جاذبه های توریستی میلان
بهترین زمان برای سفر به ایتالیا
بهترین زمان برای سفر به ایتالیا
۱۴۰۳-۰۱-۲۳

جاذبه های توریستی میلان

فهرست عناوین

دینام پشت “معجزه اقتصادی” کشور در دهه 1950، میلان یک شهر ایتالیایی است که مانند هیچ شهر دیگری نیست. این یک شهر تاریخی است، با کلیسای جامع دیدنی و کلیساها و گالری‌های باستانی کافی که شما را به مدت یک هفته مشغول نگه دارد، اما بارها و کافه‌هایی نیز برای استراحت وجود دارد، و جنبه‌های معاصر این مکان نشان‌دهنده برتری صنعت مد و طراحی ایتالیا است.

بهترین نکات سفر برای بازدید از میلان

از میلان لذت ببرید، شهری که تاریخ به طور یکپارچه با مدرنیته تلاقی می‌کند. در زمستان مه آلود و در تابستان پر از پشه است و از نظر چشم انداز و همچنین فاصله به لندن نزدیک تر از پالرمو است.

قدم های خود را در مسیری بگذارید که در طول قرن ها فرهنگ و نوآوری می پیچد. نماد نمادین Duomo خط افق را زیبا می‌کند، گواهی بر میراث غنی میلان است، در حالی که منطقه Brera جذابیت هنری دارد که شما را به کشف جواهرات پنهان آن فرا می خواند.

با این حال میلان به گذشته داستانی خود محدود نمی‌شود. کانال های پر جنب و جوش ناویگلی و فضای پرهیاهو شما را در نبض معاصر شهر غرق می کند. Quadrilatero della Moda با بوتیک‌های مشهوری که روندهای جهانی را شکل می‌دهند، نگاهی اجمالی به روح پیشرو مد میلان دارد. مدرنیته در ناحیه پورتا نووا، جایی که آسمان‌خراش‌های آینده‌نگر منظره شهر را دوباره تعریف می‌کنند، رشد می‌کند.

با محو شدن نور روز، جذابیت میلان از بین نمیرود. شب‌ها در اینجا سرشار از امکانات هستند، از کوکتل‌های شیک گرفته تا کلوپ‌های زیرزمینی برقی. هر گوشه ای نویدی از هیجان را در خود دارد و هر شب را مانند شب گذشته فریبنده می‌کند. چه به دنبال شگفتی های تاریخی، گنجینه های هنری یا معماری پیشرفته باشید، میلان دعوت به کاوش می‌کند.

 

 

جاذبه های توریستی میلان

Piazza dei Mercanti، میلان

 

 

بهترین کارها در میلان

از دیدن شهر از پشت بام بزرگترین کلیسای جامع گوتیک جهان گرفته تا تماشای نقاشی دیواری شام آخر اثر لئوناردو داوینچی، در اینجا بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید در میلان است.

#1 در اطراف پشت بام Duomo میلان، بزرگترین کلیسای جامع گوتیک جهان، پرسه بزنید

Duomo وسیع میلان در سال 1386 تحت ویسکونتیس آغاز شد، اما تکمیل نشد تا اینکه در سال 1938 کارهای تکمیلی به نما اضافه شد. ویژگی آن مجموعه‌ای از سبک‌ها از گوتیک تا نئوکلاسیک است. حداقل از بیرون باورنکردنی است، به همان اندازه که به خاطر ترکیب عجیبی از دکوراسیون باروک و گوتیک به اندازه بزرگی آن قابل توجه است.

سنگ مرمری که توسط ویسکونتیس‌ها بر مصالح معمولی آجر انتخاب شده بود، در کانال های مخصوص ساخته شده از معادن کاندوگلیا در نزدیکی دریاچه ماگیور آورده شد و امروزه همچنان در نوسازی مورد استفاده قرار می گیرد.

در خارج، از انتهای شمال شرقی کلیسای جامع، می‌توانید به سقف کلیسای جامع و تراس‌های آن دسترسی داشته باشید، جایی که می‌توانید در اطراف جنگل‌های ردیابی، قله‌ها و مجسمه‌ها قدم بزنید و از مناظر زیبای شهر و در روزهای روشن، حتی کوه‌های آلپ لذت ببرید.

 

جاذبه های توریستی میلانسقف کلیسای جامع میلان دومو، ایتالیا

 

#2 Gawp در شام آخر

نقاشی دیواری لئوناردو داوینچی برای دیوار سفره خانه سانتا ماریا دل گرازیه یکی از پرطنین ترین تصاویر جهان است. در غرب از Duomo، در Corso Magenta، جاذبه‌ای است که بیشتر بازدیدکنندگان را به میلان می‌آورد – کلیسای زیبای سفالی و آجری سانتا ماریا دل گرازیه که به خاطر نقاشی دیواری شام آخر اثر لئوناردو داوینچی مشهور است.

نمایشگاه‌های باستانی بیشتری در موزه باستان‌شناسی شهر به نمایش گذاشته شده‌اند، در حالی که سنت آمبروجیو در نزدیکی آن یکی از دوست‌داشتنی‌ترین کلیساهای شهر است.

 

شماره 3 کلیسای سنت آمبروجیو را کاوش کنید!

بازدید از کلیسای سنت آمبروجیو در میلان گامی فریبنده به میراث اولیه مسیحیت این شهر است. این کلیسای باستانی که به نام قدیس حامی آن، سنت آمبروز نامگذاری شده است، دارای تاریخ غنی است که به قرن چهارم باز می گردد.

با نزدیک شدن به شما، معماری پیچیده رومی و نمای آراسته بلافاصله توجه را جلب می کند. در داخل، فضای باشکوه با طاق های برازنده، موزاییک های دقیق و آثار تاریخی که جوهر گذشته مذهبی میلان را در بر می گیرد، آراسته شده است.

اهمیت کلیسا به عنوان یک نقطه عطف معنوی و فرهنگی عمیقا احساس می شود و به بازدیدکنندگان نگاهی اجمالی به ریشه های ایمان و معماری شهر می دهد و آن را به مقصدی ضروری برای کسانی که مشتاق کشف ملیله های تاریخی میلان هستند تبدیل می کند.

 

 

جاذبه های توریستی میلان

 

کلیسای سنت آمبروجیو در میلان

 

 

شماره 4 از Certosa di Pavia، یک صومعه فوق العاده Carthusian بازدید کنید

در میان مزارع برنج در حدود 40 کیلومتری جنوب میلان، یکی از مجلل ترین صومعه های اروپا، Certosa di Pavia (خانه پاویا)، توسط دوک میلان، Galeazzo II ویسکونتی در سال 1396 به عنوان مقبره خانوادگی سفارش داده شد.

ویسکونتی در نظر داشت کلیسا در اینجا شبیه کلیسای جامع گوتیک اواخر میلان باشد و همان معماران و صنعتگران در ساخت آن کار کردند. ساخت آن یک قرن طول کشید. زمانی که کار تمام شد، سلیقه ها تغییر کرده بود (و ویسکونتیس با Sforzas جایگزین شده بود).

به عنوان یک اثر هنری، صومعه یکی از مهم‌ترین گواهی‌های دگرگونی از سبک گوتیک متأخر به سبک‌های رنسانس و شیوه‌های رفتاری است، اما همچنین بینش شگفت‌انگیزی از زندگی و اعتقادات راهبان کارتوزی ارائه می‌کند.

شما می توانید کلیسا را ​​بدون همراه ببینید، اما برای بازدید از بقیه صومعه باید به یک تور با راهنما بپیوندید که کمتر از یک ساعت طول می کشد (رایگان اما مشارکت پذیرفته می‌شود)، که توسط یکی از راهبان رها شده از عهد شدید سکوت هدایت می‌شود. تورها به طور منظم اجرا می شوند – اساساً زمانی که افراد کافی جمع شده باشند. آنها به زبان ایتالیایی هستند، اما ارزش انجام آن را دارند – حتی اگر یک کلمه را متوجه نمی شوید – زیرا به شما اجازه می‌دهند از بهترین قسمت های مجموعه صومعه بازدید کنید.

 

 

جاذبه های توریستی میلاننمای هوایی از Certosa di Pavia

 

شماره 5 به خرید در Galleria Vittorio Emanuele II بروید

میلان مترادف با خرید است. اگر جیب‌هایتان به اندازه کافی پرپول نیست که بتوانید با بوتیک‌های طراحان معروف روبرو شوید، همیشه می‌توانید باقیمانده‌های فصل گذشته را در بسیاری از فروشگاه‌های کارخانه در اطراف شهر جستجو کنید یا از طیف گسترده‌ای از فروشگاه‌های لباس‌های متوسط ​​و ارزان‌قیمت شهر دیدن کنید.

اگر واقعاً به خرید علاقه دارید، جایی بهتر از Galleria Vittorio Emanuele II وجود ندارد. این پاساژ خرید نمادین قرن نوزدهمی که اغلب به عنوان «اتاق نشیمن میلان» از آن یاد می‌شود، شاهکاری از طراحی آهن و شیشه است که پیازا دل دومو را به پیازا دلا اسکالا متصل می‌کند. همانطور که زیر گنبد شیشه ای سر به فلک کشیده آن قدم می گذارید، با ترکیبی نفیس از بوتیک های سطح بالا، کافه های زیبا، و موزاییک های مجلل که زمین را زینت می دهند، احاطه می شوید.

این فضایی است که شهرت میلان را به عنوان پایتخت جهانی مد و طراحی در خود جای داده است. تاریخ غنی گالری از طریق جزئیات پرآذین آن طنین انداز می شود، در حالی که فضای پر جنب و جوش نشان دهنده استعداد مدرن میلانی است.

 

 

جاذبه های توریستی میلان

ورودی Galleria Vittorio Emanuele II

شماره 6 در اطراف مانتوا با کشتی کروز و دوچرخه سواری کنید!

دوچرخه کرایه کنید و مانتوای زیبا و آبراه های اطراف آن را کاوش کنید. چندین شرکت سفرهای دریایی را در دریاچه‌های مانتوا – برآمدگی‌های مسیر رودخانه مینسیو – و در خود رودخانه تا محل تلاقی آن با پو ارائه می‌کنند، از سفرهای یک ساعته تا سفرهای تمام روز تا فرارا و ونیز.

همه آنها روزانه اجرا می شوند اما باید از قبل رزرو شوند: معمولا یک روز جلوتر، اما گاهی اوقات یک ساعت یا بیشتر انجام می شود. شرکت پیشرو Motonavi Andes Negrini است که دفتر فروش بلیط آن در Via San Giorgio 2، سه دقیقه پیاده روی از اسکله آن در Lago Inferiore است، یا Navi Andes را امتحان کنید، واقع در اسکله آن در Lago di Mezzo.

بسیاری از قایق‌ها دوچرخه را می‌پذیرند، بنابراین می‌توانید یک سفر یک روزه عالی داشته باشید – یک صبح با قایق، یک ناهار پیک‌نیک مثلاً در Rivalta، سپس یک دوچرخه‌سواری ملایم بعد از ظهر. دفتر گردشگری یک نقشه خوب (همچنین در وب سایت خود) دارد که مسیرهای دوچرخه سواری را با جزئیات به همراه اطلاعاتی در مورد ترکیب اتوبوس، قایق و قطار نشان می دهد.

 

جاذبه های توریستی میلانقایق فری در دریاچه مانتوا (مانتوآ)، رودخانه مینسیو

 

شماره 7 دریاچه زیبای کومو توقفی غیرقابل چشم پوشی برای رمانتیک های پشیمان است

از بین همه دریاچه‌های ایتالیا، این دریاچه دوشاخه‌ای کومو (Lago di Como) است که بیشتر مورد تحسین قرار می‌گیرد: وردزورث آن را «گنجینه‌ای است که زمین برای خودش نگه می‌دارد».

امروزه، با وجود تعداد زیاد بازدیدکنندگان، این دریاچه هنوز با پوشش گیاهی فراوان احاطه شده است: زیگزاگی آهسته بین سواحل با قایق می تواند غیرممکن به نظر برسد. علاوه بر ویلاهای کنار دریاچه برای بازدید، پیاده‌روی عالی نیز در مناطق داخلی کوهستانی وجود دارد.

شهرهای اصلی کومو و لکو هستند، اما سه شهر کوچک به عنوان برجسته دریاچه ها برجسته هستند: وارنا و بلاجیو برای رمانتیک های پشیمان نشده، و مناجیو اگر می خواهید پایگاهی دلپذیر و مقرون به صرفه برای پیاده روی، شنا یا دوچرخه سواری داشته باشید.

در شمال، آلتو لاگو بسیار آرام‌تر است، شهرهای Gravedona ed Uniti و Domaso پایگاه‌های خوبی را برای علاقه‌مندان به ورزش ایجاد می‌کنند، با پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری در کوهستان، بادگیری و قایقرانی.

 

 

جاذبه های توریستی میلاندریاچه کومو، ایتالیا

 

#8 در شهر بالایی قرون وسطایی برگامو سرگردان باشید!

برگامو آلتا – شهر بالایی – با خیابان های شیب دار و باریک، احاطه شده توسط نماهای بلند و احاطه شده توسط دیوارهای قرن شانزدهمی، تا حد زیادی مانند قرون وسطی ظاهر می‌شود. فضاهای عمومی اصلی – Piazza Vecchia و Piazza del Duomo مجاور آن – ریاضت قرون وسطایی را با لطف طراحی بعدی رنسانس ترکیب می‌کنند.

راه‌آهن فونیکولار از شهر پایین به ایستگاه کوچک در میدان مرکاتو دل اسکارپ می‌رسد، از آنجا که خیابان اصلی، که از Via Gombito شروع می‌شود و پس از Piazza Vecchia تا Via Colleoni ادامه می‌یابد، خط دکومانوس ماکسیموس رومی را دنبال می‌کند که در بالای آن و با شواهدی دنبال می‌شود. از گذشته نظامی برگامو – روکا در شرق، سیتادلا در غرب.

درست فراتر از Cittadella، از طریق Porta Sant Alessandro، یک فونیکولار دیگر شما را به بالاترین نقطه شهر، San Vigilio می رساند.

 

جاذبه های توریستی میلانبرگامو، ایتالیا

 

 

شماره 9 مسابقه اتومبیل رانی کلاسیک، Mille Miglia، از مرکز برشا را تماشا کنید!

در این مسابقه تاریخی صدها ماشین کلاسیک و قدیمی از مرکز برشا به حرکت در می آیند. موزه میل میگلیا که در مجموعه صومعه‌ای متعلق به قرن یازدهم قرار دارد، ده‌ها وسیله نقلیه کلاسیک را با عکس‌ها، پوسترهای قدیمی، پمپ‌های بنزین به سبک قدیمی و یادگاری‌هایی از مسابقات اتومبیل‌رانی میل میگلیا به نمایش می‌گذارد.

این موزه شامل 9 بخش است که از سال 1927 تا امروز را پوشش می دهد. این مسیر اتومبیل‌های متعلق به کلکسیونرهای خصوصی را نشان می‌دهد که هنوز در طول مسابقه سالانه Mille Miglia استفاده می‌شوند.

 

 

جاذبه های توریستی میلانشهر برشا

 

شماره 10 از قلعه مسحورکننده اسفورزسکو دیدن کنید!

بازدید از قلعه اسفورزسکو در میلان سفری به گذشته است که تاریخ غنی و شگفتی های معماری شهر را در بر می گیرد. با نزدیک شدن به قلعه، نمای باشکوه و برج های باشکوه حس عظمت و فتنه را ایجاد می کند.

با قدم گذاشتن در دروازه‌های آن، با ترکیبی فریبنده از شکوه رنسانس و قدرت قرون وسطایی مواجه می‌شوید. حیاط‌ها و باغ‌های قلعه شما را دعوت می‌کنند تا زیبایی‌های بی‌نظیر آن‌ها را کشف کنید و فراری بی‌آرام از شهر شلوغ آن‌سوی دیوارهای آن ارائه می‌دهند.

در داخل دیوارهای قلعه، موزه‌هایی که در اتاق‌های آن قرار دارند، گنجینه‌ای از هنر، مصنوعات و نمایشگاه‌های تاریخی را نشان می‌دهند که بینشی از گذشته میلان و میراث خانواده Sforza ارائه می‌دهند.

 

 

جاذبه های توریستی میلاننمای هوایی از قلعه اسفورزسکو در میلان

 

شماره 11 یک سفر یک روزه داشته باشید!

میلان به عنوان دروازه ای ایده آل برای سفرهای یک روزه دلربا که زیبایی های متنوع شمال ایتالیا را آشکار می کند، عمل می کند. در فاصله کوتاهی با قطار، شهر جذاب کومو با محیط خیره‌کننده کنار دریاچه و خیابان‌های خوش‌منظره، مفری آرام را ارائه می‌دهد.

گردش به شهر تاریخی برگامو به شما این فرصت را می دهد که شهر بالایی قرون وسطایی آن را کشف کنید و از مناظر پانوراما از دیوارهای باستانی آن لذت ببرید.

جذابیت هنری فلورانس با گنجینه‌های رنسانس و مکان‌های دیدنی نمادین که با قطار سریع‌السیر قابل دسترسی است، به شما اشاره می‌کند. برای چشیدن طعم تجمل، دهکده عجیب سیرمیونه در دریاچه گاردا دارای ویرانه های رومی و حمام های حرارتی است، در حالی که دهکده های ساحلی رنگارنگ Cinque Terre که با قطار قابل دسترسی هستند، پیاده روی های خیره کننده و مناظر ساحلی را ارائه می دهند.

علاوه بر این، شهر کنار دریاچه لکو فضایی آرام و مناظر دیدنی را ارائه می‌کند که برای یک سفر یک روزه آرام از میلان عالی است.

 
 
جاذبه های توریستی میلان
 
 
 

تاریخچه مختصر میلان

اهمیت تاریخی میلان در سال 313 پس از میلاد با فرمان میلان مبنی بر اعطای آزادی مذهبی به مسیحیان در سراسر امپراتوری روم آغاز شد. این شهر به رهبری اسقف آمبروجیو (آمبروز) به عنوان یک مرکز مسیحی ظاهر شد و کلیساهای فعلی اغلب بر پایه‌های قرن چهارم ایستاده‌اند.

نفوذ سلسله ویسکونتی در دوران قرون وسطی منجر به دوئوموی نمادین اواخر گوتیک و ساختار اولیه کاستلو شد. سلسله Sforza قلعه را گسترش داد و یک دادگاه مجلل رنسانس ایجاد کرد.

حمایت لودوویکو اسفورزا از لئوناردو داوینچی به «شام آخر» منجر شد. قرن‌ها حکومت خارجی، از جمله سلطه فرانسوی‌ها، اسپانیایی‌ها، ناپلئون و هابسبورگ‌های اتریشی به دنبال داشت. اثر موسولینی، استازیونه مرکزی و اهمیت تاریخی پیازاله لورتو را معرفی کرد.

میلان پس از جنگ از نظر اقتصادی و سیاسی رونق گرفت و نمادی از مسیر ایتالیا بود. بمب‌گذاری غم‌انگیز پیاتزا فونتانا در سال 1969، آنی دی پیومبو را رقم زد و رسوایی‌های فساد میلان به تانگتوپولی در دهه 1980 منجر شد. سیلویو برلوسکونی بومی، سرمایه دار رسانه ای و نخست وزیر سابق، تأثیری ماندگار از خود بر جای گذاشت.

میزبانی اکسپو میلانو 2015 میلیون ها نفر را جذب کرد و باعث نوسازی شهری شد و لذت های فرهنگی و آشپزی جدیدی را به ارمغان آورد.

 

 

بهترین مناطق برای اقامت در میلان

مکان های بسیار خوبی برای اقامت در میلان وجود دارد، از هتل های بوتیک گرفته تا اقامتگاه های میراث فرهنگی. اینجا بهترین مناطق برای اقامت در میلان است.

پارک بررا و سمپیونه

مناظر هنری و دانشجویی پر جنب و جوش را در این منطقه تجربه کنید، جایی که مجموعه وسیعی از هتل های تاریخی و طراحی را خواهید یافت. به‌علاوه، در نزدیکی موزه‌ها و پارک زیبای سمپیونه قرار دارد.

Corso Magenta و Sant’Ambrogio

از جمعیت توریستی فرار کنید و در یک منطقه مسکونی لوکس با گزینه‌های عالی برای B&Bهای با ارزش و هتل‌های بوتیک جذاب افراط کنید. از نزدیکی به مرکز شهر و جاذبه های آن لذت ببرید.

دومو و سن بابیلا

در هتل های تاریخی و شیک درست در قلب شهر اقامت کنید که برای علاقه مندان به گشت و گذار و خرید ایده آل است.

منطقه ناویگلی و تورتونا

خود را در صحنه پر جنب و جوش دانشجویی و زندگی شبانه پر جنب و جوش در کنار کانال ها در این نقطه داغ هیجان انگیز غرق کنید. با انبوهی از غذاخوری های مد روز، صحنه غذاخوری محلی را کاوش کنید.

پورتا گاریبالدی و ایزولا

ترکیبی عالی از گزینه های اقامتی سطح بالا و متوسط ​​را با لینک های حمل و نقل عالی کشف کنید. این منطقه دارای مراکز خرید عالی و انتخاب های متنوع غذاخوری در ایزولا است.

پورتا رومانا و پورتا ویتوریا

در این منطقه مسکونی آرام که با بلوک‌های آپارتمانی جذاب به سبک لیبرتی تزیین شده است، آرامش را بیابید. از گشت و گذار در مغازه ها و رستوران های مستقل و در عین حال بهره مندی از اقامتگاه های با قیمت مناسب لذت ببرید.

 

بهترین زمان برای سفر به ایتالیا

کانال ناویگلیو در میلان

بهترین رستوران ها و بارها در میلان

چه به دنبال یک تراتوریای محله باشید، چه بخواهید مدل‌هایی را که در سالادهایشان انتخاب می‌کنند تماشا کنید یا هوس کمی غذاهای قومیتی با قیمت مناسب داشته باشید، میلان همه اینها را دارد – معمولا در دسترس شما از هر کجا که هستید.

Corso Como و Via Brera

زندگی شبانه میلان به طور سنتی در اطراف خیابان‌های معروف به طراحان Corso Como و Via Brera متمرکز است. اگر تمایلی به خوردن غذای نشسته ندارید، از رسم میلانی ها از aperitivo نهایت استفاده را ببرید تا گرسنگی خود را مهار کنید.

ناویگلی

«ناویگلی» در کنار کانال و محله «تیسینیز» مجاور آن، در جنوب شهر، مشتریان متفاوت‌تری دارند که از بارها، رستوران‌ها و کلوپ‌های شبانه پرجنب‌وجوش، که برخی از آنها میزبان گروه‌های موسیقی زنده معمولی هستند، لذت می‌برند.

Porta Venezia، Corso Sempione و Porta Romana

بارها و رستوران های مد روز در این مناطق فراموش شده شروع به ظهور کرده اند.

چطور در اطراف میلان بگردیم؟

پلان خیابان میلان شبیه تار عنکبوت است، با جاده هایی که از میدان مرکزی Piazza del Duomo خارج می شوند. بخش اعظم شهر توسط دو جاده حلقه‌ای متحدالمرکز که دیوارهای قرون وسطایی و اسپانیایی شهر را دنبال می‌کنند، احاطه شده است، در حالی که حومه شهر و شهرک‌های صنعتی به سمت حلقه سوم، Tangenziale، که بزرگراه‌های اصلی را به هم متصل می‌کند، سرازیر می‌شوند.

مرکز شهر تقریباً به اندازه کافی جمع و جور است که می‌توان با پای پیاده به گشت و گذار بپردازید، اگرچه اگر در حال حرکت در مسیر هستید یا مسیر طولانی را می‌روید، به راحتی می‌توانید بر سیستم حمل‌ونقل عمومی مسلط شوید.

با مترو

مترو دارای چهار خط است: M1 قرمز، M2 سبز، M3 زرد و M5 یاسی، و همچنین خط راه آهن حومه آبی پاسانته فروویاریو.

تقاطع های اصلی Stazione Centrale، Duomo، Cadorna (Milano Nord) و Loreto هستند. جلوی هر قطار مترو ایستگاه انتهای خط را نشان می دهد. خدمات از حدود 6 صبح تا نیمه شب انجام می‌شود.

با اتوبوس و تراموا

اکثر ایستگاه های اتوبوس و تراموا مسیر و جهت سفر را نمایش می دهند. خدمات از حدود ساعت 4 صبح تا 2 بامداد انجام می شود و پس از آن اتوبوس های شبانه، مسیرهای مترو را در طول شب دنبال می کنند.

 

 

جاذبه های توریستی میلان

Duomo از پله های مترو – میلان – لمباردی

چند روز در میلان نیاز دارید؟

اگر زمان محدودی دارید، هنوز هم می‌توانید در عرض 1-2 روز از دیدنی‌های میلان لذت ببرید. این می‌تواند شامل بازدید از کلیسای باشکوه Duomo، کاوش در Galleria Vittorio Emanuele II و تحسین شاهکار معروف لئوناردو داوینچی، شام آخر در Santa Maria delle Grazie باشد.

با 3-4 روز اقامت در میلان، زمان بیشتری برای کاوش عمیق تر در شهر خواهید داشت. می‌توانید موزه‌ها و گالری‌های هنری متعدد آن، مانند Pinacoteca di Brera و قلعه تاریخی Sforza را کاوش کنید.

قدم زدن آرام در پارک زیبای سمپیونه یا بازدید از برخی از کلیساها و بناهای تاریخی شهر نیز می تواند به برنامه سفر شما اضافه شود. علاوه بر این، داشتن روزهای اضافی به شما این امکان را می دهد که از زندگی شبانه پر جنب و جوش میلان نهایت استفاده را ببرید و مکان های منحصر به فرد بیشتری را برای خرید و صرف غذا کشف کنید.

اگر 5 روز یا بیشتر در میلان تجمل دارید، می‌توانید از این فرصت برای سفرهای یک روزه به جاذبه های اطراف استفاده کنید. منطقه اطراف میلان مقاصد دیدنی مانند دریاچه کومو، شهر جذاب برگامو یا شهر رمانتیک ورونا را ارائه می دهد.

بهترین زمان برای بازدید از میلان

فصل اوج میلان بین آوریل و ژوئن است. این زمانی است که شهر با رنگ‌های پر جنب و جوش شکوفا می‌شود و دمای دلپذیری دارد و آن را برای گشت و گذار در فضای باز و قدم زدن در خیابان‌های شهر ایده‌آل می‌کند.

هفته مد میلان می تواند قیمت ها را افزایش دهد. دو بار در سال برگزار می‌شود: فوریه / مارس و سپتامبر / اکتبر. علاقه مندان به مد و افراد مشهور در این دوره ها به این شهر هجوم می آورند و آن را به زمان هیجان انگیزی برای مشاهده آخرین روندها و رویدادهای اوت کوتور تبدیل می‌کنند. جاذبه‌های گردشگری نیز در این زمان‌ها شلوغ می‌شوند، بنابراین رزرو از قبل توصیه می‌شود.

برای جلوگیری از ازدحام گردشگران و لذت بردن از آب و هوای معتدل‌تر، سفر خود را در فصول اکتبر و اواخر مارس تا آوریل برنامه ریزی کنید. در طول این ماه‌ها، شهر همچنان دارای دمای دلپذیر است و فضایی آرام‌تر را ارائه می‌دهد که کاوش در مکان‌های تاریخی، موزه‌های درجه یک و معماری خیره‌کننده آن را آسان‌تر می‌کند.

از سوی دیگر، اگر ترجیح می‌دهید از هوای سرد و تعطیلی‌های احتمالی دوری کنید، بهتر است در ماه‌های زمستان از نوامبر تا فوریه از میلان اجتناب کنید. اگرچه جذابیت شهر همچنان باقی مانده است، دمای سردتر و باران های گاه به گاه ممکن است برخی از فعالیتهای خارج از خانه را محدود کند.

 

جاذبه های توریستی میلاننمای قلعه اسفورزا از پارک سمپیونه، میلان

 

چگونه به میلان برسیم؟

پیمایش در مسیر میلان یک سفر هیجان انگیز است که گزینه های حمل و نقل مختلفی را به این شهر پر جنب و جوش ایتالیا ارائه می‌دهد.

با هواپیما

میلان دو فرودگاه دارد:

  • مالپنسا فرودگاه اصلی شهر در 50 کیلومتری شمال غربی شهر در نزدیکی دریاچه ماگیور است و پروازهای داخلی و طولانی مدت به اینجا می رسد.
  • Linate که تنها در 7 کیلومتری شرق میلان قرار دارد، پروازهای داخلی و کوتاه اروپایی را ارائه می دهد. دسترسی به مرکز شهر از آنجا بسیار راحت است.

Bergamo-Orio al Serio که گاهی اوقات به عنوان میلان نیز شناخته می شود، 45 دقیقه راحت است.

 

با قطار

بیشتر قطارهای بین‌المللی و داخلی در ایستگاه عظیم Stazione Centrale، در شمال شرقی مرکز شهر در Piazza Duca d’Aosta، ​​در مرکز شبکه مترو در خطوط M2 و M3 حرکت می‌کنند.

سایر خدمات، به ویژه سرویس‌های ایستگاه‌های منطقه میلان – برگامو، پاویا، کومو و دیگر دریاچه‌های غربی – به ایستگاه‌های کوچک‌تر در اطراف شهر، Porta Garibaldi، Lambrate، Porta Genova و Milano Nord ختم می‌شوند، همه در M2 (ایستگاه مترو برای Milano Nord “Cadorna” است)، اگرچه اینها اغلب در Stazione Centrale نیز متوقف می‌شوند.

با اتوبوس

اتوبوس‌های بین‌المللی و بین‌المللی و بسیاری از اتوبوس‌های منطقه‌ای به ایستگاه اتوبوس Lampugnano در Via Giulio Latta (MLampugnano) می‌رسند و از آن خارج می‌شوند. اتوبوس های معمولی از فرودگاه مالپنسا به چندین شهر منطقه ای اطراف دریاچه‌ها حرکت می‌کنند.

با ماشین

اگر در حال رانندگی هستید، سعی کنید در ساعات شلوغی صبح و عصر (تقریبا 7.30 تا 10 صبح و 4.30 تا 7 بعد از ظهر) که جاده کمربندی میلان، Tangenziale بدنام، اغلب مسدود است، از رسیدن خودداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *