بهترین جاذبه های برگامو
سندرم جنین الکلی,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون,webgardoon
سندرم جنین الکلی
۱۴۰۰-۰۷-۱۰
تاریخچه موزه پیکاسو در 1 دقیقه
تاریخچه موزه پیکاسو در 1 دقیقه
۱۴۰۰-۰۷-۱۱

بهترین جاذبه های برگامو

اولین چیزی که مسافری که در برگامو به آن توجه می کند، توپوگرافی آن است، یک شهر کاملاً مسطح و پایین که به طور تند و ناگهانی به سنگرهای قرن 16 شهر قدیمی در قله تپه آن بالا می رود. تضاد حتی شدیدتر است زیرا خیابانهای پایینی مستقیم با ساختمانهای نئوکلاسیک و مدرن پوشیده شده اند، در حالی که خطوط باریک شهر قدیمی در بین سازه های رومانسک و رنسانس به طور تصادفی باد می کنند. شهر قدیمی بالا – سیتا آلتا – جایی است که بیشتر جاذبه های گردشگری در آن یافت می شود.

دو قسمت از برگامو با یک خط مخابراتی به هم متصل می شوند که بسیار آسانتر از ارگ قدیمی است تا جاده های تند و پرپیچ و خم در هر دو طرف. اما دروازه های بنایی که این جاده ها از طریق آنها وارد شهر قدیمی می شوند ارزش دیدن دارد. دو مورد از آنها شیر سنت مارک را نشان می دهد، این یادآوری است که برگامو، مانند بسیاری از شمال ایتالیا، زمانی بخشی از جمهوری ونیز بود.

برای اطمینان از یافتن بهترین مکان های دیدنی، از این فهرست مفید از جاذبه های برتر برگامو استفاده کنید.

 

 

1. سیتا آلتا

بهترین جاذبه های برگامو

نمایی از Citta Alta برگامو

اکثر کارهای برتر در برگامو در شهر سیتا آلتا، شهر قدیمی، با ساختمانهای قرون وسطایی و رنسانسی است که در بالای صخره ای قرار گرفته اند. بهترین راه برای رسیدن به آنجا پیوند است که شما را به Piazza Mercato delle Scarpe می رساند. این میدان کوچک به ورودی باریک سنگفرش شده Via Gombito منتهی می شود، که در آن برج برج پاتریسی، Torre di Gombito، واقع در حدود 1100 قرار دارد.

در زیر ، در Via di Porta Dipinta، کلیساهای زیبای San Michele al Pozzo Bianco و Sant’Andrea (داخل دومی مدونا که توسط مورتو با قدیسین تاجگذاری شده است) قرار دارد. Via Gombito که توسط ساختمانهای پاتریسیک با مغازه های کوچک در سطح خیابان خود احاطه شده است، به میدان زیبا وکیا (Piazza Vecchia) منتهی می شود.

 

 

2. میدان وکیا

بهترین جاذبه های برگامو

چشمه کنتارینی در میدان وچیا

مجموعه ای قابل توجه و زیبا از خانه های پاتریسیوس و Palazzo della Ragione (تالار شهر) این میدان را در قلب شهر قدیمی قرار می دهند. پلکان سنگی Palazzo della Ragione قرن دوازدهم و ایوان سه طاق گوتیک (که عمدتاً در اواسط دهه 1500 بازسازی شده است) قسمت بالایی میدان را تشکیل می دهد و در مجاورت برج بلند، Torre del Comune قرار دارد.

قسمت پایینی به Palazzo Nuovo اواخر دوران رنسانس محدود شده است و کتابخانه شهرداری را در خود جای داده است. در مرکز چشمه کنتارینی قرار دارد که توسط شیرها تزئین شده است و شیر دیگری از سنت مارک از بالا به پایین نگاه می کند. کافه ای در گوشه بالا مکان خوبی برای درک صحنه است.

 

 

3. سانتا ماریا مگیوره (کلیسای سنت مری ماژور)

سانتا ماریا مگیوره (کلیسای سنت مری ماژور)

از طریق طاق در بالای میدان وچیا، میدان دل دوئومو (میدان کلیسای جامع) قرار دارد و در کنار هم برخی از برجسته ترین گنجینه های معماری برگامو را در بر می گیرد. کلیسای سانتا ماریا مگیوره، که در سال 1137 به عنوان یک کلیسای رومانسک آغاز شد، دارای یک برج پلکانی در پشت گذرگاه و یک گروه کر مجلل است.

درهای طرفین کلیسا توسط شیرها در زیر سایبانهای زیبا گوتیک (1353 و 1360) محافظت می شوند. در داخل غرفه های سرود گروه رنسانس، آثار گچ بری باروک و ملیله های قرن شانزدهم بر روی دیوار راهروها و گروه کر وجود دارد. مداحان محلی هنوز گل های تازه را روی آرامگاه آهنگساز دونیزتی، بومی برگامو که در اینجا دفن شده است، می گذارند.

آدرس: Piazza Duomo ، برگامو

 

 

4. Cappella Colleoni (کلونی کلیسای کوچک)

 

Cappella Colleoni (کلیپای کلیونی)

وقتی وارد میدان دوومو می شوید، نمی توانید چشمگیرترین نمای برگامو را در مجاورت سانتا ماریا ماجیوره از دست بدهید. Cappella Colleoni شاهکاری از سبک رنسانس اولیه لومبارد است، با نمای مجلل و تزئین شده از سنگ مرمر منبت رنگارنگ.

ساخته شده در سالهای 1470-76 به عنوان یک زیارتگاه خانوادگی برای نگهداری مقبره کنتوتیر بارتولومئو کلونی و دخترش مدیا ، این کلیسای کوچک توسط Giovanni Amadeo طراحی شده است، وی همچنین مقبره های داخلی را طراحی کرده است. نقاشی های سقفی توسط Giambattista Tiepolo در سال 1732 اضافه شد.

آدرس: Piazza Duomo ، برگامو

 

 

5. گالری هنر Accademia Carrara

گالری هنر Accademia Carrara

قصری واقع در آکادمیا کارارا ، یکی از برجسته ترین موزه های هنر ایتالیا، از طریق پلکانی که از پورتا سانت آگوستینو پایین می آید، واقع شده است. در هر زمان که از آن دیدن کنید ، حدود 500 تابلو نقاشی و حدود 60 مجسمه در معرض نمایش قرار گرفته است که از بین بیش از 1500 نقاشی و 130 مجسمه موزه انتخاب شده اند.

این مجموعه شامل آثار هنرمندان ایتالیایی لورنزو لوتو ، پالما ایل وکیو، جیووانی باتیستا مورونی، ویتوره کارپاچیو ، ژاکوپو و جیووانی بلینی، آندره آ مانتگنا، جیرولامو رومانی رومانینو، جیووانی باتیستا تیپولو ، تیتیان، پائولو ورونز، رافائل سانتیلی، ساندرو لوتیلی، ساندرولی، سانتولی، ساندرو، ساندولی، ساندی ، و کارلو کریولی، و همچنین آثاری از آلبرشت دورر و آنتون ون دیک.

آدرس: Piazza dell’Accademia (Via San Tommaso) ، برگامو

 

 

6. سینتا موراریا و دروازه های شهر

سینتا موراریا و دروازه های شهر

بیش از چهار کیلومتر دیوار ساخته شده توسط ونیزی ها شهر قدیمی، معروف به Cinta Muraria را احاطه کرده است. Viale delle Mura آنها را از Porta Sant’Alessandro، نزدیک موزه Donizetti ، گذشته Porta San Giacomo، زیبا ترین دروازه های شهر، و در گذشته کلیسای Sant’Agostino تا Porta Sant’Agostino دنبال می کند. از این دروازه ، Viale Vittorio Emanuele II از ایستگاه پایینی تله کابین پایین می آید و به مرکز شهر پایین می رود.

سیستم دیواری چشمگیر، شامل 14 سنگر ، 100 تپه توپخانه، چهار دروازه، دو زرادخانه و معابر و تونل های زیرزمینی ، در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

 

 

 

7. کلیسای جامع سنت آلساندرو

 

بهترین جاذبه های برگامو

کلیسای جامع سنت آلساندرو

در یک سر پیازا دل دوومو، در زاویه راست سانتا ماریا ماجیور ، کلیسای جامع سنت آلساندرو قرار دارد که در سال 1459 ساخته شد و دارای نمای و گنبد نئوکلاسیک است که در سال 1889 اضافه شده است. در داخل نقاشی های Tiepolo ،Previtali و Moroni و غرفه های گروه کر زیبا باروک

به همراه چندین یادگار نقره، خزانه کلیسا تیارای پاپ مبارک جان بیست و سوم را نشان می دهد که با مروارید ، الماس، یاقوت سرخ و زمرد مزین شده است. تاج، یک جام و چند شی دیگر متعلق به او در کلیسای کوچک سنت وینسنت و سنت جان بیست و سوم نمایش داده می شود.

آدرس: Piazza Duomo، برگامو

 

 

8. باپتیستری

بهترین جاذبه های برگامو

باپتیستری

در سمت راست Cappella Colleoni Baptistery قرار دارد ، یک ساختمان هشت ضلعی غیر معمول که متعلق به سال 1340 است. این ساختمان در اصل در سانتا ماریا مگیوره قرار داشت، سپس در سال 1661 تخریب و ذخیره شد، در سال 1856 مجدداً مونتاژ شد و دوباره در 1898 در اینجا تخریب و دوباره ساخته شد. به

مجسمه های اطراف آن، نشان دهنده فضیلت ایمان، امید، نیکوکاری، استحکام، عدالت، تدبیر ، اعتدال و صبر ، متعلق به قرن 14 است. در مرکز آن یک قلم غسل تعمید گوتیک وجود دارد و در محرابی در پشت باپتیستری مجسمه ای مرمری از سنت جان تعمید دهنده وجود دارد.

آدرس: Piazza Duomo ، برگامو

 

 

9. Museo Civico di Scienze Naturali (موزه علوم طبیعی)

بهترین جاذبه های برگامو

از میدان وکیا، خیابان باریک Via Colleoni از شمال غربی به سمت ارگ می گذرد، که در آن موزه ای عالی با نمایشگاه هایی در زمینه علوم طبیعی، قوم نگاری، دیرینه شناسی و باستان شناسی قرار دارد.

هنگامی که وارد می شوید، یک ماموت بزرگ بازسازی شده را مشاهده می کنید، که نمایشگاه هایی را در رابطه با کشف اوایل قرن بیستم یک انبار بزرگ ماموت و بقایای دیگر در دشت پتوسینو مجاور معرفی می کند.

تالار پستانداران موزه یافته های این منطقه را که از نظر فسیل بسیار غنی است به نمایش می گذارد. علاوه بر علوم طبیعی و باستان شناسی، این موزه دارای بیش از 1000 اثر قوم نگاری است که بیشتر آنها از مجموعه مسافران اولیه به آفریقا و آمریکا هستند و برای ویژگی های هنری و فرهنگی تفسیر شده اند، نه فقط به عنوان حس کنجکاوی.

ویژگی های حسی در سراسر موزه باعث می شود این موزه به ویژه برای بازدیدکنندگان با اختلال بینایی مناسب باشد. راهنمای صوتی به زبان انگلیسی موجود است.

آدرس: Piazza Cittadella 10 ، برگامو

سایت رسمی: http://www.museoscienzebergamo.it

 

 

10. میدان ماتئوتی

بهترین جاذبه های برگامو

میدان ماتئوتی

مرکز شهر تحتانی برگامو (Città Bassa) میدان ماتئوتی است، با باغها، پارکها و بناهای زیبا ، مجاور آن که میدان دیدنی ویتوریو ونتو ، و یادبود جنگی Torre dei Caduti است. روبرو دو دروازه نئوکلاسیک دوگانه Porta Nuova هستند، که از آنها Viale Papa Giovanni XXIII وسیع از جنوب به ایستگاه قطار می رسد.

این خیابان و Viale Vittoria Emanuele II ، که از Piazza Vittorio Veneto به بالای شهر منتهی می شود ، شریان اصلی تردد برگامو را تشکیل می دهند. در شرق میدان ماتئوتی، در خیابان شلوغ به نام سنتیرون، تئاتر دونیزتی (Teatro Donizetti ) قرار دارد و در ضلع شرقی میدان کاوور بنای یادبود گائتانو دونیزتی قرار دارد.

 

 

11. موزه روکا

بهترین جاذبه های برگامو

موزه روکا

از Piazza Mercato delle Scarpe ، Via alla Rocca ، به راست، به Rocca ، یک سنگر قرن 14، که شامل Museo del Risorgimento e della Resistenza است، صعود می کند. این موزه شامل اسناد و نمایشگاه هایی درباره مبارزه برای استقلال در ایتالیا است، زمانی که شهر برگامو توسط ارتش جوزپه گاریبالدی از سلطه اتریش آزاد شد.

محوطه قلعه و مجاور Parco della Rimembranza (پارک یادبود) بهترین مکانها برای بازدید 360 درجه از شهر و دشتهای اطراف و کوههای شمال هستند.

آدرس: Via alla Rocca ، برگامو

وب سایت رسمی: www.bergamoestoria.it

 

 

 

12. Museo Donizettiano (موزه Donizetti)

دوستداران موسیقی ممکن است بخواهند یادگاری هایی از زندگی گائتانو دونیزتی (1748-1797) متولد برگامو، یکی از پنج آهنگساز برتر جهان را ببینند. موزه به همراه دونیزتی، از دیگر آهنگسازان و موسیقیدانان ایتالیایی ، از جمله روسینی، بلینی و وردی قدردانی می کند.

کاخی که موزه را در خود جای داده است ارزش دیدن دارد و با نقاشی های دیواری بورومینی تزئین شده است. کنسرت ها در سبک آزادی (آرت نو) سالا پیاتی برگزار می شود. گاهی اوقات ممکن است از خانه ای در Via Borgo Canale دیدن کنید که خانواده Donizetti در آن زندگی می کردند و پنج فرزند خود را در دو اتاق زیرزمین کوچک بزرگ کردند.

آدرس: Via Arena 9 ، برگامو

 

 

13. سفر یک روزه به سن پلگرینو ترمه

بهترین جاذبه های برگامو

سان پلگرینو ترمه

در کوهپایه های آلپ برگامو ، شهر آبگرم سن پلگرینو ترمه نیم ساعت با برگامو فاصله دارد و به دلیل آب طبیعی گازدار چشمه ای که در اینجا بطری می شود شهرت زیادی دارد. شهر آبگرم قدیمی به دلیل محیط زیبا در دره جنگلی برمبو و معماری قرن بیستم ، بازدیدکنندگان را به خود جذب می کند.

آب معدنی قلیایی آن از سه چشمه در ساحل راست برمبو ، که از وسط شهر عبور می کند ، سرچشمه می گیرد. از آبگرم ، تله کابین به سان پلگرینو وتا ، خوشه ای قدیمی از ویلاهای سبک آزادی (آرت نوو) صعود می کند .

 

 

14. پارک Faunistic Le Cornelle

بهترین جاذبه های برگامو

پارک Faunistic Le Cornelle | ریکاردو / عکس اصلاح شد

باغی Faunistic Park Le Cornelle با مساحتی بالغ بر 100000 متر مربع درست بیرون مرکز شهر برگامو ، یک باغ وحش با برخی ویژگی های پارک تفریحی است. تمرکز اصلی آن بر روی حیواناتی است که در زیستگاههای طبیعی نگهداری می شوند.

یوزپلنگ واحه یک منطقه بزرگ با چمن، درختان، رودخانه ها و آبشارها که در آن این گربه های بزرگ می تواند اجرا شود و آزادانه حرکت است، و در پارک ساوانا ، بازدید کنندگان را با خیال راحت می توانید به تماشای گورخر، کرگدن، زرافه، و دیگر حیات وحش آفریقا در یک محیط طبیعی به

حیوانات موجود در پارک همچنین شامل فیل ، پلنگ نادر ، لاک پشت های غول پیکر و پرندگان گرمسیری هستند. یک آکواریوم و یک نمایشگاه بزرگ دلفین وجود دارد.

آدرس: Via Cornelle 16 ، Valbrembo

سایت رسمی: http://www.lecornelle.it/؟lang=fa

 

 

در برگامو برای گشت و گذار در کجا اقامت داشته باشید!

شهر فوقانی قرون وسطایی و رنسانس برگامو (سیتا آلتا) و شهر پایین قرن نوزدهم (سیتا باسا) در سطوح جداگانه ای قرار دارند ، اما نزدیک و توسط یک خط ارتباطی به هم متصل می شوند. هر دو یک پایگاه مناسب برای گشت و گذار ایجاد می کنند ، زیرا در هر یک جاذبه های گردشگری متعدد و کارهایی وجود دارد. در اینجا برخی از هتل های برتر در برگامو آورده شده است:

  • هتلهای مجلل: Relais San Vigilio al Castello با باغهایی در بالاترین نقطه شهر احاطه شده است و از شهر قدیمی با تله کابین یا اتومبیل به آنجا می رسید (هتل دارای ایستگاه شارژ وسایل نقلیه برقی است). اتاق های مدرن دارای شومینه و منظره ای از شهر یا کوه هستند. صبحانه در نرخ گنجانده شده است.بوتیک هتل پترونیلا با Wi-Fi رایگان و صبحانه در پایین ترین شهر بین ایستگاه راه آهن و سیتا آلتا قرار دارد و 20 دقیقه پیاده از تله کابین و دو دقیقه پیاده تا رستوران ها فاصله دارد. برخی از اتاق ها دارای بالکن های کوچک مشرف به حیاط زیبای هتل می باشند.رو به پارک زیبا Piazzale della Repubblica ، در نزدیکی تله کابین شهر قدیمی ،هتل Excelsior San Marco در مکانی مناسب برای جاذبه ها و رستوران ها قرار دارد. صبحانه شامل می شود و یک باغ روی پشت بام و همچنین یک مرکز تناسب اندام با یک اتاق تمرین وجود دارد.
  • هتل های میان رده : در خیابان اصلی ، پنج دقیقه پیاده روی از ایستگاه قطار و 10 دقیقه از تله کابین تا شهر قدیمی ، BEST WESTERN PREMIER Cappello d’Oro دارای اتاقهای مدرن مدرن ، مرکز تناسب اندام و اعتبارنامه سبز است. تا انتخاب رستوران ها کمتر از پنج دقیقه پیاده روی دارید.وای فای و صبحانه هر دو در مجوز NH برگامو با گواهی سبز ، پنج دقیقه تا ایستگاه قطار و درست در خیابان اصلی بین ایستگاه و شهر قدیمی ارائه شده است. اتاقها عایق صدا هستند و اتاقهای بدون آلرژی در دسترس هستند.در Piazza Vecchia ، در قلب شهر قدیمی جوی ، Albergo Il Sole دارای اتاقهای راحت و قدیمی با اینترنت رایگان و بوفه صبحانه رایگان است. این هتل دارای رستوران محبوب خود است و چندین رستوران دیگر نیز در این نزدیکی هستند.
  • هتلهای مقرون به صرفه : Mercure Bergamo Palazzo Dolci در خیابان اصلی شهر پایین در نزدیکی ایستگاه راه آهن ، هتلی قدیمی با اتاقهای مدرن مجهز به Wi-Fi رایگان ، کتری برقی ، سشوار و گاوصندوق است.اتاقهای زیبا و تزئین شده در لا کاستلانا ، هتلی بوتیک در پایین شهر بین ایستگاه راه آهن و تله کابین ، دارای کتری برقی و گاوصندوق هستند. اتاقها و آپارتمانهای خانوادگی با آشپزخانه کوچک در دسترس هستند ، اما ممکن است کمی از خود هتل فاصله داشته باشند.در نزدیکی ایستگاه قطار ، در خیابان از autostrada و با پارکینگ رایگان ، Hotel Citta dei Mille در موقعیت مناسبی برای ورود با ماشین قرار دارد. دکوراسیون قدیمی است ، اما اتاق ها به خوبی نگهداری می شوند و صبحانه نیز شامل می شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *