مزایای ورزش در خانه
غزل حافظ شماره 494
۱۴۰۰-۰۲-۲۱
7 ورزش عالی برای کاهش وزن در خانه
7 ورزش عالی برای کاهش وزن در خانه
۱۴۰۰-۰۲-۲۱
مزایای ورزش در خانه

مزایای ورزش در خانه

مزایای ورزش در خانه

وقتی نوبت به تناسب اندام می رسد، ورزش به معنای بیرون رفتن نیست. برای داشتن یک تمرین خوب نیازی به پیاده روی در باشگاه نیستید. شما می توانید بسیاری از کارها را انجام دهید بدون اینکه هرگز از خانه خارج شوید. خواه بخواهید استقامت خود را بسازید، قدرت خود را افزایش دهید، کالری بسوزانید تا دور کمرتان تحت کنترل باشد یا همه موارد بالا را انجام دهید، می توانید این کار را در راحتی خانه خود انجام دهید. در حقیقت، مزایای ورزش در خانه بسیار چشمگیر است. دراین مقاله از بخش ورزش مجله ایننترنتی وبگردون به برسی مزایای ورزش در خانه می پردازیم.

 

زندگی امروز پرمشغله است، اما کار در خانه باعث می شود تناسب اندام در زندگی پرمشغله راحت باشد. دیگر نیازی به اتلاف وقت و انرژی برای جمع آوری وسایل، بسته بندی کیف ورزشگاه، رانندگی در سطح شهر و جنگ برای جای پارک نیست. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که لباس مناسب بپوشید، به اتاق تعیین شده بروید و عرق کنید. راستش را بخواهید، اگر لباس خواب شما می تواند به عنوان دنده تمرین دو برابر شود، حتی می توانید از لباس پوشیدن صرف نظر کنید!

 

مزایای ورزش در خانه

مزایای ورزش در خانه

انعطاف پذیری بالا

انعطاف پذیرتر از یک استاد کار یوگا چیست؟ روال تمرینی خود را هنگامی که متعهد به تمرین در خانه هستید. گزینه های تناسب اندام شما با ساعت کاری یا برنامه کلاس های ورزشی محدود نخواهد شد. هر زمان که بخواهید می توانید ورزش کنید. در واقع، اگر برای شما بهتر است، می توانید تمرین خود را قطع کرده و آن را به صورت شیفتی کامل کنید. بعلاوه، به لطف انبوه فیلم های تناسب اندام اینترنتی که این روزها در دسترس است، هر زمان که بخواهید می توانید در کلاس تناسب اندام شرکت کنید.

 

در دسترس بودن مسئله نیست!

اگر تا به حال به یک سالن ورزشی تعلق داشته اید، احتمالاً وقت خود را در انتظار تجهیزات از دست داده اید و یا به فعالیت دیگری بسنده کرده اید زیرا کلاسی که مشتاقانه می خواهید شرکت کنید، پر شده است. یکی از مهمترین مزایای ورزش در خانه این است که شما هرگز نباید منتظر تجهیزات یا مکان باشید، بنابراین تمرین شما شتاب شما را از دست نخواهد داد.

 

نگران آلودگی ها نیستید!

ورزش به طور کلی شامل عرق است و عرق بین خطوط باقی نمی ماند. این قطره چکه می کند و پاشیده می شود و به طور بالقوه هر آنچه را که در تماس با میکروب ها و میکروب ها باشد، آلوده می کند. اگر می خواهید بدون آنفولانزا یا سرماخوردگی بدن را تمرین کنید، سالن بدنسازی بهترین مکان برای تحقق اهداف تناسب اندام شما نیست. در حالی که عرق هنوز هم هنگامی که در خانه تمرین می کنید عاملی خواهد بود، فقط باید نگران تعریق (یا شاید عرق شریک زندگی خود) باشید. این امر باعث می شود که بهداشت به مراتب بیشتر شود و احتمال ناخوشایند شدن شما در آن کمتر شود.

 

 از حریم خصوصی لذت ببرید!

به نظر می رسد که هر سالن ورزشی علاقه مندان به تناسب اندام دارند که با “کمک” به سایر ورزشکاران خود رشد می کنند. خواه این زن باشد که همیشه تردمیل را در کنار شما انتخاب می کند و در حالی که سعی می کنید وارد منطقه شوید ، گپ و گفت می کند، یک عاشق عاشق احتمالی که می خواهد اشاره گرهایی عملی در مورد فرم شما در اتاق وزنه ارائه دهد یا زیبایی شیک ابدی که به نظر می رسد برای جلب توجه به تجهیزات برتر او ، این افراد حواس پرت و آزار دهنده هستند. طفره رفتن از آنها در ورزش دشوار است، اما اگر در خانه ورزش کنید هرگز از مسیر شما عبور نخواهند کرد.

 

مزایای ورزش در خانه

مزایای ورزش در خانه

محیط راحت خانه

در خانه خود می توانید این کار را به روش دلخواه خود انجام دهید. شما موسیقی، دکوراسیون، دما و فعالیت ها را انتخاب می کنید. یخچال را با میان وعده های دلخواه خود پس از تمرین تهیه کنید و تلویزیون را به کانال مورد علاقه خود برگردانید. به علاوه، شما می توانید به راحتی درب را ببندید تا حواس پرتی مانند حیوانات خانگی سرگردان و کودکان مزاحم را متوقف کنید.

 

تمرکز روی تناسب اندام خود

وقتی در خانه ورزش می کنید ، فشار از بین می رود. هیچ ترس از قضاوت وجود ندارد، و شما نگران نخواهید بود که کسی به گامهای اشتباه شما بخندد. می توانید آنچه می خواهید بپوشید، بدون نگرانی از احمق جلوه دادن، تمرینات مورد علاقه خود را امتحان کنید و هر صورت یا صدایی به شما کمک می کند کار را به سرانجام برسانید. با از بین بردن حواس پرتی ورزشگاه، می توانید بر تناسب اندام خود تمرکز کرده و در منطقه بمانید.

 

ورزش در خانه دوست بودجه شماست!

پس انداز پول یکی از بهترین مزایای ورزش در خانه است. شما پس انداز می کنید زیرا هزینه عضویت، بدون نیاز به پارکینگ یا بنزین و فشار برای داشتن لباس های شیک تمرینی وجود ندارد. بله، شما نیاز به خرید تجهیزات خواهید داشت، اما تهیه یک سالن ورزشی خانگی اساسی کار زیادی نمی کند. ساده شروع کنید و در صورت تمایل وسایل بدنسازی اضافی را اضافه کنید.

 

تمرین مغز و ذهن شما

هنگامی که تصمیم می گیرید در خانه تناسب اندام پیدا کنید، مسئولیت سلامتی و ایمنی خود را بر عهده می گیرید. این شما هستید که باید محدودیت های جسمی خود را در نظر بگیرید، نکات ظریف فرم خوب را بیاموزید و واقعاً تمریناتی را که شما را فریب می دهد کشف کنید. با انجام این کار، شما بیش از بدن خود ورزش خواهید کرد. یادگیری در مورد تناسب اندام همچنین به تمرین مغز شما می پردازد.

 

بهانه های شما را محدود می کند.

بسیاری از ورزشکاران احتمالی در دام بهانه گیری افتاده اند. تعهد به تمرین در خانه این بهانه ها را محدود می کند. بیرون هیچ وقت برای ورزش در خانه خیلی سرد و برفی نیست. وقتی زمان کم است ، جا دادن آن چند دقیقه در اینجا آسان است، زیرا تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که از سالن عبور کنید. هیچ نگرانی در مورد اینکه چه کسی تماشا می کند، چه چیزی می پوشید، کلاس کامل است یا تجهیزات موجود وجود دارد. وقتی در خانه ورزش می کنید ، کنترل را در دست دارید.

 

منتظر چی هستید؟ از همین امروز شروع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *