بهترین تفریح های تابستانی مادرید
17 جاذبه گردشگری مهم فلورانس
17 جاذبه گردشگری مهم فلورانس
۱۴۰۰-۰۶-۲۶
یک تجربه منحصر به فرد در مادرید
یک تجربه منحصر به فرد در مادرید
۱۴۰۰-۰۶-۲۷

بهترین تفریح های تابستانی مادرید

مادرید یکی از مقاصد اصلی اروپا است ، اما درجه حرارت می تواند در ماه های گرم تابستان به 40 درجه سانتیگراد برسد. از شستن بسیار ضروری در استخر پشت بام گرفته تا لذت بردن از پیک نیک آرام در پارک ، دریابید که چگونه بهترین تابستان را در مادرید بگذرانید.

 

شنا کردن

خواه یکی از استخرهای عمومی عمومی روباز مادرید باشد یا یک استخر زرق و برق دار روی پشت بام ، هیچ احساسی بهتر از تابستان متلاطم این شهر از غوطه ور شدن در آب گوارا و خنک شدن وجود ندارد. لاگو ، مجتمع عمومی دو استخر در پارک کازا د کامپو ، یکی از محبوب ترین نقاط شهر است ، فقط کافی است برای صف آخر هفته آماده شوید.

 

میله های پشت بام

 

بهترین تفریح های تابستانی مادرید

تابستان زمان بسیار خوبی برای کاوش در بارهای پشت بام مادرید است ، از مناظر خیره کننده پانوراما Círculo de Bellas Artes تا بار پشت بام The Hat ، یکی از جدیدترین هاستل های بوتیک شهر. با یک کوکتل خنک کننده در دست ، غروب آفتاب را به سبک شهر تماشا کنید.

 

 

Verbenas

در ماه آگوست ، مادرید میزبان سه جشن محلی است ، وقتی محلی ها لباس می پوشند ، رستوران ها غرفه های بیرونی برپا می کنند و خیابان ها با صدای جنجالی رنگارنگ تزئین می شوند. بزرگترین جشن ، لا پالوما ، از 12 تا 15 آگوست برگزار می شود و فرصتی عالی برای دیدن رنگ محلی مادرید در تمام شکوه آن است.

 

 

 

پیک نیک در پارک

بهترین تفریح های تابستانی مادرید

پارک معروف رتیرو مادرید همیشه در بین مردم محلی محبوب است ، اما به خصوص در تابستان ، زمانی که همه درختان سایه و خنک مورد نیاز را ایجاد می کنند. این مکان ایده آل برای پیک نیک تنبل یکشنبه است. اجاره یک قایق قایقرانی در دریاچه پارک را برای یک فعالیت عالی در روز تابستان از دست ندهید.

 

 

Veranos de la Villa

بهترین تفریح های تابستانی مادرید

 

هر تابستان ، شورای شهر مادرید میزبان مجموعه ای از رویدادهای فرهنگی زیر چتر Veranos de la Villa یا تابستان ها در شهر است. از شب های سینمای روباز و اجراهای تئاتر گرفته تا کنسرت های برخی از بزرگترین نام های پاپ ، راک و ایندی ، اگر قصد سفر تابستانی به مادرید را دارید ، لیست ها را بررسی کنید.

 

سفر یک روزه

این هیچ راز نیست که مادرید در تابستان می تواند بسیار خفه کننده باشد ، بنابراین اگر دمای هوا به 40 درجه سانتیگراد می رسد ، چرا یک سفر یک روزه به کوه های سیرا د گواداراما ، در شمال شهر انجام ندهید؟ درجه حرارت پایین تر تضمین می شود و کوهها همچنین دارای استخرهای طبیعی خیره کننده هستند – برای غواصی عالی است!

 

از تهویه مطبوع لذت ببرید!

بهترین تفریح های تابستانی مادرید

 

تا زمانی که در تابستان به مادرید سفر نکنید ، هرگز متوجه نمی شوید که چقدر از تهویه مطبوع قدردانی می کنید. از فضای خنک در یکی از سینماهای شهر لذت ببرید – Cine Doré ، سینمای هنری دهه 1920 در محله لاوپیه ، محل Filmoteca Española است که به حفظ فیلم های قدیمی اسپانیایی اختصاص داده شده است. در آن فیلم هایی از سراسر جهان و همچنین فیلم هایی به زبان انگلیسی با زیرنویس اسپانیایی با قیمت 2.50 یورو نمایش داده می شود. متناوباً در یکی از گالری های هنری معروف مادرید ، سیستم تهویه مطبوع خود را تعمیر کنید. Prado و Reina Sofia هر دو در دو ساعت آخر روز اجازه ورود رایگان می دهند.

 

 

به پارک آبی بزنید

آکوپولیس ، در حومه مادرید ، یک پارک آبی مفرح برای همه اعضای خانواده است. این کار بچه ها را در تمام طول روز سرگرم می کند و فرصت خوبی برای فرار از خیابان های شلوغ شهر است ، حتی برای چند ساعت. می توانید با قطار مسافرتی cercanías از مادرید به پارک آبی واقع در سان فرناندو د هنارس ، در حدود 30 دقیقه برسید.

 

 

 

 

 

غرور

بهترین تفریح های تابستانی مادرید

 

جشن های افتخار همجنسگرایان مادرید یکی از بزرگترین جشن های جهان است و هر سال در پایان ماه ژوئن-آغاز ماه ژوئیه برگزار می شود. شهر فضایی مهمان نواز و فراگیر به خود گرفته و میزبان رژه عظیم دگرباشان جنسی و چندین کنسرت در محله های مختلف است.

 

 

سینمای روباز

بسیاری از نقاط مختلف در سراسر شهر وجود دارد که در تابستان سینماهای روباز راه اندازی می کنند. به پشت بام زیبای La Casa Encendida ، یک مرکز فرهنگی نگاه کنید یا نسخه جدیدی را در حیاط کاخ Cibeles ، مقر اصلی شورای شهر مادرید تماشا کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *