خواب بخوابد.
جراح شما برش های کوچکی در اطراف زانوی داخلی ایجاد می کند. بعد ، آنها یک لوله کوچک به نام کانولا وارد می کنند ، که برای شل کردن رسوبات چربی طراحی شده است. سپس این چربی اضافی از طریق دستگاه متصل به خلا vac مکش می شود.
پس از برداشتن چربی مورد نظر از ناحیه زانو ، جراح شما برش ها را بسته و ناحیه را با باند های فشاری می پوشاند. اینها برای کنترل خونریزی و تورم بیش از حد در دوران نقاهت طراحی شده اند.

این روش خود در یک بیمارستان سرپایی یا یک مرکز جراحی دیگر انجام می شود. نیازی به اقامت شبانه نیست ، اما ممکن است از یکی از عزیزان بخواهید تا اولین شب بهبودی را با شما در خانه بمانند. همچنین باید به روش لیپوساکشن برنامه ریزی شده خود بروید و از آن استفاده کنید.

به دنبال این روش تورم (ادم) کل پا طبیعی است. با بالا بردن پا و پوشیدن لباس های فشاری می توانید به حداقل تورم کمک کنید.

ممکن است به شما توصیه شود که طی چند هفته ورزش نکنید و به سایر فعالیتهای معمول خود برگردید.

 

آیا از عوارض جانبی یا اقدامات احتیاطی باید آگاه باشید؟

برای نامزدهای سالم ، لیپوساکشن زانو در کل بی خطر است. انتظار می رود تورم باشد ، و ممکن است در 2 هفته پس از عمل شما به اوج خود برسد. لباس های فشرده سازی ممکن است تا 6 هفته مورد نیاز باشد منبع مطمئن برای جلوگیری از تورم.

سایر عوارض جانبی احتمالی عبارتند از:

  • کبودی
  • سوختگی های حرارتی
  • تجمع مایع اضافی (سروما)
  • رنگدانه نامنظم
  • پوست شل
  • بدتر شدن ظاهر سلولیت
  • بی حسی یا درد

در بعضی موارد، ممکن است یک عمل جراحی جداگانه برای از بین بردن پوست اضافی در پاها پس از لیپوساکشن زانو مورد نیاز باشد. با ارائه دهنده خود در مورد احتمال این سناریو صحبت کنید.

همچنین باید از پزشک خود در مورد خطر ابتلا به عوارض جانبی جدی تر، مانند موارد زی ، سوال کنید:

  • عفونت ها
  • خون ریزی بیش از حد
  • آسیب عصبی
  • آسیب رگ های خونی
  • ترومبوز ورید عمقی

از شما خواسته می شود که به طور موقت مصرف داروهای ضد التهاب و انواع دیگر داروها یا مکمل هایی را که ممکن است خونریزی را در طی عمل افزایش دهند ، متوقف کنید.

دستورالعمل های پزشک خود را برای مراقبت های بعدی دنبال کنید ، زیرا ممکن است به شما توصیه شود از انجام فعالیت های سنگین برای چند هفته خودداری کنید.

یکی دیگر از عوارض احتمالی حذف چربی زیاد در طی لیپوساکشن زانو است. این می تواند یک کانتور ناهموار ایجاد کند که تصحیح آن ممکن است دشوار باشد.

 

چگونه یک متخصص مجاز پیدا کنیم؟

قبل از رزرو لیپوساکشن زانو ، می خواهید با یک پزشک واجد شرایط مشورت کنید. در طول مشاوره اولیه ، پزشک اهداف کلی شما را در زمینه کانتورینگ پا و همچنین هرگونه بیماری زمینه ای سلامتی شما ممکن است داشته باشد.

همچنین زمان مناسبی است تا از پزشک در مورد گواهینامه های وی سوال کنید و نمونه کارهای قبلی را ببینید. همچنین می توانید در مورد خطرات احتمالی یا عوارض جانبی این روش براساس سابقه پزشکی خود استعلام کنید. حتماً در مورد هرگونه دارو و مکمل مصرفی به آنها بگویید.

این روش باید توسط یک جراح پلاستیک دارای مجوز برد انجام شود. برای یافتن یک جراح واجد شرایط در منطقه خود، از طریق ابزار جستجوی آنلاین از طریق انجمن جراحان پلاستیک آمریکا استفاده کنید.

 

قیمت آن چند است؟

مانند سایر روش های زیبایی ، لیپوساکشن زانو از نظر پزشکی ضروری نیست ، بنابراین تحت پوشش بیمه نیست. به طور متوسط ​​در سراسر کشور برای روش های لیپوساکشن 3518 دلار است. هزینه کلی شما بسته به موقعیت مکانی و هزینه ارائه دهنده شما متفاوت خواهد بود.

جدا از جراح پلاستیک ، ممکن است لازم باشد هزینه های دیگری مانند بیهوشی و هزینه های تسهیلات سرپایی و همچنین ملزومات و داروهای مورد نیاز بعد از عمل را در نظر بگیرید.

برای جبران هزینه های کلی ، بسیاری از جراحان پلاستیک برنامه های پرداخت ، بودجه و تخفیف های احتمالی را ارائه می دهند. قبل از رزرو رویه حتماً در مورد گزینه های خود سال کنید. همچنین ممکن است لازم باشد از کار خود مرخصی بگیرید.

 

نکته پایانی

در حالی که مطالعات منبع معتبر نشان داده است که لیپوساکشن در مقایسه با سایر روش های زیبایی ایمن تر است ، اما با هر نوع جراحی خطر عوارض جانبی وجود دارد. این شامل لیپوساکشن زانو است.

مهم است که زودتر از همه مزایا در برابر خطرات بدانید و این موارد را کاملاً با یک جراح پلاستیک دارای مجوز هیئت مدیره در میان بگذارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *