اجاره خودرو به صورت آنلاین از سپریس

اجاره خودرو به صورت آنلاین از سپریس

اجاره خودرو به صورت آنلاین از شیوه‎‌های نوین این کسب و کار بوده که برخی از شرکت‎‌ها برای رفاه حال مشتریان از این روش استفاده می‌نمایند. از آنجایی که چنین وبسایت‎‌هایی می‌توانند همزمان صدها مدل ماشین را به مشتری معرفی کنند پس یک پل ارتباطی میان مشتریان و صاحبان خودرو در صنعت اجاره اتومبیل محسوب می‌شوند. این شیوه اجاره خودرو به مشتری این امکان را می‌دهد که با خیال راحت و بدون هیچ عجله‎‌ای خوروی مورد نظر خود را بعد از مقایسه‌ با سایر خودروهای موجود انتخاب نموده و به راحتی گزینه انتخابی خود را تحویل بگیرد.

همان طور که می‌دانید صنعت اجاره خودرو به دلیل مزایای فراوانی که برای مشتریان و نیز صاحبان شرکت‌ها فراهم آورده از سال‎‌ها پیش رونق فراوانی داشته است و افراد مختلفی چون توریست‎‌ها و یا افراد سیاسی و… از این صنعت استقبال می‌کنند. اما سؤالی که ممکن است برای هر کس مطرح شود این است که نخستین بار اجاره اتومبیل توسط چه کسی و چگونه صورت گرفت؟ در پاسخ این سؤال باید عرض کنیم که فردی به نام جوساندرز درسال 1916 با اجاره اتومبیل فورد خود توانست گامی مؤثر در شروع این صنعت بردارد. او اتومبیل خود را به تاجران محلی و بازرگانان و توریست‎‌ها اجاره می‌داد و از آن‎‌ها براساس مسافت طی شده‎‌ای که کیلومتر شمار نشان می‌داد مبلغی را دریافت می‌کرد. با گذشت زمان و درک ارزش این کار وی تصمیم به تأسیس شرکت کرایه اتومبیل ساندرز گرفت و در ادامه تأسیس شرکت او بعدها شرکت‎‌های متعددی راه‎‌اندازی شدند که خدمات خود را به شکل گسترده‎‌ای به متقاضیان مختلف از جمله مسافرین قطار و شرکت راه آهن ارائه می‌دادند.

اجاره خودرو آنلاین

افزایش میزان تقاضا برای اجاره خودروها و نیز محدودیت‎‌های مکانی که برای افراد مختلف از شهرهای متفاوت وجود داشت از جمله عوامل مؤثر در راه اندازی یک سیستم آنلاین جهت اجاره اتومبیل بود. در واقع استفاده از سیستم اینترنتی و آنلاین کمک می‌کند تا افراد متقاضی اجاره ماشین و نیز افرادی که تمایل به کرایه دادن خودروی خود را دارند بتوانند به راحتی با یک دیگر تعامل برقرار کنند و تمامی کارها با نظم بیشتر و به صورت گسترده‎‌تری صورت پذیرد. این در حالی است که این کار در سیستم‎‌های سنتی و قدیمی عملاً یا ممکن نبود یا باسرعت و نظم پایین‎‌تری صورت می‌گرفت. چرا که شرکت‎‌های اجاره‎‌ی خودرو ممکن بود اتومبیل‌‎های محدودی را در اختیار داشته باشند و نتوانند خدمات مناسبی را به مشتریان خود ارائه دهند.

اما سیستم آنلاین یک روش جدید و مؤثر در کاهش هزینه‎‌های مختلف مثل رفت و آمد و بررسی شرکت‎‌های مختلف برای اجاره خودرو می‎‌باشد چرا که از طریق این سیستم می‌توان به راحتی در منزل و با دسترسی به اینترنت از انواع خدمات، نوع ماشین‎‌ها، در خصوص بیمه‎‌ی اتومبیل‎‌های شرکت و… اطلاعات کسب نموده و شرکتی که مناسب‎‌ترین خدمات همراه با پایین‎‌ترین هزینه را دریافت می‌کند انتخاب نمایید.

نکاتی در خصوص اجاره خودرو به صورت آنلاین

از آنجایی که بسیاری از افراد هنوز با این سیستم آشنایی کامل پیدا نکرده‎‌اند ذکر نکاتی درخصوص آن می‌تواند از ایجاد مشکلات مختلف جلوگیری به عمل آورد و میزان رضایت‌مندی مشتریان را از خوروی اجاره‌ای خود افزایش دهد.

  • زمان اجاره‎‌ی خودرو: یکی از کاربردهای صنعت اجاره اتومبیل در سفرهای خانوادگی و یا کاری است. در واقع بسیاری از افراد به دلیل مزایای فراوان و نیز عدم آسیب به خودروی شخصی در سفرهای مکرر تصمیم به اجاره اتومبیل از شرکت‎‌های مربوطه می‌کنند. اما نکته‎‌ی بسیار مهمی که در خصوص این اجاره وجود دارد این است که در زمان‎‌های مخصوصی همچون فصل تابستان، عید نوروز و یا ایام تعطیل خاص که افراد متعددی تمایل به سفر دارند، ممکن است شرکت‎‌ها نتوانند به موقع پاسخگوی نیاز شما باشند. بنابراین حتماً چند روز قبل و یا در زمان مشخصی اقدام به اجاره خودرو نمایید تا دچار سرگردانی نشوید و برنامه ریزی‎‌های خود را به درستی پیش ببرید. از آنجایی که سیستم‎‌های آنلاین اجاره اتوموبیل به صورت شبانه روزی فعالیت می‌نمایند پس شما می‌توانید در هر ساعت شبانه روز اقدام به اجاره و ثبت نام در سایت نمایید.
  • پرداخت هزینه: سیستم پرداخت هزینه‎‌ی خودرو و نیز مبالغ قابل پرداخت در سایت‎‌ها و شرکت‎‌های مختلف ممکن است متفاوت باشد به طوری که شما می‌توانید بر اساس بودجه‎‌‎‌ای که در نظر دارید، خودروی مورد نظر خود را از این سایت‎‌ها به مدت معلوم و براساس مسافت تعیین شده اجاره نمایید. برای پرداخت هزینه در بعضی از شرکت‎‌ها می‎‌بایست کل هزینه اجاره خودرو به صورت اینترنتی به سایت شرکت پرداخت شود و در موارد دیگر می‌توان درصدی از هزینه اجاره را به صورت اینترنتی و مابقی را به شعب شرکت و یا  مسئول مربوطه پرداخت کرد.
  • اجاره‎‌ خودرو بدون راننده: در بعضی موارد افراد به دلایل مختلفی چون سفرهای خانوادگی و عدم اطمینان از رانندگی سایر افراد و… تمایلی به داشتن راننده در هنگام اجاره اتومبیل ندارند. این افراد به راحتی می‌توانند از شرکت‎‌هایی که به ارائه چنین خدماتی می‎‌پردازند استفاده و خودروی مورد علاقه خود را اجاره نمایند.
  • مدارک مورد نیاز: وجود افراد متخلف، روند سیر صعودی قیمت خودروها و… از جمله عواملی است که شرکت‎‌ها را موظف می‌کند تا از مشتریان خود مدارک معتبری را دریافت کنند تا احتمال ایجاد تخلف و دزدی و… کاهش پیداکند. اگر چه این مدارک ممکن است در شرکت‎‌های مختلف تفاوت‎‌هایی داشته باشند ولی به طور کلی شامل کارت ملی معتبر، چک یا سفته متناسب با قیمت روز اتومبیل، ودیعه‌ی نقدی، گواهی اشتغال، ویزا ویا پاسپورت (در صورتی که اجاره کننده از مسافرن خارجی باشد) و نیز سایر مواردی که ممکن است هر شرکت بنا به صلاح دید خود تعیین کند می‎‌باشد.
  • افزودن امکانات به خودروی اجاره‎‌ای: در هنگام ثبت سفارش اجاره خودرو، همچون اتومبیل شخصی می‌توان امکانات دلخواه خود همچون صندلی کودک، اینترنت در داخل خودرو و… را از منوی سایت مورد نظر انتخاب نموده و آن را به اتومبیل انتخابی خود بیافزایید.

اجاره خودرو در تهران

از آنجایی که شهر تهران یک کلان شهر و پایتخت کشور و نیز مراکز بسیاری از شرکت‎‌ها می‎‌باشد، افرادی که تمایل به انجام سفر از تهران به سایر شهرها را دارند می‌توانند به راحتی بعد از تعیین شهر مورد نظر خود و انتخاب اتومبیل و طی کردن مراحل ثبت نام، خودروی خود را از این مراکز دریافت نمایند و سفری لذت بخش و باخیالی آسوده به همراه خانواده و یا دوستان به شهرهای مختلف تجربه کنند.

در صورت تمایل به استفاده از خدمات آنلاین اجاره خودرو می‌توانید به سایت سپریس که در تلاش است تا بستری امن برای انجام معاملات اجاره خودرو فراهم آورد مراجعه نمایید. این سایت خدمات خود را در راستای شفاف‌سازی قیمت اجاره خودرو، کاهش خسارت‌های احتمالی انجام داده و موجب اطمینان خاطر اجاره دهندگان و اجاره گیرندگان خواهد شد. برای ورود به این سایت می‌توانید از آدرس sepris.com استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *