چگونه ابروها را مانند یک حرفه‌ای شکل دهیم؟
نحوه استفاده صحیح از کانسیلر
نحوه استفاده صحیح از کانسیلر
۱۴۰۱-۱۲-۲۵
آموزش خط انداختن ابرو + فوت و فن‌ها
آموزش خط انداختن ابرو + فوت و فن‌ها
۱۴۰۱-۱۲-۲۷

چگونه ابروها را مانند یک حرفه‌ای شکل دهیم؟

مهم نیست که ابروهای شما به طور طبیعی درهم هستند یا قربانی برداشتن بیش از حد شده اند، امکان دستیابی به ابروهای کاملا خوش فرم و مرتب وجود دارد. بنابراین، اگر برای تمیز نگه داشتن ابروهای خود تلاش می‌کنید یا نمی‎توانید آن قوس کامل را میخ کنید، ممکن است زمان آن رسیده باشد که به دنبال کمک باشید. با یادگیری روش‌ها و تکنیک‌های صحیح برای فرم دادن به ابروهای خود، می‌توانید جذاب ترین ظاهر را برای صورت خود ایجاد کنید. بنابراین، قبل از اینکه موچین را بیرون بیاورید و شروع به حمله به هر موی کوچک کنید، برای تقویت مهارت‌های خود وقت بگذارید و تکنیک خود را با این راهنمای مفید کامل کنید. از پیدا کردن فرم مناسب برای صورت خود تا شناسایی بهترین ابزار برای این کار، می‌توانیم به شما نشان دهیم که چگونه ابروها را مانند یک حرفه ای فرم دهید.

فرم‌های ابرو

قبل از اینکه بتوانید به برداشتن و مرتب کردن ابرو فکر کنید، باید در مورد شکلی که می‎خواهید ابروهای خود را داشته باشید، تصمیم بگیرید. داشتن یک دید واضح از فرم نهایی ابروهای خود قبل از شروع به شما کمک می‌کند تا بهترین نتیجه را ایجاد کنید. در حالی که ابروهای هرکس متفاوت است، اکثر آنها در یکی از شش دسته اصلی قرار می‌گیرند. آنها می توانند S شکل، زاویه سخت، زاویه نرم، مستقیم یا گرد باشند. به طور کلی، جذاب ترین شکل برای شما شکلی است که بیشتر شبیه خطوط طبیعی ابروهای شما باشد. با این حال، عوامل دیگری مانند نوع چهره شما باید در نظر گرفته شود.

 

 

چگونه ابروها را مانند یک حرفه‌ای شکل دهیم؟

 

چه فرم ابرویی باید داشته باشم؟

هرچند ایده آل است که با شکل طبیعی ابروهای خود کار کنید، اما برای دستیابی به جذاب ترین ظاهر، باید نوع چهره خود را نیز در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر صورت بیضی دارید، اکثر فرم های ابرو به شما می‌آید. با این حال، بهتر است از مواردی که بیش از حد قوس یا بیش از حد صاف هستند اجتناب کنید. اگر صورت مربعی دارید، سعی کنید با اطمینان از نرمی ابروهایتان با قوس صاف ظاهر خود را متعادل کنید. برای کسانی که صورت گرد دارند، اطمینان از اینکه ابروهای شما خیلی نازک یا خیلی پرپشت نباشند ضروری است. همچنین، اطمینان حاصل کنید که ابتدا و دم ابروهای شما با یک قوس در میان است تا بهترین ظاهر را داشته باشید. از طرف دیگر، اگر صورتتان بلند است، ابروهای کمی ضخیم را انتخاب کنید که خیلی بلند یا کمانی نباشند.

بیشتر بخوانید: نحوه استفاده صحیح از کانسیلر

 

فرم‌های ابرو برای صورت گرد

اگر گونه های شما پهن ترین نقطه صورت باشد و چانه گرد داشته باشد، می‌توانید مطمئن باشید که فرم صورت شما گرد است. برای کسانی که دارای ویژگی های گرد هستند، بهتر است مطمئن شوند که قوس ابروی خود دارند. داشتن یک نوک تیز در ابروهای شما یک راه عالی برای معرفی ساختارهای مختلف به صورت است بدون اینکه زیبایی را از چشم، بینی یا دهان شما دور کند. در حالی که می توانید ابروی پرتر را انتخاب کنید، گزینه‌های لاغرتر نیز به خوبی کار می کنند.

 

فرم‌های ابرو برای صورت مربعی

صورت‌های مربعی دارای ویژگی های برجسته تری هستند، مانند چانه تیز و گونه های زاویه دار. با در نظر گرفتن این موضوع، به یک قوس نرم که زوایای صورت شما را تحسین می‌کند، بچسبید. ابروهای صاف با انحنای کم اغلب می‌توانند ظاهری کوتاه‌تر به سر شما ببخشند، در حالی که ابروهای گرد تضاد بسیار زیادی با خطوط صورت دارند. هنگامی که فرم ایده آل را پیدا کردید، دم را دراز کنید – این کار همه چیز را متعادل می کند، صورت را بلند می کند و خط فک شما را کمی باریک می کند.

 

مدل ابرو برای صورت بیضی شکل

چهره بیضی بیشتر به دلیل سازگاری آن شناخته شده است، به این معنی که بسیاری از اشکال ابروها عالی به نظر می‌رسند – خوش شانس هستید! درست مانند مدل‌های مو، سبک‌های بی‌شماری وجود دارد که بعدا این ویژگی‌ها را دارند، بنابراین می‌توانید اشکال مختلف را آزمایش کنید تا زمانی که چیزی مناسب خود را پیدا کنید. اگر می‌خواهید روی استخوان‌های گونه‌تان تأکید کنید، قوس بلندتری را انتخاب کنید، اما اگر می‌خواهید خط فک را نرم کنید، یک انحنای نرم برایتان مناسب‌تر است. شما همچنین می‌توانید با ضخامت بازی کنید – سبک های کرکی، پرتر یا نازک استثنایی به نظر می‌رسند. برای الهام گرفتن به افراد مشهوری مانند سیندی کرافورد و بلا حدید نگاهی بیندازید.

 

نحوه فرم دادن به ابروهای ضخیم

اگر به طور طبیعی ابروهای پرپشتی دارید، هم می‌تواند یک نعمت باشد و هم یک نفرین. اگرچه ممکن است برای فرم دادن به ابروهایتان و حفظ ظاهری مرتب، کمی کار کنید، اما ظاهری پر و ضخیم خواهید داشت. اگر ابروهای شما نامرتب هستند و شکل نامشخصی دارند، با علامت زدن و برداشتن موها از جایی که ابروی شما شروع می‌شود، مرتب کردن آنها را شروع کنید. سپس، رشته های اضافی را در بالای ابروی خود مرتب کنید و مطمئن شوید که قوس شما در محل درست قرار دارد. سپس موهای اضافی زیر قوس را بردارید. این روند را روی ابروی دیگر نیز تکرار کنید تا آنها را یکدست و هماهنگ کنید. در نهایت، رشته هایی را که بلندتر از بقیه هستند کوتاه کنید تا ظاهری مرتب داشته باشید.

 

 

چگونه ابروها را مانند یک حرفه‌ای شکل دهیم؟

 

نحوه فرم دادن به ابروهای نازک

اگر به طور طبیعی ابروهای نازکی دارید یا در گذشته بیش از حد برداشته اید، دستیابی به ابروهایی زیبا و کامل ممکن است دشوار باشد اما غیرممکن نیست. در حالی که ممکن است وسوسه انگیز باشد که ابروهای نازک خود را برای استفاده بهینه از هر تار نازک رها کنید، اما این فقط به ظاهری نامرتب منجر می‌شود. درعوض، ابروهای خود را با دقت اصلاح کرده و پر کنید تا ظاهری زیبا داشته باشید. برای شروع، مقداری ژل ابرو بزنید تا موهایتان صاف شود و فرم دهی آسان تر شود. در مرحله بعد، از موچین برای مرتب کردن تارهای سرگردان زیر ابروی خود استفاده کنید و رشته های بلند را با دقت کوتاه کنید. اگر نیاز به مرتب کردن قسمت بالای ابرو دارید، برای این کار با دقت از تیغ ابرو استفاده کنید. در نهایت، ابروهای خود را با مداد پر کنید تا ضخیم تر و پرتر به نظر برسند.

 

 

اپیلاسیون ابرو

وقتی صحبت از حذف موهای زائد به میان می آید، اپیلاسیون از دیرباز یک تکنیک مورد علاقه بوده است. این روش که چندین تار مو را در یک زمان بیرون می‌کشد، می‌تواند شکلی تمیز و منظم و نتایج طولانی‌مدت ارائه دهد. مخصوصاً برای افرادی که ابروهای ضخیم طبیعی دارند و نیاز به برداشتن رشته های سرگردان زیادی دارند ایده آل است. با این حال، هنگامی که با چنین ناحیه کوچکی مانند ابروهای خود کار می کنید، اشتباه کردن با موم آسان است. به این ترتیب، ممکن است بخواهید قبل از اقدام به این روش حذف مو، با کیت موم خانگی خود تمرین کنید. از طرف دیگر، می‌توانید این کار را به متخصصان بسپارید و مطمئن باشید که ابروهای شما در دستان با تجربه است.

 

آرایش ابرو

اگرچه بسیاری از خانم‌ها معمولاً از فکر نخ کردن احساس ترس می‌کنند، اما این یک راه ساده و شگفت‌آور برای از بین بردن موهای ناخواسته اطراف ابروها و سایر نواحی حساس است. نخ ابرو ، که از نخ های پنبه ای کوچک و پیچ خورده برای گرفتن و بیرون کشیدن تارها در یک خط صاف و مستقیم استفاده می کند، دقیق تر از اپیلاسیون است و معمولاً درد کمتری دارد. همچنین سریعتر از اپیلاسیون و کندن است و هزینه کمتری نسبت به کیت های واکس خانگی دارد. با این حال، اگر اولین بار است که ابروهای خود را نخ می کنید، مطمئن شوید که کارها را آهسته انجام دهید. در حالی که این فرآیند نسبتاً ساده است، انجام صحیح حرکات دست و هدف قرار دادن موهای مناسب می‌تواند زمان بر باشد.

بیشتر بخوانید: هر آنچه باید در مورد لیفت و رنگ کردن مژه بدانید!

 

برداشتن ابرو

در حالی که بسیاری از ما تجربه استفاده از موچین را داشته‌ایم، اما هنوز هم می‌توانیم برایمان چالش‌برانگیز باشد که ابروهایمان را به شکل عالی بکشیم. به هر حال، موچین کردن ابروها به شکل یک قوس منحنی زیبا بسیار دشوارتر از کندن موهای سرگردان است. برای تسلط بر مهارت فرم دادن به ابروهای خود با یک موچین، باید روندی را دنبال کنید. ابتدا باید فرم ایده آل خود را پیدا کنید و ابروهای خود را پر کنید تا طرح کلی واضحی داشته باشید. سپس موهای خارج از شکل دلخواه خود را از ریشه موچین کنید تا از شکستگی جلوگیری شود. اما، مطمئن شوید که به آرامی حرکت کنید و مراقب باشید که بیش از حد چروک نکنید. از آنجایی که این روش می‌تواند زمان‌بر و ناراحت‌کننده باشد، برای خانم‌هایی ایده‌آل است که فقط باید حداقل موهای خود را از بین ببرند و به یک پوشش دقیق اهمیت دهند.

 

بهترین کیت‌های فرم دهنده ابرو

برای به دست آوردن بهترین نتیجه هنگام فرم دادن به ابروهای خود، باید ابروی مناسب برای این کار داشته باشید. اولا، هنگامی که نیاز به هدف قرار دادن رشته‌های کوچک و سرسخت دارید، یک جفت موچین کج با کیفیت بالا بسیار ارزشمند خواهد بود. اسپولی یا شانه ابرو نیز به شما کمک می‌کند ابروهای خود را مرتب کنید تا دقیقا ببینید چه چیزی باید برداشته شود. قیچی ابرو به شما این امکان را می دهد که تارهای بلند را کوتاه کنید در حالی که یک تیغ ابرو به سرعت تیرگی اضافی را از بین می‌برد. برای کسانی که هنوز به توانایی های خود در شکل دهی اعتماد ندارند، شابلون های ابرو می توانند به شما کمک کنند که کارها را درست انجام دهید. آرایش را هم فراموش نکنید. پرکردن ابروها هنگام فرم دادن به آنها ظاهری زیبا و کامل را برای شما به ارمغان می آورد.

 


 

چگونه ابروها را مانند یک حرفه‌ای شکل دهیم؟

 

سوالات متداول

درست مانند موهای سر، ابروها نیز با افزایش سن نازک می شوند. به این ترتیب، هرچه ابروهای شما ضخیم تر باشد، جوان تر به نظر می‌رسید. خوشبختانه، اگر ابروهای نازک تری دارید، می توانید با پر کردن آنها با پودر ابرو یا ریمل، توهم ضخیم بودن آنها را ایجاد کنید. همچنین گزینه های دائمی تری مانند میکروبلیدینگ و خالکوبی وجود دارد.

 

جذاب ترین شکل ابرو چیست؟

جذاب ترین شکل ابرویی خواهد بود که با نوع صورت شما مطابقت داشته باشد و از خط طبیعی استخوان ابروی شما پیروی کند. اکثر ابروها در یکی از پنج دسته کلی قرار می گیرند. اینها به شکل S، زاویه سخت، زاویه نرم، مستقیم یا گرد هستند.

 

چگونه می توانم ابروهایم را متقارن کنم؟

بهترین راه برای اطمینان از متقارن به نظر رسیدن ابروها استفاده از یک ابزار لبه صاف مانند برس یکبار مصرف برای بررسی فواصل و زوایای ابروها و پر کردن مکان مورد نیاز است. برس را به صورت عمودی بین ابروهای خود، در مرکز بینی نگه دارید و ابروهای خود را بررسی کنید که انگار از همان فاصله شروع شده اند. این کار را تکرار کنید تا هم خط پایین و هم بالای ابروهایتان را بررسی کنید و برس را به صورت افقی نگه دارید. بعد، بررسی کنید که زاویه قوس و انتهای شما مطابقت داشته باشد. یک سر قرقره را روی نوک بینی خود نگه دارید و سر دیگر را در اوج قوس خود نگه دارید، بررسی کنید که در هر دو طرف یکسان به نظر می رسد، سپس نگه داشتن آن را در انتهای ابرو تکرار کنید. فقط به یاد داشته باشید، شما هرگز ابروهای کاملا متقارن نخواهید داشت، زیرا هیچ کس صورت کاملاً متعادلی ندارد.

 

ابروها را به سمت بالا برس می کشی یا پایین؟

شما باید ابروهای خود را در جهت رشد طبیعی شان که به طور کلی به سمت بالا است، برس بزنید. این همان جهتی است که باید هنگام پیرایش بروید تا خطر برش نادرست را نداشته باشید. با این حال، اگر ابروهای تکه تکه را پر می‌کنید، می‌تواند در ابتدا به برس کشیدن کمک کند، زیرا می‌توانید شکاف‌ها را راحت‌تر ببینید. سپس هنگامی که آنها را پر کردید، دوباره برس بزنید.

 

آیا برس کشیدن ابروها باعث رشد آنها می شود؟

همانند موهای روی سر، برس زدن ابروها می‌تواند جریان خون را در آن ناحیه تحریک کند که به نوبه خود می‌تواند رشد مو را بهبود بخشد. ماساژ صورت در امتداد ابروهای شما نیز تأثیر مشابهی خواهد داشت، به علاوه احساس بسیار خوبی دارد زیرا می توانید مقدار شگفت انگیزی را در آن ناحیه نگه دارید. سایر نکات برای تشویق رشد موی سالم شامل خوردن یک رژیم غذایی غنی از ویتامین های D، E و B و همچنین اسید فولیک و کلسیم است. علاوه بر این، مطمئن شوید که هیدراته می شوید و همیشه آرایش خود را قبل از خواب بشویید.

بیشتر بخوانید: 15 ترفند آرایشی که هر دختری باید بداند! 

 

چگونه به طور طبیعی فرم ابروهای عالی را بدست آورید؟

برای رسیدن به حالت طبیعی ابروهای عالی، باید از شکل رشد طبیعی خود پیروی کنید. بیش از حد بلند نکنید، بلکه روی از بین بردن موهای سرگردان از خط ابروی خود تمرکز کنید. شما همچنین می‌توانید با استفاده از مداد ابرو و پودر ابرو، توهم شکل کاملی را ایجاد کنید، که می تواند وضوح و یکنواختی را به آن اضافه کند. برای اطمینان از رشد، شما می خواهید یک رژیم غذایی سالم و متعادل داشته باشید، مقدار زیادی آب بنوشید و از سرم ابرو استفاده کنید.

 

آیا امکان تغییر شکل ابرو وجود دارد؟

اگر شکل طبیعی ابرو خود را دوست ندارید یا می‌خواهید به نوعی آن را تغییر دهید، این کار قابل انجام است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که اجازه دهید به اندازه کافی رشد کنند تا بتوانید شکل مورد نظر خود را شناسایی کرده و از ابزارهای صحیح برای رسیدن به آن استفاده کنید. اینها عبارتند از موچین، تیغ ابرو و ژل ابرو برای صاف کردن ابروها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *