بهترین رژیم لاغری برای کاهش سریع وزن+ برنامه رژیم
موی-براق-و-درخشان
13 نکته طلایی برای سلامت مو در زمستان
۱۳۹۹-۰۹-۳۰
با این 25 روش بدون رژیم گرفتن لاغر شوید
با این 25 روش بدون رژیم گرفتن لاغر شوید!
۱۳۹۹-۱۰-۰۱
بهترین رژیم لاغری برای کاهش سریع وزن

بهترین رژیم لاغری برای کاهش سریع وزن

بهترین رژیم لاغری برای کاهش سریع وزن+ برنامه رژیم

فهرست عناوین

رژیم سقوط سریعترین راه برای کاهش وزن است. مصرف کالری را محدود می کند و برای کاهش وزن کوتاه مدت مفید است. اما داشتن یک رژیم غذایی بسیار کم کالری برای مدت طولانی ممکن است منجر به اختلالات خوردن، به خطر افتادن ایمنی، ریزش مو و قاعدگی نامنظم شود.

با این حال، راهی برای بهبود رژیم غذایی با خیال راحت برای یک رویداد آینده وجود دارد. برنامه 7 روزه رژیم لاغری، ایمنی و خطرات آن را بررسی کنید. ادامه مطلب از بخش سلامت جسمی مجله اینترنتی وبگردون را بخوانید!

رژیم لاغری چیست؟

رژیم سقوط یک روش لاغری سریع برای کاهش وزن در زمان کمتر است. این یک برنامه غذایی محدود یا بسیار کم کالری (800 = <کالری) برای اهداف کوتاه مدت کاهش وزن است.

رژیم تصادفی برای کاهش وزن درازمدت منظور نشده است. نتایج یک رژیم تصادفی کوتاه مدت است و اگر غذای سالم و تمرینی نداشته باشید، به پشت بدن خود اضافه وزن خواهید داد. با این حال، برای یک مناسبت گهگاه، ممکن است یک رژیم غذایی خراب را امتحان کنید. در اینجا لیستی از انواع محبوب رژیم های تصادف آورده شده است.

انواع رژیم های رندمی

1. پاکسازی حرفه ای

پاکسازی حرفه ای ممکن است به شما در از دست دادن 10 پوند در هفته کمک کند. این شامل آب لیمو غنی از ویتامین C ، دو تا سه قاشق چای خوری شربت افرا و کمی فلفل کاین است.

معایب: تمام آنچه می توانید بنوشید لیموناد است. ممکن است احساس گرسنگی شدید کرده و دچار حالت تهوع، تحریک پذیری و تغییرات خلقی شوید.

2. رژیم پاک کننده با آب میوه

آب میوه گیری راهی عالی برای رژیم غذایی مایع و بدون ایجاد خطر در مورد مواد مغذی است. شما آب میوه های سرشار از فیبر و ویتامین C رژیم غذایی مصرف خواهید کرد که باعث دفع سموم و جوان سازی بدن می شود. همچنین برای پوست مفید است.

معایب: ممکن است بیش از دو روز پایدار نباشد.

3. رژیم غذایی سوپ کلم

رژیم سوپ کلم یک رژیم غذایی مغذی سوپ است که به طور عمده با کلم و سایر سبزیجات تهیه می شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که این سوپ را مصرف کنید تا به سرعت وزن خود را کاهش داده و لاغر شوید.

معایب: فقط بیش از یک روز مصرف این سوپ ممکن است باعث کسالت شود.

4. رژیم گریپ فروت

رژیم گریپ فروت شامل مصرف نیمی از گریپ فروت و سایر غذاهای سالم در هر وعده غذایی است. بدون کاهش سلامتی به کاهش سریع وزن کمک می کند.

معایب: مصرف گریپ فروت برای هر وعده غذایی ممکن است باعث کمبود تغذیه و فرسایش مینای دندان شود و خوردن فقط یک نوع میوه بسیار چالش برانگیز است.

5. رژیم غذایی هالیوود

رژیم غذایی هالیوود توسط مشاهیر هالیوود رواج یافته و ادعا می شود که باعث کاهش 10 کیلوگرم وزن فقط در 48 ساعت می شود. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک ترکیب گیاهی بنام “رژیم غذایی هالیوود” بنوشید که در سوپرمارکت ها و به صورت آنلاین موجود است.

معایب: مورد تایید پزشک نیست. بدن شما ممکن است به گیاهان موجود در ترکیب واکنش نشان دهد و فقط نوشیدن این ترکیب باعث تحریک پذیری و مصونیت در برابر ایمنی می شود.

6. رژیم غذایی سوپ مرغ

این رژیم شما را ملزم به مصرف سوپ مرغ به مدت هفت روز می کند. ممکن است سبزیجات دلخواه خود را برای غنی سازی سوپ با ویتامین ها و مواد معدنی اضافه کنید. ممکن است به عنوان میان وعده آب میوه تازه فشرده شده داشته باشید.

معایب: برای گیاهخواران مناسب نیست.

واضح است که رژیم های غذایی ناخواسته از نظر تغذیه ای مفید نیستند ، اما به کاهش سریع وزن در مدت زمان کوتاه کمک می کنند. اگر می خواهید آن را امتحان کنید ، این کار را به مدت سه روز یا هفت روز انجام دهید. در زیر یک برنامه رژیم 7 روزه برای سقوط آسان پیدا کنید.

برنامه رژیم لاغری 7 روزه برای کاهش وزن سریع

رژیم غذایی سریع و آسان در هفت روز

رژیم غذایی
سریع و آسان
در هفت روز

بعد از سه تا هفت روز رژیم لاغری چقدر وزن کم می کنید؟ در زیر بدانید

چقدر وزن کم می کنید؟

در عرض هفت روز ممکن است تا 10 پوند (4.5 کیلوگرم) وزن کم کنید. در سه روز اول وزن خود را از دست خواهید داد و بدن به حالت چربی سوزی سوق پیدا می کند. در چهار روز آینده

رژیم های تصادفی فقط برای کاهش وزن کوتاه مدت است. آیا این بدان معناست که ایمن نیستند؟ این را در بخش بعدی پیدا کنید.

آیا این رژیم بی خطر است؟

رژیم های تصادفی اگر به مدت یک تا دو روز انجام شوند بی خطر هستند. گاهی اوقات ، پزشکان رژیم های سقوط را به افرادی توصیه می کنند که برای جراحی نیاز به کاهش سریع وزن دارند. اما داشتن یک رژیم بسیار کم کالری برای مدت طولانی ، بدون نظارت یک متخصص مجاز ، ممکن است شما را در آب گرم قرار دهد. چگونه می توانید رژیم غذایی را با خیال راحت از بین ببرید؟ به پایین پیمایش کنید تا متوجه شوید.
چگونه رژیم غذایی را با خیال راحت بشکنیم؟

در این قسمت نحوه شکستن رژیم غذایی با خیال راحت آمده است:

رژیم تصادفی را انتخاب کنید که “قابل انجام باشد” – رژیم های خرابی از لحاظ احساسی مالیات بر شما تحمیل می کنند ، اما وقتی گزینه های زیادی دارید ، یکی از گزینه های مناسب خود را انتخاب کنید. اگر فقط خوردن یک عدد سیب در روز مورد علاقه شما نیست (حتماً باید توسط پزشک تحت نظارت باشد) ، به دنبال یک رژیم غذایی سوپ بروید که باعث سیری و تغذیه شما شود.

مصرف شکر تصفیه شده را کاهش دهید – از مصرف شکر تصفیه شده یا غذاهای حاوی آن مانند کیک ، شیرینی ، دونات ، سس گوجه فرنگی ، آبغوره ، آب نبات و شکلات خودداری کنید.

میان وعده هوشمند – اگر می دانید چگونه میان وعده هوشمندانه داشته باشید ، ادامه رژیم لاغری آسان خواهد بود. غذاهای کم کالری و غنی از مواد مغذی مانند میوه ها ، هویج کودک ، خیار ، مغزهای بدون نمک (مقدار محدود) ، نصف فنجان ماست ساده ، چیپس های گیاهی پخته شده در منزل با غوطه و ماست و چای سبز مصرف کنید.

این کار را برای مدت زمان محدود انجام دهید – هر رژیم تصادفی دارای یک زمان است ، مثلاً دو روز یا هفت روز. به مدت مشخص شده پایبند باشید و بدن خود را با رژیم های کم کالری غرق نخواهید کرد. اگر کاهش وزن فوری نیست ، می توانید رژیم 1200 یا 1500 کالری را دنبال کنید.

در صورت امکان ، از اجتماعات اجتماعی خودداری کنید – شما می دانید وقتی به مهمانی ها و مجالس می روید چه اتفاقی می افتد – رژیم غذایی از پنجره بیرون می رود! از این رو ، بهتر است از مهمانی ها خودداری کنید. اگر نیاز به حمایت از دوست یا یکی از اعضای خانواده خود دارید (و اتفاقاً در یک شهر زندگی می کنید) ، غذای خود را حمل کنید یا غذاهایی را انتخاب کنید که شما را از رژیم شما دور نمی کند.

از الکل خودداری کنید – الکل به قند تبدیل می شود که به صورت چربی ذخیره می شود. همچنین ، نوشیدن الکل در حالی که رژیم لاغری دارید ممکن است باعث عدم تعادل گلوکز در بدن شما شود.

از ورزش شدید خودداری کنید – اگر رژیم Master Cleanse یا آب میوه دارید ، بهتر است از ورزش خودداری کنید. شما ممکن است حرکات کششی سبک و یوگا انجام دهید اما تمرینات قلبی و قدرتی کامل را انجام ندهید.

با نمک های رطوبت رسانی آب بنوشید – رژیم لاغری ممکن است نیاز داشته باشد که مرتباً آب یا آب میوه بنوشید. حداقل دو بار در روز با نمک های آبرسانی آب بنوشید تا الکترولیت های بدن متعادل شود.

توجه: قبل از شروع رژیم سقوط با پزشک خود صحبت کنید.

اگر با خیال راحت رژیم را خراب کنید ، می توانید از فواید زیر بهره مند شوید.

فواید رژیم لاغری

  • باعث کاهش سریع وزن می شود
  • رضایت فوری می دهد
  • ممکن است قبل از برخی جراحی ها خوب باشد (باید توسط پزشک تأیید شود)
  • کم هزینه تر

قبل از شروع رژیم لاغری باید چند نکته را در ذهن داشته باشید.

کارهایی که باید قبل از رژیم لاغری انجام دهید!

تعداد روزهای قبل از رویداد ویژه را بشمارید. اگر یک ماه مانده است ، رژیم مدیترانه ای را امتحان کنید و مقداری کاردیو انجام دهید تا لاغر شوید.

با یک متخصص تغذیه یا پزشک خود صحبت کنید ، مخصوصاً اگر مادر تازه متولد شده ای هستید ، تحت عمل جراحی قرار گرفته اید ، BMI بالای 30 دارید ، داروهای ضد افسردگی یا هر داروی دیگری که مانع کاهش وزن شود یا بیش از 50 سال هستید.
آشپزخانه خود را با غذاهایی که قرار است در هفته آینده میل کنید مصرف کنید. تمام “غذاهای منحرف کننده” دیگر را بیرون بریزید.
نگه داشتن یک مجله. دچار تغییرات خلقی خواهید شد. نوشتن ژورنال می تواند در آن زمان کمک کند.

اما در صورت سو cra استفاده از رژیم سقوط ، اوضاع کاملاً اشتباه پیش می رود. در اینجا عوارض جانبی وجود دارد:
چه اتفاقی می افتد وقتی از رژیم غذایی خراب سو استفاده می کنید؟
عوارض جانبی رژیم خراب

تحمل و سو mis استفاده از رژیم های سقوط بسیار آسان است. در این صورت ، موارد زیر ممکن است اتفاق بیفتد:

  • اختلالات اشتها
  • کاهش متابولیسم
  • اضطراب
  • افسردگی
  • از دست دادن عضله
  • عملکرد سلول و اندام کند شده است
  • مصونیت مصالحه شده
  • اختلال در عملکرد مغز
  • استخوان ضعیف
  • توجه ضعیف
  • ریزش مو
  • مشکلات پوستی

رژیم لاغری برای مدت طولانی ناسالم است و نباید بدون راهنمایی حرفه ای انجام شود. این ما را به موضوع بعدی می رساند – آیا نوجوانان باید رژیم غذایی را خراب کنند؟ از آنجا که رژیم سقوط سریع نتیجه می دهد ، بسیاری از نوجوانان مایلند آن را دنبال کنند. اما آیا آنها باید؟ در زیر بدانید

آیا نوجوانان باید رژیم غذایی خود را بشکنند؟

نه ، نوجوانان نباید رژیم غذایی را خراب کنند. سنین 13 تا 19 سال بخشی از مرحله رشد است. رژیم های تصادفی ممکن است رشد شما را متوقف کرده و بر سلامت روانی شما تأثیر بگذارد. اگر نیاز به کاهش وزن دارید ، از یک متخصص حرفه ای کمک بگیرید.

با یک متخصص تغذیه ثبت شده صحبت کنید و یک نمودار رژیم غذایی سفارشی دریافت کنید. شما همچنین باید از نظر جسمی فعال باشید و هدف شما داشتن تناسب اندام و قدرت باشد. همچنین ، به یاد داشته باشید ، برای احساس زیبایی و لیاقت لازم نیست در هر اندازه ای قرار بگیرید. سلامتی و شادی داشته باشید و آرزوهای خود را دنبال کنید.

در اینجا پیام غذای آماده است.

رژیم غذایی خراب برای کاهش وزن دراز مدت نیست

رژیم های تصادفی ناپایدار و ناسالم هستند. وزنی که از دست می دهید بیشتر وزن آب است. علاوه بر این ، بیشتر مردم تمایل به سو mis استفاده از این رژیم ها دارند ، که این امر باعث مشکلات بهداشتی می شود. ما توصیه نمی کنیم رژیم غذایی بدون نظارت تصادف کنید. قبل از آزمایش نمونه برنامه 7 روزه تصادفات ، باید با پزشک خود مشورت کنید.
نتیجه

اگر فقط یک هفته فرصت دارید در یک مناسبت شرکت کنید ، یک رژیم تصادفی عالی است! اطمینان حاصل کنید که فرار نمی کنید و آن را رژیم منظم خود قرار دهید. اگر وقت دارید که به آرامی لاغر شوید ، غذای سالم بخورید ، ورزش کنید ، خوب بخوابید و به طور متناوب سریع وزن خود را کاهش دهید بدون اینکه رژیم لاغری بگیرید. در غیر این صورت ، با پزشک خود صحبت کنید و یک رژیم 3 روزه یا 7 روزه برای سقوط داشته باشید یا برنامه 3 هفته ای برای کاهش وزن 20 پوند را امتحان کنید.


پاسخ های متخصص برای سوالات خوانندگان

آیا می توانید در 3 روز رژیم تصادف 10 پوند وزن کم کنید؟

نه ، در طی 3 روز نمی توانید 10 پوند وزن کم کنید. این کمی بلند پروازانه و خطرناک است. در عرض 3 روز ، وزن آب خود را از دست خواهید داد ، که می تواند تا 2-3 پوند افزایش یابد.

چگونه می توانم طی یک هفته 20 پوند وزن کم کنم؟

از دست دادن 20 پوند در هفته امکان پذیر نیست مگر اینکه به جراحی کاهش وزن بروید. در صورت رعایت رژیم کم کالری و تمرین ، در طی یک هفته می توانید 1-2 پوند وزن کم کنید. اگر رژیم 7 روزه سقوط را دنبال کنید ، ممکن است در عرض یک هفته تا 10 پوند وزن کم کنید.

برای لاغر شدن چه چیزی باید غذا بخورم؟

مصرف غذاهای شیرین (نوشابه ، غذاهای بدون قند ، آب نبات ، کیک ، شیرینی ، دونات ، کلوچه ، ماکارون و شیرینی) ، غذاهای پر از چربی ترانس (مانند کلوچه ها ، بیسکویت ها ، چیپس ، سیب زمینی سرخ شده ، مرغ سرخ شده و پیتزای منجمد) را متوقف کنید ، غذاهای حاوی سدیم بالا (مانند نوشابه ، سیب زمینی سرخ کرده ، سس های بطری ، سس گوجه فرنگی ، غذاهای آماده برای خوردن ، غذاهای منجمد و ترشیجات) ، آرد تصفیه شده ، برنج سفید و الکل.

چگونه می توانم چربی شکم را سریع از دست بدهم؟

برای از دست دادن سریع چربی شکم ، باید حداقل 500 کالری از رژیم فعلی خود کم کنید. به عنوان مثال ، اگر 2000 کالری در روز مصرف می کنید ، شروع به مصرف 1500 کالری کنید. همچنین شما باید هر روز به تناسب تمرینات کاردیو و آب شروع کنید.

آیا کتو یک رژیم رندمی است؟

نه ، کتو یک رژیم تصادفی نیست. این یک رژیم غذایی پرچرب ، پروتئین متوسط ​​و کم کربوهیدرات است. رژیم های تصادفی معمولاً رژیم های بسیار کم کالری هستند. رژیم کتو یک رژیم پر کالری است.

آیا لاغری سریع یک رژیم رندمی است؟

نه ، رژیم SlimFast یک رژیم تصادفی نیست. شما در این رژیم روزانه 6 وعده غذایی مصرف می کنید و در طی هفته 1 تا 2 پوند وزن کم می کنید.

چه کاری می توانم انجام دهم تا بعد از رژیم تصادفی بهبود یابم؟

میزان کالری دریافتی خود را به تدریج افزایش دهید ، اما چک کنید. مصرف غذاهای پر کربوهیدرات ، قند بیشتر و چربی را درست بعد از رژیم سقوط شروع نکنید. هم اکنون در بخشهای بزرگتر به خوردن سبزیجات ، میوه ها و پروتئین ها ادامه دهید و مقدار زیادی آب بنوشید.

رژیم لاغری (یا بی اشتهایی کنترل شده) چه مشکلی دارد؟

کم اشتهایی یک اختلال خوردن است. تا زمانی که دستورالعمل های متخصص تغذیه یا پزشک را دنبال نکنید ، یک رژیم تصادفی اشتباه نخواهد بود. بسیاری از ما با گرسنگی خود رژیم را خراب می کنیم تا در مدت زمان کوتاهی وزن بیشتری کاهش دهیم. این راهی نیست که بتوان آن را دنبال کرد. بخشهای کوچکی از انواع غذاهای سالم را مصرف کنید.

رژیم سقوط چگونه بر سلامتی و متابولیسم تأثیر می گذارد؟

رژیم لاغری برای مدت طولانی بر فعالیت های طبیعی بدن تأثیر می گذارد. از آنجا که این یک رژیم کم کالری است ، بدن شما از تغذیه لازم برای عملکرد صحیح محروم خواهد شد. شما احساس ضعف خواهید کرد و در نهایت سیستم ایمنی بدن خود را ضعیف خواهید کرد. همانطور که ساعت های طولانی گرسنگی می کشید ، بدن شروع به جمع آوری هر غذایی می کند. این میزان متابولیسم را کاهش می دهد و منجر به انبوهی از اختلالات خوردن می شود. همچنین ، این می تواند به جای کاهش وزن منجر به افزایش وزن شود.

 

منبع

Comments are closed.