راهنمای سفر به ایتالیا
نکات مهم برای خرید در مصر
نکات مهم برای خرید در مصر
۱۴۰۳-۰۱-۱۹
نکات خوردن و آشامیدن در ایتالیا
نکات خوردن و آشامیدن در ایتالیا
۱۴۰۳-۰۱-۲۱

راهنمای سفر به ایتالیا

فهرست عناوین

به احتمال زیاد، هنگامی که لذت سفر در ایتالیا را تجربه کنید، ممکن است هرگز از سفر به جای دیگری لذت نبرید. میراث فرهنگی آن حیرت‌انگیز است، با بقایای امپراتوری روم در هر مرحله (تقریبا). سپس مناظر متنوع، و غذای افسانه ای وجود دارد – همه با شخصیتی غیرقابل انکار از زندگی کامل است. در این مقاله از مجله اینترنتی وبگردون به بررسی جاذبه های ایتالیا می پردازیم.

حقایق سفر در مورد ایتالیا

  • زبان: ایتالیایی، با 34 گویش.
  • جمعیت: کمی کمتر از 60 میلیون نفر، با حدود سه میلیون نفر ساکن رم، پایتخت.
  • سیاست: ایتالیا از سال 1946، زمانی که سلطنت با همه پرسی مردمی لغو شد، یک جمهوری دموکراتیک بوده است.
  • میراث: ایتالیا دارای 55 سایت میراث جهانی یونسکو است که 50 مکان فرهنگی و پنج اثر طبیعی را در خود جای داده است. توسکانی به تنهایی بیش از هر کشور دیگری در جهان آثار تاریخی طبقه بندی شده دارد.
  • غذا و نوشیدنی: یک ایتالیایی به طور متوسط ​​سالانه 23 کیلو پاستا می خورد و این کشور سالانه 14 میلیارد فنجان قهوه می نوشد.

 

 

کجا در ایتالیا برویم – مناطق و مناطق

فهمیدن اینکه در هنگام بازدید از ایتالیا به کجا بروید کار ساده ای نیست. از شهرهای باستانی بالای تپه گرفته تا شهرهای مدرن شلوغ، مناظر کوهستانی چشمگیر تا مناظر وسیع ساحلی، هر یک از جیب های ایتالیا چیز متفاوتی را ارائه می دهند.

رم

راهنمای سفر به ایتالیا

رم ، پایتخت ایتالیا، تنها شهری در این کشور است که نه به شمال و نه به جنوب مدیون است. این شهر کاملا شبیه هیچ شهر دیگری نیست و از نظر دیدنی های تاریخی به نوعی از همه جا پیشی گرفته است.

 

 

 

پیمونته و لومباردی

مناطق شمال غربی پیمونته و لومباردی جهانی ترین منطقه کشور را تشکیل می دهند و دو مرکز اصلی تورین و میلان ثروتمندترین شهرهای آن هستند. در شمال، وجود رشته کوه‌های آلپ، اسکی و پیاده‌روی را به فعالیت‌های مهم تبدیل می‌کند، در حالی که دریاچه‌ها و کوه‌های لمباردی منطقه‌ای تاریخی و گردشگری هستند.

لیگوریا

لیگوریا ، استان کوچک ساحلی در جنوب، مدت‌هاست به عنوان «ریویرای ایتالیا» شناخته می‌شود و بر این اساس در بیشتر تابستان مملو از آفتاب‌جویان است. پایتخت آن، جنوا ، یک شهر بندری پر جنب و جوش با سنت طولانی دریانوردی است.

ونتو و فریولی جولیا

دولومیت ها تا مناطق شمال شرقی ونتو و فریولی-ونزیا جولیا امتداد دارند ، اما تمرکز اصلی در اینجا ونیز است . این شهر منحصر به فرد همانقدر زیباست که از شهرتش پیداست.

امیلیا رومانیا

سواحل امیلیا رومانیا در میان ایتالیایی ها محبوب است و ریمینی وحشیانه ترین (و شیک ترین) استراحتگاه ساحلی ایتالیا است. سپس مراکز باستانی راونا ، فرارا ، پارما و پایتخت منطقه، بولونیا ، یکی از سرزنده ترین شهرهای ایتالیا، و به طور سنتی پایتخت غذا و آکادمیک آن وجود دارد.

توسکانی

ایتالیای مرکزی شاید متداول‌ترین تصویر از این کشور باشد. توسکانی ، با حومه‌های شهری کلاسیک و شهرهای مملو از هنر فلورانس ، پیزا و سیه‌نا ، یکی از پربازدیدترین مناطق ایتالیا است.

آمبریا

منطقه همسایه اومبریا به جز تعداد توریست‌هایش مشابه است، اگرچه هر سال شلوغ‌تر می‌شود، زیرا بازدیدکنندگان به شهرهایی مانند پروجا و آسیسی می‌روند .

کامپانیا

پایتخت کامپانیا، ناپل ، شهری منحصر به فرد، فراموش نشدنی، قلب معنوی جنوب ایتالیا، و نزدیک به برخی از بهترین مکان‌های باستانی ایتالیا در پمپئی و هرکولانیوم است، و از دیدنی‌ترین سواحل این کشور در اطراف آمالفی نیز یاد نکنیم.

پولیا

Puglia ، «پاشنه» ایتالیا، لذت‌هایی را دست کم گرفته است، به ویژه منظره شبه جزیره گارگانو، ویژگی‌های بازار مانند پایتخت آن، باری ، و شکوه باروک لچه در جنوب دور.

 

 

سیسیل

 

راهنمای سفر به ایتالیاصحنه تئاتر یونانی تائورمینا با اتنا در پس زمینه، تائورمینا، سیسیل

 

جزیره سیسیل مکانی جدا از هم است، با ترکیب وسیعی از جاذبه‌ها، از برخی از بهترین گنجینه‌های حفظ شده هلنیستی در اروپا، تا چند تفریحگاه ساحلی جذاب ایتالیا در تائورمینا و سفالو، بدون ذکر مناظر زیبای مرتفع.

ساردینیا

ساردینیا احساس می کند از سرزمین اصلی دور است، به خصوص در فضای داخلی نسبتا ناشناخته اش، اگرچه ممکن است تنها به تنبلی در سواحل آن، که از بهترین های ایتالیا هستند، راضی باشید.

 

 

جاذبه های برتر – آنچه در ایتالیا باید دید

 

راهنمای سفر به ایتالیا

کانال بزرگ، ونیز، ایتالیا

 

انتخاب نقاط دیدنی و جاذبه‌های ایتالیا که همه باید در طول عمر خود ببینند، کار تقریبا غیرممکنی است، اما ما در انتخاب برخی از بهترین مکان‌ها برای سفر در ایتالیا تلاش کرده‌ایم. مناظری که هر تجربه سفر ایتالیا را بهبود می بخشد.

  • کولوسئوم شاید شگفت‌انگیزترین بنای باستانی رم باشد، بنای عظیمی که با وجود ویرانی‌های نزدیک به دو هزار سال زلزله، آتش‌سوزی، شورش و جنگ، نسبتاً دست نخورده باقی مانده است.
  • پیازا سن مارکو باشکوه ونیز، کلیسای جامع سن مارکو، مجلل ترین کلیسای جامع ایتالیا را در خود جای داده است.
  • در میان تپه‌های سرسبز و کوه‌های شگفت‌انگیز، مناظر فریبنده دریاچه کومو با زیگزاگی بین سواحل با قایق بهترین لذت را می‌برد.
  • هنگامی که در فلورانس هستید، غیرممکن است که مستقیماً به سمت میدان در میدان آن، Piazza del Duomo، که با فرم نمادین گنبد خارق‌العاده کلیسای جامع اشاره می‌کند، جذب نشوید.
  • رومن در پمپئی و هرکولانیوم باقی مانده است – این دو مکان که توسط بقایای آتشفشانی وزوویوس در سال 79 پس از میلاد مدفون شده‌اند، نگاهی بی‌نظیر به زندگی روزمره و معماری روم باستان دارند.
  • ساحل آمالفی – این خط ساحلی ناهموار باید به عنوان یکی از نفس گیرترین مسیرهای ایتالیا قرار گیرد. خلیج‌های منزوی و شهرهای دیدنی این سفر خوش منظره را مشخص می‌کنند.

مکان های عالی بیشتری را برای دیدن در فهرست نهایی ما از چیزهایی که در ایتالیا نباید از دست بدهید، کشف کنید.

 

 

 

بهترین کارها در ایتالیا

تاریخ و فرهنگ

رم به تنهایی جاذبه های تاریخی کافی دارد تا ده ها بازدید را تضمین کند (و این اغراق نیست). درباره ویرانه‌های شگفت‌انگیز و گنجینه‌های معماری شهر ابدی ، از کولوسئوم و فروم رومی گرفته تا پله‌های اسپانیایی و واتیکان، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

فلورانس شهری نفیس از هنرهای نفیس است، جواهری در تاج زیبای خود در بهترین گالری هنری ایتالیا، اوفیزی، خانه «تولد زهره» بوتیچلی و «مدوزا» کاراواجو، به جز چند مورد از شاهکارهای آن. اگرچه در پیچ و خم کوچه‌ها و کانال‌های پرپیچ‌وخم ونیز به نظر می‌رسد که در حال کاوش در یک موزه هستید (زیبایی شهر و حال و هوای منحصربه‌فرد این شهر است)، موزه آکادمیا برای دوستداران هنر کاملاً ضروری است.

ورزشهای آبی

سواحل وسیع ایتالیا فرصت های زیادی را برای قایقرانی و موج سواری فراهم می کند. غواصی در سیسیل و در بیشتر جزایر کوچکتر رایج است. ورزش های آبی فقط به ساحل محدود نمی شود – آنها را می توان در مکان هایی مانند دریاچه های کومو و گاردا در شمال، و تراسیمنو و بولسنا در جنوب به سمت رم پیدا کرد، در حالی که قایق رانی رودخانه، دره نوردی و رفتینگ در مناطق کوهستانی محبوب هستند. از شمال کشور اطلاعات بیشتری در مورد ورزش و فعالیت های در فضای باز پیدا کنید – راهنمای ایتالیایی ما برای همه چیزهای فعال.

زندگی ساحلی

البته، سواحل ایتالیا فقط به دنبال انرژی بالا نیست. سواحل آن مکان های خیره کننده ای برای جذب خورشید هستند. مردم تماشا می کنند و ژست می گیرند. بخورید، بیاشامید و به طور کلی بسیار شاد باشید. بهترین سواحل ایتالیا را کشف کنید که شامل خلیج‌های منزوی، ساحل‌های پرجنب‌وجوش، و بندرهای شگفت‌انگیز پشت صخره‌ها است.

اسکی و اسنوبورد

با وجود کوه‌های آلپ در آستانه، به راحتی می‌توانید آخر هفته را به اسکی یا اسنوبورد از میلان، تورین یا ونیز بگذرانید. برخی از محبوب ترین پیست های اسکی Sestriere و Bardonecchia در Piemonte و Val di Fassa در کوه های خیره کننده دولومیت هستند. با بهترین استراحتگاه های زمستانی برای اسکی آشنا شوید .

پیاده روی و دوچرخه سواری

همه این استراحتگاه های کوهستانی به همان اندازه به عنوان پایگاهی برای پیاده روی و کوه نوردی تابستانی ایده آل هستند. برای مثال، چشم‌انداز دراماتیک دولومیت‌ها ، کشوری عالی برای پیاده‌گردی است، با مسیرهای پیاده‌روی آن اغلب در معرض برف، یخ و آفتاب سوزان در همان روز – این سفر ایتالیا در حماسی‌ترین حالت خود است. تپه‌های توسکانی و اومبریا برای پیاده‌روی‌های سخت‌تر، کشوری عالی برای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری در کوهستان ایجاد می‌کنند – به همراه راهنمای سفر ایتالیایی که دارای دانش پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری محلی است، یک تور رزرو کنید.

 

 

راهنمای سفر به ایتالیاشهر قدیمی وارنا در دریاچه کومو

 

 

بهترین زمان برای سفر به ایتالیا چه زمانی است؟

ایتالیا یک مقصد واقعاً در تمام طول سال است، بنابراین پاسخ به این سؤال که “بهترین ماه برای رفتن به ایتالیا چیست؟” بستگی به این دارد که از تجربه سفر به ایتالیا چه می خواهید.

به طور کلی، بهترین زمان برای سفر به ایتالیا بهار ( آوریل ، می و ژوئن ) یا پاییز ( سپتامبر و اکتبر ) است. دما گرم است و گرمای خفه کننده ماه های تابستان را پشت سر می گذارید – اگر می خواهید از شلوغی هم دوری کنید، توصیه های برتر برای سفر به ایتالیا.

بازدید از ایتالیا در ماه های نوامبر ، دسامبر ، ژانویه ، فوریه و مارس امکان پذیر است، اما به خاطر داشته باشید که ممکن است سرد باشد. به خصوص در شمال.

 

چگونه به ایتالیا برویم؟

بهترین راه برای سفر به ایتالیا پرواز است. پروازهای مستقیم منظم در بیشتر نقاط ایتالیا از بریتانیا انجام می شود و شما می توانید مستقیماً از شهرهای مختلف ایالات متحده به رم و میلان پرواز کنید. از طرف دیگر، اگر با قطار به ایتالیا سفر کنید، ردپای کربن خود را محدود کرده و مناظر باورنکردنی را نیز خواهید دید. اگر قصد دارید در مسیر توقف داشته باشید، کارت Interrail (ساکنان اروپایی) یا گذرنامه Eurail (ساکنان غیر اروپایی) ارزش خوبی دارند.

چگونه در ایتالیا بگردیم؟

اگر نمی‌دانید چگونه در ایتالیا سفر کنید، سیستم ریلی گسترده، ارزان، بسیار قابل اعتماد و سریع است، جدای از قطارهای منطقه‌ای، که معمولاً کند هستند و لزوماً به همه جاهایی که ممکن است بخواهید بروید گسترش نمی‌یابد، حتی اتوبوس‌های منطقه‌ای. گوشه هایی را که قطارها به آن نمی رسند را بپوشانید. برای سفر به جزایر، می‌توانید سوار کشتی یا هیدروفویل شوید، و در منطقه دریاچه‌های شمالی کشتی‌های مکرر در خارج از ماه‌های زمستان وجود دارد.

کجا در ایتالیا اقامت کنیم؟

هنگامی که به ایتالیا سفر می کنید، تنوع بی نظیری از اقامتگاه ها در انتظار شماست – هتل های بوتیک، خوابگاه های جوانان، ویلاهای خود پذیرایی، B&Bهای خانوادگی، خانه های کشاورزی روستایی، صومعه های کوهستانی. در حالی که به ندرت ارزان هستند، استانداردها قابل اعتماد هستند و محل اقامت به خوبی تنظیم شده است. با این حال، به خاطر داشته باشید که در حالی که محل اقامت فراوان است، باید از قبل رزرو کنید تا مکان اقامتی ایده‌آل خود را در استراحتگاه‌های محبوب و شهرهای بزرگ داشته باشید.

 

 

غذاهایی در ایتالیا که باید امتحان کنید:

یکی از لذت های سفر به ایتالیا، نمونه برداری از انواع غذاها و نوشیدنی های با کیفیت است. غذاهای ایتالیایی مختص منطقه است – شمال غربی با کره و سس های خامه ای غنی خود تأثیر فرانسوی را به ارمغان می آورد، در حالی که آمبریا در سالامی، ژامبون و ترافل سیاه تخصص دارد و رژیم غذایی جنوبی دارای سبزیجات مدیترانه ای است. ناپل به عنوان خانه پیتزاهای فروتن در نظر گرفته می شود، در تمام طول ساحل غذاهای دریایی غالب است و ماکارونی تقریباً در همه جا رایج است. وقتی نوبت به نوشیدنی می‌رسد، ایتالیایی‌ها قهوه‌شان را جدی می‌گیرند و شراب ایتالیایی شهرت جهانی دارد و توسکانی چیانتی کلاسیک تولید می‌کند و Prosecco از Veneto یک لذت جوشان است.

 

راهنمای سفر به ایتالیامنظره شهر فلورانس

 

 

فرهنگ و جشنواره ها در ایتالیا

اگر به ایتالیا سفر کنید، به احتمال زیاد با جشنواره ای از این نوع یا آن روبرو خواهید شد. ایتالیایی ها عاشق مهمانی هستند و هزاران فستیوال در طول سال برگزار می شود. راهپیمایی های مذهبی گسترده هستند، جمعه خوب به ویژه جشن گرفته می شود، و کارناوال (مهمانی بزرگ قبل از هوشیاری روزه). سپس رویدادهای سنتی مانند مسابقه اسب سواری پالیو در سیه نا ، جشنواره های غذا، که اغلب غذاهای منطقه را جشن می گیرند، و همچنین جشنواره های هنری که اغلب در پس زمینه معماری رومی یا قرون وسطایی برگزار می شود، وجود دارد.

زندگی شبانه در ایتالیا

منطقه تفریحی ریمینی مسلماً پایتخت باشگاه های ایتالیا است که عمدتا در خود ساحل و در منطقه شیک میزانو مونته (15 کیلومتری جنوب ریمینی و حدود 5 کیلومتری در داخل کشور) متمرکز شده است. میلان ، نیروگاه مد بین‌المللی، همچنین خانه کلوپ‌های شبانه افسانه‌ای است که کارها را کمی متفاوت انجام می‌دهد. میلانی ها دوست دارند شب های خود را زود شروع کنند، با یک “ساعت خوش” طولانی که حدود شش با یک نوشیدنی قبل از شام شروع می شود – یک نوشیدنی قبل از شام که معمولا تا ساعت 9 شب ادامه دارد.

اگرچه در کلوپ های شبانه کم نیست، اما زندگی شبانه رومی بیشتر بر روی فعالیت های غذایی در فضای باز متمرکز است. Trastevere شلوغ و غیرعادی برای غذاهای خانگی دلچسب پیش می رود و در حالی که ناپل ادعای اختراع آن را دارد، پیتزای رومی چیزی است که می توان درباره آن نوشت.

 

برای سفر به ایتالیا برنامه ریزی کنید:

ضرب المثلی می گوید که رم یک روزه ساخته نشده است، بنابراین نباید انتظار داشته باشید که در یک بازدید کوتاه بیش از کسری از جاذبه های این شهر را ببینید. گفته می شود، اگر به دنبال ایده برای چند روز در ایتالیا هستید، یک آخر هفته (ترجیحا طولانی) در رم به سبکی باشکوه ارائه خواهد شد. همین امر در مورد تعطیلات شهری در ونیز، فلورانس و میلان، و بولونیا و جنوا کمتر بازدید شده است.

در مورد ایده‌هایی برای یک هفته (یا بیشتر) در ایتالیا، می‌توانید به تور دریاچه‌های ایتالیا یا گشت و گذار در جنوب ایتالیا ، بازدید از ناپل، پمپئی، وزوویوس، جزیره کاپری، و سورنتو و ساحل آمالفی فکر کنید. از طرف دیگر، کاوش در جزیره سیسیل یک استراحت طولانی تری را برای شما ایجاد می کند.

 

نکاتی که قبل از سفر به ایتالیا باید بدانید:

  • بایدها و نبایدهای ناهار خوری – همیشه برای همنوردان میز خود آرزو کنید “اشتها آور”! قبل از غذا خوردن هرگز شروع به غذا خوردن نکنید تا اینکه همه بنشینند و همیشه قبل از خودتان به دیگران خدمت کنید.
  • توجه داشته باشید که خوردن غذاهای آماده در حال حرکت همیشه خوشایند (یا قانونی) نیست. به عنوان مثال، فلورانس، غذا خوردن در خیابان‌های اطراف All’ Antico Vinaio را به دلیل آشفتگی ناشی از محبوبیت غذاخوری‌های آماده در این مناطق ممنوع کرده است.
  • هنگام بازدید از کلیساها و دیگر اماکن مذهبی، محترمانه رفتار کنید (ساکت باشید و قوانین مربوط به عکاسی را رعایت کنید).
  • زمانی که نیاز دارید از کنار کسی در خیابان رد شوید، بگویید «Permesso»، همانطور که به انگلیسی می‌گویید «ببخشید».

 

 

راهنمای سفر به ایتالیاپوزیتانو، ایتالیا ساحل آمالفی

 

 

نکات کاربردی سفر به ایتالیا

از ایمنی سفر گرفته تا شرایط ویزا، بهترین نکات برای سفر به ایتالیا را کشف کنید

  • برق – منبع تغذیه 220 ولت است، اگرچه هر چیزی که نیاز به 240 ولت داشته باشد کار می کند و دوشاخه ها دارای دو یا سه پایه گرد هستند.
  • واحد پول ایتالیا یورو است (ایتالیایی ها آن را “eh-uro” تلفظ می کنند).
  • بانک ها بهترین نرخ ارز را می دهند. ساعات کار بانکی معمولاً صبح های دوشنبه تا جمعه از ساعت 8:30 صبح تا 1:30 بعد از ظهر و یک ساعت بعد از ظهر (معمولاً 2:30 تا 4 بعد از ظهر) است.
  • اکثر شهرها و روستاها حداقل یک دستگاه خودپرداز دارند.
  • ساعات کار – اکثر مغازه ها و مشاغل از دوشنبه تا شنبه از ساعت 8 صبح تا 1 بعد از ظهر و از ساعت 4 بعد از ظهر تا 7 بعد از ظهر باز هستند، با تعطیلی اضافی در بعدازظهرهای شنبه، اگرچه تعداد فزاینده ای در تمام طول روز باز هستند. به طور سنتی، همه چیز به جز کافه ها و رستوران ها در روز یکشنبه بسته می شود، اگرچه در شهرهای بزرگ و مناطق توریستی، خرید یکشنبه بیشتر رایج است.

هزینه معمولی و نکات صرفه جویی در پول برای ایتالیا

به طور کلی، جنوب ایتالیا را ارزان تر از شمال می بینید. به عنوان یک راهنمای کلی، انتظار می‌رود بیشترین هزینه را در ونیز، میلان، فلورانس و بولونیا بپردازید، در رم کمتر، در حالی که در ناپل و سیسیل قیمت‌ها بسیار کاهش می‌یابد. به عنوان یک نشانه، اگر در هاستل اقامت می کنید، میان وعده های ناهار می خورید و یک عصرانه ارزان می خورید، باید بتوانید با بودجه ای حدود 50 تا 60 یورو در روز زنده بمانید. اگر در یک هتل متوسط ​​اقامت کنید و دو بار در روز بیرون غذا بخورید، نزدیک به 130 تا 140 یورو در روز هزینه خواهید کرد. حمل‌ونقل و غذا نسبتاً ارزان هستند و نرخ اتاق‌ها مطابق با بسیاری از کشورهای اروپایی است، اما به خاطر داشته باشید که در ماه جولای و آگوست، زمانی که ایتالیایی‌ها تعطیلات خود را می‌گذرانند، قیمت هتل‌ها می‌تواند افزایش یابد.

برای سفر به ایتالیا چه وسایلی را ببندیم؟

    • کفش های راحت – بله، حتی اگر در اطراف میلان شیک قدم بزنید. کاوش در ایتالیا با پای پیاده بسیار سرگرم کننده است، بنابراین نمی خواهید کفش های نامناسب مانع شما شوند.
    • با این حال، ایتالیایی‌ها به خاطر استایل‌شان شناخته شده‌اند، بنابراین حتی اگر برای تعطیلات ساحلی یا ماجراجویی عازم سفر هستید، می‌خواهید برای عصرها چیزی هوشمندانه بچینید.
    • سفر از خارج از سرزمین اصلی اروپا؟ آداپتور چندشاخه بیاورید
    • در حالی که انگلیسی به طور گسترده صحبت می شود، یک کتاب عبارات ایتالیایی بسته بندی کنید. تلاش برای صحبت کردن به زبان کوچک مؤدبانه است، به علاوه در مناطق روستایی دور افتاده می تواند مفید باشد.
    • تابستان های ایتالیا گرم، گرم، گرم است – ضد آفتاب را فراموش نکنید.

 

 

آیا ایتالیا برای سفر امن است؟

ایتالیا برای بازدیدکنندگان نسبتا ایمن است، اگرچه می‌توانید با انجام اقدامات احتیاطی معقول احتمال سرقت‌های کوچک را کاهش دهید – هیچ چیز ارزشمندی را فلش نکنید و مطمئن شوید که کیف‌ها را نمی‌توان ربود. بیشتر در معرض خطر در مناطق شلوغ هستید، جایی که جیب‌برها و اسکوترها به احتمال زیاد کار می‌کنند.

درباره ایمنی سفر در ایتالیا بیشتر بخوانید و برای اطلاعات به روز در مورد ایمنی و الزامات سفر در ایتالیا، دستورالعمل های دولت را بررسی کنید. اتباع بریتانیا باید به توصیه های دفتر امور خارجه، کشورهای مشترک المنافع و توسعه توجه کنند ، در حالی که مسافران از ایالات متحده باید دستورالعمل های مشاوره سفر دولتی ایتالیا را بررسی کنند.

 

 

راهنمای سفر به ایتالیا

مجسمه آپولو، پمپئی

 

 

 

در ایتالیا از چه چیزهایی باید اجتناب کنید؟

  • اگر می‌خواهید قهوه را یکجا بنوشید، ننشینید – هزینه نوشیدن قهوه پشت میز می‌تواند دو برابر هزینه نوشیدن آن در پیشخوان باشد.
  • با نزدیک شدن به زمان ناهار، کاپوچینو نخواهید – در ایتالیا، مواد کف‌دار فقط با صبحانه مصرف می‌شود.
  • عقل سلیم این یکی، اما از رستوران‌هایی که سعی می‌کنند مردم را به داخل بیاورند دوری کنید. ایتالیا غذاخوری‌های عالی فراوانی دارد – نیازی نیست در مکان‌هایی که برای کسب‌وکار شلوغ می‌شوند، هزینه‌ای بپردازید.
  • از بسته به کارت های بدهی و اعتباری خودداری کنید. بسیاری از ژلاتریا، فروشندگان غذای خیابانی و غرفه‌های خرده‌فروشی فقط پول نقد می‌گیرند – شما نمی‌خواهید بستنی یک عمر خود را با داشتن کارت‌ها از دست بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *