بهترین تفریح ها در گرینویچ
فضاها و پارک های طبیعی لندن,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون
فضاها و پارک های طبیعی لندن
۱۴۰۰-۰۵-۲۴
تاریخچه کاخ باکینگهام,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون
تاریخچه کاخ باکینگهام
۱۴۰۰-۰۵-۲۴

به سمت جنوب رودخانه تیمز بروید و خیابان های سرسبز گرینویچ را پیدا کنید، محل خانه ملکه سابق ملکه، رصدخانه سلطنتی و پارک وسیع گرینویچ. در  این مقاله از بخش گردشگری مجله اینترنتی وبگردون توصیه هایی در مورد آنچه در این قسمت تاریخی لندن ببینید و انجام دهید ارائه شده است. پس با ما همراه باشید.

گرینویچ جذاب دارای موقعیت اصلی در رودخانه تیمز با چشم انداز وسیع در سراسر لندن است. چرا با سوار شدن در قایق به سمت پایین به سبک نمی آیید؟ هنگامی که آنجا بودید، مجموعه ای از موزه های دوستدار خانواده، بازار پر جنب و جوش و کاتی سارک قرن نوزدهم را مشاهده کنید، از کافه ها و میخانه های دنج منطقه به عنوان جایگاه استفاده کنید.

در دریای رصدخانه سلطنتی حرکت کنید!

تجربه لذت های خاص در لندن,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

تجربه لذت های خاص در لندن,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

رصدخانه سلطنتی مشهور جهان که محل اصلی نصف النهار، یک سیاره افقی و تلسکوپ بزرگ استوایی است ، باید برای علاقمندان به اخترفیزیک و مهندسی مورد بازدید قرار گیرد. شما می توانید توسعه مناطق زمانی را ردیابی کنید ، دریابید که چگونه کشتی ها طول جغرافیایی را تعیین کرده و یک شهاب سنگ 4.5 میلیارد ساله را لمس کرده اند ، و همچنین در نقطه دقیق طول صفر (0 ° 0 ′ 0 ″) ایستاده اید.

در میخانه بهترین کارخانه آبجوسازی قدیمی وارد شوید!

این تفریحگاه لندن در محوطه کالج نیروی دریایی سلطنتی قدیمی واقع شده است، محلی که در فهرست یونسکو قرار دارد. این غذا گراب بریتانیایی فصلی را با مواد اولیه تهیه شده از جنوب انگلستان و لندن سرو می کند، در حالی که باغ آبجو منظره ای از تیمز، کاتی سارک و اسکله قناری را ارائه می دهد.

در گرینویچ پیکچرهاوس فیلم بگیرید!

بهترین تفریح ها در گرینویچ,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

بهترین تفریح ها در گرینویچ,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

از زمانی که اولین بار در سال 1989 افتتاح شد، Greenwich Picturehouse یک گوهر مستقل در قلب محله بوده است. در حال حاضر، پنج صفحه نمایش دارد که فیلم های پرفروش، فیلم های خارجی و تولیدات هنری و همچنین پخش زنده تئاتر را نشان می دهد. قبل از فیلم مورد علاقه خود، برای صرف یک لیوان شراب در کنار کافه بایستید – یا به برگر در The Gallery ، یکی از دو رستوران سینما، که در بالای ساختمان خم می شود، بروید.

تاریخچه طرفداران را در موزه فن کشف کنید!

بهترین تفریح ها در گرینویچ,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

موزه Fan که تنها در نوع خود در انگلستان است، منحصراً به تجلیل از هنرنمایی طرفداران دستی اختصاص داده شده است. بله واقعا. این موزه غیر معمول در داخل خانه شهری طبقه بندی شده قرار دارد و طرفداران آن متعلق به قرن 11 است. شما مقدار زیادی شگفت انگیز در مورد صنعت یاد خواهید گرفت. چشمان خود را برای یک دست نقاشی شده توسط امپرسیونیست فرانسوی پل گوگن نگه دارید. بدون ماندن برای صرف چای بعد از ظهر، در Orangery مشرف به باغ ژاپنی ، آنجا را ترک نکنید.

در گرینویچ پارک پیک نیک داشته باشید!

بهترین تفریح ها در گرینویچ,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

هیچ کس نمی خواهد سبد پیک نیک را در لندن حمل کند. پس چرا به Royal Teas در رویال هیل سر نزنید؟ برای پیک نیک باشکوه در گرینویچ پارک ، قدیمی ترین پارک سلطنتی لندن ، از بین باگت های خوش طعم تازه ، فریتاتا و کیک های خانگی انتخاب کنید. چیزی کمی خاص دوست دارید؟ جعبه چای prosecco را برای دو نفر انتخاب کنید ، این غذا برای صرف غذا و خوردن در نقاشی دیواری موجود است. پس از آن ، در باغ دل انگیز گل رز قدم بزنید – حتی ممکن است گوزن های وحشی را مشاهده کنید.

از سرگرمی های درجه یک در کمدی Up Creek لذت ببرید!

این باشگاه کمدی دنج توسط مالکوم هاردی-کهنه کار اولین فروشگاه کمدی سوهو-تأسیس شد و به استعدادهای جدید و کمدین های برتر زمان می دهد. بازیگرانی که ظاهر شده اند عبارتند از مو گیلیگان، سارا میلیکان و سارا پاسکو. اما هر کمدینی که ارزش نمک خود را داشته باشد ، شب معروف Black Out را در اینجا شکست داده است. منتظر ساعات شادی معمولی ، مهمانی های بعد و منوی برگرهای مناسب و آبجو باشید.

گشتی در Cutty Sark بزنید!

بهترین تفریح ها در گرینویچ,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

چوبی از من بترس ، Cutty Sark یک کشتی بادبانی قرن نوزدهم است که سریعترین کشتی در زمان خود بود. از مسافران استقبال می کند تا روی عرشه آن قدم بزنند و در کابین کاپیتان کاوش کنند. از یک تور راهنما یا صوتی لذت ببرید تا همه چیز را در مورد نحوه زندگی خدمه ، غذاهای خورده شده و محل خواب آنها بیاموزید. در تئاتر استودیو نمایش ها و رویدادهای منظمی وجود دارد.

در تئاتر گرینویچ بازی های آینده را تماشا کنید!

بهترین تفریح ها در گرینویچ,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

تئاتر گرینویچ ، تئاتر با کیفیت Off-West End ، طیف وسیعی از محصولات و نمایش ها را به نمایش می گذارد ، که شامل همه چیز از کمدی استندآپ و سخنرانی ها تا نمایش ها و اپرای کودکان است. این برنامه از حمایت از تولید تئاتر در سطح عمومی برخوردار است ، از ارائه استعدادهای جدید در نمایش های خود گرفته تا ارائه راهنمایی و تمرین برای شرکت های نوظهور تئاتر. از تولیدات گذشته می توان به مکبث ، سرود کریسمس و کمدی از آدام کی اشاره کرد.

در بازار گرینویچ ساندویچ بخورید!

بهترین تفریح ها در گرینویچ,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

بازار گرینویچ که در سال 1737 تأسیس شد، یکی از تاریخی ترین بازارهای لندن است که صنایع دستی، عتیقه جات، مد، جواهرات، هنر و موارد دیگر را می فروشد. نمایشگاههای چاپگران گرینویچ را ببینید و تعدادی هنر محلی بخرید تا به خانه ببرید. غرفه های غذا یک مسابقه بزرگ هستند و مقدار زیادی لقمه معتبر از کانولی ایتالیایی و غذاهای برزیلی تا غذاهای خیابانی دسی ارائه می دهند. میخانه های زیادی در این نزدیکی هست که می توانید با یک پیمانه به پای خرید خود استراحت دهید.

مجموعه هنری در خانه ملکه را تحسین کنید!

 

این نام است، اما خانه ملکه یکی دیگر از اقامتگاه های سلطنتی گرینویچ است. این ساختمان بزرگ سفید شاهکاری است که توسط معمار تاریخی اینیگو جونز طراحی شده است – این اولین ساختمان کلاسیک در انگلستان بود. این محل یک مجموعه هنری چشمگیر و چند فضای داخلی بسیار فانتزی است. نکات برجسته شامل پرتره های ملکه الیزابت اول و سقف سالن بزرگ است که توسط هنرمند برنده جایزه ترنر، ریچارد رایت طراحی شده است.

جهان را دوباره در سیاره پیتر هریسون کشف کنید!

یک برنامه همه جانبه رزرو کنید که شما را به سطح مریخ، لبه های جهان یا ماجراجویی در منظومه شمسی ببرد. این سیاره افقی 120 نفره که بخشی از موزه ملی دریانوردی است، شما را دعوت می کند تا همه چیز را در مورد شگفتی های جهان با خلاقانه ترین و خیال انگیزترین روشها بیاموزید. برای داشتن یک تجربه عاشقانه (و بدون کودک)، شبها از آن دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *