چطور در تابستان موهای ابریشمی داشته باشیم؟
7 روش ساده برای داشتن موی ابریشمی، بلند و نرم
7 روش ساده برای داشتن موی ابریشمی، بلند و نرم
۱۳۹۹-۰۹-۲۶
16 روش موثر برای لطافت مو
16 روش موثر برای لطافت و صافی مو
۱۳۹۹-۰۹-۲۶
چطور در تابستان موهای ابریشمی داشته باشیم؟

چطور در تابستان موهای ابریشمی داشته باشیم؟

چطور در تابستان موهای ابریشمی داشته باشیم؟

خورشید خاموش است اکنون زمان تفریح فرا رسیده است. لباس های بند دار و جواهرات بد بو را بیرون بیاورید. وقت آن است که به ساحل یا استخر بروید، هر کدام که نزدیک است.

هر سکه یک طرف تلنگر دارد. شما سرگرم و رنگ می شوید اما در تابستان ها به موها آسیب می رسانید. اشعه ماورا بنفش و عرق در کنار هم باعث از بین رفتن هر نگاهی می شوند.

قرار گرفتن منظم در معرض آفتاب می تواند باعث شود:

  • ایجاد موهای خشک و شکننده
  • عدم درخشش
  • موهای لنگ
  • رنگ موی کمرنگ
  • ایجاد موخوره
  • ریزش مو

مراقبت از مو اهمیت ویژه ای پیدا می کند. برای جلوگیری از آسیب ، توصیه می شود به طور منظم مراقبت از موهای خود را شروع کنید.

چگونه در تابستان موهای نافذ به دست آوریم؟

1. روغن زدن به موهایتان را فراموش نکنید!

چطور در تابستان موهای ابریشمی داشته باشیم؟

چطور در تابستان موهای ابریشمی داشته باشیم؟

ماساژ با روغن یک روش عالی برای بهبود بیشتر مشکلات موی شما است. مشکل مو هرچه که باشد ، روغن کشی یک روش عالی برای کاهش وضعیت است.

روغن نارگیل ، بادام یا زیتون را یک شب روی موهای خود بمالید و صبح روز بعد آن را بشویید. در صورت امکان از شامپو خودداری کنید و بگذارید یک روز بماند.

2. موهای خود را تمیز نگه دارید!

 

تابستان ها آفتاب ، عرق و خاک بر ضد موهای شما عمل می کند.

حتماً هفته ای دو بار موهای خود را با شامپو پاک کنید تا چربی آن از بین برود. برای خشک شدن موهایتان از شامپو زیاد خودداری کنید. هر وقت می توانید از شامپو خودداری کنید از نرم کننده استفاده کنید.

3. بسته های مو خانگی

 

دقیقاً مانند پوست شما ، موهایتان نیز برای مقابله با اثرات سو of هوا به مراقبت های اضافی نیاز دارند.

به سراغ یک بسته مو بروید تا موهایتان را بسیار مورد مراقبت و مراقبت قرار دهد. از یک بسته خانگی برای درخشش اضافی موهای خود استفاده کنید. روش دیگر ، شما می توانید از یک بسته گیاهی یا بسته ای که از مواد طبیعی ساخته شده است استفاده کنید. تخم مرغ ، عسل ، سس مایونز و ماست به ویژه برای مو مفید هستند.

 

4. تغذیه مغذی و سالم داشته باشید!

عادت های غذایی ما تأثیر زیادی در وضعیت موهای ما دارند.

رژیم متعادل میوه ها و سبزیجات برای تغذیه ای که موهای شما را تأمین می کند بسیار مهم است. بادام ، سویا ، دانه های کتان ، شیر و فرآورده های شیر ، نخود و گوجه فرنگی را در رژیم خود بگنجانید. اگر گوشت یا تخم مرغ می خورید ، آن را بخشی از رژیم منظم خود قرار دهید. بدون شک موهای پر تابستان را به دست خواهید آورد!

5. آب بنوشید!

بدن شما حداقل به هشت لیوان آب در روز نیاز دارد.

ماه های تابستان شما نیاز دارید تا آنجا که می توانید آب بنوشید. هیدراته نگه داشتن بدن بهترین راه برای اطمینان از فرم موهایتان است.

6. از ابزارهای حرارتی خودداری کنید!

 

موهای لنگ شما را وسوسه می کند تا بیشتر مدل دهید.

سشوار کشیدن و حالت دادن ، روزی را که موهایتان شل است را نجات می دهد. همچنین باعث آسیب می شود. گرما به همین ترتیب رطوبت موهای شما را می مکد. ابزارهای حالت دهی فقط باعث بدتر شدن آن می شوند.

نکاتی برای افزودن درخشش وفوری:

چطور در تابستان موهای ابریشمی داشته باشیم؟

چطور در تابستان موهای ابریشمی داشته باشیم؟

موهای خود را با آبجو بشویید. خواص موجود در آبجو باعث درخشش فوری به موهای شما در غیر این صورت کسل کننده و لنگ می شود.

مقداری تفاله آلوئه ورا به پوست سر و موهای خود بمالید. بعد از 20 دقیقه این کار را بشویید. آلوئه به طور طبیعی مو را حالت می دهد و کیفیت آن را بهبود می بخشد.

شامپو کمتری روی نوک موهای خود بزنید. خمیرهای شامپو به طور خودکار از قسمت بالای سر تا نوک آن پایین می آیند. استفاده از شامپو روی نکات باعث خشک شدن بیشتر آنها و ایجاد شکاف در انتها می شود.

برای جلوگیری از تقسیم شدن موها و سالم نگاه داشتن موهای خود ، مرتباً اصلاح کنید.

از سرم موی ضد آفتاب برای موهای خود استفاده کنید.

استفاده از تالک کودک روی پوست سر و مالیدن آن با انگشتان سبک فوراً چربی موهای شما را از بین می برد.

برای موهایی که بسیار کسل کننده به نظر می رسند ، یک شب بیگودی های Velcro بپوشید و صبح ها موهای نرم و موج دار داشته باشید ، بدون استفاده از ابزار حرارتی

این نکات موهای درخشان و پرپشت را تضمین می کنند! امیدوارم که هر س inالی در شما وجود داشته باشد که چگونه در تابستان موهای پرپشتی ایجاد کنید! اگر هر یک از این نکات موی ابریشمی تابستانی را امتحان کرده اید و کدام یک به شما کمک کرده است ، به ما بگویید.

 

منبع

Comments are closed.