بهترین کارهایی که میتوانید رایگان در تهران انجام دهید!
20 جاذبه دیدنی در ادینبورگ,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون
20 جاذبه دیدنی در ادینبورگ
۱۴۰۰-۰۵-۲۴
موزه های مونیخ که حتما باید ببینید!,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون
موزه های مونیخ که حتما باید ببینید!
۱۴۰۰-۰۵-۲۵
بهترین تفریح های رایگان در تهران,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

بهترین تفریح های رایگان در تهران,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

بهترین تفریح های رایگان در تهران

تهران با نام مستعار شهر موزه ها می تواند شخصی را بسیار مشغول نگه دارد. اما بین کاخ ها، موزه ها، استراحت برای غذاهای خوشمزه ایرانی و نوشیدنی های خنک، به زودی متوجه خواهید شد که می تواند شهری گران قیمت باشد. نگران نباشید زیرا این مقاله از بخش گردشگری مجله اینترنتی وبگردون ما بهترین کارهایی را که می توانید برای کاوش در پایتخت به صورت رایگان انجام دهید، داریم!

 

خیابان ولی عصر را فتح کنید!

بهترین تفریح های رایگان در تهران,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

بهترین تفریح های رایگان در تهران,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

گفته می شود ولیعصر با طول 19 مایل (19 کیلومتر) طولانی ترین خیابان خاورمیانه است. از شمال به جنوب، تهران را به شرق و غرب تقسیم می کند. برخلاف سایر نقاط شهر، پیاده روها کاملاً گسترده هستند و برای گردش مناسب است. از میدان راه آهن در جنوب شروع کنید و به سمت شمال به سمت میدان تجریش حرکت کنید تا از پارک ساعی، پارک ملت، تئاتر شهر و باغ فردوس، برخی از بهترین مکان ها و مکان های استراحت عبور کنید. عکس های مجسمه خیابانی و پروژه های هنری در طول مسیر. اگر قصد پیاده روی در کل راه را ندارید، سوار اتوبوس شوید.

گفته می شود ولیعصر طولانی ترین خیابان خاورمیانه است.

 

 

در پل طبیعت و پارک های اطراف قدم بزنید!

چطور 48 ساعته تهران را بگردیم؟

پل طبیعت (برنده جایزه) از بزرگراه مدرس می گذرد و دو پارک را به هم متصل می کند. از پارک آب و آتش (آب و آتش) شروع کنید، جایی که مردم محلی برای پیاده روی، پیک نیک و شاید یک بازی دوستانه بدمینتون به آنجا می آیند، قبل از رفتن به پل طبیعت چند طبقه و زیبا، برای عکاسی شگفت انگیز از تهران در پس زمینه کوهها اتومبیل هایی را که در حال تردد هستند (یا در ترافیک سکون گیر کرده اند) در زیر تماشا کنید و سپس به پارک طالقانی، جنگلی سرسبز درست در وسط شهر بروید و از فضا لذت ببرید.

پل طبیعت، مدرس هوی، تهران

 

 

روی بام تهران بایستید!

بهترین تفریح های رایگان در تهران,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

بهترین تفریح های رایگان در تهران,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

Baam-e تهران در لغت به معنای “سقف تهران” است، و در حالی که چند مکان وجود دارد که می توانید آن را ببینید، ما توچال را در محله ولنجک شمالی توصیه می کنیم. از جاده شیب دار پیچ خورده در اطراف کوه پیاده بروید یا با اتوبوس به سمت پشت بام بروید، جایی که چشم اندازهای دیدنی تهران در انتظار شماست. یک پاتوق محبوب بعدازظهرهای روزهای هفته، آخر هفته ها وقتی تهرانی ها از خواب بیدار می شوند تا پیاده روی شدیدی داشته باشند شلوغ تر می شود.

بام تهران، خیابان ولنجک (بلوار دانشجو) ، تهران

 

 

فرهنگ انجمن هنرمندان ایران را با فرهنگ آشنا کنید!

 

تالار گفتگوی هنرمندان ایران مکانی عالی برای بررسی است، خواه اهل هنر هستید یا نه. این پاتوق محبوب دانشجویان دانشگاه، جمعیت هنری و گربه هایی که آن را خانه می نامند، حس فوق العاده ای از هنر معاصر در ایران را ارائه می دهد. در نمایشگاه قدم بزنید، قبل از استراحت بر روی نیمکت سایه دار بیرون و شاید ملاقات و گفتگو با چند مرد دوستانه.

مجمع هنرمندان ایران بهشتی برای گربه های خیابانی است.

انجمن هنرمندان ایران، خیابان طالقانی، موسوی، تهران

 

 

پیاده روی دربند

 

این روستای آرام در شمال تهران واقع شده است و یک استراحت عالی از مرکز شهر است. یکی دیگر از مسیرهای محبوب برای پیاده روی آخر هفته، دربند همچنین مشغول کسانی است که برای کباب های خوشمزه می آیند یا به طبیعت کمی احتیاج دارند اما زمان زیادی برای گردش ندارند. رستوران ها و کافه های متعددی در دامنه کوه قرار گرفته اند و مورد توجه گردشگران و مردم محلی است. در طول راه از غذاهای خیابانی نمونه بگیرید، روی تخت سنتی داخل رودخانه استراحت کنید و از آب و هوای سردتر لذت ببرید.

خیابان دربند، تهران

 

 

سلام به برج آزادی

چطور 48 ساعته تهران را بگردیم؟

وقتی مهرآباد فرودگاه بین المللی تهران بود، برج آزادی بود که از همه کسانی که وارد شهر شده بودند استقبال کرد. از آنجایی که فرودگاه تغییر کرده است، اکنون گردشگران هستند که باید برای بازدید از این مکان دیدنی عازم شوند. در حقیقت، این روزها این برج عاج رنگ وارونه «Y» شبیه به مکان مورد علاقه بازدیدکنندگان اینستاگرام برای ورود به تهران شده است. معماری منحصر به فرد، چمنزار بکر و محوطه سازی شده که از باغهای سنتی ایرانی تقلید می کند و چشمه های روان این مکان را باید در شهر پایتخت دید.

برج آزادی، میدان آزادی، تهران

 

 

در بازار بزرگ تهران بگردید!

بازار بزرگ تهران,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

هیچ سفری به تهران بدون دویدن در بازار بزرگ کامل نمی شود. با فاصله کمی از کاخ گلستان، مکانی عالی برای مشاهده شلوغی خرید و فروش کالا است. بهترین زمان برای بازدید صبح است، زمانی که تجارت در حال راه اندازی است، اما نه آنقدر دیوانه وار که دلهره آور باشد. در پیچ و خم کوچه ها گم شوید، کوچکترین چایخانه تهران را کشف کنید و از فرشهای فتوژنیک، آجیل و بازارهای ادویه عکسهای فوری بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *