علائم افسردگی در طول قرنطینه کرونا 3 برابر شده است!
چرا معده من غار و غور میکند؟
چرا معده من غار و غور میکند؟
۱۴۰۰-۰۷-۲۶
اضطراب اجتماعی و افسردگی
ارتباط افسردگی، اضطراب و تعریق زیاد (هایپرهیدروز)
۱۴۰۰-۰۷-۲۶

علائم افسردگی در طول قرنطینه کرونا 3 برابر شده است!

  • یک مطالعه جدید نشان داد که علائم افسردگی در طول قرنطینه COVID-19 سه برابر بیشتر است.
  • کارشناسان می گویند همه گیری COVID-19 یک رویداد آسیب زا در مقیاس بسیار بزرگتر است.
  • این باعث ناراحتی جسمی ، روحی و روانی شده است ، و نه فقط برای بیماران مبتلا به ویروس.

در حالی که ما روی تاثیر فیزیکی COVID-19 و راههای جلوگیری از شیوع آن تمرکز کرده ایم ، ممکن است شرایط دیگری را تحت رادار قرار دهیم: افسردگی.

در مطالعه اخیر، محققان داده های نظرسنجی از 1،441 شرکت کننده ، همه بزرگسالان آمریکایی 18 ساله یا بالاتر را تجزیه و تحلیل کردند. مشخص شد که علائم افسردگی در طول قرنطینه COVID-19 سه برابر بیشتر از قبل از همه گیری بود ، از 8.5 درصد قبل از COVID-19 به 27.8 درصد در طول.

 

COVID-19 یک رویداد آسیب زا در مقیاس بزرگ است!

همه گیری COVID-19 یک رویداد آسیب زا در مقیاس بزرگ است. این باعث ناراحتی جسمی، روحی و روانی شده است، و نه فقط برای بیماران مبتلا به ویروس. در حالی که ما به طور خستگی ناپذیری کار می کردیم تا صورتمان را بپوشانیم، دستان خود را بشویم و 6 پا از همه ، از جمله عزیزانمان فاصله بگیریم ، شاید متوجه نشده باشیم که همه گیری و قرنطینه چگونه بر سلامت روان ما تأثیر گذاشته است.

سیاست هایی که برای جلوگیری از شیوع COVID-19 زندگی روزمره اکثر مردم ایالات متحده را مختل کرده است.

بیست میلیون نفر بین شروع بیماری همه گیر و اواسط آوریل درخواست بیکاری کردند.

بر اساس این مطالعه ، تا اواسط آوریل ، 42 ایالت تحت مشاوره در خانه نشینی یا سیاست پناهندگی قرار داشتند که زندگی 316 میلیون نفر را تحت تأثیر قرار داد.

دکتر بریتانی لموندا، متخصص اعصاب و روان در بیمارستان لنوکس هیل، نیویورک، می گوید: “نتایج نشان می دهد که میزان علائم افسردگی در طول بیماری همه گیر سه برابر بیشتر از قبل از همه گیری است.” “بدون شک، عوامل زیادی در افزایش علائم خلقی موثر هستند، از جمله افزایش انزوای اجتماعی، مشکلات اقتصادی و قرار گرفتن در معرض عوامل استرس زا دیگر.”

این مطالعه گزارش می دهد: “قرار گرفتن در معرض حوادث آسیب زا در مقیاس بزرگ با افزایش بار بیماری های روانی در جمعیت آسیب دیده ارتباط دارد.”

 

 

عوامل موثر بر افسردگی

این مطالعه در بین شرکت کنندگان نشان داد که تعداد افرادی که علائم افسردگی ندارند و افراد بیشتری در طول COVID-19 علائم بیشتری نسبت به قبل از COVID-19 داشتند. همچنین مشخص شد که گروه های خاصی در معرض خطر بیشتری برای علائم افسردگی هستند، مانند گروه های کم درآمد و آنهایی که کمتر از 5000 دلار پس انداز خانوار دارند. آنها 50 درصد بیشتر در معرض علائم افسردگی نسبت به افراد با درآمد بالاتر بودند.

اما درآمد تنها عامل نیست. انزوا و عدم قطعیت باعث ایجاد علائم افسردگی در افراد با هر زمینه اجتماعی و اقتصادی می شود.

دکتر کالین ریف، استادیار بالینی در این باره می گوید: “میزان افسردگی در طول همه گیری همه گیر افزایش یافته است زیرا مردم از نظر اجتماعی بیشتر منزوی هستند، ساختار و روال کمتری دارند و عدم اطمینان بیشتری در مورد آینده وجود دارد که منجر به شک و پیش بینی های منفی می شود.” گروه روانپزشکی در NYU Langone Health.

وی افزود ، فراتر از آن، تغییر در “تصویر بزرگ” وجود دارد. “این با برنامه های مردم چه می کند؟ اگر قرار بود شغلی را شروع کنند و اکنون به دلیل تأخیر شش ماهه آن دچار مشکل مالی شده اند، چطور؟ اگر آنها یکی دیگر از اعضای مهم خانواده خود را از دست بدهند و اکنون مجبور باشند بدون آن شخص با زندگی روبرو شوند؟

در کنار همه اینها ، راهی وجود ندارد که بدانید همه چیز کی به پایان می رسد. نیازی به گفتن نیست، اینکه چرا علائم افسردگی در حال افزایش است قابل درک است.

 

 

چگونه علائم افسردگی را در طول COVID-19 برطرف کنیم؟

راه های زیادی برای کاهش علائم افسردگی حتی در زمان همه گیری وجود دارد. افسردگی یک بیماری شایع است که میلیون ها نفر را در ایالات متحده و سراسر جهان تحت تاثیر قرار می دهد. این بدان معناست که روشهای تأیید شده و معتبری برای مقابله با علائم آن وجود دارد تا بتوانید به زندگی و لذت بردن از زندگی خود بازگردید.

شناسایی افراد در معرض خطر علائم خلقی-به عنوان مثال ، کسانی که سابقه افسردگی یا اضطراب ، سابقه سوء مصرف مواد ، افرادی که با بیکاری طولانی مدت روبرو هستند یا کسانی که احساس انزوا از دیگران دارند-برای تشخیص و مداخله زودهنگام حیاتی است. “لموندا گفت. “تشخیص علائم هشداردهنده در دوستان و اعضای خانواده ما ، مانند احساس ناامیدی و گوشه گیری از دیگران ، می تواند راهی برای ارتباط افراد با خدمات مناسب قبل از تشدید علائم باشد.”

برای کسانی که ممکن است ندانند که آیا با افسردگی دست و پنجه نرم می کنند ، علائم می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • انرژی کم
  • بیخوابی
  • کاهش وزن
  • احساس ناخوشی
  • احساس سنگینی برای دیگران
  • احساس گناه
  • افکار خودکشی

ریف گفت: “بر اساس علائم ، می توانید تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید به آن نزدیک شوید.” “این می تواند به سادگی ایجاد یک ساختار یا روال معمول در روز شما باشد ، یا تنظیم یک یادآوری برای وقت گذاشتن برای خودتان ، حتی اگر فقط یک ساعت باشد.”

همچنین روان درمانی وجود دارد که یکی از ارزشمندترین ابزارها برای بهبود سلامت روان است.

ریف می گوید: “این که ناگهان احساس کنید کسی را دارید که به شما گوش می دهد و شما را درک می کند و به شما اجازه می دهد از منظر دیگری به مسائل نگاه کنید – این ارزش زیادی دارد.” به خصوص وقتی کسی با افسردگی دست و پنجه نرم می کند. “

علاوه بر این برای برخی از افراد داروهای ضد افسردگی می تواند کمک کننده باشد.

لموندا گفت در بحبوحه همه گیری و رکود اقتصادی یک راه برای کمک به سادگی این است که با خانواده و دوستان خود تماس بگیرید و سلامت روانی آنها را بررسی کنید.

“همه به طریقی درگیر بیماری COVID-19 هستند. نترسید از کمک کمک بگیرید یا تجربیات خود را با نزدیکان خود به اشتراک بگذارید. ” “به احتمال زیاد ، خواهید دید که تنها نیستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *