دیدنی ترین قلعه های انگلستان

انگلستان به خاطر قلعه هایش در سرتاسر جهان مشهور است و صدها نفر هنوز ایستاده اند که ارزش دیدن دارند. از قلعه دوور، در کنت، تا قلعه تینتاگل، در کورنوال، در اینجا برخی از قدیمی ترین، زیباترین و مهم ترین قلعه های این کشور آمده است. پس با ما در این این مقاله از بخش گردشگری مجله اینترنتی وبگردون همراه باشید.

قلعه دوور، کنت

دیدنی ترین قلعه های انگلستان,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

قلعه دوور تقریباً به اندازه صخره های سفید بالای آن معروف است و به عنوان “کلید انگلستان” شناخته می شود و تقریباً 1000 سال است که در قلب دفاع ملی بوده است. این قلعه بزرگترین قلعه کشور است و تنها در نقش دفاعی دیرینه اش تنها با قلعه ویندزور و برج لندن برابری می کند. از سال 1066، به دنبال پیروزی ویلیام فاتح در نبرد هاستینگز، تا سال 1958، پادشاهی شد، در برابر محاصره مقاومت کرد و یک چشم انداز کلیدی در سراسر کانال انگلیسی ارائه داد. در طول جنگ جهانی دوم ، تونل های زیرزمینی زیر قلعه به پناهگاه های حملات هوایی، بیمارستان و مرکز فرماندهی نظامی تبدیل شد که تخلیه دانکرک از آنجا هدایت می شد. امروزه، میراث انگلیسی مالک این قلعه است که برای عموم آزاد است.

قلعه ویندزور، برکشایر

دیدنی ترین قلعه های انگلستان,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

قدیمی ترین و بزرگترین قلعه مسکونی در جهان، قلعه ویندزور یکی از اقامتگاه های رسمی ملکه است، آخرین مورد در صف تقریباً 1000 ساله پادشاهانی که آن را خانه نامیده اند. ملکه بسیاری از تعطیلات آخر هفته خود را در اینجا و همچنین یک ماه در عید پاک می گذراند، در حالی که قلعه همچنین میزبان بازدید سران کشورهای خارجی است. قلعه اصلی توسط ویلیام فاتح در قرن 11 برای دفاع استراتژیک از نیروگاه نورمن در لندن ساخته شد و هنری سوم آن را به خانه ای مجلل تبدیل کرد.

قلعه بولسور، دربیشایر

دیدنی ترین قلعه های انگلستان,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

امروزه، قلعه عاشقانه Bolsover بیشتر یک خانه استوارت مجلل است تا یک قلعه (اگرچه طراحی آن شبیه به ظاهر یک قلعه است)، در حالی که خانواده کاوندیش در اوایل قرن 17 یک عمارت مجلل ساخته اند. قلعه ای برای اولین بار در این مکان ساخته شد، در قرن 12 توسط خانواده Peverel. این برج که امروزه قابل مشاهده است به عنوان قلعه کوچک شناخته می شود و در حدود 1621 تکمیل شد. این برج در سال 1945 به کشور اهدا شد و متعلق به اداره میراث انگلیسی است. قلعه Bolsover که بر فراز تپه ای در دربی شایر زیبا قرار دارد، چشم اندازهای خیره کننده ای را در سراسر روستا ارائه می دهد.

قلعه میدلهام، یورکشایر شمالی

دیدنی ترین قلعه های انگلستان,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

بنای عظیم میدلهم ممکن است عمدتاً ویرانه باشد، اما با وجود این که اکثر دیوارهای آن هنوز سالم هستند، درک این قلعه که زمانی بزرگ بود، که قبلاً به عنوان ویندزور شمال شناخته می شد، چندان دشوار نیست. در قرن پانزدهم، قلعه کاخ خانه برخی از برجسته ترین اربابان ملت بود و خانه کودکی ریچارد سوم بود – پادشاهی غیر محبوب که به دست ویلیام شکسپیر در حالت بی نهایت شرورانه بازی کرد. مقیاس Middleham به تنهایی آن را به مکانی جذاب برای کاوش تبدیل می کند.

برج لندن

دیدنی ترین قلعه های انگلستان,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

قلعه معروف لندن در اواخر فتح نورمن ها در سال 1066 تأسیس شد. این قلعه یکی از مهمترین قلعه های تاریخ انگلستان، مترادف با پادشاهی آن شد، زیرا کنترل قلعه برای کنترل کشور همیشه ضروری تلقی می شد. با این حال، با وجود نقش آن به عنوان یک کاخ بزرگ و اقامتگاه رسمی سلطنتی، با گذشت زمان قلعه عمدتاً با عملکرد آن به عنوان یک زندان مرتبط شده است – از این رو عبارت “به برج ارسال می شود”. زندانیان از 1100 تا 1952 در اینجا نگهداری می شدند، زمانی که دوقلوهای Kray، گانگسترهای بدنام، در دیوارهای آن زندانی بودند، در حالی که آخرین اعدامی که در اینجا انجام شد، یک جاسوس آلمانی در سال 1941 بود. و توسط جانشینی فرمانروایان گسترش یافت. امروزه جواهرات تاج در این مکان نگهداری می شوند و به همراه برج در معرض دید عموم قرار می گیرند.که به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری کشور تبدیل شده است.

قلعه وارویک ، وارویکشر

دیدنی ترین قلعه های انگلستان,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

یکی دیگر از بذرهای کاشته شده توسط ویلیام فاتح، قلعه وارویک در اصل به عنوان یک چوب چوبی و بیلی در سال 1068 ساخته شد، قبل از 200 سال بعد با سنگ جایگزین شد. قلعه وارویک به تازگی به عنوان یکی از محبوب ترین قلعه های کشور نامگذاری شده است، زیرا به لطف گروه توسو تبدیل به یک مقصد اصلی گردشگری شده است که پر از جاذبه است. بازدیدکنندگان حتی می توانند یک شب در دیوارهای قرون وسطایی بمانند. خود قلعه واقعاً باشکوه است و به طرز چشمگیری از آن محافظت می شود و در کنار رودخانه ایون در قلب شهر وارویک قرار دارد.

قلعه بامبورگ، نورتومبرلند

دیدنی ترین قلعه های انگلستان,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

قلعه بامبورگ که بر فراز آتشفشانی و تخت طبیعی در ساحل نورتومبرلند نشسته است زیبایی شناسی چشمگیری را ارائه می دهد. این مکان زمانی پادشاهان نورثومبریای باستان را مدتها قبل از ساختن قلعه ای از نرمان ها در خود جای داده بود، در حالی که شهرک هایی از زمان ماقبل تاریخ در اینجا ایستاده بودند – و آن را به عنوان یک مکان مهم باستان شناسی، که در حفاری های جاری منعکس شده است، تبدیل می کند. قلعه بامبورگ به دلیل مجاورت با مرز اسکاتلند، پاسگاه مهم انگلیسی در طول تاریخ و هدف حملات اسکاتلندی بوده است. ظاهر باشکوه آن، بامبورگ را به مکانی محبوب برای فیلمبرداری تبدیل کرده است.

قلعه هیدینگام، اسکس

دیدنی ترین قلعه های انگلستان,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

پس از تسخیر نورمن ها بر انگلیس، ویلیام فاتح دیوانه شد و استحکاماتی را در سراسر کشور برای کمک به اجرای رژیم جدید فئودالیستی قرار داد. Hedingham یکی از مهمترین و به خوبی حفظ، اگر نه ترین، و به عنوان یک عهد به این فصل عجیب و غریب در تاریخ بریتانیا است. تقریباً کل محوطه برای عموم آزاد است و تورها به بازدیدکنندگان درباره اهمیت استراتژیک قلعه، از جمله دو محاصره – یکی در 1216 و دیگری در 1217، در جریان اختلافات بین پادشاه جان و بارونهای شورشی، آموزش می دهد.

قلعه النویک ، نورتومبرلند

دیدنی ترین قلعه های انگلستان,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

قلعه آلنویک که برای اولین بار در سال 1136 مورد اشاره قرار گرفت و توسط پادشاه وقت اسکاتلند “بسیار قوی” توصیف شد ، در درگیری های بعدی بین انگلیسی ها و اسکاتلندی ها به مکانی مهم از نظر استراتژیک تبدیل شد. در حقیقت، در نبرد آلنویک ، ویلیام اسکاتلندی اسیر شد و اوضاع جنگ را تغییر داد. در طول جنگ رزها، بار دیگر به مکانی استراتژیک برای نیروهای لنکستر تبدیل شد. در حال حاضر برای عموم آزاد است، اگرچه هنوز بخشی از آن توسط دوک فعلی و خانواده اش اشغال شده است. این برج ها میزبان نمایشگاه های مختلف هستند و آثار هنری را از سراسر جهان از جمله مصر، پمپئی و بریتانیا روم به نمایش می گذارند.

قلعه کورف ، دورست

دیدنی ترین قلعه های انگلستان,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

درست در حاشیه روستایی که نام خود را بر آن گذاشته است، منطقه قلعه Corfe بیش از 8000 سال است که اشغال شده است. قلعه خود قلعه دیگری است که پس از حمله نورمن ها در 1066 ساخته شد. این یکی از تنها قلعه هایی است که با موقعیت کلیشه ای بالای تپه مطابقت دارد، تا حدی به این دلیل که ساختن آن در بلندترین نقطه در منطقه بسیار نادر بود. این قلعه در طول سالها به طرق مختلف به آن افزوده و بازسازی شده است، و در حال حاضر به عنوان یک خرابه وصله ای با مناطق مختلف جاودانه شده است که مراحل مختلف تاریخ بریتانیا را جاودانه می کند. سالانه صدها هزار بازدیدکننده می بینند که در خرابه ها قدم می زنند و از گذشته طولانی و رنگارنگ قلعه و ساکنان مختلف مطلع می شوند.

قلعه تینتاگل ، کورنوال

قلعه Tintagel همه آن چیزی است که شما از یک قلعه می خواهید – در یک جزیره کوچک قرار گرفته است ، توسط یک پل پیاده روی طولانی بر روی یک صخره صاف جدا شده است و بیش از یک هزاره تاریخ جذاب دارد. این جزیره در ابتدا یک شهرک رومی بود، قبل از اینکه رئیس منطقه دوومونیا شود و سپس نقطه عطفی در محل کورنوال، و همچنین موضوع افسانه های مختلف آرتورین بود. در حال حاضر، بازدیدکنندگان می توانند از طریق پل پیاده روی به قلعه دسترسی داشته باشند و همچنین با کاوش در ویرانه ها، اشارات مختلفی را در مورد افسانه های آرتور مشاهده کنند، از جمله حکاکی مرلین که در آنجا برای علامت گذاری به عنوان محل فرض شده غار مرلین از شعر حماسی “Idylls of the” سفارش داده شده است. پادشاه »نوشته آلفرد تنیسون.

قلعه چیلینگام ، نورتومبرلند

دیدنی ترین قلعه های انگلستان,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون
دیدنی ترین قلعه های انگلستان,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

قلعه چیلینگهام که اکنون به عنوان یک جاذبه گردشگری و یک هتل دو وظیفه دارد، شهرت خاصی دارد که نامش تا حدودی نشان می دهد: گفته می شود که این قلعه جن زده ترین قلعه در بریتانیا است. این بنا به عنوان صومعه در قرن دوازدهم ساخته شد و در سال 1344 توسط پادشاه ادوارد سوم به یک پاسگاه کامل دفاعی تبدیل شد. تنها پس از این بود که داستانهای ارواح آغاز شد. از جمله ساکنان طیفی قلعه می توان به بانو مری برکلی، برخی از مردان مرموز که در کلیسای کوچک صحبت می کنند و “پسر آبی” – کودکی نالان اشاره کرد که قبل از ظهور هاله آبی جلوه های ظاهری او ظاهر می شد. قلعه تورهای ارواح را اجرا می کند و می توانید در آپارتمان های داخل قلعه و محوطه اقامت کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *