بهترین هتل های اسپا در برلین
بهترین بازارهای محلی برای خرید در برلین
بهترین بازارهای محلی برای خرید در برلین
۱۴۰۰-۰۵-۲۳
بهترین کارها در مونیخ باید انجام دهید!,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون
بهترین کارهایی که در مونیخ باید انجام دهید!
۱۴۰۰-۰۵-۲۳

برلین بخاطر زندگی شبانه ، موزه ها و معماری شهرت زیادی دارد ، بنابراین کار خوبی است که طیف وسیعی از هتل های آبگرم عالی در پایتخت آلمان وجود دارد که پس از لذت بردن از هر سه می توانید در آن استراحت کنید. شما می توانید مکان هایی را در حاشیه تیرگارتن – محل باغ وحش برلین – در پرنزلاور برگ بوهمی ، Friedrichshain شیک ، در بلوار خرید Kurfürstendamm یا حومه غربی شارلوتنبورگ انتخاب کنید.

در این مجموعه از بهترین هتلهای آبگرم برلین ، شما یک هتل لوکس کلاسیک دارید که از یک فیلم گرتا گاربو در سال 1932 الهام گرفته است ، دفتر مرکزی سابق رهبری جوانان رایش – و بعداً کمیته مرکزی حزب کمونیست – و یک حمام بازسازی شده برای انتخاب.

داس استیو

بهترین هتل های اسپا در برلین
در حاشیه تیرگارتن ، یک پارک غول پیکر درون شهری که محل باغ وحش برلین است ، Das Stue ساختمانی را در سال 1938 با یک پلکان سنگی چشمگیر در لابی زیر یک سر تمساح بزرگ پر کرده اشغال کرده است. اتاق ها شیک ، دقیق و مدرن با کف چوبی و سقف های بلند هستند. آبگرم دارای سه اتاق ماساژ ، سونا ، سالن بدنسازی و استخر است که تعداد زیادی درمان در آن ارائه می شود.
اطلاعات بیشتر

هتل ماندالا

بهترین هتل های اسپا در برلین
طبقه یازدهم این هتل پنج ستاره مینیمالیستی ، در چند قدمی پوتسدامر پلاتز ، دارای مرکز آبگرم ONO Spa با 600 متر مربع (6500 متر مربع) است. شما می توانید Iyashi Dome را که به عنوان “تختخواب مادون قرمز مادون قرمز” توصیف می شود ، امتحان کنید که سعی می کند اثرات یک سونا سنتی ژاپنی را بازسازی کند. رستوران درجه یک FACIL دارای تراس روی پشت بام است. از منوی غذاهای عصرگاهی ، تعداد دوره هایی را که می خواهید سفارش می دهید – از چهار شروع و تا هشت دوره – و استیک طرف Wagyu با شیرو میسو و ترنج شگفت انگیز است.
 

هتل Steigenberger am Kanzleramt

بهترین هتل های اسپا در برلین
این هتل پنج ستاره مدرن با نمای شیشه ای در مجاورت Hauptbahnhof ، ایستگاه اصلی قطار برلین قرار دارد و بیش از 300 اتاق دارد. مرکز آبگرم و تناسب اندام Sky دارای سه سونا است که به شما امکان می دهد دمای بین 60 تا 90 درجه سانتی گراد را انتخاب کنید. همچنین یک منطقه آرام ، سالن بدنسازی و درمان هایی از جمله مراسم آرامش ، ماساژ و درمان صورت ارائه می شود. بار Capital Beach درست در کنار رودخانه دارای صندلی های کنار تخت در کنار آب است که برای لذت بردن از آبجو با موسیقی محلی در تابستان عالی است.
 

هتل پولمن برلین شوایزرهوف

همچنین در کنار تیرگارتن ، پولمن یک هتل بزرگ مدرن است که دارای ویژگی های چشم نوازی در لابی است ، مانند ردیف چراغ های نئون از سقف که رنگ آنها را تغییر می دهد و ستون هایی که تا حدی راه راه سیاه و سفید هستند ، در حالی که استراحت فیروزه ای روشن است اتاقها با رنگهای خاموش ، محصولات آرایشی CO Bigelow و پرده های خاموش ، کمتر چشمگیر هستند . شما می توانید بین Fit و Spa Lounge بین یک ماساژ کلاسیک ، تناسب اندام یا آرامش بخش یکی را انتخاب کنید ، تجهیزات بدنسازی درجه یک Kinesis و کوکتل های ویتامین در استخر بار وجود دارد.
 

والدورف آستوریا برلین

بهترین هتل های اسپا در برلین

در حومه غربی برلین ، شارلوتنبورگ ، Waldorf Astoria Berlin دارای یک استخر متمایز به شکل ابر است و تنها آبگرم آلمان توسط مارک زیبایی پاریس Guerlain است. استخر ، سونا و اتاق بخار به علاوه شش اتاق درمانی برای درمان های شخصی وجود دارد. طبقه 15 کتابخانه سالن برای لذت بردن از چای بعد از ظهر در مقابل چشم انداز شهر عالی است.

 

هتل آدلون کمپینسکی برلین

هتل Adlon Kempinski Berlin یکی از شناخته شده ترین هتل های لوکس در شهر است که با گرتا گاربو شناخته شده است-فیلم 1932 Grand Hotel او از آن الهام گرفته است- Doctor Who-که در قسمت 2011 نشان داده شد-و ، متأسفانه ، حادثه ای که مایکل جکسون پسر شیرخوارش پتو را روی بالکن آویزان کرد. در منطقه میت ، آبگرم 835 متر مربع (9000 متر مربع) در سه طبقه با رنگهای خنثی ، سنگ مرمر و موزاییک و به علاوه استخری گرم وجود دارد. شما باید تفسیر مجدد امضای هتل از یک آشپزی کلاسیک آلمانی ، “Adlon- Currywurst ” را با سس دستور مخفی آن امتحان کنید.

 

 

مکان لوئیزا

بهترین هتل های اسپا در برلین

این عمارت متعلق به دوران پروس در بلوار خرید Kurfürstendamm دارای مبلمان عتیقه ، پنجره های رنگ آمیزی دست ساز و سوئیت های بزرگ است. درمانهای آبگرم زیرزمین توسط غواص المپیکی سابق دیته کوتزیان انجام می شود و همچنین ماساژها ، شامل سلامت آیورودا ، یوگا و ذهن آگاهی ، به علاوه مربیگری ، مشاوره ، ریکی و درمان کودکان است. می توانید کتابی را در کتابخانه هتل بردارید تا در یک سالن کنار استخر سرپوشیده گرم شو لذت ببرید.

 

هتل د رم

 

بهترین هتل های اسپا در برلین

هتل د رم در میته که در سال 1889 ساخته شد ، یکی از بهترین هتل های برلین است و زمانی مقر بانک درسدنر بود. در پشت در با روکش فولادی تقویت شده در طاق های جواهر سابق ، آبگرم De Rome قرار دارد. شما یک استخر سرپوشیده ، یک سونا فنلاندی و یک اتاق بخار ، به علاوه کلاس های یوگا و پیلاتس و شش اتاق درمان دارید. هر یک از 145 اتاق و سوئیت های هتل دارای یک تخت خواب بزرگ هستند.

 

خانه سوهو برلین

این نقطه عطف میت دارای گذشته ای است ، ابتدا به عنوان یک فروشگاه بزرگ هفت طبقه در اواخر دهه 1920 ، سپس به عنوان مقر فرماندهی جوانان رایش و پس از جنگ ، محل کمیته مرکزی حزب کمونیست. در حال حاضر ، از سال 2010 که Soho House Berlin برآمده است ، دارای آبگرم Cowshed است ، با صندلی های مخمل ، حمام سنتی ترکی و غلاف های آرامش بخش. آبگرم مهمانی های Cowshed را ارائه می دهد و به جمع پنج نفر یا بیشتر از فضا با دو درمان برای هر نفر ، میان وعده ، کیسه هدیه و سایر وسایل اضافه می پردازد.

هتل اودربرگر

بهترین هتل های اسپا در برلین

Stadtbad Oderberger در Prenzlauer برگ از زمان افتتاح در سال 1902 ، چندین بار تجسم یافته است ، ابتدا به عنوان حمام عمومی و سپس ، پس از مجبور شدن در سال 1986 ، یک نمایشگاه نمایشگاه هنری تعطیل شد. این هتل در سال 2016 به عنوان یک هتل بازسازی و بازگشایی شد و محوطه استخر همچنان در قلب خود قرار داشت و دارای یک استخر 20 متری (65 فوت) و سونا به سبک فنلاندی بود ، در حالی که کفهای بلوط و سقف بلند سوئیت ها به شما امکان می دهد برلین واقعی را تجربه کنید. آلتباو (ساختمان قدیمی) زندگی می کند.

هتل آلمودوار

بهترین هتل های اسپا در برلین

هتل آلمودوار در خیابان Boxhagener Strasse دارای زیبایی روستایی است که با موقعیت آن در Friedrichshain شیک مطابقت دارد . این هتل به روشی دوستدار محیط زیست ، صرفه جویی در انرژی ، اخلاقی و پایدار می پردازد و بیسترو باردو بر غذاهای گیاهی تمرکز دارد. آبگرم پشت بام فضایی مینیمالیستی و کم اهمیت است که دارای کیسه های لوبیا ، سونا فنلاندی و چشم انداز عالی شهر است. برای ماساژ نیازی نیست که اتاق خود را ترک کنید – در پذیرش رزرو کنید و یک ماساژور حرفه ای مستقیماً به شما مراجعه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *