بهترین موزه های برلین که باید بازدید کنید!
بهترین گالری های هنری تهران را بشناسید!,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون
بهترین گالری های هنری تهران را بشناسید!
۱۴۰۰-۰۵-۲۳
بهترین بازارهای محلی برای خرید در برلین
بهترین بازارهای محلی برای خرید در برلین
۱۴۰۰-۰۵-۲۳

بهترین موزه های برلین که باید بازدید کنید!

پایتخت آلمان که غرق در تاریخ و زادگاه برخی از تأثیرگذارترین جنبش های هنری جهان است ، مسافران را در انتخاب موزه ها بی تفاوت می کند. از مجموعه های هنرهای زیبا گرفته تا کاخ های مجلل ، بهترین موزه های برلین ورودی غنی به تاریخ شهر و فرهنگ معاصر ارائه می دهند. برلین با بیش از 150 موزه ، گنجینه ای فرهنگی است. بازدیدکنندگان می توانند مجموعه هنرهای معاصر بوروس را در یک پناهگاه جنگی تغییر یافته تجربه کنند ، از ارائه غنی جزیره موزه تحسین برلین (که دارای پنج موزه نیست) کاوش کنند یا از موزه یهودی که از نظر معماری تحسین شده است ، دیدن کنند.

 

 

 

همبرگر برهوف ، برلین

بهترین موزه های برلین که باید بازدید کنید!
این ساختمان در ابتدا به عنوان یکی از اولین پایانه های اصلی سیستم راه آهن آلمان-به معنی ایستگاه Bahnhof-طراحی شده است-این بنای باشکوه متعلق به نئوکلاسیک اواخر اکنون میزبان مجموعه ای مشهور از هنرهای معاصر است. Hamburger Bahnhof برای اولین بار در سال 1846 ساخته شد و در منطقه موآبیت شهر واقع شد ، تنها ایستگاه قطار باقی مانده برلین از این دوران است. امروزه به طور کلی هدف دیگری را به نمایش می گذارد ، نمایش مجموعه دائمی چشمگیر جنبش های هنری عمده از دهه 1960 به بعد ، از جمله مجموعه احترام فردریش کریستین فلیک ، و به عنوان یکی از مهمترین مکانهای فرهنگی شهر جشن گرفته می شود.

ساملیونگ بوروس

Sammlung Boros ، برلین ، آلمان

Sammlung Boros (مجموعه Boros) که در یک پناهگاه جنگی تبدیل شده در مرکز برلین قرار دارد ، یکی از غیرمعمول ترین تجربیات موزه ای است که برلین ارائه می دهد. طراحی شده توسط کارل بوناتز و ساخته شده در سال 1943 توسط آلمان نازیاین سازه بتنی برای پناه دادن به 3000 مسافر راه آهن ، تغییراتی در نحوه استفاده از آن در طول این سالها ایجاد کرده است ، از جمله میزبانی برخی از بدنام ترین مهمانی های فتیش برلین پس از سقوط دیوار. امروزه این محل مجموعه خصوصی هنرهای معاصر کریستین و کارن بوروس است که آثار تازه به دست آمده و مخصوص فضا را به همراه مجموعه دائمی آثار دهه 1990 و 2000 به نمایش می گذارد. با توجه به محبوبیت بسیار زیاد موزه و ظرفیت محدود ، این مجموعه فقط از طریق تورهای راهنما برای عموم قابل دسترسی است که باید از قبل رزرو شود.

 

 

 

موزه تاریخ طبیعی

بهترین موزه های برلین که باید بازدید کنید!
موزه تاریخ طبیعی برلین ممکن است از جاذبه های گردشگری کمتر از جاذبه های اصلی هنری شهر باشد ، اما بازدید از آن نیز جذابیت کمتری ندارد. یکی از مهمترین موسسات تحقیقاتی برای تکامل بیولوژیکی و زمین شناسی در سراسر جهان ، و دارای بیش از 30 میلیون مورد مربوط به جانورشناسی ، دیرینه شناسی ، زمین شناسی و کانی شناسی ، این موزه همچنین دارای یک نمایشگاه مرکزی دیدنی از بزرگترین اسکلت دایناسور سوار براکیوس در جهان است. ارتفاع بیش از 13 متر (43 فوت) دارد. این موزه در Mitte واقع شده است و خیابانهای اطراف آن ارزش یک قدم زدن پس از بازدید را دارد تا بتوانید مناظر را جذب کنید. برای صرف غذا در Ballhaus Berlin ، یک کافه و بار منحصر به فرد به سبک دهه 1920 که روح دوران وایمار را به تصویر می کشد ، توقف کنید.

مارتین-گروپیوس-باو

مارتین گروپیوس-باو با نمایش طیف گسترده ای از سبک های هنری در داخل یک ساختمان به سبک رنسانس ، یکی از ارزشمندترین موزه های برلین در میان شهرنشینان سرسبز است. برجسته ترین ویژگی های ساختمان ، دهلیز درخشان و موزاییک های تزئینی آن است که در بمباران گسترده در سال 1945 تا حدی از بین رفت اما بعداً به کمال معماری بازگردانده شد. این موزه به دلیل مجموعه التقاطی خود ، آمیزه ای از همه چیز ، از عکس های سیندی شرمن گرفته تا مجسمه های قدیمی بودا در پاکستان ، گرامی داشته می شود . این هتل که در فاصله کمی پیاده روی از جاذبه های گردشگری مانند Checkpoint Charlie قرار دارد ، افزودنی جذاب و مناسبی برای یک روز گشت و گذار در برلین است.

موزه یهود برلین

بهترین موزه های برلین که باید بازدید کنید!

ساختمان اصلی موزه یهودیان برلین یکی از برجسته ترین نقاط دیدنی مدرن شهر است. شاهکار معماری خیره کننده ، طراحی تحسین شده دانیل لیبسکیند از مجموعه ای از صفحات وسیع روی ساخته شده است. این موزه که از سه سازه مجزا در کروزبرگ تشکیل شده است ، بزرگترین موزه یهودیان در اروپا است و نمایشگاه های موقت در زمینه تاریخ فرهنگی ، تاسیسات هنری معاصر و نمایش های ویژه را در خود جای داده است که همه آنها یک نمایشگاه دائمی با اهمیت تاریخی بزرگ را تکمیل می کنند. موزه که هر روز باز است ، تجربه محسوسی از تنش های تاریخ یهودیان آلمان را نه تنها با محتوای رویارویی خود ، بلکه با چیدمان خاص فضا ، که به طور خاص برای تقویت این احساس طراحی شده است ، تداعی می کند.

 

جزیره موزه

بهترین موزه های برلین که باید بازدید کنید!
واقع در رودخانه اسپری ، جزیره موزهاین مکان تنها یک مکان نیست ، بلکه پنج مورد از مهمترین نقاط فرهنگی پایتخت آلمان است. کل مجموعه شامل موزه آلتس است که آثار کلاسیک از یونان باستان تا امپراتوری روم را به نمایش می گذارد. موزه Neues ، با تمرکز بر قطعات مصر باستان ؛ Alte Nationalgalerie ، که مجسمه های مشهور یوهان گاتفرید شادو از شاهزاده خانم لوئیز و فریدریک را در خود جای داده است. موزه بود ، شامل مجسمه هایی از دوره قرون وسطی تا اواخر قرن 18 ؛ و موزه پرگامون ، جایی که می توانید دروازه باشکوه ایشتار و راهپیمایی را مشاهده کنید. با داشتن چنین مجموعه عظیمی که هزاران سال طول می کشد ، عجیب نیست که این مجموعه سالانه صدها هزار بازدید کننده بین المللی را به خود جذب می کند. عاقلانه است که یک روز کامل را برای لذت بردن از بسیاری از مناظر شگفت انگیز ارائه شده اختصاص دهید.

کونیگ گالری ، برلین

بهترین موزه های برلین که باید بازدید کنید!

 

König Galerie که در سال 2002 توسط یوهان کونیگ تأسیس شد ، یکی از داغترین فضاهای هنری در بین جمعیت برلین است که به طور مرتب هنرمندان کلیدی آن زمان مانند Alicja Kwade را در خود جای داده است. این مجموعه چرخشی از هنرهای نصب و راه اندازی رسانه های مختلف قبل از استقرار در برجسته ترین مکان برلین در سال 2015-یک کلیسا و مرکز اجتماعی سابق ، سنت آگنس-از آدرس های متعددی در سراسر شهر برخوردار بود. مجموعه Brutalist که در مرکز جغرافیایی شهر واقع شده است ، توسط یوهان و لنا کونیگ با کمک معمار آرنو براندل هوبر ، که در طراحی مجدد خود به شکل اولیه Brutalist آن ادای احترام کرد ، به طرز هوشمندانه ای جایگزین شده است.

کاخ شارلوتنبورگ ، برلین

بهترین موزه های برلین که باید بازدید کنید!

بیش از 250 فروشنده در بازار کریسمس کاخ شارلوتنبورگ غرفه هایی برپا کردند
کاخ شارلوتنبورگ هم از نظر بصری خیره کننده و یک نقطه از علاقه برای بازدید کنندگان که مایل به یادگیری بیشتر در مورد نقش محوری پروس در شکل دادن به تاریخ آلمان بازی کرده است. به سفارش همسر فردریش اول پروسی و ساخته شده در پایان قرن 17 با شکوه معمول باروک ، جواهری در تاج این بنای سلطنتی بالای گنبد است ، جایی که مجسمه طلاکاری شده الهه رومی ثروت عمل می کند به عنوان بادگیر این کاخ با مجموعه ای از باغ های الهی غنی از تخت گل های رنگارنگ احاطه شده است که به اندازه خود ساختمان جذاب هستند. در تورهای قصر ، بازدیدکنندگان با راهنمای صوتی همراه هستند که تاریخ هر اتاق را با حکایاتی روشن می کند و بینشی از زندگی خانواده سلطنتی سابق ارائه می دهد.

 

Berlinische Galerie

بهترین موزه های برلین که باید بازدید کنید!

هیچ فرار فرهنگی در پایتخت آلمان بدون بازدید از Berlinische Galerie ، موزه ای که به خلاقیت برلینی ها اختصاص داده شده است ، به پایان نمی رسد. گالری که از بهترین هنرهای مدرن ، عکاسی و معماری شهر استفاده می کند ، از بدو تأسیس در سال 1975 در چندین مکان حرکت کرده است ، سرانجام در انبار شیشه ای سابق در کروزبرگ در سال 2004 مستقر شده است. پس از تعطیلی موقت برای بازسازی ، گالری اخیراً بازگشایی شد درها به روی عموم بلیط های قیمت پایین هر دوشنبه اول ماه ارائه می شود ، در حالی که ورود برای کودکان زیر 18 سال همیشه رایگان است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *