بهترین زمان برای سفر به ایتالیا
نکات خوردن و آشامیدن در ایتالیا
نکات خوردن و آشامیدن در ایتالیا
۱۴۰۳-۰۱-۲۱
جاذبه های توریستی میلان
جاذبه های توریستی میلان
۱۴۰۳-۰۱-۲۳

بهترین زمان برای سفر به ایتالیا

از شهرهای رمانتیک و غنی از تاریخ گرفته تا جزایر ایده‌آل و تپه‌های غلتان در نقاط زیبایی روستایی، واضح است که چرا ایتالیا به‌طور گسترده به عنوان یکی از زیباترین کشورهای جهان شناخته می‌شود. در نتیجه، ایتالیا هر ساله تعداد زیادی از بازدیدکنندگان را در سراسر سال جذب می‌کند، که تصمیم گیری در مورد زمان رفتن به ایتالیا را بسیار مشکل می‌کند. برای کمک به تصمیم گیری، ادامه مطلب را بخوانید تا بهترین زمان سفر به ایتالیا را بدانید.

بهترین زمان برای سفر به ایتالیا

به طور کلی، بهترین زمان برای سفر به ایتالیا درست قبل یا بعد از فصل اوج ماه های جولای و آگوست است. در واقع، اگر قصد بازدید از مناطق محبوب، به ویژه استراحتگاه های ساحلی را دارید، تا آنجا پیش می رویم که می گوییم باید از جولای و (به ویژه) آگوست به طور کلی اجتناب کنید. در این زمان، هوا ممکن است خیلی گرم باشد و جمعیت در بیشترین حالت شلوغ هستند.

در ماه آگوست، زمانی که بیشتر ایتالیایی ها در تعطیلات هستند، می توانید انتظار داشته باشید که لهو و ولد در استراحتگاه ها بسیار بد باشد. با این حال، شهرهای بزرگ تاریخی – رم، فلورانس، ونیز – احتمالا کمی عجیب باشد، زیرا تنها مردم اطراف هموطنان گردشگر هستند. با این حال، اگر قصد دارید شنا کنید، به خاطر داشته باشید که فقط جنوب ایتالیا به اندازه کافی در خارج از دوره می تا سپتامبر گرم است.

 

بهترین زمان برای سفر به ایتالیاسفالو، سیسیل، ایتالیا

 

 

بهترین ماه ها برای سفر به ایتالیا

بهترین زمان سفر به ایتالیا از نظر آب و هوا و کمبود جمعیت، از آوریل تا ژوئن و در سپتامبر یا اکتبر است. به طور کلی، درست است که بگوییم حتی  زیباترین مکان های ایتالیا  در ماه‌های جولای و آگوست احساس گرما و شلوغی ناخوشایندی دارند.

 

 

 

بهترین زمان برای سفر به ایتالیا

 

 

 

آب و هوا در ایتالیا در ژانویه

ژانویه قلب زمستان در ایتالیا است. دمای هوای سرد، روزهای بارانی و مقداری برف را پیش بینی کنید. اگر می خواهید اسکی کنید، ژانویه بهترین زمان برای بازدید از  Trentino-Alto Adige است. با این حال، به طور کلی، به جز برای اسکی، بازدید از ایتالیا در ژانویه به معنی تعداد بازدیدکنندگان کم، دمای پایین، و هزینه های کمتر برای اقامت و خرید کردن است.

ژانویه همچنین به این معنی است که برخی از فعالیت ها، مانند قایقرانی در ساحل آمالفی، از جدول خارج خواهند شد.

 

بهترین زمان برای سفر به ایتالیادولومیت، ایتالیا

 

 

 

آب و هوا در ایتالیا در ماه فوریه

در ماه فوریه، شمال ایتالیا، به ویژه، بسیار سرد است، با دمای حدود 0 درجه سانتیگراد و برف در ارتفاعات بالاتر. در عین حال، مرکز ایتالیا دمایی در حدود 9 درجه سانتیگراد دارد. در نتیجه، ازدحام کمتری وجود دارد، که به طور کلی به معنای قیمت‌های پایین‌تر است، بنابراین می‌توانید کمی برای خودتان چانه بزنید.

فقط مواظب جشنواره های بزرگ باشید (در مورد آن در زیر) که می توانید قیمت ها را به اوج خود ببینید. با این اوصاف، Carnevale ونیز چیزی شبیه به یک تجربه سطلی است

بهتر است در ماه های نیمه اول سال مانند فوریه از ایتالیا دیدن کنید. جمعیت کمتر به معنای فرصت های بهتر برای کاوش (به عنوان مثال)  بهترین موزه های فلورانس است.

 

 

بهترین زمان برای سفر به ایتالیاکارناوال ونیز

 

 

 

آب و هوا در ایتالیا در ماه مارس

آب و هوای ایتالیا در ماه مارس تا حدودی متغیر باشد. این به معنی فوران باران و دمای بین 5 تا 15 درجه سانتیگراد در مرکز و شمال ایتالیا است. در جنوب ایتالیا، دما معمولا بین 10 تا 15 درجه سانتیگراد متغیر است. با پیشرفت ماه مارس، انتظار آفتاب و مناظر سبز بیشتری را داشته باشید.

فقط کافی است با یک برلی و چند لایه آماده بیایید، و برای یک تجربه خوب با جمعیت کمتر آماده شده اید.

 

 

 

آب و هوا در ایتالیا در ماه آوریل

همانطور که در ماه مارس، آب و هوای ایتالیا در ماه آوریل می تواند غیرقابل پیش بینی باشد، به طوری که کلوچه همچنان به همراه عینک آفتابی مفید خواهد بود. در ماه آوریل، ایتالیا در حال تغییر به سمت تابستان است، دمای هوا در مرکز ایتالیا بین 10-18 درجه سانتیگراد و در جنوب ایتالیا بین 13-18 درجه سانتیگراد است.

 

 

بهترین زمان برای سفر به ایتالیاسبزی های بهاری – باغ های بوبولی، فلورانس، ایتالیا

 

 

 

آب و هوا در ایتالیا در ماه می

در ماه مه، آب و هوا در ایتالیا به طور قابل توجهی گرم تر است. در این ماه میانگین دمای رم 21 درجه سانتیگراد و ونیز 17 درجه سانتیگراد است. در همین حال،  ناپل  شاهد بیشینه دمای 23 درجه سانتیگراد است. به این ترتیب، این مکان عالی برای بازدید در ماه مه برای کاوش در  ساحل آمالفی و سفر به جزایری مانند  کاپری  و ایسکیا است.

با این حال، به خاطر داشته باشید که حتی دمای رم در عصر به حدود 11 درجه سانتیگراد کاهش می یابد. همچنان احتمال بارش باران وجود دارد، به طوری که 76 میلی متر در فلورانس و 48 میلی متر در رم پیش بینی می شود.

 

 

بهترین زمان برای سفر به ایتالیا

Sant’Angelo در جزیره Ischia، ایتالیا

 

 

 

آب و هوا در ایتالیا در ماه ژوئن

در ماه ژوئن که نوسان کامل فصل پرطرفدار است، هوا در ایتالیا واقعاً گرم شده است. در شمال ایتالیا دمای بین 13 تا 27 درجه سانتیگراد انتظار می رود. در ایتالیای مرکزی، شما بین 16-27 درجه سانتیگراد و در جنوب ایتالیا، 21-30 درجه سانتیگراد مشاهده می کنید.

اگر هوای گرم را دوست دارید، ژوئن می‌تواند زمان خوبی برای بازدید از ایتالیا برای استراحت در ساحل یا رفتن به تپه‌های توسکانی برای پیاده‌گردی باشد. فقط برای قیمت های بالا و جمعیت بیشتر آماده باشید.

قرار است در ژوئن از ایتالیا دیدن کنید؟ کاوش در امیلیا رومانیا – توسکانی بدون جمعیت را در نظر بگیرید.

 

بهترین زمان برای سفر به ایتالیاامیلیا رومانیا – توسکانی بدون جمعیت

 

 

 

آب و هوا در ایتالیا در ماه جولای

هوای گرم، مرطوب و فوق العاده آفتابی در ایتالیا در ماه جولای برای کسانی که می توانند گرما را تحمل کنند ایده آل است. دمای روز اغلب بیش از 30 درجه سانتیگراد است و در شب به 18-25 درجه سانتیگراد کاهش می یابد. استراحتگاه‌های ساحلی و شهرهای تاریخی، هر دو به دلیل فصل اوج شلوغی، شلوغ هستند.

آب و هوا در ایتالیا در ماه آگوست

با افزایش دما از جولای، می توان گفت که هوای ایتالیا در ماه آگوست سوزاننده است!

شمال ایتالیا میانگین دمای 18 تا 30 درجه سانتی گراد، مرکزی ایتالیا 21 تا 32 درجه سانتی گراد و جنوب ایتالیا 26 تا 32 درجه سانتی گراد است.

 

 

بهترین زمان برای سفر به ایتالیاآب گرم (نوعی) در چشمه های آب گرم – Bagno Vignoni، توسکانی ایتالیا

 

 

آب و هوا در ایتالیا در ماه سپتامبر

همه چیز را در نظر بگیرید – از جمله آب و هوای مطبوع و کاهش جمعیت – سپتامبر یکی از بهترین ماه ها برای سفر به ایتالیا است. از نظر دمایی، میانگین حداکثر روزانه 27 درجه سانتیگراد را انتظار می رود. در شب، دمای آن بین 15-20 درجه سانتیگراد متغیر است.

یک خبر خوب برای عاشقان ساحل، این است که دریا هنوز هم بسیار گرم است و می توانید انتظار داشته باشید که برای اقامت کمتر هزینه کنید. به‌علاوه، اگر قصد کاوش در برخی از شهرهای تاریخی مشهور کشور را دارید، همه آن مکان‌های باستانی و موزه‌های در سطح جهانی کمتر انباشته خواهند شد.

 

 

آب و هوا در ایتالیا در ماه اکتبر

با اتمام فصل اوج و میانگین دمای روز در رم 23 درجه سانتی گراد و 21 درجه سانتی گراد در فلورانس، آب و هوای ایتالیا در ماه اکتبر آن را به یکی از بهترین ماه ها برای سفر تبدیل می کند. و، در حالی که دریا در حال حاضر به طور کلی برای شنا خیلی سرد است، تقریباً همه فعالیت های دیگر هنوز روی میز هستند. با برگزاری جشنواره Sagra del Vino در رم در آخر هفته اول، اکتبر بهترین ماه برای بازدید از پایتخت است.

 

 

بهترین زمان برای سفر به ایتالیا

در ماه اکتبر برای جشنواره ساگرا دل وینو از رم دیدن کنید

 

 

 

آب و هوا در ایتالیا در ماه نوامبر

در ماه نوامبر ، انتظار می‌رود که میانگین دمای کشور 13 درجه سانتی‌گراد باشد، شمال تا محدوده 2 تا 10 درجه سانتی‌گراد و ایتالیا مرکزی بین 7 تا 16 درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد. در همان زمان، دمای جنوب ایتالیا بین 13-18 درجه سانتیگراد است. همچنین می توانید انتظار بارش باران و شب های کاملاً سرد را داشته باشید.

 

 

آب و هوا در ایتالیا در ماه دسامبر

دسامبر با میانگین دمای 13 درجه سانتی گراد در سراسر کشور، یکی از سردترین ماه های ایتالیا است، اگرچه هنوز از 9 ساعت نور روز لذت می برد. در نتیجه، اگر خود را گرم کنید، می توانید از شهرها و شهرهای پر پیچ و خم غرق در فضای کریسمس لذت ببرید.

و یک خبر خوب برای دوستداران هنر، این است که همه آن گالری های در سطح جهانی بسیار کمتر شلوغ خواهند بود.

 

 

بهترین زمان برای سفر به ایتالیا

در ماه دسامبر برای جشنواره کریسمس Oh Bej، Oh Bej از میلان دیدن کنید

 

 

 

فصل اوج ایتالیا

بهترین زمان برای سفر به ایتالیا فصل اوج است که ژوئن ، جولای و آگوست است. این ماه‌های تابستان معمولاً با هوای گرم‌تر، ساعات طولانی‌تر نور روز و رویدادها و جشنواره‌های پر جنب و جوش مشخص می‌شوند.

مناطق ساحلی مانند ساحل آمالفی ، سینکو تره و سیسیل به دلیل سواحل فوق العاده و شهرهای دیدنی خود محبوبیت خاصی پیدا کرده اند. بنابراین اگر قصد بازدید از مناطق محبوب، به ویژه استراحتگاه‌های ساحلی را دارید، از ماه ژوئیه و به‌ویژه آگوست که هوا بسیار گرم است و شلوغی‌ها در شلوغ‌ترین حالت خود هستند، اجتناب کنید.

در ماه آگوست، زمانی که بیشتر ایتالیایی‌ها در تعطیلات هستند، می‌توانید انتظار داشته باشید که تماشای آن در استراحتگاه‌ها بسیار بد باشد، و صحنه در شهرهای مهم تاریخی – رم، فلورانس، ونیز – کمی مصنوعی باشد، زیرا تنها مردم اطراف هموطن هستند. گردشگران توصیه می شود برای جلوگیری از صف های طولانی، بلیط ها را از قبل رزرو کنید و در اوایل روز برای بازدید برنامه ریزی کنید.

 

 

 

فصل شانه ایتالیا

بهترین زمان برای بازدید از نظر آب و هوا و کمبود جمعیت، از آوریل تا می و در سپتامبر یا اکتبر است . با این حال، اگر قصد دارید شنا کنید، به خاطر داشته باشید که تنها در جنوب کشور احتمالاً خارج از دوره می تا سپتامبر به اندازه کافی گرم است.

فصل “شانه” برای کاوش در شهرها و حومه شهر ایده آل است زیرا هوا همچنان دلپذیر است. زمان ایده آل برای کشف جواهرات باشکوه ایتالیا مانند تاکستان های توسکانی، دولومیت های زیبا و سایر مکان های تاریخی بدون شلوغ شدن توسط گردشگران است.

همچنین یافتن گزینه های اقامتی مقرون به صرفه تر و معاملات بهتر در مقاصد گردشگری محبوب در این ماه ها بسیار ساده تر است.

 

 

فصول اول سال در ایتالیا

دو فصل اول سال میلادی در ایتالیا در طول ماه‌های زمستان ( نوامبر تا مارس ) می‌افتد و با دمای خنک‌تر، ساعات روز کوتاه‌تر و کاهش چشمگیر تعداد گردشگران مشخص می‌شود. اگرچه ممکن است برخی از جاذبه‌ها در این زمان قابل دسترسی نباشند، اما زمستان فرصتی بی‌نظیر برای تجربه ایتالیا در نوری متفاوت است.

زمستان در ایتالیا می تواند به خصوص جادویی باشد. شهرهایی که با تزئینات کریسمس تزئین شده اند، جذابیت خاصی به خود می گیرند و فضای جشن دلربایی را ارائه می دهند. و در مناطقی مانند آلپ ایتالیا، می توانید از اسکی و انواع فعالیت های ورزشی زمستانی لذت ببرید.

یکی دیگر از مزایای زمستان در ایتالیا این است که در این زمان قیمت های پایینی برای اقامت و پرواز وجود دارد که برای مسافرانی که بودجه زیادی ندارند مناسب است.

 

 

بهترین زمان برای سفر به ایتالیا

کانال بزرگ، ونیز، ایتالیا

 

 

 

میانگین دما و بارندگی در ایتالیا

به طور متوسط، ایتالیا شاهد الگوهای بارندگی و دماهای متفاوت در طول سال است. در مناطق شمالی، مانند میلان و ونیز، آب و هوا با تابستان های نسبتا معتدل و زمستان های سرد مشخص می شود و میانگین بارندگی سالانه حدود 30 تا 35 اینچ است. ایتالیا مرکزی که شهرهایی مانند رم و فلورانس را در بر می گیرد، از آب و هوای مدیترانه ای با تابستان های گرم و خشک و زمستان های معتدل و بارانی برخوردار است و به طور متوسط ​​بین 25 تا 30 اینچ در سال بارندگی دارد.

جنوب ایتالیا، از جمله ناپل و پالرمو، آب و هوای نیمه گرمسیری با تابستان های سوزان و زمستان های معتدل را به نمایش می گذارد که با میانگین بارندگی سالانه تقریبا 20 تا 25 اینچ همراه است.

مناطق ساحلی در مقایسه با مناطق داخلی، نوسانات دمایی معتدل تری را تجربه می کنند، و ایتالیا را به مقصدی در تمام طول سال برای مسافرانی که به دنبال تجربه آب و هوایی متنوع و فریبنده هستند، تبدیل می کند.

 

 

بهترین زمان برای سفر به ایتالیا

میانگین دمای روزانه و بارندگی در ایتالیا

 

 

بهترین زمان برای سفر به ایتالیامه تاکستان در توسکانی، ایتالیا

 

 

 

جشنواره ها در ایتالیا

چه به دلایل مذهبی، سنتی یا فرهنگی، به معنای واقعی کلمه هزاران جشنواره در ایتالیا وجود دارد. شاید گسترده ترین رویداد محلی در ایتالیا، راهپیمایی مذهبی باشد که می تواند یک رویداد بسیار دراماتیک باشد. جمعه خوب در جاهایی – به ویژه در جنوب – با رژه مدل های مسیح در خیابان ها همراه با چهره های سفیدپوش و کلاهدار که سرودهای توبه می خوانند، جشن گرفته می شود. بسیاری از جشنواره ها غرور محلی را به سنت برمی انگیزند. به عنوان مثال، مسابقات قرون وسطایی مانند مسابقه اسب سواری پالیو در سیهنا، وفاداری به برخی قبیله های رقیب را تداوم می بخشد.

جشن‌های الهام‌گرفته از غذا کم‌کم هستند، اما کمتر لذت‌بخش نیستند. آنها معمولا با رقص، گروه‌های برنجی و آتش‌بازی پر سر و صدا، این تخصص منطقه‌ای را جشن می‌گیرند.

یکی دیگر از انواع جشنواره‌هایی که باید به آن توجه داشت، شیندینگ‌های سیاسی تابستانی است، مانند فستا دو یونیتا. آنها که در ابتدا برای عضوگیری در احزاب سیاسی مختلف تأسیس شدند، به چیزی شبیه به جشن روستایی، اما با چرخش ایتالیایی سالم تبدیل شدند.

برخی از نکات برجسته جشنواره در زیر فهرست شده است، که بیشتر در راهنمای ناشناخته ایتالیا بیان شده است. توجه داشته باشید که تاریخ ها از سال به سال تغییر می کنند، پس حتما بررسی کنید.

ژانویه

  • میلان: Epifania (6 ژانویه). رژه لباس‌های سه پادشاه از Duomo تا Sant’Eustorgio، محل استراحت استخوان‌های مجوس.
  • رم: Epifania (6 ژانویه). نمایشگاه اسباب‌بازی و شیرینی در پیازا ناوونا، برای جشن بفانا، جادوگر خوبی که برای بچه‌هایی که خوب بوده‌اند، اسباب‌بازی‌ها و شیرینی‌ها می‌آورد، و برای بچه‌هایی که این کار را نکرده‌اند، زغال سنگ می‌آورد.

فوریه

  • ly: جشن سنت آگاتا (3 تا 5 فوریه). راهپیمایی مذهبی شورش در کاتانیا.
  • Carnevale: آخر هفته قبل از روزه. جشن های قابل توجهی در ونیز، Viareggio برگزار می شود،فویانو دلا چیانا (آرزو)، و سنتو (فرارا)، به‌علاوه شهرهای زیادی در سرتاسر ایتالیا.
  • Ivrea: نبرد پرتقال ها (Carnival Sun–Shrove سه شنبه). چند روز درهم و برهم که راهپیمایی‌ها در خیابان‌ها بهانه‌ای برای گلوله‌کردن خمیر پرتقال به یکدیگر است.
  • آگریجنتو: جشنواره شکوفه های بادام (دو هفته گذشته). جشن رنگارنگ بهار با موسیقی محلی از سراسر جهان.

مارس

  • میلان: Salone Internazionale del Mobile (هفته سوم). این شهر به ویترینی برای بهترین مبلمان و طراحی صنعتی جهان تبدیل می شود.

آوریل

  • Nocera Tirinese: Rito dei Battienti (شب عید پاک). رژه وحشتناک تاژکدارانی که خود را با تکه های شیشه شلاق می زنند.
  • فلورانس: Lo Scoppio del Carro (روز عید پاک). نمایش آتش بازی نمادین در خارج از مسجد جامع بعد از مراسم عشای ربانی.
  • آلبا: جشنواره ترافل (24 آوریل تا 2 مه). فرصتی برای امتحان غذاهای لذیذ محلی و همچنین راهپیمایی ها و پالیو خر .

 

 

بهترین زمان برای سفر به ایتالیاپالرمو، سیسیل، میزبان بسیاری از جشنواره ها است

 

 

 

ممکن است

  • Cocullo: (L’Aquila) جشنواره مارها (هفته اول ماه می). یکی از باستانی ترین فستیوال های بزرگداشت حامی قدیس، سن دومنیکو آباته، که در آن مجسمه او با مارهای زنده پوشیده شده و در شهر رژه می رود.
  • ناپل: جشنواره سن جنارو (اولین شنبه). ناپل با نفس بند آمده منتظر می ماند تا ببیند آیا خون سن جنارو مایع می شود یا خیر.
  • گوبیو: Corsa dei Ceri (نخستین خورشید). سه مجسمه چوبی به ارتفاع 20 فوت، که نشان دهنده سه قدیس حامی هستند، توسط سرایولی ها در لباس قرون وسطایی در شهر قدیمی مسابقه داده می شوند .
  • در سراسر کشور: روز جهانی موزه (اواسط ماه مه). موزه‌های سراسر کشور رویدادهایی برگزار می‌کنند و تمام شب را برای جشن گرفتن ابتکار عمل بین‌المللی باز می‌مانند.
  • سیراکوزا: جشنواره نمایش یونانی (اواسط می تا اواسط ژوئن). نمایش های کلاسیک توسط شرکت های بین المللی در خرابه های دیدنی تئاتر یونان باستان اجرا می شود.
  • در سراسر کشور: Cantine Aperte (آخرین خورشید). شهرک های شراب در سرتاسر ایتالیا انبارهای خود را به روی عموم باز می کنند.

ژوئن

  • فلورانس: Calcio Storico Fiorentino (24 ژوئن). فوتبال به سبک قرون وسطایی و جشن‌های دیگر برای بزرگداشت سن جیووانی، قدیس حامی شهر.
  • ورونا: فصل اپرای ورونا (از اواخر ژوئن)
  • راولو: (از اواخر ژوئن). جشنواره اپرا و موسیقی مجلسی ساحل آمالفی.
  • آمالفی، جنوا، پیزا، ونیز: رگاتای جمهوری های دریایی (اولین شنبه در ژوئن). راهپیمایی لباس و مسابقه در ماکت قایق های رنسانس. محل برگزاری هر سال جایگزین می شود.

 

 

بهترین زمان برای سفر به ایتالیا

Gubbio صحنه باشکوه برای جشنواره ماه می است

 

 

 

جولای

  • سینا: پالیو (2 ژوئیه). مسابقه اسب برهنه قرون وسطی در میدان.
  • پالرمو: جشن سانتا روزالیا (هفته دوم). یک مهمانی خیابانی پنج روزه برای تجلیل از قدیس حامی شهر.
  • پروجا: جشنواره جاز آمبریا (هفته دوم). مهمترین رویداد جاز ایتالیا که نام های برتر را از سراسر جهان به خود جلب می کند.
  • Lucca: جشنواره تابستانی (در سراسر جولای). هنرمندان بین المللی راک و پاپ در تمام ماه اجرا می کنند.
  • ونیز: Festa del Redentore (شنبه دوم، سومین خورشید). جشنواره مذهبی اصلی ونیز که با نمایش آتش بازی مشخص شده است.

مرداد

  • در سراسر کشور: Ferragosto (15 اوت). تعطیلات ملی با جشنواره‌های محلی، مبارزه با آب و آتش‌بازی در سراسر ایتالیا.
  • سینا: (16 اوت). دومین مسابقه اسب دوانی پالیو.
  • پسارو: جشنواره اپرای روسینی (اواسط ماه).
  • فرارا: جشنواره فرارا Buskers (پایان اوت). گردهمایی تعدادی از بهترین مجریان خیابانی جهان.
  • ونیز: (پایان اوت). آغاز قدیمی ترین جشنواره بین المللی فیلم جهان.

 

 

 

بهترین زمان برای سفر به ایتالیادر ماه آگوست از ونیز دیدن کنید تا قدیمی ترین جشنواره بین المللی فیلم جهان را برگزار کنید

 

 

 

سپتامبر

  • ونیز: La Regata di Venezia (نخستین خورشید). آزمایش سالانه قدرت برای تله کابین های شهر و سایر قایقرانان متخصص. با یک صفوف صنایع دستی تاریخی در امتداد کانال گراند شروع می شود.
  • ورونا: (12 سپتامبر). سرگرمی های خیابانی و مهمانی های عمومی برای جشن تولد مشهورترین عاشق شهر، ژولیت.
  • ناپل: فستا دی سن جنارو (19 سپتامبر). جشنواره قدیس حامی شهر با جمعیتی که در کلیسای جامع جمع شده اند تا شاهد مایع شدن خون سن جنارو باشند.
  • سن جیووانی روتوندو، فوجیا: (23 سپتامبر). هزاران نفر از پیروان مرگ پدر پیو را گرامی می دارند.

اکتبر

  • مارینو، رم: ساگرا دل وینو (آخر هفته اول). یکی از معروف ترین فستیوال های شراب کشور، با فواره هایی که به معنای واقعی کلمه از شراب جاری می شود.
  • پروجا: یوروشکلات (آخر هفته سوم و چهارم). شهر شکلاتی ایتالیا جشن می گیرد.

نوامبر

  • در سراسر کشور: جشنواره های روغن زیتون در سراسر ایتالیا.

دسامبر

  • میلان: اوه بج، اوه بج! (7 دسامبر). قدیس حامی شهر، Sant’Ambrogio، با یک بازار خیابانی بزرگ در اطراف کلیسای خود و یک روز تعطیلی کار و مدرسه برای همه جشن گرفته می شود.
  • سانتا لوسیا: (13 دسامبر). فصل اپرای میلان با یک شب افتتاحیه تمام ستاره در لا اسکالا آغاز می شود.
  • Orvieto: Umbria Jazz Winter (پایان ماه).

 

 

بهترین زمان برای سفر به ایتالیادر ماه سپتامبر از ناپل برای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *